Hallo, Hier ben ik weer! Pluk, wij hebben de onderste! We zijn er erg blij mee, maar dat mag ook wel voor die prijs. Linda, super bedankt dat je de fotos in mijn album hebben gezet. Ik ben even niet meer op het forum: we gaan op VAKANTIE! Joeppieee, heb er zon zin in. Hoop wel dat jasper wat gezelliger is want de laatste dagen is hij alles behalve dat. Zou het een sprongetje zijn of zijn bloemkool? Ik weet het echt niet. Of zijn helm. Oh patricia heeft Sem ook al zijn helm. Bij Jasper is hij nog erg groot. Hij krijgt hem savond s en snachts niet op. Tot over anderhalve week. Liefs Jenny
Hoi meiden, ik moest veel terug lezen, maar ik ben weer bij Jenny, Sem heeft nog geen helm, hij mocht niet komen door zijn 5e ziekte! Wel raar want de besmetting is voor de vlekjes pas overdraagbaar en niet als er al vlekjes zijn Fijne vakantie meid! Linda, ik heb je pb ontvangen hoor! Oja, sem krijgt normaal gesproken om 17 uur zijn warme maaltijd, kan ik die daar opwarmen of jij weet! Is zo vers gemaakt prutje van mij Pluk die middelste stoel is leuk, die zou ik zelf ook wel willen Annemarie, wat fijn dat het zo goed gaat met Benthe. Wat een klein fruppie is het, maar wel een heel sterk mensje Zo Sem is inmiddels weer beter, al zit hij nog een beetje onder de vlekken en dat kan nog weken zo blijven. Ik had gisteren ineens 39,5 graden koorts, werd even gewoon niet goed, maar nu gaat het wel weer Oja even over het geloof, ik ben roomskatholiek opgevoed, maar ik ga niet meer naar de kerk of zo. Ik eet ook geen varkensvlees omdat ik het niet lekker vind en omdat ik er gewoon ziek van wordt! Wel gewoon kip en rund en vis, verder niks van andere dieren! Ja ik ga nu douchen en dan wat eten en tegen die tijd dat ik klaar ben moet sem een fles hebben.
Goedemorgen Patricia! Geen idee, moet je even aan Mad vragen, zij wist volgens mij ook niet of er een magnetron was?
Goedemorgen allemaal! Zit nog steeds met de griep thuis! Tis niet anders. Tijmen is wel bij mij, maar ik ben niet meer zo ziek als eerder. Morgen zou ik moeten werken, maar ik weet niet of ik er verstandig aan doe die ene dag heen te gaan, met het risico dat ik in het weekend en daarna weer ziek ben.... Wij moesten vanochtend wel lachen om Tijmen; sinds een paar dagen babbelt hij heel anders, echt met zijn tong! Kan het niet goed beschrijven, maar het klinken als woorden, maar ook weer niet, haha! En hij heeft ook dikker haar vind ik, voelt heel anders! Sinds hij uit zijn sprongetje is, is er behoorlijk wat nieuws bij gekomen, heerlijk! Hij huilt ook weinig, zelfs als hij 's ochtends wakker wordt is het niet met huilen, maar met 'zingen' @Pluk; de middelste stoel vind ik ook het mooist, maar dat ligt meer aan de kleuren! Wij hebben ook al een maxi cosi nummer 2 (Tobi) in lichtblauw! @Lin; hoe gaat het eigenlijk met jouw gesteldheid? Heb je nog last van je lichaam of wordt het wat beter? Vroeg het me ineens af. @Patricia; misschien krijg jij ook wel griep, als je ineens zo'n verhoging had! Hoop het niet voor je! Hoop dat de vlekken van Sem gauw weggaan! Ga even de was doen! XXX
Het gaat wel Lise, ik ben dood- en doodmoe. Maar volgens de internist hoort het erbij... We zullen zien. Dank je voor het vragen Heel veel beterschap en ik denk dat je dat ene dagje beter nog thuis kan blijven... Je moet goed uitzieken anders lig je snel weer ziek in bed!
Lin, dat is zo rot he, je zo doodop voelen, dat je eigenlijk niks uit je handen kan krijgen, maar dat dingen soms wel moeten! Zoals zorgen voor Iman. Hoop dat je gauw wat fitter bent meid! En ja, ik denk dat ik morgen ook nog thuis blijf, zoals ik me nu voel; licht in het hoofd, een beetje zwabberig en zweetaanvalletjes zo af en toe. Bah, niks aan, wil gewoon mezelf zijn, niet ziek! Maar goed, ik ga er maar vanuit dat deze griep niet eeuwig duurt!
