Thanks Lin! ja wel verstandig idd om meteen naar je HA te gaan als je denkt dat het niet zo erg is. Hopelijk mogen vandaag naar huis, Yassir deed het heel goed deze ochtend. Hij was gisteren heel er hyper geworden van de ventolin en het nevelen niet normaal . Ik heb me kind nog nooit zo gezien . Hij sprong bijna uit zijn (ziekenhuis)bedje. Hij was heel erg moe en kon maar niet slapen omdat hij zo hyperactief was. De verpleegkundige zei ook dat het kwam door de medicijnen. Ik krijg straks uitslag van de test(rs virus). Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes
Oh Hanan, jou kindje ook al zo ziek Sterkte en knuffel! Evi gefeliciteerd met je 1e tandje! Hier met 8 1/2 maand nog steeds niks
Bedankt voor de felicitaties.... Steven heeft gelukkig geen blauwe plek er aan over gehouden. De wipstoel gaat naar zolder, al is het dan wel ff lastig, want in de kinderstoel kan hij nog niet lang in, omdat hij nog niet goed kan zitten. Nou dan moet hij zich nog maar even in de box vermaken. Hebben jullie de box allemaal nog hoog staan? En wanneer zet je hem naar benden?, als ze kunnen zitten? Nou doei groetjes Mar en Steven.
Goedemiddag! @Hanan; he bah, wat rot voor Yassir zeg! Gaat het vandaag beter? Ik hoop het voor jullie! @Mad; ja, zat best lang in die lappenmand! Maar ik voel me vandaag (net als jou ) een stuk beter! Gelukkig! @Mensi; wij hebben de box en het ledikantje nog op de hoogste 'verdieping' staan. Als Tijmen zich kan optrekken o.i.d., dan gaat ie naar beneden. Heb ergens gelezen dat dat met 9 maanden is, maar misschien wel eerder, je weet het natuurlijk nooit! TIJMEN KAN NU OOK ROLLEN VAN RUG NAAR BUIK! Vanochtend lag ik met hem op een kleed op de vloer, lekker aan het spelen. Op zijn buik kan hij al omrollen naar 1 kan en dan op zijn rug. En ik had net mijn moeder aan de telefoon, ik was aan het vertellen dat Tijmen nog niet van rug naar buik kon rollen. Hang ik op, komt mijn vriend binnen en huppekee, meneer rolt van rug naar buik, 2 X ! Ik was zo trots Nu zal hij het wel vaker doen
Wat goed van Tijmen! Mensi, GEFELICITEERD! En Hanan, heeeel veel beterschap... ik weet hoe het is, Sarah heeft dat ook een paar keer gehad. Liefs Lilith
Hanan wat een rot nieuws zeg echt zielig voor Yassir! gelukkig ben je op tijd naar de huisartsenpost gegaan! wat houdt dat nevelen in? Marjolein onze box staat ook nog hoog, ik doe hem omlaag als Evi zich gaat optrekken, voor nu blijft het bij rollen meer nog niet! Lise top dat je je nu ook beter voelt zit je ook aan de vitamine pillen? ik neem nu ook van die flesjes van optimel control! ha ha wil niet weeeer ziek worden! x Goed hoor van Tijmen! je zal zien dat hij vanaf nu ook de hele box doorgaat rollen x
heej dames vanmorgen is benthe gewogen en was ze 590 gram! verder gaat het erg goed met Benthe! ze groeit lekker nu ze wat sterkter is en het gaat echt alleen maar de goede kant op! ze drinkt nu een deel zelf maar omdat dat heel vermoeiend is krijgt ze ook voeidng via de sonde! Ze heeft nu een rompertje aan
Annemarie echt supergoed nieuws! Al 590 gram! En ook lief dat ze nu een rompertje aan heeft he, hihi schattig! Mensi, heb je een leuke verjaardag gehad? Lise, super goed zeg van Tijmen! Hier staat de box ook nog gewoon hoog, ze rolt alleen maar. Zo gauw als ze zich gaat proberen op te trekken dan gaat alles omlaag. Want beter te vroeg omlaag, dan dat het optrekken haar dalijk lukt en *boem* Hier nog steeds diarree, het houdt niet op... Vandaag gelukkig wel maar 2 luiers, 3 met die van vannacht erbij... Ik ben vanmiddag naar de carnavalsoptocht gaan kijken bij mijn ouders in het dorp. De optocht duurde dik 2 uur en Iman heeft al die tijd geslapen in de wagen De hele week wil ze niet slapen overdag en nu is er iets te zien en gaat ze slapen En keiharde muziek, fanfare enz, maar madam sliep gewoon door! Ze heeft vanmiddag ook weer fruit gegeten, dat had ze wel gemist geloof ik
Hey Annemarie, wat een goed nieuws zeg over Benthe! Ben blij dit te lezen! Wat fijn dat ze nu weer goed groeit! En wat lief zo'n klein rompertje. En trouwens ook al knap dat ze al een beetje zelf kan drinken! Hopelijk gaat het nu alleen nog maar vooruit. Mensi nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Super nieuws over Benthe... Het is echt een sterke meid... die komt er volgens mij wel. Ik blijf in ieder geval voor haar duimen... Dikke knuf voor Benthe van mamaantje en Valentino
Oh Annemarie wat fijn dat ze weer gegroeid is en dat ze al deels zelf drinkt. Wat een vechtertje is je dochtertje ook he! SUPER HOOR!
