Kom op kleine Benthe, we duimen allemaal voor je en jullie, Aneemarie en papa, ook sterkte en een dikke knuffel..
Dames dit stuur ik namens Cristel groetjes Marjolein. heyhey, hoop dat alles goed is met iedereen... met ons is alles goed.. alhoewel cailynn echt een sterk karakter begint te ontwikkelen ze weet wat ze wil.. en soms is dat best wel vervelend maar ja dat komt niet van een vreemde... net dr moeder ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger... ik moet maandag weer voor een echo... en dan hopelijk alles goed na alles wat er gebeurd is. ze zeiden namelijk dat ik een miskraam had maar een dag later bleek wel het hartje te kloppen... ik heb nu dus wel een ander zh en gyn maargoed.. dat is alweer 2 weken terug... verder voel ik me niet zo ziek als met cailynn maar echt lekker voel ik me ook niet... hopelijk hebben jullie veel plezier met de meeting.. als ik de kans krijg om bij iemand anders achter internet te gaan en de pagina doet het kom ik er natuurlijk wel weer op... maarja op het moment kan ik nog steeds niet op de pagina.... iemand die msn heeft kan me ook toevoegen musicmakesyoubetter@hotmail.com ik hoop snel weer even op de pagina te kunnen.. liefs cristel
Hi Jammer dat je niet op de Forum kan Cristel. Lis@ Als Yassir in bad gaat dan betekent het dat ik daarna ook wel in bad kan. ihihhhihihihi hij is helemaal gek op water! Meiden gauw tot ziens! en hoop dat ik gauw online kan komen. Groetjes
Linda..je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.. En als je je er niet op aangesproken voelt dan kun je het toch negeren? Het was niet gemeen bedoelt.
Mensi: bedankt voor het berichtje van Cristel! Ik had haar idd laatst nog op msn gesproken, heel naar dat ze niet meer op t forum kan! Gulay: natuurlijk voelde ik me wel aangesproken. Je zei namelijk 'wij moslims' en daar val ik ook onder. Het voelt soms alsof je met een beschuldigend vingertje naar andere moslims wijst die het niet allemaal zo 'streng' doen... Maar goed, misschien ben ik de enige die het zo ervaardt... Dat moest ik even kwijt Verder zag ik dat Eslem nu ook een staartje heeft Ik deed het eerst ook met die elastiekjes, maar bij kruidvat zijn speciale hele kleine elastiekjes te koop en die blijven ook nog heel goed zitten. Misschien kan je moeder die opsturen? Nog geen nieuws verder van Benthe? Ik moet vanmiddag naar mijn schoonmoeder, mijn schoonzus uit London is een dagje over... Op zich heel gezellig, maar met Iman die zo eenkennig is geen pretje... Ze heeft trouwens vannacht 3 kwart fles gedronken om 12 uur en nu net weer iets meer dan de helft. Het is beter dan niets...
Hallo dames, Hier even het laatste nieuws over Benthe. Ik heb Annemarie net op msn gesproken. Het gaat niet goed met Benthe. De arts had gezegd dat doordat ze zo hard aan het vechten is, ze andere dingen vergeet. Ze ligt nu weer aan de volledige beademing. Annemarie vertelde dat Benthe afgevallen is en dat haar oogjes dof zijn en ze alleen nog maar slaapt... Annemarie heeft om kwart over 10 een gesprek met de arts.
Pff, jeetje....wat naar weer zeg! Ik hoop zo dat alles goed gaat! Benthe kom op meid! Ik hoop dat ze sterk genoeg is! Ik ga als een gek duimen! We denken aan je meissie! Annemarie en de rest vd familie heeeel veel sterkte toegewenst in deze zware periode! Fijn dat je trouwens in het RMD huis kan verblijven. Liefs Miekie en Tijn.
