Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mad, ik wil de foto's ook he :)

Anita, werk ze!

Vanochtend idd gemengd met de voeding Mad.
    1 schepje vieze en 5 schepjes lekkere, zelfs dan rook de hele voeding naar dat ene vieze schepje :confused: Maar ze heeft het wel opgedronken!

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Zo daar was ik weer, best lekker gewerkt alleen mis ik Kylian dan weer zo erg.
    Vandaag lekker beschuit met muisjes gehad dit keer de roze variant want een collega had een dochtertje gekregen.
    Leuk hoor haar vader en haar broertje kwamen het langs brengen, het broertje was zo trots want hij was als enige van de klas al oom.
    Ja als 4 jarige heb je dan een grote kans dat je inderdaad de enigste van je klas bent. :)

Kom ik thuis en ruik meteen een giga poepbroek, tja had mijn schoonmoeder niet geroken met haar verstopte neus :^o .

Zag vanmorgen wel dat ik perongeluk 2 potjes fruit voor 8 maanden had gehaald.
    Dus ik alles nakijken of er ook verschil zit tussen de potjes van 6 maanden en die van 8 maanden.
    Maar alles is hetzelfde, dezelfde fruit soorten en dezelfde ingrediënten.
    Het enige verschil dat ik kan vinden is dat er in die van 8 maanden stukjes zitten en die van 6 maanden niet.
    Wat denken jullie zou ik ze gewoon kunnen geven?

Groetjes Anita

3. sweetangel100

Iman heeft net een flesje friso allergie care op!
    Van de 180 cc heeft ze 110 cc gedronken!
    Jippie!
    En zonder iets ertussen!

4. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Pluk, als het verschil hem alleen in de stukjes zit dan zou ik het proberen. Jasper eet ook al stukjes als we zelf eten klaarmaken. Wij krijgen het niet zo fijn als die potjes olvarit.

5. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hoeveel wegen jullie kindjes nu. Jasper is van de week in het ziekenhuis gewogen. Hij weegt 9330 gram. Hij groeit goed, hihi.

6. sweetangel100

Netjes Jenny!
    Iman woog 2 weken geleden 6330 gram!

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goodevening,

Eindelijk ben ik weer even op het forum pffff!
    Er is al ontzettend veel geschreven en ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet allemaal gelezen heb.

Lin@ allereerst wil ik Iman veel beterschap wensen! en jou natuurlijk heel veel kracht!.

Ik heb een zware tijd achter de rug. Yassir heeft babyastma en artsen hopen dat Yassir er overheen groeit. Yassir is opgenomen in het ziekenhuis. Na 2dgn mochten we naar huis omdat Yassir het heel goed deed. Na paar dgn is hij weer opgenomen en hebben we Ventoline weer meegekregen maar een hogere dosering. Het gaat nu gelukkig iets beter!

Even over de meeting: ik vond het zoo erg dat ik er niet bij kon zijn. Ik had me er echt op verheugd! Ik vind dat ik wel een bedrag moet betalen voor het verhuur. Mad@ laat je me weten wat ik moet betalen? en op welke rek nr ik het moet stortte?
    Is toch wel zo eerlijk vind ik.

Ik ga weer en hoop eind van de week weer internet in huis te hebben. Dan ben ik weer een beetje up to date hihihi!

Groetjes

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Goedemorgen;
    @Mad volgens mij gaf jij als slaaptip even bij het ledikantje blijven staan.
    Nou dat heb ik gister gedaan, en het werkte!
    Steven zat me aan te kijken, net of hij wou zeggen, wat kijk je nou naar mij.Heb even 2x slaap kindje slaap gezongen.
    En warempel meneertje ging slapen. om 22.00 was hij even wakker, maar toen heb ik er ff een klein 90cc flesje ,melk ingestopt.
    Gisteravond de autostoel er samen in gemaakt.
    Kan hij hem zondag mooi uitproberen als we naar Katwijk gaan.
    De maxi cosi gebruik ik ook nog wel.
    De boterhammen gaan erg goed, ik doe met leverpastei of smeerkaas, en dan even een beetje melk erover.
    Morgen babyzwemmen....
    Volgende week naar intratuin, leuke bloemetjes voor buiten kopen.
    Hopelijk houd die regen nu een keer op, het regent hier al vanaf zaterdag.
    @Linda vervelend dat Iman nog steeds niet beter is, vreemd hoor.

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Linda, wat goed van Iman! Nu hopen dat ze nergens last van krijgt.

@Hanan, goed je weer te horen! Wat een rottijd inderdaad zeg. Ik weet wat je bedoelt want Sarah heeft dat ook. Sterkte!

