Roos en Ivan komen ook naar de meeting! Mad, bereken jij de nieuwe prijs per persoon Ik heb hun al de PB doorgestuurd met de straat enz...
GO BENTHE, GO BENTHE, GO BENTHE He daar kreeg ik even kippenvel van. Heel vreemd maar als ik 's avonds naar bed ga denk ik altijd even aan dat kleine meisje, tot zondagavond had er dan een beeld bij van een piepklein mensje dat rustig in een coveuse ligt, maandag en dinsdag avond kon ik dat beeld niet rustig krijgen. Hier voor had ik ook het gevoel dat als je bij de couveuse staat je met je rug naar het raam staat. Maandag en dinsdag avond stond die couveuse ook in 1 x anders (in mijn gedachten dan he). Vreemd toch dat je zo sterk aan een mensje denkt dat je er zelfs beelden bij krijgt. Mensi je krijgt vanzelf een oproep voor een uitstrijkje en daarin staat dan ook dat wanneer je zwanger bent of borstvoeding geeft je geen uitstrijkje kunt laten maken. Pas een half jaar naar de zwangerschap of het stoppen van de borstvoeding kan dit weer. Voedingsschema van Kylian (zal dinsdag wel veranderen want dan gaan we weer naar het cb en is hij officieel 6 maanden) 8 uur fles (210/7) met 2 schepjes nutrix 10 uur klein potje fruit (125 gr) 12 fles (210/7) met 2 schepjes nutrix 14 uur diksap (aangelengt zoals op de fles staat dus 1 op 7) 16 uur klein potje groente + fles (150/5) 20 uur fles (210/7) met 4 schepjes nutrix. Kylian gaat slapen wanneer hij moe is. Meestal is dit van 10.30 tot 11.30 van 13.00 tot 14.00 en van 16.30 tot 17.30 Maar dat kan dus ook verschillen gisteren besloot hij het anders te doen en heeft hij geslapen van 10.15 tot 12.45, toen Jan hem zijn eten wilde doen zette hij hem in de eetstoel, liep naar de mag om het op te warmen kwam terug en vond Kylian al slapend in zijn stoel aan. Hij heeft hier hele lieve foto's van gemaakt die zal ik vanmiddag even in mijn album zetten. Om 16.45 uur hebben we hem weer in bed gelegd en heeft hij tot 18.15 uur geslapen. Na zijn fles van 20 uur er weer in gelegd en hij slaapt nu nog en hij is vannacht niet 1 keer wakker geweest Helemaal munt dus, ook niet zo raar want hij heeft gisteren heel veel op de grond door gebracht met het oefenen met kruipen, in de box vond meneertje het gisteren niet zo heel erg leuk. Onze Jacky weegt zo'n 6,5 kilo, het is ook een mannetje, vorig jaar hebben wij hem zijn tanden schoon laten maken, moest ook echt want poetsen lukt echt niet bij hem, tenzij je een paar tanden in je hand niet erg vindt. . Tja wij hebben een rare hond, die valt van de trap, hele bek geschaaft maar daar hoor je hem niet over maar oh wee als je b.v zijn nagels wilt knippen. Dat moeten wij dus bij de dierenarts laten doen en die moet hem dan muilkorfen omdat hij helemaal uit zijn dak gaat. Even ter vergelijk, op zijn inenting reageert hij niet eens terwijl dat toch echt wel pijn kan doen. Groetjes Anita
Ja pluk die Jack russels zijn taaie beestjes. Jacky is van de week nog aangevallen, door z'n ander baksel, Jack zat ad riem, die andere los. Hij ging achter hem staan, en die vrouw maar roepen Waldo Waldo kom. Ik dacht die gaat hem pakken. En ja hoor, zomaar even in het nekvel van onze Jack. Toen liet hij snel weer los, onze Jack liet z'n tanden zien. Die vrouw zegt; sorry hoor, heb haar alleen dom aangekeken.Je moet de hond aan de riem doen dan is er ook niks ad hand. De volg keer til ik hem wel op, dat doe ik wel vaker, ik vind dit best zielig. Nou vanmorgen fles gedaan om 06.30, maar meneertje was om 07.45 alweer wakker.Maar ik ga het ook maar eens proberen, zoals jullie het doen, ik ga hem vandaag in bed leggen, als hij moe is. Ik hou jullie op de hoogte. Zou vanmorgen naar m'n nicht (andere nicht hoor) gaan op kraamvisite, krijg ik gisteravond weer z'n *** koortslip bha. Nou ik ga de afspraak maar verzetten, bha zo irritant he die koortsuitslag. Ga straks even nd HEMA, ik heb niet veel truitjes meer voor Steven, en ik heb het boek besteld oei ik groei. Over sprongetjes, leek me wel interressant. Hoop dat het niet harder gaat regenen... maar ik heb wel een hoes, en mama is niet van suiker. ----------------------------------------------------------------------------------- Wanneer denken jullie aan een 2e beebje? Het zou mij (ik moet m'n man nog even overhalen ) leuk lijken als Steven 1,5- 2jaar is, om er dan voor te gaan.
