marijke maybe rare vraag maar ik keek vorige week onderweg naar morgen en daar had dat ene vrouwtje een babytje in haar arm..een jongetje..en die leek zo op devon (van de fotos dan) Hij is het toch niet of wel? Ook dat aparte haar en die blauwe ogen hehe..
@marijke1985 Hoi, ik denk dat ze tegen jou maandag bij het cb het zelfde zeggen, als dat ze tegen Steven ook hebben gezegd. Namelijk fles eraf, en een boterham voor in de plaats. Zo ik ben weer klaar met werken,heb van de baas nog 50 euries gekregen voor m'n verjaardag krijgen alle vaste krachten bij ons. Weltrusten,groetjes Mar en Steven. Vraagje wie doet er bij jullie thuis je beebje naar bed? Om en om, of alleen jullie?
hallo! hier een super goede nacht gehad ze heeft klokje rond geslapen! wel met een zetpil en peneseline maar dit heeft ze al weken niet meer gedaan! ben blij! ze is nu ook veel beter gemutst en ligt heerlijk in de box te keuvelen! Heb trouwens de box lager gezet, voor de veiligheid maar ook voor de uitdaging, ze kan nu over de grond alles bekijken en misschien zich optrekken?! bij ons doe ik vaak Evi naar bedje en soms doen we het samen en als ik aan het werk ben s`avonds moet Hans het natuurlijk doen! jullie nog plannen vandaag? wij gaan ons voorbereiden op zondag en het lekker rustig aan doen! moest eigenlijk werken vandaag... maar ja dat gaat niet met een zieke beeb! dit is wel al de 3e of 4e keer dat ik ervoor thuisblijf... maar ja doe er weinig aan! x
Hoera dat Evi zo goed geslapen heeft! Iman ook trouwens Plannen? Ik ga even naar mijn schoonmoeder, boodschappen doen en dan lekker wat in huis kramen. Morgen ga ik DE cake bakken
Hoi Marijke, Je mag inderdaad minder geven, hij drinkt ook diksap zie ik. Je kunt bijv. de fles van 11.00 uur weglaten en 's avonds niet 240 maar gewoon 200 geven.
Ons schema is ongeveer zo: 08.00 fles 200 11.00 fruithapje 13.00 brood (eet ze nog niet veel van) +diksap 14.30 fles 200 tussendoor liga/koekje +diksap 18.00 mee eten 20.00 fles 200 + bambix @Mensi; meestal leg ik haar op bed, behalve als ik er niet ben natuurlijk, en we doen het ook vaak samen. Samen zingen vind ze helemaal geweldig!
haha ja soms..ik vind het eigenlijk een stomme soap hihi maarja verveling he Je hebt hier bvn daar komt het nieuws op enzo en sesamstraat onderweg naar morgen, vermist, etc.
hai, ja mijn schema is inderdaad ook zo net als lilith ongeveer, niet altijd precies dezelfde tijden maar het wordt steeds 'vaster' Gulay wat leuk dat je ook ONM kijkt ik kijk ook meestal! Geef je trouwens nog steeds volledige bv? en ook al fruit en groente? aaaah grrr ik heb weeer een ingegroeiede teennagel, het is iedere keer dezelfde maar het klopt steekt en is warm en ik voel het continu! bah! ga zo in bad weken en dan proberen m erondervandaan te wippen! auw auw auw! jullie leukere plannen? x
Hallo everybody; @linda, ik breng Steven meestal naar bed, en m'n man doet dit dus altijd donderdags als ik moet werken, maar gister ging Steven huilen, en vorige week ook al, bij mij stopt hij z'n duim erin, en gaat meteen slapen. Ik denk dat Frank hem nu maar woens dond en vrijdag naar bed doet en ik de rest van de avonden..... Frank leest wel 4 boekjes voor, dus daar ligt het ook niet aan, en hetzelde ritueeltje, langs de nijntjes, enz... Dit weekend gaat Steven's bedje ook omlaag, hij tilt soms z'n hoofd op als hij ligt (buikspieroefeningen) Beter te vroeg omlaag als telaat. Spugen jullie kindjes ook niet meer?het is ons ineens opgevallen, eerder kwam er nog wel eens wat, nu nooit meer Ga zo ff het dorp in, na het fruithapje. Vanmiddag komt m'n moeder op visite, en gaan we wandelen, ze eet mee, witlofovenschotel. XXXXXXXXXXXX Mar en Steven.
