@pluk gefeliciteerd! met je verjaardag, en gecondoleerd met je opa. Fijne dag gewenst. Mar en Steven.
o wow Benthe gaat echt goed zeg! \/ zo liggen geluk en verdriet vaak dicht bij elkaar, zo ook hier gecondoleerd Anita met jullie verlies! x
Bedankt dames, Heb net een lief klein biedemeiertje besteld in donker rood, ga er zelf een lint aan maken aangezien die bij de bloemist 10,- kosten en ze de standaard grote hebben. Mooi voor aan een groot bloemstuk maar veeeeeel te groot voor dat van Kylian. Op de terugweg bij de bakker een puddingbroodje gehaald en net aan de keukentafel op zitten eten i.p.v een gebakje Groetjes Anita
Hey Pluk, rare verjaardag voor jou... gecondoleerd met je opa en sterkte de komende dagen. Sarah heeft nog steeds koorts, niet zo hoog gelukkig dus nou maar hopen dat ze vannacht een beetje kan slapen.
Nou we hebben de tandarts weer overleefd Had gelukkig geen gaatjes.... pffff ben ik blij.... Ik had wel gevoelige tandhalzen, en daar heeft hij een beschermend laagje over gedaan, Steven mocht ook mee naar de tandarts, toen hij de tandarts zag, ging hij al huilen Nou over een jaar weer, heerlijk idee.(ga liever naar de dokter) Heb 2 nieuwe foto's in m'n album, en ook de beloofde foto met ons 2tjes. Mama en Steven. Heerlijk weer was het vandaag, we hebben 2x gewandeld, eigenlijk 3x ook naar de tandarts.Fijne avond groetjes Marjo.
@linda, ik las bij het andere forum, dat Iman slecht wou slapen, huilerig was, en vieze luiers had. Ik zou eens goed met de zaklantaarn in haar mondje kijken, op zoek naar een tand. Steven had deze symptonen toen ook namelijk. 1 januari zei m'n schoonmoeder het al, die krijgt tanden. En pas 16 januari ondekte ik een klein puntje. Was meteen supertrots. Succes ermee, het is vervelend, maar tanden krijgen is nu eenmaal niet pijnloos helaas...
Hoi Mensi, thanks voor je advies Maar ik ben bij de weekendarts geweest en hij denkt dat ze een hardnekkig bacterie in haar darmen heeft. Alles wat er van boven in gaat komt er namelijk binnen een uur als water van beneden weer uit en ook nog steeds koorts Morgen naar het ziekenhuis, een kweekje afnemen van haar ontlasting. Binnen n paar dagen weten ze dan wat het is en dan krijgt ze waarschijnlijk een kuur.
aaaaah Lin wat zielig zeg! en echt balen! hopelijk is t niet zo heel ernstig en is ze er zo bovenop! lilith hoe is het vandaag met Sarha? hopelijk is de koorts al wat gezakt! leuke foto`s marjolein! Steven is echt een vrolijk mannetje! jammer dat je niet naar de meeting komt! gistermiddag was ik ff in de stad en stond in de rij bij t kruidvat (altijd zo`n lange rij) en begon Evi te krijsen in de wagen dus ik haar eruit gehaald, slokje diksap begint er een vrouw achter me (goedbedoeld maar toch) tegen haar aan te paten en dat de handschoenties bijna uitvielen; dus ik zeg nee die zitten vas aan haar jasje (evi huilen) nee hoor ze gaan vallen... grrrr ik zeg nee dat kan niet. en ze stonk zoooo naar drank! vreselijk en ze bleef maar praten, dus ik heb Evi weggedraaid en toen hield ze gelukkig een beetje op en begon me iemand anders! grrrrrr Evi heeft de hele terug weg gekrijst iedereen zat me aan te staren! op een gegeven moment heb ik haar uit de wagen gehaald en ben gaan lopen met evi op de arm (iets wat ik mee voor had genomen niet te doen ) maar ze bleef huilen! thuis kreeg ik haar ook niet stil (zweet stond op m rug) heb haar een zetpil gegeven want ik dacht dat ze last had van haar tanden! ze is toen stil geworden maar s`avonds krijste ze weer zo! kon zelf ook wel janken! vanacht heeft ze gelukkig goed geslapen (met zetpil) ik hoop dat ze vandaag geen last meer heeft want ze huilde echt heeeel hard! xxx
