Mad, ik wil die beker oooooook maar ik vind m nergens? Ik ben bij kruidvat, etos en DA geweest... Waar heb jij m gekocht? Sarah heeft geen internet ze was bij haar moeder! Wat lief mad, en zo attent dat Hans ook een roos van Evi gegeven heeft. Uiteraard heb ik niks gehad Maar doe er zelf ook niets aan hoor, vind het commercieel Rot van die gebroken nachten Hier ook om 3 uur wakker, ze had een diarree luier... Zielig hoor!
Heeeeeey meiden ben ik even snel, heb het heel druk hier met van alles en nog wat. Gelukkig dat het met Benthe weer goed gaat, lekker hoor Annemarie dat je haar heb kunnen vasthouden. Alleen het gaat weer minder met jou, wat is dat toch Zo gaat alles goed en inees net of er een kaartehuis instort. Nou ik ga weer mijn best doen voor je met duimen dat alles weer als vanouds gaat voor jullie Mad wat heeft Evi nu, de 5e ziekte? Sem had ook van die vlekjes en werden wat feller als hij warm was of in een warm bad had gezeten! Verder dronk hij wel goed en zag er niet echt ziek uit of zo! Sarah wat leuk dat je ook komt met Noa, gezellig Marjolein gefeliciteerd met je verjaardag Pluk Sem heeft ook zo pyramide en hij doet er nog weinig mee, ja die rondjes in zijn mond stoppen daar is hij heeeeeeel goed in! Hij heeft een wormpje met vleugels en als je erin knijpt dan toeterd hij en daar is hij helemaal weg van. En van een speelgoed knuffel "tijgertjes" en daar is hij helemaal weg van. Sem drinkt ook al een tijdje uit een tuitbeker en ik heb die van Avent zo groene en die lekt ook niet Sem pakt hem nu zelf beet en als ik het doe wordt hij heeeeeeeeeeeel boos. Trouwens meiden ik ben met zo site bezig, de meeste van jullie zitten daar ook geloof ik! Dit is de link: http://semmastenbroek.beebiesite.nl/ Nou prettig weekend, ben Maandag ook niet meer aanwezig omdat Sem zijn helmpje krijgt
Annemarie meid wat een B*tzooi toch weer. Wel vreemd hoor want ik had oplosbare hechtingen in mijn keizersnee. Maar goed ik hoop in ieder geval dat je in hetzelfde ziekenhuis ligt als Benthe. Mensi gefeliciteerd vast met je verjaardag.! Ik zou dit weekend ook mijn verjaardag vieren maar heb alles afgebeld omdat Opa op sterven ligt, heb dus even geen zin in vrolijke visite. Volgend jaar beter. Kylian was vanmorgen om 4 uur alweer wakker, zijn er toen om de 20 minuten uit geweest om zijn speen weer terug te doen (die russen hebben het toch niet zo slecht bekeken met hun plakband ) Tegen 6 uur heb ik hem maar een extra fles gegeven. Om 8 uur (normale fles tijd) sliep hij nog en dus hebben we hem om 10 uur zijn fruithapje gegeven en een klein flesje (120) melk. Meneertje vond dit allemaal prima dus vanaf 12 uur in ons vaste ritme weer. Sind vrijdag geven we hem om 16.30 uur een heel potje (zo'n 6 maanden potje) eten en gisteren voor het eerst een beetje Yoghurt met diksap. En lekker dat hij dit vind. Natuurlijk krijgt hij dan geen fles. Groetjes Anita
Patries wat is het een leuke site geworden voor Sem ze weten niet zo goed wat Evi heeft..... ze denken niet dat het de 5e ziekte is... maar een virus waarbij ze uitslag op haar lichaam krijgt... heel vaag! ik denk ook dat het de 5e ziekte is! Anita sterkte meid! met je opa! kan me voorstellen dat je geen zin in visite hebt! Lin ik heb m bij Hoogvliet gekocht .... 4,99 x Hij is leuk he ik ga een broodje eten! doeiiiii x
Ik ben echt super trots! Benthe is van de beademing af en heeft vandaag zelf een beetje uit een flesje gedronken!!!!!!!! dat is een goede reden om trots te zijn he ,, Enne weet niet wie het zei maar ik had ook liever oplosbare hechtingen gehad ,, helaas is dit niet het geval geweest
Hallo dames van het goede leven, @Mad ik werk zaterdag's altijd, en wist niet of ik hier nog op kwam, maar ik ben er @Miranda.T wat heb je een schattig meisje, die foto is erg wijs, op je banner. @Janelle wat fijn dat Benthe al wat heeft gedronken, goed hoor! @Saraah wel een idee om haar haar te scheren, zodat het gelijkmatig aangroeid. Alvast allemaal bedankt vd felicitaties. De dag duurde vandaag erg lang, heb vanavond alvast wat dingetjes klaar gezet, en wat opgeruimd, speelgoed van Steven aan de kant. Heb van Frank al bloemen en een springvorm gekregen. Ik vier morgen m'n verjaardag van 13.30-17.30 leek me lang genoeg ook ivm drukte voor het mannetje.Sávonds komen er nog een paar vrienden. S'morgens even hapjes maken, tuinstoelen schoonmaken voor binnen, en ik wil graag langs de begraafplaats, even langs m'n vader, want op z'n dag mis ik hem natuurlijk ook erg. Vanmorgen is Steven met de wipstoel over de kop geslagen Frank was in de keuken, en hoorde een klap, hij schrok heel erg.Steven lag eronder, hij huilde, maar het was ook zo weer goed. Hij heeft er gelukkig niks aan overgehouden, alleen een kleine bult op z'n hoofd.De wipstoel gaat dus maar richting zolder, hij wipt er te hard in, en ik had hem gister wat rechterop gezet.Ik belde naar huis; op het werk, en Frank vertelde het, ik vond het best zielig, daarom duurde de dag natuurlijk ook zo lang, wou m'n mannetje zien. Nou misschien tot morgenvroeg, en anders spreek ik jullie wel weer. xxxx Mar en Steven.
