Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Supergoed nieuwe Annemarie!
    Go Benthe! :D

Mad, wat zielig voor Evi :(
    Heeft ze daar ook last van, is er wat aan te doen?

Iman wil niet slapen :(
    Ze heeft vandaag nog geen half uur geslapen... :confused:
    Na vanmorgen nog 1 wel geen diarree meer gehad... Maar ja, dat niet slapen vind ik niet leuk :(
    Ik zie ook duidelijk aan haar dat ze doodmoe is, dus ik begrijp er niets van!

2. sweetangel100

Ik zag dat de december mama's vandaag een meeting gehad hebben! Er staan echt 2 leuke foto's in hun topic!

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai

Ik ben zoooo blij voor jullie Annemarie dat het beter gaat! echt goed hoor dat ze groeit! :D

ben vanmiddag bij de dokter geweest; Evi heeft een onverklaarbaar virus.... het zijn geen waterpokken en ook geen 5e of 6e ziekte! ze heeft verhoging en overal die plekjes... op de foto is het wat onduidelijk maar het is best heftig! ze heeft geen jeuk.... we moeten het aankijken... zolang ze levendig is geen jeuk heeft etc. als het morgen niet goed gaat moeten we terug. ze drinkt gelukkig wel goed!

ik ben zelf ook echt nog fink naar de kl**e dus ga in m PJ`s op de bank. ik heb de hele tijd een brok in m keel alsof ik moet spugen maar het komt maar niet :rolleyes:

x

4. sweetangel100

Jeetje Mad, beterschap voor Evi en natuurlijk ook voor jezelf! En volgende week allebei opgeknapt zijn hoor! ;)

5. sweetangel100

Dames, het laatste nieuws van Annemarie:

Benthe krijgt minder zuurstof.
    Vanmiddag heeft Annemarie Benthe de eerste keer mogen vasthouden en dat voelde heerlijk!
    Vanaf volgende week mogen ze beginnen met buidelen.
    Verder heeft Benthe een speentje gekregen sinds vanavond. Zo kan ze leren zuigen, om bv uit een flesje te drinken!

Goed nieuws he :D

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o wow Annemarie, wat heerlijk dat je je meissie mocht vasthouden! ben zooo blij voor jullie!
    en ik hoop dat ze het speentje goed gaat pakken! zou echt een geweldig goede stap zijn, :D :D :D

Hier een goede nacht gehad. Evi huilde om 23;30 maar toen ik haar speentje kwam geven bleef ze met speen en al jammeren... heb het even laten gaan want ik kan haar niet in mijn bed blijven nemen! na een half uur hield ze op en is ze verder gaan slapen tot 07:00! ik zie nog overal die vlekjes maar ze heeft nu geen koorts en ze drinkt goed de fles! had ik al gezegd dat de dokter Evi haar huid te droog vindt?! we moeten nu 2x per dag haar helemaal insmeren met vaseline lanette en het badje wat vaker overslaan :( hopelijk gaat t dan snel beter.

ik heb een nieuwe tuit fles gekocht voor water en sap etc. van Nuby met 2 handvatten maar wel met een anti lek speentje, is echt een PERFECT ding! had m gister snel gekocht toen we naar de apotheek moesten (want haar andere tuitbeker ligt nog bij een vriendin) maar hij is super. ga er wel ff een foto van maken! ha ha ha ze drinkt er zelf heel goed uit!

Lin hoe is t met Iman?! heeft ze nog steeds dunne poep?

ik voel me ook al wat beter! heb niet zo`n pijn in m buik meer net als de afgelopen 2 dagen!

gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag? en weekend plannen?

x

7. sweetangel100

Mad, wat ben ik blij dat het beter met je gaat!
    En ook met Evi, want ook al heeft ze nog vlekjes, ze drinkt goed enz, en dat is een goed teken!

