Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Juli-mama's komen jullie even bij het Mei-Juni-Juli mama topic foto's kijken :)

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi ik was ook al even terug, maar ik heb Sem zijn warme maaltijd eerst gegeven en toen zijn wij nog even gaan eten.

Maar de meeting was heel gezellig en Madelon heeft goed haar best gedaan met de locatie en haar lekkere kippensoep :p

Ik was helaas mijn filmcamera vergeten, eerst wou ik mijn foto meenemen, maar de batterijen wilde niet meer opladen :(

Maar ik heb wel wat foto's genomen met mijn mobiel, er zitten een paar leuke bij!

Het was echt leuk om al die kleintjes bij elkaar te zien, de tijd is gewoon gevlogen vandaag!

Ben net lekker door me rug gegaan, dus ik zit best moeilijk hier op de kruk bah :( :(

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh bah Patries wat naar van je rug. We hebben veel leuke foto's van Sem ook gepost, kijk maar ff bij het andere topic :)

5. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou Sem is lekker in slaap gevallen na zijn flesje met pap en hij is zonder een kik verder gaan slapen toen ik hem in bed had gelegd :)

Was echt gezellig meiden, dus gauw weer zo meeting. Ik hoorde dat het dan in Heerlen is, dat is best ver maar voor mij maakt het niet uit! Ik heb zo lieverd van een man die mij en Sem heen en weer rijd :confused:

Nou slaap lekker allemaal :)

6. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai,
    Fijn dat de meeting gezellig was.
    Mad, had je mijn smsje gehad? Heb niets gehoord en zie ook niets hier op het forum. Zou lullig zijn als jullie er van uit gingen dat we ook kwamen.
    Ik baalde er echt van.
    Ik zou met Linda meerijden. Zelf had ik geen vervoer. Het had trouwens met jasper niet veel uitgehaald/ Ik denk dat dan niemand elkaar kon verstaan. Ik weet niet wat er nu met hem is. Morgen misschien meer duidelijkheid, dan moeten we weer naar het ziekenhuis.

7. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Linda, hoe is het met Iman vandaag? Ik hoop dat het weer beter met haar gaat. Las dat ze wel een goede nacht had gehad. Das wel fijn.

Hanan, hoe is het met Yassir? Ik heb al even niks meer van je gelezen hier op het forum.

Mad, heeft evi bepaalde voedingsmiddelen waar ze sterk op reageert. dit in verband met de koemelkallergie? Ben wel benieuwd, wij zijn nu stap voor stap aan het opbouwen.

8. sweetangel100

Goedemorgen!

Iman was net hard aan het gillen, lag ze op haar buik in bed :(
    Dus maar even hier checken haha ben toch wakker ;)

Jenny, was het gister weer zo erg met Jasper :(
    Ik hoop dat je vandaag wat meer duidelijkheid krijgt in het ziekenhuis. Hopelijk hoeft hij niet daar te blijven!

Het laatste nieuws van Hanan is dat Yassir naar het ZH moest met zijn astma. Dat had ze me gesmst. Meer heb ik nog niet gehoord, maar zij heeft volgens mij nog steeds geen internet thuis.

Zoooooo ik ga nog wat proberen te slapen als Iman gewoon op haar rug wil blijven liggen hihi

Doeiiiiii

9. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou meiden met mijn rug gaat het weer goed, mijn man heeft wonder handen hihi

Sem heeft lekker uitgeslapen vanmorgen, hij werd nu zelf om 7 uur wakker. Ik maak hem tegenwoordig niet meer wakker op de dagen dat hij thuis is en of in het weekend, dan kunnen wij ook lekker uitslapen :D
    Alleen de dagen dat ik werk moeten wij hem wel wakker maken om 5:30, ik werk helaas zo vroeg :(

Vandaag maar een rustig dagje, wou vanmiddag boodschapjes doen met Sem in de wandelwagen. Alleen het lijk mij beter als ik nog niet met de cosi ga tillen en ik woon op de 3e etage zonder lift :( Dus dat wordt lekker binnen zitten vandaag, maar ja is niet anders.

Jammer Linda dat je er niet bij was, maar hoe gaat het met Iman nu?

Jenny wat was er met Jasper, heb ik wat gemist? :confused:
    Ook jammer dat je er niet was, dan hadden we 2 helmen boy's gehad :)

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Patries, wat vervelend van je rug!

