Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Beterschap Patricia!

Fijn dat je een leuke avond gehad hebt Mad!
    En slaap lekker ;)

Hier weer een rot nacht.
    Iman kwam vaak voor de speen. Het was echt zo tussen mijn man en mij: 'jou beurt, jou beurt' haha... Uiteindelijk heb ik haar maar om half 6 de fles gegegeven... pfff... En ze is WEER hees, dus misschien heeft ze wel weer keelpijn... als dit blijft ga ik maandag naar de huisarts met haar.

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou ik heb de dokter gebeld, moet er om 10:35 zijn, ben benieuwd of hij iets kan betekenen. Zal wel niet, ik hoor het hem zeggen "ja je moet het toch zelf doen hoor, ik kan je daar niks voor geven"
    KWAKZALVER

Maar ja ik zie het wel, misschien ben ik zo die zo denkt hahaha

Het is toch niet gek dat ik naar de dokter wil daarvoor?

Ik zit nog steeds in therapie voor de depressie en dat gaat goed, maar door die lekkere ziektes, loop ik zo te kwakkelen dat ik mezelf geestelijk weer niet goed voel :( Wordt er nu echt een beetje simpel van hoor, ik ben normaal gesproken helemaal niet zo ziekelijk en zeker geen depri figuur! Ik had altijd een hele goede weerstand, had wel eens een griepje, maar na 2 dagen uitzieken kon ik weer werken. Iedereen heeft wel eens van die dagen dat je zoiets heb, van zooo ik kom vandaag mijn bed niet meer uit, maar dat is echt niks voor mij, ben meestal heel vrolijk en onderneem altijd heel veel dingen en nu komt er gewoon niks uit mijn handen.

Hihi ik zit wel lekker alles tegen jullie aan te kletsen zeg, worden jullie al gek van mij :) Mijn man zo nu en dan wel hoor, die denkt steeds van "ja nu gaat het goed met haar ze is weer de oude patries" en later ben ik weer terug bij af :) zielig mannetje :cry:

Ja ik ga afsluiten even wat eten en dan naar de dokter.

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh bah zeg, Patricia! Veel beterschap meid!

En Lin; hoop dat Iman niet ziek wordt!

Ga even naar mijn mannetje toe, die is net wakker geworden :)

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    mad ik bedoelde die van jou..met bloemetjes..zoo gaaf :)

5. Niet meer actief

@miranda: Ik zag op prematurenforum een foto van Cyenna met de naam van haar erbij! Ik wist niet dat ze te vroeg geboren was :| Juliën is met 36 weken geboren met hem was gelukkig alles meteen oke!

En weet iemand hoe dat met prematurenforum gaat ? Ik had een account aangemaakt , daarop moest ik een voorstelmail sturen om hem te activeren maar ik krijg nu mijn mail terug met de tekst dat het email-adres niet klopt of iets dergelijks?

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Annemarie, Cyenna is met 35/3 weken geboren, dus maar net een prematuurtje.

Maar over dat mailtje, je hebt neem ik aan gewoon die mail beantwoord die je had teruggekregen?
    Ik ben nu op m'n werk dus kan niet op m'n outlook mail kijken van thuis om het mailadres te checken.
    Zal vanavond ff voor je kijken!

7. Niet meer actief

ja nouja ik zal vanzelf wel een activatiemail krijgen :)

8. sweetangel100

Het is al 'opgelost' Miran... Ze had n mail terug gekregen dat haar mailtje DELAYED is... Dus alleen vertraagd ;)

9. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    nou ben weer terug van de dokter hoor!

Heb nu dus weer of nog steeds voorhoofdholteontsteking, maar dan recths ipv links :( En ook nog een keelontsteking, dus het schiet weer eens lekker op. Heb weer zo antibioticakuurtje! (bah)

Helaas geen griepprik, want dat heeft geen zin volgens hem en die virus die bij mijn in het gezin heerst moet eerst gedood worden! Hij vertelde mij dat als er een nieuw lid in het gezin komt en die neemt een bacterie mee er altijd 1 ook steeds aangestoken word, dat kan de moeder of de vader zijn! De virusen moet je zien dat ze ruzie hebben en vrede moeten sluiten met elkaar, alleen dat wil bij ons nog niet lukken!

Wat vinden jullie daar nou van? :(

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ok fijn dat het opgelost is Lin en Annemarie :D

Patricia beterschap!

11. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Heeeeeeeey lise, dat is een goeie van dat badje ;)

Wij hebben een heel klein badkamertje, dus wij doen Sem in de woonkamer in bad, want zijn kamertje is zooooooooo koud brrrrrrrrr.

Maar sinds vorige week spetterd meneertje ook zoveel met zijn armpjes en beentjes, wel een heeeeeeeel leuk gezicht. Maar alles is kledder nat en en wij dus ook, maar dat gezichtje van Sem dat is zo mooi om te zien hij is gewoon heeeeeeeeel vrolijk en blij!

