Hallo dames! Sorry, ben even een paar dagen niet geweest, want ik ben (nog steeds) of weer ziek! Van het weekend dacht ik echt dat ik aan het opknappen was, maar van zondag op maandag werd ik weer misselijk, licht in het hoofd. Gisteren is mijn vriend thuis gebleven, tja, we hadden geen oppas en heeft hij thuis gewerkt zodat ik wat kon bijkomen. Maar goed, heb dus vlak voor het avondeten overgegeven (sorry..) en ik heb buikgriep, dus zie de wc vaker dan me lief is...Vandaag is Tijmen de hele dag op de creche, gelukkig maar, want aan mij heeft ie niet veel. Ik ben er vanochtend wel uit geweest voor zijn flesje etc. zodat mijn vriend hem netjes weg kon brengen en vanaf 8 tot 11 uur heb ik heerlijk kunnen slapen! Ik voel me nu wel wat beter, maar mijn maag borrelt zo! Dus morgen blijf ik ook thuis denk ik en hoop nu toch echt dat ik dan vrijdag nog wel kan werken! Ik zit al meer dan 2 weken in de lappenmand! Snif! Meiden, sorry voor het geklaag! @Iedereen; ik voel me ook nog niet oud! En ben nu 31 jaar, haha! Mijn ziel voelt zich nog jong XX
lise beterschap en ziek maar goed uit want anders komt het steeds weer terug. Mensi, lekker in haar eigen sopje gaar laten koken hoor. Ik snap precies wat je bedoelt. Jan ziet Kylian door de week ook niet zo heel veel en als ik en Kylian dan ook nog eens een weekend ofzo weg zouden gaan dan mist hij gewoon in 1 keer 2 weken van zijn zoon. Ik snap natuurlijk wel dat je achternichtje misschien wat baalt en het niet leuk vind dat haar uitnodiging afgewezen wordt maar daarom hoef jij je nog niet te laten beledigen en haar gedrag te accepteren. Zo en nu ga ik afsluiten voor vandaag want ik heb zo een afspraak bij de kapper, tja deze OUDE moeder wil er natuurlijk wel leuk uitzien op haar verjaardag. Groetjes Anita
Ojee ojee, wat heb ik aangericht door jullie OUD te noemen.... mijn excuses Jeetje Mensi, daar wordt je echt niet vrolijk van zeg. Maar blijf jij nou maar nuchter (hoe moeilijk dat misschien ook is als iemand allerlei rotopmerkingen maakt) en hou de eer aan jezelf! Ik heb EINDELIJK een kinderstoel gekocht. Een goedkope versie van een meegroeistoel. Oja, wat is jullie dagritme (met voedingen enzo)?
@Lilith en @Pluk bedankt voor jullie advies.... over m'n nicht. Hey Pluk wat grappig jij de 19e jarig, ik de 18e Ik heb vanmiddag dixap tropical gekocht en Steven vind dit gelukkig wel lekker. Volgens mij vind Iman dit ook de lekkerste smaak? @Lilith dit is ons schema. 8.00 fles 1 met nutrix 2 schepjes en 1 schepje bambix. 10.00 fruit 12.00 fles 2 15.00 flesje 100cc dixap met bambix koekje, of broodkorst of als hij dit niet wil fles 3. 16.30 groente 18.30-19.00 fles 4 met nutrix 2 schepjes en 1 schepje bambix. alle flessen 230cc totaal. de tijden zijn natuurlijk +- hij is s'morgens ook wel eens om 07.00 of 07.30 uur wakker.
@Mensi; blijf bij jezelf meid! Jouw nicht kan niet dingen voor jou bepalen! @Lilith; sinds dit weekend is dit ons voedingsschema: 7 uur: 1e fles melk, Friso 2 (180/6) 10 uur: fruithap 11.30 uur: 2e fles melk, Friso 2 (180/6) 15.00 uur: flesje 125 cc diksap 18.00 uur: groentehap 19.30 uur: 3e fles melk, Friso 2 (180/6) En inderdaad +- wat betreft de tijden. Ik heb diksap bij de Etos gekocht, exotische vruchten en dat lust Tijmen wel! Ik meng 100 cc water met 25 cc diksap. Hoe is die verhouding bij jullie?
Uh de verhouding hier Lise? Gewoon water met een scheutje diksap hahaha En lise, goed uitzieken hoor, anders blijf je ziekjes! Beterschap! Mensi, Iman drinkt het liefs diksap van AH appel/aardbei Maar mijn moeder heeft pruimensmaak van olvarit en daar doet ze ook niet moeilijk over... Ze is niet meer zo kieskeurig hihi Met Iman vanmiddag weeeeer bij de dokter geweest ivm het overgeven Mijn eigen HA had vakantie een weekje, een of andere andere kluns nam het over... Wat een rare vent... Maar goed. Ze heeft nu medicijnen voor haar maagzuur gekregen en over een week moet ik terug, helpt het niet dan moeten we naar de kinderarts. Gelukkig gaf ze daar ook over, dus hij heeft het met eigen ogen kunnen aanschouwen
@Lin; ik bedoel eigenlijk hoeveel diksap je toevoegt aan het water? By the way; van het weekend heeft Tijmen zijn eerste (politie)auto van mijn ouders gekregen. Is geschikt vanaf 1 jaar, maar we konden het niet laten hem er al even op te zetten Zie foto in mijn album!