@Pluk, volgens mij kan dat echt geen kwaad, dat fruit.

Sarah gaat het steeds beter doen 's nachts gelukkig, ze wordt minder vaak wakker, dus ik hoop dat die periode snel voorbij is. Ze is wel weer erg aan het hoesten en verkouden... maarja... dat ben ik ondertussen wel gewend. Vanaf haar geboorte tot nu is ze maar heel weinig NIET verkouden en hoesterig geweest. :(

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Goedenmorgen allemaal

Mensi wat goed dat het werkt en dat hij dan wel lekker slaapt.

Hanan wat vervelend dat Yassir astma heeft zeg, hopelijk hebben jullie nu de goede dosering Ventolin gekregen.

Mad wat goed dat Iman het nieuwe eten gegeten heeft, nu maar hopen dat ze geen aanvallen meer krijgt.

Gisteren tegen een uurtje of 18.30 uur belde mijn schoonmoeder op of het goed was dat ze met haar visite langs kwam want ze wilden Kylian zo graag zien. Ach dat was wel goed.
    Komen ze met een kleintje van 1,5 binnen, het kind kon haast niet stoppen met hoesten zeg het leek wel of ze voor zeehond aan het studeren was. Vertelde ze ook nog doodleuk ja op het kinderdagverblijf heerst de griep dus ze zal dat ook wel onder de leden hebben.
    Jeetje zeg er dan ooit aan gedacht om te besluiten dan niet bij een ander kind langs te gaan zodat je in ieder geval dat kind niet besmet. :rolleyes:
    Pfff zelfs vriendinnen doen dit, we hebben een afspraak maar 1 van de kids is snotterig dan bellen we elkaar al op om te overleggen of we het wel door moeten laten gaan.
    Maar goed Kylian's verkoudheid is al een stuk minder, hij kan tenminste weer zonder snotzuiger en neusspray, nu maar hopen dat het voor zondag helemaal weg is anders kunnen Mensi en Steven niet komen.

Ik laat het je zondag wel even weten Mensi.

Groetjes Anita

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Sorry ik bedoelde sweetangel wat fijn dat iman haar nieuwe voeding wil eten.

Groetjes anita

12. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    hier eindelijk weer een keer een goede nacht gehad Anne is gewoon niet een keer wakker geworden en sliep door tot 7 uur dit is echt wel 3 maand geleden.
    heeft het laten huilen van eergisteren toch wel zin gehad.
    moet zo werken. daarna heb ik weekend volgende week heb ik 3 nachtdiensten dat vind ik toch zo erg kan er nu al tegen op zien maar ja het hoort er bij.
    We gaan b innen kort beginnen met de zolder te verbouwen om 2 extra kamers te creeeren we hebben nu namelijk maar 2 slaapkamers.

groetjes gerdien

13. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo dames!

@Lin; wat een lief kleine Iman heb je toch! Als ik naar haar gewicht kijk!
    @Hanan; he, wat rot dat Yassir babyastma heeft! Hopelijk groeit hij er inderdaad overheen!
    @Mad; tja, zal zwaar zijn, werken, zorgen, thuis etc combineren, maar ja, ik wil graag dit werk doen er er weer tussen komen, in Communicatiewerk, dus ik moet het er voor over hebben...de tijd die ik over heb probeer ik zo goed mogelijk in te delen en Tijmen zoveel mogelijk van mijn tijd te geven, want dat vind ik het belangrijkste! Maarre...als ik het voor het kiezen had en wij rijk waren :) , dan ging ik heel weinig werken hoor!
    @Pluk; tjeetje, ze konden inderdaad wel rekening houden met de griep die heerst! Straks is Kylian echt verkouden!

Hier alles goed, ben vandaag dus vrij en morgen nog bij mijn oude werkgever werken en dan maandag beginnen bij mijn nieuwe werk, dat is al snel! Vandaag heb ik Tijmen voor het eerst wat broodstukjes met beleg gegeven en hij vond het lekker! Daarna de middagfles erachter aan en meneertje slaapt nu alweer een uur!
    's Nachts wordt hij haast nooit wakker, we horen soms een gilletje die hij in zijn dromen heeft, haha! En wat is hij nieuwsgierig! Vooral de afstandbediening is errug interessant en wordt altijd onder gekwijld!

