Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Mensi; over 2e beebs; heb het er net met mijn vriend over gehad; hij zou nog willen wachten, maar misschien dat als Tijmen 1 jaar is, we voor een tweede kunnen gaan, heel misschien dus van zijn kant! Spannend!

2. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!

Ben ik eens de eerste ;)

Ik wil graag douchen, maar Tijmen slaapt nog niet, haha! Vandaag ben ik nog vrij en morgen weer werken, zal even weer wennen zijn.

Gisteravond was trouwens raar, Tijmen werd om 22 uur huilend wakker en we zijn tot 23 uur bezig geweest hem te troosten en toen dat niet ging, hebben we hem een klein flesje gegeven, dat hielp. Waarschijnlijk heeft hij raar gedroomd.

Heerlijk zeg, vandaag is het droog weer, eindelijk weer wandelen!
    XX

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goedemorgen... het is heeeeeerlijk weer. Ik ben dan altijd een stuk vrolijker.

Vanacht werd Sarah wakker om 14.00 uur. Huilen, huilen... het enige wat hielp was een klein flesje. En toen sliep madam weer lekker door.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Mensi wij denken te gaan beginnen voor een tweede als Kylian zijn 3de verjaardag heeft gehad.

Gisterenavond gingen we naar bed en hoorden Kylian een beetje hoesten, dus ging ik even kijken.
    Had hij liggen overgeven, hele bed eronder, Kylian eronder.
    Dus ik Kylian verschonen, trappelzak,pyama en rompertje zaten er helemaal onder en vroeg Jan dus of hij even wilde helpen.
    Die heeft het bed afgehaald en in de douche gelegd.
    De matras omgedraaid en er een nieuw hoeslaken op gedaan.
    Toen ging hij naar de wc en kroop hij weer in bed :rolleyes:
    Dus kon ik Kylian op de grond leggen en het bed verder opgemaakt.
    Daarna vond Jan het dom dat ik niet meer moltons had gehaald (hij wilde er toen maar 1 en vond het onzin dat we er meer haalden want wat moest er wel niet gebeuren daar in dat bedje :rolleyes: )

Maar goed Kylian heeft voor de rest nergens geen last van gehad, heeft de hele nacht goed doorgeslapen, geen koorts en is nu wel weer vrolijk.
    Hij zit nu heerlijk in zijn wippertje te gapen dus ik breng hem lekker naar bed nu.

Groetjes anita

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    haaai,

Nou ik heb het niet gered gisteren! ben om 19:00 ziek naar huis gegaan en in m bed gaan liggen met een emmertje naast me!
    maar de hele nacht buikpijn gehad maar geen spuug :rolleyes: gelukkig maar want ik heb er zoooo`n hekel aan maar nu voel ik me nog steeds rot!
    Evi heeft de 5e ziekte! zit helemaal onder de rode vlekjes! huisarts belt zo terug of we langs moeten komen.....
    nu zitten we allemaal ziek thuis :rolleyes: tja kan er ook weinig aan doen!
    Evi is bijna de hele nacht aan het spoken geweest! Hans is eruit geweest want bij mij ging het lampje uit..... ze heeft voor het eerst bij ons in bed geslapen! ze huilde zoooo erg in dr bedje!

Lise gelukkig dat jij je beter voelt! heerlijk!
    Patries goed dat de antibiotica zo snel heeft geholpen! hopelijk valt alles mee met Sem`s heupje....

Lin hoe is t met je meissie? nog meer dan 9 poepbroeken gehad? arme kleine Iman! sudocreme is ook niet aan te slepen zeker?! Leuke foto`s weer van Iman zeg!

aaah Lillith gelukkig dat een klein flesje hielp vannacht bij Sarah.

Marjolein; ik zou volgend jaar wel voor een 2e willen gaan zodat Evi 2,5 is als de beeb komt, maar Hans vindt een groter leeftijdsverschil leuker; zo`n 3 a 4 jaar! we zien wel!

Anita die foto van Kylian in slaap gevallen op de kinderstoel die is echt geweldig! poppie!

Fijn Jenny dat het zo goed gaat op vakantie! heerlijk hoor kunnen jullie er ook goed van genieten \:D/

hopelijk zijn alle beebs beter volgende week voor de meeting! ;)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    :confused: Mogge,
    Gelukkig ik ben niet de enigste mama die een moeizaam nachtje heeft gehad :confused:
    Eerst ging om 23.00 de telefoon, ik schrok me dood, hij staat naast mijn oor.Hij ging 1x over, en toen was het afgelopen.
    Om 01.15 ging Steven huilen, klein flesje weer naar bedje, maar hij ging weer huilen :(
    Met schommelen viel hij in slaap, maar zodra ik hem in z'n bedje legde ging hij huilen.
    Na poging 4 is het eindelijk gelukt, toen was het 02.45.
    Had hem naast me neergelegd in ons bed, maar ik vind dat veelste eng, dus ik was klaar wakker.De laatste poging was hij zo in slaap, en kon ik hem er gelukkig zo inleggen.
    Vanmorgen was meneertje om, 06.30 wakker, en heeft de fles gehad.
    Toen dacht ik ik laat hem mooi beneden, dan slaapt hij zo wel.
    Nou in bedje gedaan, flesje net, maar mooi niet slapen he.
    Nu zit hij chaggie in de wipstoel voor de radio.
    Ik ga straks nog een poging doen, en anders wiebel ik hem wel in de buggy in slaap. pffffffffffffffffffffffffffff weet je maar wat er is he? ;)

7. Niet meer actief

Hallo dames,

Maar eens even een berichtje van my :D hier gaat het de beterende kant op! Benthe is alweer gegroeid (32 cm) en nadat ze weer afgevallen was naar 530 gram weegt ze nu 546 gram! dat is dus alweer lekker aan de beterende kant!