Goedemorgen! Wat fijn Annemarie, dat Benthe gegroeid is en ook al een beetje zelf drinkt! Wat een vechtertje is ze, heeft ze vast van haar moeder Vanochtend hebben we ons een beetje verslapen, we werden tegen half 8 wakker. Voor mij niet erg, ik ben nog vrij vandaag, maar mijn vriend moet werken. Maar goed, hij was binnen een half uur klaar en ik heb Tijmen net weer op bed gedaan. We hebben net even flink geoefend met buikligging en ik heb er een filmpje van gemaakt met de digitale camera, leuk voor later!
Hoi mama's, Wat goed Annemarie dat het zo lekker met Benthe gaat. Benthe ga zo door Zo de verjaardag is weer achter de rug.Lang leve de vaatwasser, 2x draaien en alles is weer schoon! Ik heb s'middags m'n verjaardag gehouden, iedereen had een stoel, en Steven vond alles goed, hij heeft bijna bij iedereen op schoot gezeten. Sávonds op tijd naar bed, en toen tegen 20.00 nog 5 vrienden. Ze gingen tegen 23.00 allemaal naar huis, ze hadden ook oppas zitten. Ik heb van Frank en Steven een bos bloemen, en een springvorm gekregen.Van m'n moeder 2 glazen ovenschalen, voor de rest geld, en leuke narcis& blauwe druifjes, bolletjes. M'n vriendin krijgt vd week haar 1e IUI, ik vind het zo spannend, ik hoop echt dat ze niet lang hoeven te wachten, ze zijn al 2 jaar bezig. Ik ga zo ff lopend nh dorp, en nog stofzuigen en dweilen... En weet waar ik vanmiddag heen moet? Naar de TANDARTS bha ga nog liever 3x nd dokter. Hou er echt niet van, hopelijk heb ik geen gaatjes. Steven mag mee in de buggy..... Denken en duimen jullie voor me om 16.15 uur? Doei groetjes Steven en Mar.
Ja hoor Mensi, ik zal zeker voor je duimen, ik vind het zelf ook altijd zo erg! Sarah is een beetje ziekies. Ze had gisterenavond 39 koorts. Vannacht 3 x eruit geweest en vanmorgen gelukkig wat minder koorts, 38. Dus ik blijf maar thuis vandaag (moet ook echt veel aan mijn huishouden doen).
Hallo dames Annemarie wat fantastisch dat het zo goed gaat met Benthe, en al van de beademing af en al zelf wat drinken. Meid wat moeten jullie nu gelukkig zijn. Trouwens dat was ik met die oplosbare hechtingen Zaterdag tegen 18 uur is Opa overleden, voor hem gelukkig voor ons toch heel verdrietig. Toen ik zaterdag bij hem was heeft hij nog op mij gereageerd en probeerde wat te zeggen maar kwam niet verder dan de K. Helaas hebben wij geen tijd meer gehad om Kylian naar hem toe te brengen, om half 6 hebben we nog gebeld en lag hij nog rustig te ademen in bed om 18 uur kregen we te horen dat hij al was overleden. Maar goed donderdag gaan we hem begraven en straks wandel ik met Kylian naar de bloemist om een klein rouwboeketje te laten maken van Kylian voor zijn Detta (dat is toch echt het laatste wat we kunnen doen). Gisteren wilde ik de computer aanzetten en toen deed het bleedscherm het niet meer, Jan het hele ding al vloekend uit elkaar gehaald (volgens mij was hij niet echt boos op het beeldscherm maar was het een goed excuus om zich even te laten gaan) en kwam erachter dat de zekering kapot was. Vanmorgen een nieuwe gehaald en hij heeft hem gemaakt. Voor mijn verjaardag heb ik nog niets gehad maar dat is ook niet zo heel vreemd aangezien de situatie. Ja van mijn ouders en mijn schoonmoeder heb ik geld gekregen. Groetjes Anita