Jack russels zijn ook echt sterk! Die van mijn ouders ook! Mensi: hier voorlopig geen tweede hoor. Ik denk dat als Iman een jaar of 2,3 is we wel eens kijken
hai, o jullie jackies zijn echt een stukkie kleiner het zijn echt leuke en lieve beestjes maar ze hebben een eigen willetje die van mij is nogal een mietje; als hans gaat boren dan zit hij bij mij op schoot! en bij de dierenarts zit ie ook helemaal te rillen! Leuk Roos en Ivan dat jullie ook komen! ik ben ziek..... voel me zoooo beroerd... heb alleen nog maar op de wc gezeten vanmorgen sorry en ik moet van 13:00 tot 22:30 werken! pfffff ik weet t niet meer hoor! het is te laat om me ziek te melden maar ik ben echt net om 08:30 ziek geworden! heb imodium genomen en paracetamol.... hopelijk gaat het zn werk doen! jullie horen nog hoe t is afgelopen! xx
Mad, je moet je gewoon ziekmelden hoor Als je om 8 uur zou moeten beginnen en je word snachts ziek kun je het toch ook niet helpen? Beterschap!
thx Lin, maar ik werk vandaag op een andere groep en die mensen zitten al zooooo omhoog voel me dan nog rotter als ik af bel! ik ga het wel proberen en als het niet gaat ga ik naar huis! heb nog tot 12:45 om te liggen en thee te drinken en imodium te slikken! x
Nou lieverd, als t niet gaat, dan gaat het niet he! Veel beterschap! xxxx 3 nieuwe foto's hier in mijn album en meer nieuwe foto's op onze beebiesite!
was k trouwens helemaal vergeten te melden door de ziekenboeg hier Eergister kreeg k n sms van jenny. de vakantie is super, jasper doet t supergoed, veel beter dan thuis! Goed nieuws he, lekkere vakantie dus
Goedemorgen! @Mad; het gaat gelukkig een stuk beter met me! Heb vanochtend, nadat Tijmen met mijn vriend meeging naar de creche, nog geslapen van 8 tot 10 uur. Ben nu helaas ook ongi geworden, dus buikpijn en rugpijn heb ik nog wel, maar gelukkig niet meer van de buikgriep! Morgen meld ik me beter en ga vrijdag lekker weer werken! Nu wel balen Mad, dat jij ziek bent! Heb ik jou aangestoken Misschien heb je wel wat overgekregen van Hans! En inderdaad wat Lin zegt, als het niet gaat, gaat het niet! Straks ben je alleen maar langer ziek als je stug door gaat werken. Beterschap meissie! @Lin; sorry, heb helemaal niet gereageerd op het feit dat Iman spuugt Is het al wat beter nu? Ik hoop het echt, zo zielig voor je meisje! @Mensi; Tijmen heeft niet altijd gezette tijden wat betreft slapen. Als ik thuis ben, slaapt hij meestal van 8 tot 9.30, van 12 tot 14 en van 16.30 tot 17.30 uur. Op de creche heeft hij weer andere tijden. Maar hij is meestal rond de 2 uur wakker na een voeding, soms korter, soms langer. En ze zeggen ook, dat babies op den duur minder gaan slapen...dus moeten we meer entertainen Ik ga morgen eindelijk weer wandelen met Tijmen, door al dat rotweer en mijn ziekzijn is het er weinig van gekomen. Even langs de Etos, want ik heb mijn babyspaarkaart vol! Ik mag dan korting kiezen of producten en ik ga voor het laatste; 1 potje Olvarit, 1 Drinkfruit en 1 Nutrilon Goede nacht. Zo, ga even wat doen. Kan niet de hele dag op mijn krent zitten als ik toch aan de beterende hand ben Tot straks! XXX
