Mad: Ik geef nog steeds bv en ze krijgt rond 6 uur een papje en dan als ze gaat slapen nog een keer de borst..dan slaapt ze beter hehe.. Ga over 3 weekjes ook met groenten en fruit enzo beginnen maar geen idee hoe ik het moet aanpakken. sweetangel: zo zielig voor iman joh..beterschap.. Hoe doe je dat de hele dag? wat doe je met haar..zo zielig man..en voor jezelf vreselijk frustrerend..ik raak altijd geflipt als eslem huilt kan er werkelijk niet tegen..respect hoor pff dat je het zo de hele dag uit moet houden..maarja als ze zo'n pijn heeft is het natuurlijk ook wel anders..
Linda mag je niet een lauwe pittenzak op Iman's buikje leggen, misschien vind ze dit wel fijn.... Voor iedereen die zondag naar de meeting gaat, alvast veel plezier
Shit zeg Linda, heb je net al wel gesmst. Nog een keer superveel beterschap. Las dat Yassir in het ziekenhuis ligt. Wat is er met hem aan de hand? Ik heb wel veel gemist geloof ik. Mad, hoe is het nu met Evi? Wie komen er zondag nu allemaal en wat zal ik meenemen. Mij iets laten maken is geen succes. Ik koop wel wat in de winkel maar weet niet wie wat allemaal al mee zal nemen. Iemand suggesties.
ikke kom ook Zat er ook net aan te denken wie wat meeneemt..wil ook wel iets meenemen, iets zelf maken is hier ook niet zo'n succes
Het is kl*te hier ... De meeting morgen gaat niks worden... Ze huilt, jengelt, schreeuwd sinds 8 uur vanmorgen...
Lin zo balen voor jullie! zoooo jammer! heeel veel beterschap voor je meissie lieverd! Miranda lekker melow cakes ik maak voor iedereen kippensoep en Sarah neemt broodjes en beleg mee! ik heb ook een stukje taart voor bij de koffie nou ik geloof dat we dan lekker kunnen smullen ik kom vanmiddag nog wel ff op t forum, krijg nu visite en ga beginnen aan de kippensoep voor morgen x
lin; een hydrofiele luier vochtig maken en in de magnetron doen tot ie lekker warm is (niet te heet natuurlijk) en dan lekker op Iman`s buikje leggen! kom op he meissie! xxx
neeeee toch?.. linda?... Wat erg voor iman.. wat naar... kwoudat ik iets voor je kon doen.. ent ging net beter... khoop zo dat ze gauw beter is... of dat ze iets hebben tegen de pijn... nou ik vind t echt heel erg dat je morgen niet komt..en zoooo zielig voor iman ik wens je echt super veel beterschap toe.. en ik kom uiterraard als iman weer beter is ff langs... hier gaat gelukkig wel alles goed..(klop klop) alleen heeft noa ergens een allergische reactie op.. ze heeft allemaal vlekjes in dr gezicht.. ik heb 20 bolletjes mee voor de meeting..ik d8 2 voor iedereen...? das wel goed toch? nou... tot morgen.. en sonnie.. tnx nogmaals
Ik vind het zooooooooo erg Maar ik durf het echt niet aan. Op het moment is ze redelijk vrolijk, maar ik heb gister gezien hoe snel dat kan omslaan in pijn, helaas... En als ze dan zo'n 'aanval' in de auto krijgt... Nee dat durf ik echt niet. En ik had me er zo op verheugd.... Ik kreeg net een sms van Hanan. Yassir ligt weer in het ziekenhuis met astma, zij kan dus ook niet komen morgen Trouwens dank je voor je tip mad van die hydrofiele doek. Als het weer is zal ik het proberen. Tot nu toe was het zo dat als ik haar buik aanraakte ze alleen maar harder ging schreeuwen
Jammer Lin..arme Iman..maar daar is de rit ook te lang voor..stel dat ze wel zo'n "aanval" krijgt..je bent niet een, twee drie thuis.. beterschap voor je meissie..dikke knuffel Ook knuffel voor Yassir..beterschap
Precies Son, dat is ook zo... Maar ik wil wel heeeeeeeeel snel meeten met iedereen Ik had er zo heen uitgekeken!
Trouwens iemand nog wat van Annemarie gehoord? Ik sprak haar eerst vaker op msn, maar nu al heeeel lang niets... Begin me nu wel een beetje zorgen te maken
aaaaaah jammer dat je niet komt Linda, maar het is niet anders Zorg maar dat Iman weer gauw de oude is en ik kan mij goed voorstellen hoor, dat je het niet aandurft haar zo met een rit achterin! Er komt heus weer een meeting, denk dat de meeste van ons dat wel willen
Heeee dag dames.... Vandaag ben ik weer een dagje logeren bij me schoonzus, gezellig.... Ik las dat morgen de meeting dan eindelijk is! Ik zou ook wel willen alleen is het nu een beetje kortdag . Wat gaan jullie eigenlijk allemaal doen en waar gaan jullie de meeting houden? Hee Linda, waarschijnlijk heerst het want Devon was ook flink snotterig gister. Het snot zat af en toe echt op z'n kin en dan ook nog zo'n zielig kuchje erbij . zoooo ik ga er weer van door! Xxxjes Marijke
Zo ben ik weer, moest even eten. Maar wat ik wilde vertellen Sem zijn 2e tandje onderin is nu doorgekomen, daarom dat hij zo hangerig was van de week en hij had 2x spuitpoep gehad Vandaag had ik ook een pechdag hoor, ging vanmorgen douchen en ik was al een tijdje bezig en net mijn haren met shampoo gesmeerd kreeg ik me toch een golf koud water over mij heen :x zooooooooooooooooooo koud brrrrrrrrrrrrrrrrrr, dus ik gilde naar mijn man van joh ZAK doe die warme kraan uit. Dus toen kwam hij binnen met een verbaast gezicht en zei ik doe helemaal niks. Was de vlam van de ketel uitgewaaid, dus Edwin probeerde die weer aan te steken, maar hij kreeg hem niet aan. En ik had het zo koud brrrrrrrrrrrrr, na tien pogingen hebben we maar de monteur gebeld. Maar die kon niet snel komen en ik zat met shampoo in mijn haar en was heeeeeel boos! Ik zou naar het centrum gaan voor wat dingen in huis halen voor morgen mee te nemen naar de meeting. Maar ik heb de hele morgen gewacht op de K*T monteur en in de middag hadden wij een verjaardag. Die monteur kwam eindelijk om 1 uur en om 2 uur zouden wij bij die verjaardag zijn. Ik heb mijn haar uitgespoeld met koud water en het voelt nog raar Straks maar even douchen weer om die zooi uit mijn haar te krijgen! Dus ik heb nu niks kunnen kopen, wou chocolaatjes en andere zoetigheid kopen grrrrrrrrrrrrrrr. Nou ik ga Sem nu maar in bad doen, die gaat zo zijn grote slaap doen met zijn helm. Oja hij heeft afgelopen nacht voor het eerst geslapen met zijn helm op en het ging heel goed, niet 1x wakker geweest.
Linda, wat rot dat je nu niet naar die meeting kan... als er iemand veel zin in had was jij het wel volgens mij. Meiden die allemaal wel gaan: veel plezier morgen! Ik heb Pluk ook al een paar dagen niet gezien, woensdag heeft ze als laatste gepost...