Die tuitbeker wil ik idd ook gaan halen! Maar Iman drinkt nu zelf haar sapjes uit een difraxfles met een gat in het midden, dus dat is al knap van haar :)

Ik ga strakjes Iman aankleden en dan ga ik naar het dorp hier naast. Zet ik daar de auto neer en dan wandel ik naar mijn schoonmoeder. Het is zo'n mooi weer!
    Zondag ga ik de optocht in het dorp bij mijn ouders kijken met Iman. Vorige week de kinderoptocht vond ze heel leuk!

Iman heeft gisteravond toen ik haar ging douchen nog een echte diarree luier gehad. Nu net had ze alleen geplast, dus het gaat goed ;)

Hopelijk wil ze vandaag overdag ook weer slapen... Want de afgelopen dagen was het echt rot!

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Mad, wat vreemd... al die vlekjes. Wel fijn dat jij je weer wat beter voelt.

Linda, hoop dat Iman zich snel weer beter voelt.

Wat fijn dat Benthe minder zuurstof nodig heeft.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Wat fijn dat het met Benthe al een heel stuk beter gaat, en annemarie wat moet het heerlijk zijn geweest om je kleine meid eindelijk in je eigen armen te kunnen sluiten (niet te hard drukken hoor :) )

Kylian draait zich nu 's nachts om op zijn buik om vervolgens netjes zijn hoofd opzij te doen en verder te slapen, het enige probleem is nog dat hij zich nog niet zo goed terug kan draaien. Dan begint hij dus te mopperen en dan kan mama komen om het weer op zijn rug te leggen. :rolleyes:

Sinds een jaar of 4 hebben wij kippen en gisteren maakte mijn man het hok schoon. Ik stond echt met mijn ogen te klapperen :) want dat was voor het eerst. En eindelijk heeft hij ook meteen het 'defect' verholpen waar ik al 2 jaar over 'klaag' =D>

Hebben jullie kids favoriet speelgoed?
    Kylian is helemaal dol op zijn pyramide, zo'n staaf met 5 ringen die er op en af kunnen.
    Het eerste wat hij doet is het ding om meppen en dan de ringen door de kamer sjoelen, vervolgens probeert hij ze weer te pakken te krijgen door zijn kont omhoog te doen en een mm te verschuiven.
    Dat wordt nog wat als hij het kruipen door heeft ;)

Groetjes Anita

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey mensen

wat een heeeerlijk nieuws over benthe..
    ben ongelooflijk blij dat het beter gaat...

vreemd mad.. van evi en haar vlekjes..
    hopelijk gaan ze vanzelf weer weg.. tot nu toe is het niets ergs toch?

hier gaat alles heel veel beter..
    noa doet t goed.. linda had geloof ik gemeld dat het niet goed ging met noa..
    maar dat is nu helemaal verholpen.
    moet nog wel volgende week voor een check-up..
    maar daar kijk ik niet tegenop.. alles gaat goed.

ik heb noa's haar wel afgeschoren... haha
    ze is nu een kale knikker.. maja alles was ongelijk
    en ik dacht.. nu kan alles evenlang groeien..

ook komt haar tweede tandje door..
    maar ze is er heel rustig onder..(gelukkig ff afkloppen)

kan haast niet wachten tot de 25e...
    kheb er zoveel zin in.. :D
    moet ik nog wat meenemen?..

xxx sarah & noa

p.s. kzal zo een foto van noa's kale hoofd in mn album zetten... :)

11. sweetangel100

Die piramide heb ik ook Anita!
    Maar Iman doet er niets mee nog :)

Sarah, ja wat moet ik zeggen hahaha... Ik sms bijna dagelijks met je :)
    WELKOM TERUG NOG EENS ;)

Mad, wil je misschien even een foto plaatsen van die nuby drink beker die je gekocht had? Thanks!

O ja, Iman ligt al een tijdje te slapen, we hebben een einde gemaakt aan de staking :)

12. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Pfff, het is eindelijk weekend :)

@Mad; hopelijk krijgt Evi geen lasten en blijft ze lekker drinken!
    @Lin; dus Iman slaapt nu beter? Arm meisje, dat ze de laatste dagen zo slaperig was en niet kon slapen!