Enneh... de foto's van jullie meeting zijn echt hartstikke leuk! Ik kom de volgende keer ook (als ik dan kan natuurlijk)!

Hoop dat we snel wat van Hanan horen...

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!

Oh, wat een leuke foto's! Ik heb ze allemaal bekeken! En zo te zien was de meeting heel gezellig! En wat een lachebekkies zeg, zo veel plezier, heerlijk! Jullie kunnen ook naar het Noorden van het land komen hoor, dat is wel even wat anders dan Heerlen, haha!

Hier alles goed, ben een beetje zenuwachtig, want ik heb straks een sollicitatiegesprek! Zou om half 11 zijn, maar ze hebben net gebeld, en de afspraak is verschoven naar 11 uur, kan ik nog langer zenuwachtig zijn...!

Tijmen huilde gisteren ineens heel raar en lang, vanaf dat hij wakker werd rond 18 uur, tijdens het badje en pas toen hij zijn avondfles kreeg was het minder, pfff. Weet niet wat er is, misschien wel beginnende tandjes, maar ja, dat roepen wij al weken als hij ineens onverklaarbaar gaat huilen!

@Lin; hoe gaat het met Iman? Is ze nu wat rustiger en heeft ze wat minder pijn?

12. sweetangel100

Hoi meiden,

In het kweekje van Iman is niets gevonden.
    De huisarts belt me nu zo meteen terug over hoe nu verder.

13. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    :confused: oohw aan de ene kant beter dat er niks in haar ontlasting zat, maar je wilt nu ook wel weer weten wat het dan is :( :(

Nou ik duim voor jouw en Iman dat het niks bijzonders is!

Laat het ons gauw weten wat de dokter gaat doen, al dat gerommel aan zo klein grietje is ook niks zeg :cry:

14. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goed te horen dat er niks gevonden is, aan de andere kant is het fijn als het beestje een naampje heeft...

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Mensi lijkt me een goed idee om even te melden of er nog een verkoudheid hier of daar heerst.
    Kylian lijkt op dit moment er niet erg veel last van te hebben maar het zit ook lekker los. Hangt regelmatig een grote bel aan zijn neus maar ja dat hoort erbij.

Wat vervelend dat je nu nog niet weet wat er met Iman aan de hand is.

Zo te zien was de meeting erg gezellig, wat een leuke foto's toch allemaal.

Vanmorgen wilde Kylian zijn fles maar niet leeg drinken en op een gegeven moment was ik het zo zat (hij lag er alleen maar mee te spelen) dat ik hem op de grond (slaapkamer) heb gelegd met de fles erbij en ben begonnen met het poetsen van de douche :| . Niet dat ik daar nu veel zin in had maar ja sommige dingen moeten nu eenmaal.
    Ik was al een tijdje bezig toen ik me in enen bedacht dat het wel erg stil was daar in dat kamertje. Dus ik spiek om de deur en ja hoor meneertje lag prins heerlijk op zijn rug zijn flesje leeg te drinken. \:D/

Kylian draait zich ook steeds in bed op de buik, eerst probeerden we dit tegen te gaan maar het had gewoon geen zin want dan mopperde die en wilde hij niet slapen.
    Hij wil dus gewoon op zijn buikje slapen, hij legt zijn hoofdje netjes opzij en als hij omgedraaid wil worden dan maakt hij dit wel aan ons kenbaar, dus we laten het maar zo.
    Gisterenavond begon hij op zijn linkerzij, toen ik tegen 2 uur ging kijken lag hij op zijn buikje, om 5 uur begon hij te jengelen omdat zijn neus verstopt was (schone luier en neusspray) en toen nog lekker op zijn linkerzij doorgeslapen tot 8 uur.
    Wat een verschil met een week geleden, toen moest ik er bijna elk uur uit vanaf een uurtje of 4 's morgens.
    Maar nu met dat nieuwe spul voor in de fles slaapt meneertje weer vanouds.

Last van de tanden heeft hij nog steeds en hij trakteerd ons dan ook regelmatig op een luier vol met sputterpoep.

Iemand al iets van annemarie gehoort, het blijft wel heel lang stil zo begin me zorgen te maken.