Poeh, ik weet niet hoe zwaar Tijmen is, weet niet meer wie het vroeg. Ik vermoed zo rond de 8,5 kilo. Volgende week donderdag gaan we weer naar het CB dus dan horen we het weer!
    Zo, ga nog ff snel de keuken soppen en dan zal Tijmen wel klaar zijn met zijn middagdutje!
    XXX

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Pluk prima ik hoor wel van je, ik kijk elke dag wel ff op deze (verslavende) site.
    Sommige mensen hebben echt werkelijk waar, het verstand in hun achterwerk zitten :evil: nou ik denk dat ik zou had gezegd, oh is hij/zij verkouden, nou dan kun je beter gaan, straks steek je m'n zoon ook nog aan.
    ---------------------------------------------------------------------------------
    Maar goed m'n achterbuuv is ook een keer met haar snotterige en blaffende zoon bij me geweest, gelukkig ging ze zo weer weg,
    maar dan denk ik echt, waar zit je verstand.
    Mocht ik bij mensen op visite gaan, die verkouden zijn, dan gaat Steven daar niet bij op schoot.
    Dan vinden ze me maar een tuttebel, gezondheid gaat nog altijd voor.
    --------------------------------------------------------------------------------
    Nou verder niet veel nieuws hier, ik heb vanmorgen Steven's ponny (van z'n haar) even rechtgeknipt, allemaal van die piekplukjes.
    Nou het viel wel op, bij de bakker zei het personeel al; is Steven naar de kapper geweest?
    Ik heel trots; heb ik gedaan.
    De zon 8) schijnt hoe bestaat het.....
    De autostoel zit sinds gisteravond in de auto, Steven mocht hem vanmorgen naar de winkel ff uitproberen.
    Nou groot succes, hij was aan het schaterlachen, en vond het helemaal leuk dat hij nou mij zag....ik heb hem schuin achter me gezet.
    doei....
    --------------------------------------------------------------------------------
    Hoeveel uur werken jullie? ik 12 uur per week.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Ik werk 6 uurtjes per week verdeelt over 2 dagen.

De visite is misschien 20 minuten langs geweest, volgens mij had mijn schoonmoeder het wel in de gaten dat wij het niet zo heel leuk vonden.

Jan moet vanmiddag naar de dokter, hij zuurt al zo lang over een zere schouder en gisteren melde hij ook nog even dat hij er gewoon hoofdpijn van had. Heb dus meteen een afspraak voor hem gemaakt en hem ook gezegd dat hij dan ook mooi meteen cholesterol kon laten prikken (ivm met het jong overlijden van zijn vader).

Zo en nu ga ik onze zoon zijn fruithapje geven, kijken wat hij van de stukjes vind, al denk ik niet eens dat het hem op zal vallen gezien de stukjes die ook in mijn zelfgemaakte potjes zitten.
    Hoe zullen ze dat toch zo fijn krijgen bij de Ovarit?

Groetjes Anita

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Anita leuke banner :eek:
    Heb je geen blender? als ik het daarin stop heb ik het net zo fijn als de olvarit ;)
    Ik ga nog ff wandelen, voordat er weer een buitje komt 8)

17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Bij Olvarit gaat dat met hoge druk door een zeef. Ja belachelijk he, dat ik dat weet... heb ik vast ergens gelezen ofzo, haha :)

18. sweetangel100

Hoi meiden,
    Heb niet bijgelezen.
    Ga eerst koken maar ik heb nieuws van Annemarie voor jullie!
    GOED NIEUWS!

ik kreeg een mailtje:

Het hartje van benthe was niet goed en ze moest mischien geopereerd worden maar dat is vanzelf goedgekomen en nu gaat het echt stukken beter met haar!Ze is nu ook van de sonde af en woog vanmorgen alweer 720 gram! dat gaat ineens als een speer!als alles goed gaat krijg ik zaterdag of zondag vfoto's op de pc zonder draadjes of slangetjes en die mogen jullie dan allemaal zien! ze is al echt groot geworden hoor! ze is alweer bijna 1 mnd oud nu!

Met Janelle & Juliën gaat ook alles goed! Juliën heeft nu al pogingen om langs de tafel te lopen :D en Janelle gaat naar de peuterspeelzaal wat ze geweldig vindt :D Met Jason ging het ff wat minder maar ook die komt er nu weer helemaal bovenop :D \

Hoe gaat ie met jullie ? en hoe was de meeting ? hebben jullie foto's gemaakt ? ben zeer benieuwd ,, de volgende keer ben ik van de partij ,, Groetjes Annemarie

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Dat is nog eens goed nieuws zeg, tja het hartje en de rest hebben natuurlijk ook geen kans gehad om goed te groeien tijdens de zwangerschap en moeten nu in eens zelfstandig gaan werken.

Kylian had totaal geen probleem met de stukjes in de fruithap

groetjes anita

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh goed nieuws van Benthe!
    Super!

Deel Deze Pagina