Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    idd wij kunnen het niet voorkomen bij gijs! hij gaat zelf op zijn buik liggen en tegenhouden heeft geen zin.

2. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Lijkt me trouwens echt leuk, als Tijmen zelf flink gaat rollen. Hij ligt nu wel goed op zijn buik, maar zelf omrollen, ho maar. Heel af en toe gaat het 'per ongeluk', het omrollen. Ach, komt vanzelf. Net als tandjes. Ik hoor hier van veel van jullie dat de eerste tandjes al doorkomen, nou, hier nog geen tand te zien, haha! Kwestie van tijd, zou wat zijn, tandloos het leven door :)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

hihi Lise, dan krijgt ie al een kusntgebitje ;)

4. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Wij zijn ook nog steeds tandloos, en nog niks te bekennen ook. Maar goed da komt nog wel. Ze kan sinds een paar dagen al wel doorrollen.

5. sweetangel100

Hier ook tandloos hoor, trouwens...
    De CB arts had gevoeld en alles was ook nog rustig.
    Ik kreeg mijn eerste tandje pas met 9 maanden, maar mijn moeder vertelde dat ik er wel echt heel ziek van geweest ben, met hoge koorts enz :(

6. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Haha Lin, een kunstgebitje voor Tijmen, hij is er op tijd bij :)
    En Sam, als ik dat van jou hoor, dan kan Tijmen dus nog wel een paar maanden tandloos blijven, hihi! Elk kind is weer anders, maar als je soms de berichten van anderen leest, dan spiegel je je er wel eens aan: 'goh, haar babietje heeft al tanden, de mijne niet' . Weet je wel, zo gaat dat soms. Maar Tijmen is Tijmen zal ik maar zeggen :)

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Lin, volgens mij was ik ook laat met mijn eerste tandje! Dus misschien erven onze beebs dat ook wel van ons ;)

8. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Zo is dat, bij ons clubje kan lois van linda al kruipen en zich optrekken dat kon ze geloof ik al met 6 maanden. Tja het is zo verschillend. Als ze 5 zijn hebben ze allemaal tanden en kunnen ze allemaal lopen hihihi

9. sweetangel100

Whahaha Sam dat mag ik toch hopen ;)

Lois kroop al vanaf november, dus toen was ze net 5 maanden :confused:
    Die gaat als een speeeeeer!

10. Niet meer actief

Wees blij dat jullie kleintjes nog niet rollen enzo :| Juliën staat al en zette net een pasje langs de tafel! laat ze lekker baby zijn hartstikke fijn! Juliën heeft 1 ondertandje

Juliën kruipt ook al sinds 5mnd en hij zit ook stevig

11. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Lin ik heb je weer gevonden! gelukkig! ha ha ha

Ik ga zaterdag de autostoel halen! \:D/ ik maak een foto van Evi in de stoel als ik m heb :D

ik ga in bad en dan tutten en uit eten met vriendinnen :D :D :D
    heerlijk aan de wijn sigaretjes en Tapas mmmmmmmm

Ik ging net de hond uitlaten met Evi in de wagen viel ze om de hoek al in slaap :) ze heeft een dikke jas aan en nog een muts en ze ligt in haar mummy zak in de wagen lekker in de tuin te slapen! geloof me; ze heeft het niet koud! we voelen regelmatig aan haar! nu zit de zak wat meer dicht....

heb er een foto van... ff uploaden;

x

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Kylian geeft ook altijd wel mondjes terug, zelfs vlak voor de volgende voeding.
    Ik laat hem na een voeding wel nog even lekker rechtop zitten maar eigenlijk helpt het niet veel.
    En zodra je hem neer legt ligt hij binnen een paar seconden alweer op zijn buikje rond te kijken :)

Groetjes Anita

13. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ha iedereen
    hier gaat het al weer wat beter heb een weekje echte rust genomen en dat heeft me goed gedaan

mvjanelle heel veel sterkte met jullie kleine meid hoop dat het allemaal helemaal goed gaat komen.

Onze kleine madelief zal ongeveer net zo oud geweest zijn nu.

Het gaat heel goed met anne ze weegt nu 8100 en is 67 cm
    een lekker dikkertje is ze dus.
    ik ben vandaag weer tante geworden mijn schoonzusje en broer hebben een klein meisje gekregen.
    Anne heeft ook haar twee onderste tanden helemaal door echt heel lief gezicht.
    alleen ze slaapt zo slecht wordt wel 5 keer wakker s nachts maar ach dat zal ook wel weer overgaan
    groetjes gerdien

14. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Lise, Sem geeft ook steeds een mondje hoor als hij op zijn buik lig.
    En als hij zichzelf omrolt op rug en dan weer op buik, dan komt er nog een mondje voeding uit :)

Ja Sem heeft al 1 tandje links onderin en rechts onderin is ook bezig om door te komen!