Ik ga dus vanavond even proberen om het badje ook in de douche op de grond te zetten. Hij zit toch in zo badsteuntje en kan dan lekker alles om zich heen nat pletsten en mamma kan hem dan lekker wassen hihi

maar ik ga hem wel even in mijn ondergoed in badje doen, anders zijn mijn kleren zeiknat!

12. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Patricia; nou, ik heb het vanochtend ook geweten hoor! Heb Tijmen in bad gedaan, met mijn pyjama en ochtendjas aan, nou die waren kletsnat! Ook al had ik het badje in de douchebak gedaan! Echt ideaal vind ik het nu ook niet, want ik zit op mijn knieen en ik heb geen badsteun voor meneertje, dus moet hem vasthouden en wassen....nou ja, als hij straks zelf kan zitten is het ene probleem weer opgelost. Vraag me af hoe de andere meiden het badritueel doen, in de zin van de boel enigszins droog houden?!

Pfff, Tijmen wil niet slapen! Heeft een half uurtje gedut, maar zit nu de boel bij elkaar te schreeuwen; of hij is nog moe, of wil gewoon niet meer slapen...Zal hem er zo maar uithalen!
    XX

13. Niet meer actief

BENTHE GAAT ACHTERUIT !!!

Ze is momenteel weer stabiel maar het gaat allemaal niet zo lekker!

Toen mijn man vanmorgen opweg was naar het ziekenhuis werdt ik gebelt dat Benthe achteruit ging en dat we onmiddelijk naar het ziekenhuis moesten komen! aangezien we niet naast het ziekenhuis wonen was ik blij dat mijn man er al was! ik heb snel wat kleren bij elkaar gegrist en ben weg gereden! Toen ik aankwam in het ziekenhuis was mijn vader er al om Janelle & JUliën mee te nemen!

Benthe ligt nu weer aan de volledige beademing en ze is stabiel!

Omdat wij in de buurt moeten blijven ben ik momenteel in het ronald MC donald huis en wacht op nieuws! ik moet rustig aan doen en daarom ben ik er niet constant! Mijn man is momenteel wel in het ziekenhuis!

14. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    :cry: aaaaah nee he :( zit ik te mopperen over mijn ziekelijkheden en daar lig dan zo klein mensje te vechten voor haar leventje :oops: :cry:

Nou dan doet nu ineens die ontsteking minder pijn als ik aan benthe denk.

Benthe zet hem op meid, je kan het, vecht voor je grote zus en broer en je hebt de liefste ouders van de hele wereld :p

Annemarie blijf je dan daar slapen bij het ronald mc donald huis?
    Ik hoop zo dat ze er weer bovenop komt, ze heeft het al laten zien dat ze kan vechten en ze heeft een groot voorbeeld..................haar papa :)

Nou sterkte meis, knuffels van hier ;)

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Heh nee! Vechten Benthe! Ik denk aan je en aan je ouders en je broertje en zusje! Je kunt het! En Annemarie, schrijf maar van je af als je er behoefte aan hebt! Ik denk aan jullie!

16. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Oh Annemarie..... heeeeeel veel sterkte, we denken aan je. Lieve Benthe, zet m op meisje..... blijven vechten.

Liefs Lilith

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    kom op he Benthe! je bent supersterk! we gaan allemaal voor je duimen!

Patries echt rot dat je nu weer die holteontsteking hebt en ook nog weer keelontsteking! kan me voorstellen dat dit je ook geestelijk beinvloedt :(

Ik ben de hele dag bij mijn schoonmoeder aan het schoonmaken geweest.... :( die is erg ziek (kanker) maar haar stemming is ook niet bepaald vrolijk op dit moment (logisch) begrijp me niet verkeerd, maar zoooo moeilijk om mee om te gaan! zucht.

Ben benieuwd hoe het met Cristel gaat! hoop dat ze snel weer op t forum kan komen.....

x

18. sweetangel100

Annemarie neeeee :cry:
    Lag ze dan niet meer aan de volledige beademing of wat?
    Heeeeel veel sterkte, het kaarsje gaat hier weer aan hoor :(

Patricia, ja hun blijven in het ronald MChuis slapen...

Mad, Cristel kan pas weer op t forum komen als ze verhuisd is, en zelf een internetaansluiting heeft, eerder niet.

Nou ik wou nog een hoop vertellen, maar nu even niet... Ik ga een kaarsje voor Benthe aansteken...

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    aaaah annemarie..heel veel sterkte..en Benthe kom op meis..blijven vechten..!

ehmz..misschien een stom vraagje..maar wat houd dat in een kaarsje branden?

20. sweetangel100

Je steekt een kaarsje aan om iemand sterkte te wensen, omdat je aan diegene denkt.
    Ik heb een kaarsenstandaard en als er een reden is om iemand een extra steuntje in de rug te geven branden alle 3 die kaarsjes, zoals nu voor Benthe...

Deel Deze Pagina