Juliën word echt enorm groot! hij staat inmiddels helemaal los! nadat kon staan liet hij zich steeds los waardoor hij steeds viel wat hij enorm grappig vondt maar nu is hij trots dat het lukt :D

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Annemarie; wat ontzettend fijn, dat het beter gaat met Benthe! En wat een grote knul is Julien! Volgens mij is ie snel voor zijn leeftijd!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Wat geweldig dat Benthe het weer beter doet =D> \:D/

Goed gedaan hoor meisie :thumup: Tante Anita :) is helemaal trots op je.

Kylian is zich nog steeds niet bewust dat hij ook onderbenen heeft.
    Zijn voeten zijn alleen interresant in bad en dat is wanneer je er geen speeltje in doet anders is hij zijn voeten ook zo weer vergeten.
    Staan is er al helemaal niet bij.

Groetjes Anita

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Mad..... aaaah wat rot dat jullie ziek zijn. HEEL VEEL BETERSCHAP!

@Annemarie; goed te horen dat het beter gaat, super! Hou vol he meid!

@Pluk; ben jij soms met mijn man getrouwd? Dat verhaal van die molton zou ie van mij ook zo gezegd hebben ](*,)

@Linda; hoe is het nu met Iman?

11. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Mad; beterschap meid, is niks zo ziek zijn :cry: :(

Annemarie; wat fijn dat het weer wat beter gaat met Benthe en dat ze lekker gegroeid is weer :)

Nou dames hier weer een gebroken nacht hoor, Sem zit duidelijk in zijn sprong :( Eerst rommelde hij om 1 uur en toen kwam hij om 1:45 en heb ik hem een speen gegeven, toen kwam hij weer om 3:30, weer een speen erin en daarna weer om 5:00 en toen heb ik hem maar tussen ons in gelegd. We moesten allebei vroeg op vanwege werk dus mij werker ging om 5:30 af, dus vandaar dat ik hem maar tussen ons in heb gelegd :) Viel die kleine stinkerd gelijk in slaap :rolleyes:

Gisteren toen ik op de crèche kwam en hij zag me, begon hij ineens te huilen en met van die gestrekte armpjes naar mij toe :) ik voelde me ineens gewild hihi
    Zou dit ook met die sprong te maken hebben?

Ik moet straks naar de tandarts toe, gewoon controle maar ik ben al een jaar niet meer geweest of zo. Komt door de zwangerschap en ook dat gedoe met mij daarna, dus ik ben bang dat ik best veeeeeeeeeeeeeeeeel gaatjes heb.

12. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    bedankt allemaal!

ik moet zo met Evi naar de huisarts.... ze heeft overal die rode vlekjes... 5 of 6e ziekte>? heb er een foto van;

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
  14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Patricia veel geluk bij de tandarts en ik hoop voor je dat het heel erg meevalt.
    Ik heb er altijd zo'n hekel aan om te gaan (s**t dan bijna in mijn broek)

Tja mannen he, soms kan ik die van mij wel ik weet niet wat, maar goed ik zal ook wel mijn dingen hebben waar hij mij ik weet niet wat voor zou kunnen doen :)

Gelukkig heb ik nog een tegoed bon over van de hema dus daar kan ik wel een molton voor halen.

Straks even boodschappen doen voor mijn verjaardag en even de doos met cadeautjes voor mijn zus en fam op de post doen.

Groetjes Anita

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
  16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Annemarie Wat Super dat ze weer is gegroeid! Hou moed en Benthe blijf vechten meid!

We blijven aan jullie denken en kaarsjes branden want het helpt :D

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Benthe goed zo!
    Ik hou ook niet vd tandarts, ik moet maandag.... help.
    Steven doet z'n middagslaapje in de buggy.
    Mad succes bij de dokter, wat gaan ze eraan doen?
    Beterschap voor...
    sorry ben de naam alweer kwijt.
    Is Iman al weer beter?
    doei doei.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Mad wat een gestip daar op je dochter.

Kan mij herinneren dat ik die wel eens kreeg van het zwemmen bij ons in het zwembad.
    Daar had je dan ook van die rubberen matten waar je op kon zitten/liggen e.d. Ik kreeg daar altijd rode vlekjes van gelukkig trokken die altijd naar een paar uur wel weer weg.

Groetjes anita

19. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Tja Mad, ik zie lichte rode vlekjes, niet heel helder, maar dat kan aan de foto liggen. Heb je al een afspraak met de ha gemaakt hiervoor?

Pff, Tijmen heeft na de fles van 12 uur niet meer geslapen, alleen een half uurtje, sinds 8.30 uur. Blijkbaar is ie niet moe...misschien haal ik hem er zo maar uit, beetje spelen en dan is het alweer tijd voor diksap!

20. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    En Mad, wat zei de dokter?

Deel Deze Pagina