Dat omrollen is leuk hoor, maar soms wordt je er gek van :(
    Sem lig nu niet zo vaak in de box, maar op de grond, want ik de box rolt hij zich helemaal klem en dan brult hij de hele flat bij elkaar. Op de grond heeft hij alle vrijheid, alleen dan moet ik wel een heeeeeel groot kleed hebben wil ik hem niet op de kale en koude vloer laten :) Maar dus als hij op zijn kleine kleedje ligt dan rolt hij net zo makelijk weer naast het kleedje en als je even niet oplet lig meneer 2 meter naast het kleedje :p

Dus het is niet alles dat omrollen hoor :)

15. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    madelon, wat leuk joh Evi in haar wandelwagen hihi helemaal in het goud gewikkeld :) aaaaaaah hoe lang heeft ze nog in de tuin geslapen?

Annemarie, tjeeeeeeeee loopt Juliën al langs de tafel :confused: Dat is snel zeg en hij is met alles snel, had hij ook al tandjes?

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Patricia; Haha, dat omrollen! Ik moet het hier nog zien gebeuren :)

@Mad; mooie foto en Evi ligt er volgens mij lekker behaaglijk bij :)
    @Gerdien; fijn dat het zo goed gaat met Anne!

Sinds gisteren doen wij het badje van Tijmen in onze douchebak! Sinds hij nl. heeft ontdekt dat klappen op het water en trappelen met de beentjes leuk is, was het elke keer een waterballet in de badkamer. Dus nu moeten we op de knieen voor de douchebak en houd ik meneer soms zittend, zodat hij lekker kan plenzen! Prachtig om te zien! En het scheelt een hoop gedweil :)

Zo, ga lekker GTST kijken!
    XXX

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Lise: Dat heeft Eslem nu al pff haha..
    Elke keer als ik haar in bed doe ben ik zelf ook kletsnat..ze klets haar handjes in het water en trappelt met haar beentjes hihi..

Annemarie: wat goed dat ze weer is aangekomen! Ben heel benieuwd naar je kleine meisje..maar ik snap dat je nog even wilt wachten met fotootjes enzo..

Weet nou niet meer wie die autostoel had..maar wat is ie gaaf! Wowie..
    En het loopstoeltje die ik zag is ook erg leuk..
    Ik wil er ook eentje gaan aanschaffen maar eslem kan nog niet helemaal zelfstandig zitten dus..
    Ze moeten er echt helemaal voor kunnen zitten toch? zonder dat ze weer omvallen enzo hihi..

18. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wat fijn Annemarie dat je weer thuis bent!
    En Benthe zo goed gegroeid! Echt fijn!

Lise, Cyenna is ook nog steeds tandloos hoor en rollen is ook haar hobby niet hihi. Ze doet het echt af en toe. En dan alleen van rug naar buik ;)

19. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Goedemorgen dames,

Ja hoor ik ben ziek, heb de griep :evil: alweer, zo de dokter bellen!
    Zou vandaag weer gaan werken, nadat sem ziek was en nu ben ik zelf ziek. Dus ik ben het zo zat dat ik steeds ziek van sem wordt, ik heb sinds zijn geboorte 5x de griep al gehad en steeds als ik mijn weerstand weer wil opkrikken dan neemt hij weer wat van de creche mee :(

Ik slik me rot aan mutlivitamine, ik eet voldoende fruit en groente iedere dag en probeer zoveel mogelijk te bewegen als het kan!

Wordt er nu zo simpel van die griepjes en verkoudheidjes en tussendoor al een keer voorhoofdsholteontsteking. Ik wil zo graag weer werken, maar steeds als het weer een paar dagen ben geweest dan wordt ik weer eens ziek! erg handig dus !

Ja ik ga de dokter bellen nu! :)

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hallo!

ooooo balen zeg Patricia, beterschap meid! ja je doet er niets aan.... je kiest er zelf ook niet voor om ziek te worden ja toch?! ik heb ook een tijd gehad dat ik om de haverklap ziek was... toen werkte ik zelf op een kinderdagverblijf! m weerstand was toen ook zoooo laag....
    als het zo blijft kun je ook in oktober/ november de griepprik vragen aan de dokter! ik haal m ieder jaar omdat ik een lage weerstand heb.

Gulay ik heb de bloemetjes autostoel gekozen en Anita de aqua blauwe en Lin en Hanan een rode ;) ja we zullen er eer deze dagen allemaal aan moeten geloven!

ik was vannacht om een uur of 1 thuis en om kwart voor 7 melde Evi zich! poe he ik voel me oogleden nu al weg zakken, gelukkig wordt Evi ook moe en gaan we samen ;)
    maar de Tapas waren weer super goed! wel duur maar ja tegenwoordig ga ik bijna nooit meer weg dus mag het best een keer :p

ik ga naar bed! tot straks....

x

Deel Deze Pagina