Superleuke foto Lise! Ja dat bedoelde ik ook. Ik kijk niet zo nauw, doe gewoon een scheutje diksap en vul de rest van de fles met water
Haha, ik ben dan weer pietje precies Ja, leuk he, die foto! Tijmen was helemaal in zijn nopjes, wordt denk ik net zo gek op auto's als zijn papa
Lieve dames, Jullie gebeden en kaarsjes hebben geholpen want het gaat beter met Benthe! De koorts is weg en ze ademt beter en de hormonen slaan goed aan. Ze gaat een zware periode tegenmoet, maar de artsen zijn weer vol goede moed en hoop! Annemarie vindt jullie medeleven zo ontzettend fijn en lief! Benthe zal alle gebeden en kaarsjes nog lang nodig hebben, dus ga nog door allemaal! Liefs
Wat een geweldig nieuws! Benthe, go girl, we bidden voor je! En Annemarie, een dikke knuffel voor jou, je man en je andere kindertjes!
Joepie wat fijn dat het weer wat beter gaat met benthe, wij blijven hier kaarsjes branden voor haar. Lisse: beterschap meis, goed uitzieken Oja ik doe er ook gewoon diksap in en vul het aan met water en ik proef of het te zoet is of niet! aaah zielig Linda dat Iman zoek spuugt, hoop dat die medicijnen snel gaan werken voor haar! Lilith dit is Sem zijn dagritme: 5:30 flesvoeding 9:30 flesvoeding tussen 11:00 en 12:00 125 gr fruithapje en een paar slokken diksap 13:30 flesvoeding 15:00 rijstewafel en een paar slokken diksap 17:00 150gram groente hapje en 50 cc diksap 20:30 200 cc flesvoeding met 3 eetlepels nutrix
goed zo Benthe! kom op meissie! Lin wat zielig voor Iman zeg en dan ook nog medicijnen hopelijk gaat het snel beter! Lise voel je je al weer ietsjes beter? echt rot hoor dat je een buikgriep eroverheen hebt gekregen! bah Hans is ook nog steeds niet fit! ritme van Evi: 07:00 papfles 180 cc 09:30 fruit en diksap 12:30 broodje in stukjes met een fles van 180cc 15:00 diksap met een soepstengel of id 18:00 groente en dan nog s`avonds ergens een flesje voordat ik ga slapen van 180cc o en over de diksap... ik doe er een paar druppeltjes in! xx ik moest net ff naar de dierenarts met onze hond... hij is iets te dik .... 9 kilo! maar t is een mannetje... hoeveel wegen jullie hondjes Marjolein en Anita? oja hij had ook tandsteen..... we moeten poetsen
Ik krijg er kippenvel van. Fijn dat het beter gaat. Denk veel aan het kleintje en hier brandt elke avond een kaarsje.
Wat fijn Benthe dat het aan de betere hand met je gaat, kreeg er kippenvel van toen ik het las, ik blijf aan je denken kleine meid. Kom op, je kunt het. Ik doe een laagje (bodumpje) diksap, en dan met 100cc water. Anders vond ik het te zoet. Jacky onze jack weegt 7 kilo. Mannetje, wij moeten ook poetsen, maar dat vind hij niet leuk. Ik poets liever Steven's tandjes, die vind het wel grappig. Oja ik heb een nieuwe vraag.... wanneer en hoelang (tijden) doen jullie je beebs naar bed? Ik doe Steven altijd van 12.00 tot 14.00-15.00 uur, maar de laatste tijd wil hij niet meer slapen.Ik weet niet waar het aan ligt, hij is wel moe. Als het dan niet lukt, zit ik de hele tijd te bedenken waarom het niet lukt. Eerst deed ik altijd 06.30 1e fles, en dan legde ik hem weer in bed, en sliep hij soms tot 9.00-9.30. Dan ging hij tussen de middag weer lief slapen. Maar nu geef ik hem, als hij wakker word, tegen +-07.30 en eigenlijk gaat hij dan daarna niet meer slapen. Misschien ligt het daaraan. Ik heb het eerlijk gezegd veranderd, omdat hij zich s'morgens niet meldde, ik dacht ik wacht wel tot hij zich meld. Ga morgen het maar weer terug draaien, misschien vind hij dat prettiger. Zal het jullie morgen laten weten, hoe het ging doei doei fijne avond en voor straks weltrusten.
Mensi, ik doe Iman overdag niet op vaste tijden naar bed, maar kijk wanneer ze moe is. Meestal slaapt ze van een uur of half 11 tot een uur of 1. En dan weer van een uur of half 4 tot een uur of 6. MAar daar kan dus verschil in zitten.