Lise, beterschap hoor! Is helemaal niet leuk om ziek te zijn. Ik vind het echt gezellig, die sneeuw! Sarah heeft ook met grote ogen gekeken, ze vond het erg leuk. Vanavond ga ik naar de musical My Fair Lady. Mijn ouders hebben 6 kaartjes gehad dus ga ik met mijn ouders en 3 schoonzussen. Mijn broers en man mogen dus niet mee.
beterschap lisse, ben zelf ook een beetje grieperig en wat verhoging! Die zweetaanvalletjes komen mij bekend voor die had is gisteren Het sneeuwt goed door buiten, al had ik er meer van verwacht voor die weeralarm! Bijna alle scholen van spijkernisse zijn dicht, behalve die van mij vriendin haar kinderen! (achgosie) Hoeveel lig er al bij jullie? Hier denk ik 10 a 15 cm! Sem zou vandaag zijn helmpje krijgen, maarja hij mocht niet komen met die vijfde ziekte! Dacht als ze eenmaal plekjes en of vlekjes hadden niet meer besmettelijk waren dan Van het weekend nu eindelijk een eetstoel kopen, die wij hebben is echt niks! We hebben zo houten, waarvan je een tafeltje en stoel kan maken. Maar sem zakt steeds alle kanten op en ook nog met stoelverkleiner! Van het weekend had ik die van mijn moeder geleend zo ikea ding en dat was wel wat, daar zat hij best stevig in met zo verkleiner erin! Misschien dat ik die ga halen van de week! Ja ik ga even wat eten voordat sem komt voor zijn fles!
Zo'n ikea stoel hebben wij ook en Kylian zit er mooi 'strak' in en hij vind het ook geweldig. Als wij nu eten dan heeft hij net zijn fles gehad en zit hij lekker bij ons aan tafel te teuten. Pfff ik moet zo nog de hele keet zuigen (afstoffen doe ik morgenvroeg wel) maar ik ben zo moe. Moest er vannacht 6 keer uit om Kylian weer te troosten. Het lijkt wel alsof hij gewoon ligt te dromen en te huilen. We moeten hem dus echt uit bed halen en wakker maken en als hij dan tegen je begint te brabbelen dan is het goed, kun je hem weer terug leggen en dan slaapt hij weer verder. Laten we het gewoon begaan dan jut hij zichzelf helemaal op en wordt hij hysterisch. Veel sneeuw ligt hier nog niet maar het sneeuwt hier ook nog maar een half uurtje. Goed het besluit is genomen we gaan voor de middelste, nu alleen nog een keer naar de winkel en het ding ook daadwerkelijk kopen Groetjes Anita
haaaai, Jemig het sneeuwt hier al vanaf 11 uur vanmorgen de hond vindt het GEWELDIG! hi hi ik kom uit de nachtdienst.... ga zo m huissie lekker poetsen! vanavond ga ik Tapas eten met 2 vriendinnen! zoooo gezellig. Annemarie; Benthe is echt een knokkertje hoor! weet zeker dat ze op haar ouders lijkt! en inderdaad veel foto`s maken en alles opschrijven! En hou ons op de hoogte! we willen iedere aangekomen gram en cm horen! Lise; beterschap! ziek maar lekker uit! ik zou niet naar buiten gaan met dit weer!~ Jenny; fijne vakantie! waar ga je naar toe? Hanan wat is Yassir toch een scheetje! lekker zwemmen! ik ga m aan Evi koppelen tijdens de meeting Anita ik stem ook voor de middelste stoel! hij is heel mooi. Balen Patricia dat de helm voor Sem is uitgesteld! o en als er geen magnetron is dan loop ik wel ff naar mijn huis is er tegeover! hi hi Ik ga schoonmaken! doei x
weet iemand waar ik een goedkoper loopstoeltje dan deze kan kopen? http://www.beebielink.nl/art_det.asp?Ar ... 4&SubGr=13 deze is 38 euro met verzendkosten 44 euo...... x
Jaaaaaaaaaaa Ik ben thuis! Het is zo fijn om weeer lekker in mijn eigen omgeving te zijn! ik moet veel rusten maar dat komt wel goed! Heb met me ouders in enschede gebelt en daar lag al een behorrlijk pak sneeuw! Hier begint het nu een beetje te dwarrelen dus wie weet over een paar uurtjes Benthe woog vanmorgen 550 gram! dat betekend dat ze sneller groeit dan verwacht en dus in 50 dgn al 30 gram is gegroeid! verder doet ze het ook prima en word ze al iets lichter beademd!
mvjanelle, wat fijn dat je thuis bent. lekker in eigen bedje. en wat goed dat benthe zo goed aankomt. Ze doet het dus heel goed?
Welkom thuis! Wat goed te horen dat Benthe weer gegroeid is en minder beademing nodig heeft. Hier wordt de sneeuw minder...