Groetjes Anita

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    mmmm Lin gelukkig maar dat ze niets ernstigs hebben gevonden in haar ontlasting... aan de andere kant... ze is nu echt al een tijd ziek :( echt zo zielig!
    Ben benieuwd wat de arts gaat zeggen....

sterkte meis!

Ik ben net bij het CB geweest... was precies in Evi haar ochtend slaapje dus ze is lekker uit dr ritme :( worden dus 3 korte slaapjes vandaag....
    maar ze is goed gegroeid! 8490 gram en 72 cm ik dacht dat ze al 74 cm was maar ik had me vergist met de vorige keer, toen was t 70 cm... of ze hadden die keer bij de arts niet goed gemeten dat kan ook!
    haar hoofdje is in verhouding klein want die is nu 44 cm, is niet erg zeiden ze.... oke! prima.
    we mogen nu ook in de middag een flesje extra geven als ze s`morgens en tussen de middag zo slecht drinkt!

Jenny ik had je terug ge smst! geeft niet hoor meid, ik begrijp t wel dat je niet kwam! kwam door Lin ;) nee hoor! volgende keer beter. en je hoeft niet mee te betalen! is al opgelost.
    Wij zijn voorzichtig alle soorten groenten aan Evi gaan geven... Evi is een eter en geen drinker... geef haar maar brood en groente en soepstengels of een geprakte banaan, 10x liever dan zo`n vieze fles! jammer genoeg moeten ze het daar nog een hele tijd mee doen :(
    jullie ook suc6 in t ziekenhuis vandaag!

Lise; wil je weg bij je baas waar je nu werkt? blijkbaar anders ga je niet solliciteren :oops: Hoe is je gesprek gegaan meid?
    je kan ook alvast wat dentinox op zn tandvlees doen.... misschien heeft Tijmen al inderdaad last van zn tandjes....

x

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Jeetje zeg Kylian is echt knock out.
    Die heb ik om 12 uur in bed gelegd, tegen 14 uur hoorde ik hem, draaide hij zich lekker op zijn andere zij en hij ligt nu nog te pitten.
    Dit ben ik helemaal niet van hem gewend :confused:
    Als hij straks wakker is kan hij nog lekker zijn fruithapje opeten en ik vermoed dat het slaapje van 17 uur vandaag niet door gaat ;)

Groetjes Anita

18. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Mad; ja, ik wil eigenlijk al een tijdje bij mijn huidige werk weg, er is weinig uitdaging en ik heb niet heel veel werk vind ik, ik wil wel wat meer! Maar goed, het zal na deze week verleden tijd zijn, want ik ben aangenomen bij deze gemeente waar ik het gesprek had! Had vanochtend het gesprek en vanmiddag belden ze al dat ze me heel graag willen hebben! Het is een functie van 34 uur...dus 4 dagen, wel lange dagen dus en het is voor een half jaar. Misschien kan het langer worden, als de huidige communicatiemedewerker terug komt (die gaat nu even een andere functie uitproberen of dat wat is, vandaar). Ik heb Communicatie gestudeerd en ben dus heel blij dat ik eindelijk weer zo'n baan heb! :)

@Lin; Gelukkig dat Iman niks heeft, maar ja, wat is het dan, he! Net als wat de anderen zeggen, het beestje zou een naam moeten hebben, dan weet je gewoon meer...Sterkte meis!

19. sweetangel100

De huisarts zei:
    We gaan het in de gaten houden, blijft ze zo'n pijnaanvallen houden dan gaan we overstappen op koemelkvrije melk.
    MAar ik ga ook voor mezelf precies bijhouden wat ze eet op een dag, zodat als ze zo'n pijnaanval krijgt ik weet wat ze gegeten heeft.
    Misschien is ze wel ergens allergisch voor of zo!

Ik ben vanmiddag met mijn moeder even gaan shoppen in Belgie, ging Iman daar even poepen, lekker tot op haar rug :(
    Jeetje wat stonk dat zeg... Toen was de shopping snel voorbij maar toch nog genoeg gekocht hihi

Lise, GEFELICITEERD met je nieuwe baan! :D

20. sweetangel100

Ik kreeg een mailtje van Annemarie!

Met Benthe gaat het heel goed.
    Ze weegt 680 gram en is 35 cm!

Deel Deze Pagina