Ik ben terug. Kweekje is afgenomen. Toen we thuis kwam had Iman heel erg buikpijn. Haar buik was keihard en ze schreeuwde het uit Na 45 minuten met haar gelopen te hebben (goh DEJA VU hihi) is ze op mijn arm in slaap gevallen. Ze heeft ongeveer 15 minuten geslapen en werd toen wakker en was weer vrolijk... Ze ligt nu in de box te spelen. Lilith, sorry ik had er helemaal over heen gelezen dat Sarah ziek was Hoe heeft ze geslapen en hoe is het nu met haar? Beterschap! Mensi, leuke foto's! Mad, fijn he die bemoeiallen Arme Evi! Hoe is het nu met haar? Niet meer hoeven te krijsen? Liefs
nee ze heeft niet meer gekrijst Lin, gelukkig maar! ze ligt nu in dromenland en ach ja ik zie vanmiddag wel weer hoe t gaat! ja inderdaad Lin is lang geleden dat je dr hebt moeten helpen met poepen, alles moet nu natuurlijk weer op gang komen met dr darmpjes etc. zielig hoor! hier bij mij in huis is t een bende en ik heb geen puf om t op te ruimen! bleeee vanmiddag nog naar een kinderverjaardag.... ook geen zin in! ben een beetje koos futloos volgens mij
Hai, Hier ben ik weer. Onze comp is zo traag dus ik kan niets terug lezen. Pluk: gecondoleerd en veel sterkte. Linda: jeetje, Iman ziek. Veel beterschap. Met Jasper gaat het ook niet helemaal geweldig. Nog steeds zijn darmen en hij krijst regelmatig weer uren achter elkaar. Hoop dat het zondag beter gaat en dat we meekunnen! Liefs Ons
@ Lin, wat zielig voor Iman! Het was de laatste twee nachten echt niet leuk... echt ik kreeg Sarah niet stil... nou dat gebeurt hier echt nooit. Het enige wat hielp was met haar rondlopen, dus wat dat betreft kunnen we elkaar een hand geven Linda Aah het is echt wel zielig want het lijkt wel of ze bang is. Ze is gewoon niet echt lekker. Maar vandaag gaat het beter want ze had vanmorgen geen koorts meer. Mijn man is thuis vandaag (ook bijzonder) en die zit nu boven zijn zakelijke administratie te doen met Sarah op de grond in de wagenbak (waar ze natuurlijk veel te groot voor is, maar ze vind het helemaal geweldig!). Dus ik ga zo ff naar wat woonwinkels, inspiratie opdoen, ben mijn huiskamer aan het pimpen @ Mensi, leuke foto! @ Jenny, jeetje wat rot joh voor Jasper. Gaat het met zijn helmpje wel goed?
Hoi, ik ben dus gelukkig niet weer de enigste met een huilend kind Nadat ik Steven gister in bed had gelegd, om 18.30 ging hij lief slapen. Maar om 22.00 werd hij huilend wakker, en.... zzzzzzzzzzzzzzzz om 00.30 ging hij slapen, na 10 tallen pogingen Z'n verhemelte boven is wel wat dik, maar niet rood, geen koorts. Nu slaapt hij lief....heb hem maar tanddruppels gegeven. Maar ik ga voor de zekerheid vanmiddag maar even langs de dokter, om hem in z'n keel en oren te laten kijken. Jammer dat ze nog niet kunnen praten, dan konden ze zeggen wat er was. Doei doei groetjes Mar en Steven.
gecondoleerd pluk Beterschap voor Iman en ik las ook Sarah, is niks als je kindje zo ziek is Heeeeey Jenny hoe gaat het met Jasper? En met zijn helmpje natuurlijk? Sem heeft gisteren zijn helm gekregen en hij heeft zich heel lief gedragen, geen een huiltje en ook niet tegengewerkt of zo! We moesten er om 9 uur zijn en om 12:30 zijn we pas weggegaan en tussendoor de pas en meet beurten heb ik sem zijn fles gegeven. Ik heb hem gisteren steeds 2 uur op en 1 uur af en nog niet mee geslapen, nu vandaag 4 uur op en 1 uur af steeds en de komende 3 nachten nog niet mee slapen. Pas aanstaande vrijdag gaat hij de nacht met zijn helm op slapen, dus ben heel erg benieuwd. Oja een foto is al gemaakt, alleen om 1 van een reden krijg ik hem niet kleiner, dus zo aan mijn man maar vragen
Goedenmiddag allemaal. Vanmorgen bij het tandenpoetsen vond ik Kylian's bovenkaakje toch wel verdacht dik en wittig doorschijnen, aangezien hij al meer last heeft gehad de afgelopen weken had ik al een vermoeden maar de boventanden zitten er aan te komen. Vanmorgen ook naar het cb geweest. Kylian is nu 72 cm en 8720 gram groot (of moet ik klein zeggen ) Ook de dokter bevestigde dat de tanden eraan zaten te komen en vertelde dat we hem best een paracetamolletje mogen geven als we denken dat hij er erg veel last van heeft. Ze vertelde dat het doorkomen van tanden net zo voelde als een flinke oorpijn (ach