heeeeey meiden, zo stiekem een mailtje vanaf mijn werk hihi Mijn voorhoofdholte ontsteking is eindeijk zo goed als weg Net de creche gebeld en Sem lig voor het eerst alleen achter en ze hadden hem om 10:00 op bed gelegt en om 12:00 hebben ze hem maar wakker gemaakt voor zijn fruithapje! Dit is de eerste keer dat hij 2 uur achter elkaar slaapt op de creche Ga zo weer er vandoor, ik weer nog steeds halve dagen hihi NOu misschien tot vanavond Oja Sem moet foto's laten maken van zijn heup, we waren gisteren weer bij het cb en ze twijfelde heel erg of het nu scheef is of niet
@Patricia; ik hoop dat het meevalt met Sems heupje! En eindelijk je voorhoofdholteontsteking foetsie, jippie! @Lin; heb net in je fotoalbum gekeken, wat is Iman toch een poepie!
Hey Mensi was die Waldo toevallig ook een rotweiler. Mijn tante had n.l een rotweiler die waldo heette Mad ziek is ziek hoor, op je werk hebben ze ook niet veel aan je als je constant naar de wc moet. Zoet engeltje wat een leuke foto's, zal zo even naar je pagina surfen. Vanmorgen heeft mijn schoonmoeder opgepast en kwam ik thuis en had ze me daar mijn hele huisje gepoetst, lekker hoor. Alleen de was ophangen (was het enige dat ik gevraagd had) was niet zo goed gegaan, ze snapte ons droogrekje niet Ik heb zo'n vierkant rekje dat dan uit 3 etage's (zeg maar) bestaat. (die past dus lekker in onze douche zonder dat het in de weg staat). Dus kom ik net boven en zie meteen waar mijn man zijn wasophang kwaliteit vandaan heeft. Van zijn moeder dus. Alleen de bovenste etage gebruikt, geen wasknijpers (nee vind je het dan raar dat het spul er weer van af valt ](*,) . Waar zat 2 dingen naast elkaar kunnen hangen hing er maar 1 (schiet dus ook niet op) en de sokken lagen nog op de wasmachine want dat paste echt niet meer. Nog verbazinwekkend dat ze er zoveel nog op heeft gekregen (halve wasmachine), de rest had ze maar verdeeld over de deuren en de trapleuning #-o Wahahahahahah kon ik alles overal vandaan halen en het opnieuw ophangen (alles paste wel op het rekje). Weer een les geleerd mijn man en schoonmoeder hoef ik de was niet te laten ophangen Heb wat nieuwe foto's in mijn album gezet. Groetjes Anita
Jeetje Anita die foto waar hij in slaap is gevallen in de eetstoel Handig dat hij gewoon overal in slaap valt hahaha... Iman gaat huilen als ze moe is, die valt echt niet ergens anders dan in bed of op mijn arm in slaap!
Aaaaach Pluk, dat is lief, die foto's dat ie in zijn eetstoel in slaap is gevallen... wat een leuk ventje!
Is ook voor het eerst hoor dat hij zomaar in slaap valt meestal begint hij wel te jengelen maar dit keer dus niet. Jan wist ook niet wat hij zag en dacht laat ik dat eens voor later en voor mama vastleggen. Groetjes anita
@pluk leuke foto's die waldo was een jack. ha ha grappig je schoonmams die de was niet goed ophangt. Maar wel lief dat ze de rest vh huis heeft schoongemaakt. Hoef jij het morgen niet te doen Happy valentine iedereen.... Ik ga hello goodbey kijken op 1, vind ik leuk programma. Tot morgen... ng meer antwoordjes over 2e beebs?