OOHhh wat erg, ik hoop toch zo dat dat kleine meisje nog ergens de kracht heeft om het vol te houden. Kylian heeft vannacht weer een keer lekker doorgeslapen, het lijkt ero dat hij steeds 2 nachten spookt en dan de 3de nacht doorslaapt. We beginnen er al aan te wennen dat we er een paar keer uit moeten om meneer te troosten, gelukkig liggen we er vaak weer binnen 5 minuten in maar ja toch is het vermoeiend want je komt niet echt in een diepe slaap. Gisteren hebben mijn ouders weer opgepast en die blijven dan ook altijd nog even eten. Ik was met het eten in de keuken bezig en stond in de deur naar de kamer. Mijn moeder wilde Kylian naar bed brengen, ze tikte iets tegen het voetenbankje aan en begon te stommelen. Toen wilde ze haar evenwicht bewaren door zich aan de stoel vast te grijpen maar ze viel toen om met stoel en al. En ze had Kylian daarbij op haar arm Gelukkig hebben ze er geen van tweeën wat aan over gehouden maar leuk is anders. Groetjes Anita
Oei, dat klinkt niet goed.. dat de oogjes dof staan en dat ze veel slaapt.. KOM OP BENTHE... JE KAN HET! JE BENT EEN STERKE MEID! pfff heb vannacht nog aan jullie gedacht!
Wat een verdrietig nieuws over Benthe! Ik voel zo met jullie mee, Annemarie! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie kleine meid beter wordt! Ik gun het jullie zo! Dikke knuffels van mij!
Hier alles goed, alleen een kleine kater van gisteravond; wij zijn met een grote groep vrienden uit eten geweest en de wijn vloeide goed Enfin, dat voel ik dus nu nog, maar ja, Tijmen wil gewoon spelen etc. Toch heeft hij vanochtend tot half 9 uitgeslapen! Dus nu zitten we even in de clinche met de voedingstijden. Komt wel weer goed. Is het bij jullie ook zo koud! Brr, wat vanochtend in de stad op de fiets, nou, mijn oren vroren er haast af, voor het gevoel!
En alsof het slechte nieuws niet ophoudt kreeg ik vanmorgen een sms van Sarah dat ze met Noa vanmiddag met spoed bij de kinderarts moest komen. Noa hield al sinds gister niets meer binnen, huilde zonder tranen, droge lipjes, geen plasluiers en ze had een spontane bloedneus... Ze heeft 38,5 koorts en hoest en is verkouden. Ik heb niets meer gehoord erna Heb haar net gesmst, dus maar even afwachten.
Lilith, dan moet je m uploaden bij photobucket bv en die link dan in je profiel zetten. Ik kan hem ook in mijn photobucket zetten als je wil, dan mail je m me maar: lindamercx@hotmail.com en dan mail ik je de link terug
Heeee dag dames... Wat lees ik nou zijn er een paar beebs een beetje ziek? Nou in ieder geval heeeeeel veel beterschap toegewenst! En ook las ik dat Cristel zwanger is, wat een geweldig nieuws zeg, wanneer is ze uitgerekent? Ik ben echt alweer een hele tijd niet langs gekomen, maar goed kunnen we nu weer lekker bijkletsen. 5 maart mag devon eindelijk op de creche, ik zit de dagen echt af te tellen. O ja over een week ben ik jarig, wordt ik alweer 22.... gaat echt snel man. Ik heb trouwens van de week zo'n loopstoeltje gekocht alleen Devon begrijpt er nog de ballen van, hij loopt steeds in z'n achteruit. Verder gaat alles nog steeds ze gangetje tot straks! xxx Marijke en Devon
Ik kreeg net deze mail van Annemarie: Heej Linda, Met Benthe gaat het heel slecht! Het gesprek met de artsen was heel zwaar, ze gaan het 10 dagen aan kijken is er geen verbetering moeten ze de behandling stoppen en zal Benthe het niet overleven! Hij is zelfs bang dat het eerder mis kan gaan en we moeten ons nu dus voorbereiden! Benthe had net wat minder koorts dat was dan wel een heel goed teken en betekende dat ze dus nog wel aan het vechten is en er wel kanssen zijn dat het goed komt! Ik ben echt helemaal kapot alsof alle energie uit mij is gezogen en je staat er naast en kunt gewoon helemaal NIETS doen! Zon klein mensje zien lijden en dan nog je eigen kind! Zou jij aan de meiden op zw.pagina willen zeggen dat ik het fijn vindt dat ze met ons meeleven ,, Ik probeer jou op de hoogte te houden zodat jij de meiden daar ook op de hoogte kunt houden. Liefs Annemarie
heee Linda... Jeetje dat klinkt echt naar je berichtje! Ik weet alleen niet pcs om wie het gaat en hoe oud is Benthe nu? Jeetje ik krijg het er koud van wat heeft ze dan? En hoe gaat het met Saraah en haar kleine Noa, want als ik hier op de site ben lees ik nooit wat van haar nou goed ik ga weer xxx Marijke