Ja idd beter het bedje te vroeg omlaag dan te laat! Ik hoop dat het droog blijft mensi, veel plezier met wandelen! Iman spuugt nog altijd haha...
ja zag t Lin thnx! Evi wordt wakker, ze heeft heerlijk bijna 2 uur geslapen! ze ligt nu lief tegen zichzelf te kletsen ik ga zo ook lekker wandelen! zet Evi alleen wel een katoenen mutsje op voor haar oortjes! Gaat Steven meteen slapen Marjo? Evi kletst of huilt even maar gaat nooit direct slapen... ze moet altijd even haar dag verwerken zeg maar... x
btw ik heb paaseitjes gekocht! zooooo slecht maar zoooo lekker! hebben jullie al paaseitjes gekocht? x
Hoi, ik hou niet van paaseitjes.... Ja Steven gaat 9 van de 10x echt meteen slapen.Ik leg hem in bed, stop hem onder, lees een klein verhaaltje voor, en schijn even met de zaklantaarn op z'n lichtgevende sterretjes op het behang. Dan doe ik de zaklantaarn uit, en doet hij z'n hoofdje naar rechts, en hup de duim erin. En dan ga ik weg,na een half uurtje ga ik nog wel even kijken, maar dan is hij al lang in dromenland. Er zou iemand m'n vissen komen ophalen om 12.30 nou ik heb nog niemand gezien.....GRRRRRRRRRRRRRRRR. Hi hi of ik heb de weg zo slecht uitgelegd Steven zit in de buggy, hij heeft maar een uur geslapen. Als het idd droog blijft gaan we vanmiddag nog ff lopen, dan valt hij vast nog wel even in slaap. Doei.
Mad: fijn dat het weer wat beter gaat met Evi, lekker hoor dat ze weer goed heeft geslapen en het is voor jullie ook weer goed zo nachtrust Dat komt me trouwens bekend voor hoor met die ingegroeide teennagels, ik had er een stuk of 6 ineens en ik heb ze zelf allemaal genezen Gewoon zolang zitten purren en wrikken na een voetenbadje, nu heb ik er geen last meer van. Ik ben zo bang dat ze dan een stuk nagel gaan wegsnijden Dat hebben ze bij mijn man gedaan, nou mij niet gezien Linda: Gelukkig dat je toch ook komt, ik wilde Iman nou eens in het echt zien zo een lief schattig meisje met veel haartjes Wat kan ik trouwens maken, ik lees dat iedereen wat meeneem of maak, maar ik wil ook wel wat maken of meenemen. Ik las dat iemand appeltaart ging maken en soep en broodjes en en en ik weet het niet meer Iemand iets of hebben we wel genoeg zo, worden we lekker dik ipv zwanger zijn Mensi; Ik doe Sem samen met mijn man op bed leggen en dat doen we standaart in het zelfde ritueel. Hij valt ook direct in slaap zonder maar te kwebbelen of de huilen of zo, hij is ineens weg! Ook spuugt Sem al een tijdje niet meer, soms een heel klein beetje! Jaaaaaaaaaaa paaseitjes heb ze ook al in huis gehaald, helaas is het eerste zakje al op Maar het was wel lekker, met warme thee hihi Ja ik ga even om sem zijn site rommelen.
Wij komen net weer terug van de nightcare (huisartsenpost) en weeeeer hebben ze niets voor ons kunnen doen. Iman heeft de hele middag tot net geschreeuwd van de buikpijn. Ik kon venkelwater krijgen tegen de buikpijn en voor de rest de kweek afwachten Ze heeft zoveel pijn
Hey meiden! Wat rot zeg Mad, zo'n ingegroeide teennagel! Hoop dat ie gauw weer is zoals ie was! @Lin; ach meissie toch, je Iman die zo'n last heeft! En ze konden niet meer doen dan venkelthee? He bah zeg, je wilt zoveel meer doen Ik hoop dat ze vanavond en vannacht wat tot rust kan komen! @Iedereen; meiden, ik kom, zoals jullie waarschijnlijk wel wisten, niet op de meeting. Maarre, ik houd me natuurlijk wel aanbevolen voor de verhalen die jullie overhouden aan de meeting...! Het wordt vast heel gezellie! Hier alles goed, Tijmen was vandaag bij mijn schoonmoeder en heeft weer veel gerold en plezier gehad. Mijn schoonouders hebben hem teruggebracht, omdat mijn vriend nog een vergadering had voor zijn werk en hem dus niet kon ophalen. Wat zijn mijn schoonouders toch gek op Tijmen! Het is ook hun eerste en enige kleinkind, dus vind het ook wel logisch, haha! Maar leuk om te zien, hij wordt bedolven onder handkusjes en gekke bekken Zo, ga even GTST kijken en daarna Medium, op Net 9! XXX