Jeetje Mensi, rot hoor voor Steven... Gelukkig dat hij zich niet hard bezeerd heeft! Zie je hoe snel ze uit die dingen groeien Een heeeeeele fijne verjaardag morgen!
Goedenavond! @Annemarie: Wat fijn zeg, dat het beter gaat met Benthe! Wat een vooruitgang! Ben heel blij voor jullie! @Pluk; kan me voorstellen dat je nu niet echt aan je eigen verjaardag denkt! Sterkte meid! @Mensi; pff, gelukkig is het goed afgelopen met Steven! Dan 'wippert' hij ook flink! Hier alles goed, behalve dat ik bij tijd en wijlen een beetje misselijk ben, nog steeds wat last dus blijkbaar van die griep Zal wel weer goedkomen! Tijmen sliep zostraks na de avondfles in 1 keer! Zo moe was ie, want we hebben flink gewandeld vandaag. Vraagje; hoeveel groentehap lusten jullie beebs? Sinds wij de potjes voor 6 maanden geven, lust Tijmen maar een paar hapjes...de potjes van 4 maanden lustte hij meestal helemaal, misschien omdat dit 1 smaak was? Zo, ga zo naar bed, want mijn buik rommelt en doet, dan voel ik me morgen misschien weer tip top! Trusten meiden! XXX
Marjolein; gefeliciteerd met je verjaardag jeetje ik zou me ook een hoedje schrikken volgens mij met die wipstoel hoe is het nu met Steven? Jeetje Lise jij blijft ook een beetje in de lappemand he meis hopelijk trekt die misselijkheid ook snel weg! bah... ik ben ook nog een paar dagen misselijk geweest, gister ook nog maar vandaag voel ik me wel goed! Evi haar eerste tandje is door of eigenlijk ze heeft er veel last van namelijk! knal rode wangen en ze steekt continu haar tong uit en wrijft die over die tand... het is links onder! je ziet nu 1 klein streepje! goh en dat met 7 maanden! dacht dat ie nooit zou komen! ha ha Hans is gisteravond uit geweest (carnaval) ik hoop dat ie een beetje op tijd wakker is want ik wil ff naar t strand een frisse neus halen! heb ik zo`n zin in... ff met die hond lopen etc. ik ben Evi aan het leren zwaaien, zo schattig... dan zing ik een liedje, zeg maar dag met je handje zeg maar dag.... en dan zwaait ze op haar manier al een beetje ook al ze naar bed gaat zeg ik nu; dag dag en dan moet ze heel hard lachen! ook kan ze blazen... als ik pffffff doe doet ze het na! x
Lise, veel beterschap! Mensi: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Dat je maar veeeeeeeeel cadeau's mag krijgen Mad, is er bij jullie ook carnaval Dat wist ik helemaal niet! Hoera een tandje voor Evi! Hier nog 0 tandjes en zo te zien 0 op komst
Hallo, Gefeliciteerd Mensi! Mad@ hier nog geen tandjes te bekennen! hoop wel dat ie gaan komen hihihihihi . Ik ben gisteren met Yassir naar de HA post geweest. Yassir maakte bij het ademen piepende geluiden,hij kon niet goed ademen. Yassir hoeste zo erg dat ie er niet van kon slapen. Hij sliep niet drinkte heel weinig,ook had weinig plasluiers en toen ging ik me dus zorgen maken. Ik ben door de HA doorverwezen naar de Kinderarts(nadat ik natuurlijk boos was en vertelde dat er NU echt actie moest gaan komen!) en die hebben hem geneveld. Na het nevelen ging het stuk beter met Yassir. Na het nevelen ging ze weer naar zijn longetjes luisteren. Uiteindelijk hebben de artsen besloten dat Yassir in het ziekenhuis moest blijven te observatie en een test voor het gemeene RS virus en voor zijn ademhaling. Hij heeft van de HA ventoline gekregen en heeft niets geholpen. Nu krijgt ie ook ventoline om de 3 uur. Het ademhalen is beter maar nog niet helemaal optimaal. Ik heb vannacht bij hem geslapen en hij drinkt iets beter en is weer vrolijk! Gelukkig. Straks komt de arts en die gaat dan kijken of we vandaag naar huis mogen. Ik ben benieuwd! Groetjes Hanan ps ik heb het verhaal ff snel getikt.