@Pluk; Tijmen heeft een ronde rammelring, die vindt hij geweldig! En zijn speen vindt hij ook altijd interessant, doet hem zelf in en uit zijn mond en pakt hem steeds over van de ene hand in de andere!

Tegen 7en is mijn vriend thuis, samen met Tijmen die bij oma was. Dan de avondfles en even lekker kroelen met mijn mannetjes :)
    En heerlijk op de bank vanavond, mijn favo tv kijken!

13. Niet meer actief

Hallo dames,

Met benthe nog steeds alles oke!

Helaas gaat het met mij niet zo goed veel pijn! Dinsdag hebben ze de hechtingen eruit gehaald waar ik veel pijn aan over heb gehouden daarvoor moest ik 1 nacht ter observatie in het ziekenhuis blijven ,, helaas lig ik hier nog steeds en heb ik Ischias gekregen en kan niet meer lopen van de pijn :(

14. sweetangel100

Annemarie, ik heb t je al op msn gezegd maar ik baal echt ontzettend voor je dat je zoveel pijn hebt :(
    Nu heb je reden om happy te zijn en nu dit weer... Alsof jullie niet genoeg ellende (gehad) hebben...

Sterkte meid!

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pff ja zeg dat wel .. Het houd maar net op bij jullie Annemarie...
    Hopelijk is dat echt het laatste en gaat het bij jullie allemaal nu alleen maar Vooruit!

Sterkte !

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou zeg, jullie blijft ook niks bespaard.... Ik hoop dat het goed blijft gaan met Benthe en dat jij ook weer snel aan de beterende hand zult zijn! Kop op!

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    PRETTIG WEEKEND
    ZONDAG BEN IK JARIG :D
    WELTRUSTEN MAR EN STEVEN.

18. sweetangel100

Alvast gefeliciteerd Mensi!

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo dames,

Fijn dat het goed gaat met Benthe!

Lin beterschap met iman
    Mad beterschap met Evi en ook jij natuurlijk

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    haaaai,

Jeetje Annemarie da`s weer niet mis meid :( t valt voor jou lichamelijk ook allemaal niet mee! je bent 6 weken kraamvrouw en jij moest meteen al op en neer rennen! hopelijk nu het beter gaat met Benthe dat jij ook wat meer rust kunt nemen! x en knuffie van mij en Evi in elk geval!

Sarah WELKOM TERUG! joepie! gezellig hoor! heb je nu eindelijk weer internet?
    en ik vind het kale koppie wel lief staan ;) heb je het ook voor je religie gedaan of omdat d`r haartjes ongelijk waren?

Marjolein fijne verjaardag zondag! post jij niet in het weekend dan? ha ha jij bent er 1 van ma. tot vrij. hi hi

o Lin die beker; heb m ff op internet opgezocht ging sneller;
    http://www.nuby.platformtwo.com/index.p ... 30&lang=en
    ik heb de 2e van boven; die groene op de foto alleen heb ik natuurlijk een roze/ paarse :) ze drinkt er echt heeel goed uit! en hij lekt niet.

Hanan wat een kort bericht! hoe is het met je meid?

Anita, Evi heeft zo`n knisper boekje die vindt ze helemaal het einde!

vannacht weer een bak ellende.... Evi had het koud... ze had alle denkens van zich af geschopt! miepie! haar slaapzak zat in de was.... dus mocht ze van 5 tot 7 bij pappie! lekker warm! maar ik wordt een beetje radeloos van die gebroken nachten hoor! bah

trouwens; wat hebben jullie voor valentijn gehad of doen jullie er niet aan (wij normaal ook niet) ik een bos rode rozen van Hans en 1 roos apart van Evi met een kaartje erbij; dikke kus en binnen in staat; voor de liefste mama omdat ik zoveel van je hou...... aaaah

Deel Deze Pagina