arme vent misschien slaapt hij daarom zo slecht). Ook hebben we het even over zijn voeding gehad en dan met name de laatste fles en het feit dat ik daar al 6 lepels nutrix door moest doen om hem de nacht door te krijgen. Nu heb ik Fantomalt voorgeschreven gekregen, dit voegt wat extra calorieën toe aan de laatste fles zodat hij in ieder geval niet meer wakker wordt van de honger. Heb het meteen gehaald koste 5,- dus dat viel mij mee. Kwamen we ook nog iemand van de zwangerschapsgym tegen. Haar kindje is een maand ouder, een cm langer en een kilo zwaarder dan Kylian. Vanmiddag heb ik weer lekker potjes staan koken voor Kylian. Eerst de aardappels en rijst koken en pureren (wel appart ). De kipfilet gekookt en gepureerd en de ham ook. En als groente had ik een zak versgesneden roerbakgroente gehaald (de hollandse), had nog een stronkje witlof en wat bleekselderij en nog een restje spinazie. Dus staan er weer 4 potjes in de vriezer, heeft hij vandaag een verse prak gehad en staat er nog een prak in de vriezer. En alle kleine beetjes die overgebleven zijn zijn net opgepeuzeld door de hond. Groetjes Anita
Goedenavond, Fijn dat alles goed was met Kylian Pluk. Steven moet morgenvroeg naar het bureau. Zijn bovenkaak, schijnt idd ook iets wittig door, en is dikker, en ook heeft hij zurige luiers. Maar was vanmiddag nog even langs de HA gegaan, omdat hij gister en al een paar dagen zo huilde (ik dacht misschien wel iets met z'n oortjes) Maar alles was prima, dokter vroeg hoe de ontlasting was, ik zei soms harde keutels (net een schaapje) dokter zei dat dat niet goed was, het moest echt smeuig zijn (sorry vd details) Ik moest het morgen even aangeven op het bureau. Heb vanavond Steven vd zekerheid maar tanddruppels gegeven. Tussen de middag goed geslapen. Heb soms het idee, dat als hij tussen de middag goed slaapt, hij sávonds beter slaapt, dan dat hij niet goed slaapt. Morgen de vissen uit de vijver vangen, heb ze weggedaan, omdat de vijver een zandbak word Ik had op marktplaats gezet,, gratis 15 goudvissen en waterplanten. NL he, als het maar gratis is, binnen no time waren er 4 mails. De 1e die alles wou hebben, had geluk Was nl ook iemand die alleen de planten wou hebben, heb gemails alles of niks. Hopelijk krijgen we iets meer nachtrust als vannacht.... Doei groetjes Marjo.
Meiden ik heb een foto geplaatst in mijn album van Sem met zijn helm op en nog 4 andere nieuwe foto's erbij Ik heb nog meer, maar ik moet wat foto's uit mijn album verwijderen want die is nu vol hihi
Aan zand op dit moment geen gebrek bij ons in de tuin dus het gedeelte van een eventuele zandbak is hierbij gerealiseert Wij houden onze vijver wel alleen wordt de rand anders, daar staan nu nog bloembakken omheen maar dat worden gewoon tegels. En voor Kylian's veiligheid komt er een stuk betongaas overheen, zodat als hij erin valt hij er alleen met zijn beentjes door kan en dus niet geheel in het water beland. Wij vonden dat het weghalen van de vijver niet echt veel uitmaakt omdat we vlak bij grote vijvers wonen, heb dus liever dat hij achter in onze tuin leert dat het gevaarlijk is dan dat hij daar gewoon de vijver in loopt. Kylian zit op dit moment echt te klungelen met het slapen en dan vooral ook overdag. 's morgens wil hij wel een half uurtje liggen (hooguit 3 kwartier) zo ongeveer van 10.30 tot 11 uur. eerst deed hij dan van 13.30 tot 14.30 en van 17.00 tot 18.00 uur een slaapje maar sinds een week is dat laatste slaapje gewoon een hel geworden. Hij huilt dan eerst wel 20 minuten om vervolgens een kwartiertje te slapen en dan weer beginnen met huilen totdat je hem eruit haalt. Dus heb ik vanmiddag tegen 14.45 uur in bed gelegd en heeft hij tot 15.30 uur geslapen en nu ligt hij dus net in bed voor de nacht. Hopelijk slaapt hij nu door en als hij toch steeds weer wakker wordt ga ik hem toch een paracetamolletje geven. Oja ik heb ook een nieuwe foto in mijn album gezet Groetjes Anita