aaaaaaaaaaaah Annemarie wat is ze schattig zeg en je ziet echt niet dat ze klein is hoor, maar wat een lekker grietje zeg Sem zijn bedje hebben wij vorig weekend naar beneden gedaan, zijn box nog niet, ik kom niet meer bij hem dan Dan moet ik eerst zelf erin springen hihi en dan hem oppakken wil ik hem eruit tillen hahaha ik zie mijzelf al gaan zo! Sem speelt nu veel op de grond, door zijn helm heeft hij nu echt meer ruimte nodig. Soms vind ik hem aan de andere kant van de woonkamer, omdat hij zo omrolt van de ene kant naar de andere Hij zit geloof ik echt in een fase of zo, want als ik hem een zelf gemaakt hapje met groente, aardappel en vlees gaf, dan at hij het op en nu hoef hij het gewoon niet meer. Zelf ook geen potjes meer, wel iets met kip erin, dus ik ga van het weekend maar een zelfgemaakt prutje met kip maken Ook zit hij in zo gil en huil fase of zo, want zodra ik maar even de kamer verlaat dan begint hij toch te krijsen of hij iets breekt of zo, echt heeeeeeeeeeel hard. hebben jullie beebs dat ook gehad? Hij wil ook steeds bezig gehouden worden en zit met zijn fles te spelen ipv op te drinken Hij is vandaag 7 maanden maar is zie in oei ik groei niet dat hij in een sprong zit of zo! misschien het voor traject of zo
Zo onze mini meeting is alweer achter de rug. Kylian en Steven vonden elkaar best leuk zolang Kylian maar niet ging schreeuwen want daar moest Steven van huilen en zolang Steven maar niet huilde want daar moest Kylian dan weer van huilen ging alles best goed. Steven had er veel lol in om Kylian te aaien en aan de oren te trekken en Kylian maakte dit raar genoeg niet uit en gaf geen kik Natuurlijk zijn de mama's druk geweest met het maken van foto's en ik heb er een paar in mijn album gezet, kunnen jullie een klein beetje meegenieten. Kylian viel tijdens het warme eten zowat in slaap en dus bracht ik hem naar bed, nou 20 minuten later was meneertje er weer en heeft toen nog even zijn toetje opgegeten. Groetjes Anita
dankjewel voor de fijne reacties Ik krijg van de week een foto op de computer en dan zie je wel dat ze klein is ,, ook wil ik binnenkort toch een foto met draadjes plaatsen omdat jullie dan het verschil kunnen zien! nu het goed gaat is het allemaal wel wat makkelijker! Ik ben blij dat jullie vinden dat ze gewoon een baby is en dat ze nog niet eens zo heel klein is, dat voelt goed! foto's zijn wel wat ingezoomd en als je de duim zit die Benthe in de hand heeft zie je ook wel een verschil maarja het zei zo ze is nu eenmaal een prematuurtje!
Hallo, Leuke fotos inderdaad van de minimeeting. Annemarie, wat een mooie fotos's van Benthe. Het lijkt al een hele meid ook al weegt ze nog wat weinig. Ben zo benieuwd. Mijn beste vriendin ligt in het ziekenhuis.Dr vliezen zijn gebroken en ze krijgt maar geen weeen. Ze word nu op een bacterie getest als ze die niet heeft dan wordt ze morgenvroeg ingeleid. Spannend hor. Krijg er zelf weer helemaal de kriebels van.
Annemarie, Ik vind ook dat Benthe al een hele meid lijkt hoor op de foto. Misschien dat het inderdaad anders oogt als er volwassenhanden enzo in de buurt zijn, maar dat neemt niet weg dat ik het een prachtmeid vind! Groetjes, Ramona
Hoi, hier is de andere mini-meeting mama Het was idd erg gezellig, en heb niks toe te voegen aan het verhaal van Anita Steven heeft thuis ook warm eten gehad, pyama en slaapzak aan, toen nog een papfles. En meneer viel als een blok in slaap. Ik heb ook 4 foto's in m'n album, en Steven vond Kylian's oortje erg interressant.
Benthe is een beauty echt waar Annemarie! Klein wondertje... Ze is niet helemaal van jullie, maar ook een beetje van het forum Iedereen leeft zo mee met jullie! Leuke foto's Mensi! Die van het oor is grappig Jullie krijgen allemaal de groetjes van Cristel, zij was juist op msn!
Zeg wat zie ik daar in je album, (behalve de foto's van onze 2 knullen). ga je serieus voor nr 2? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor maar ik wil wel graag alles weten. Groetjes Anita
Die Anita Gekkerd Nee joh................... ( niemand gelooft me nu natuurlijk meer...) (hoe lul ik me hier nou uit?) deze test verkoop ik, die vond ik, en is houdbaar tot eind van deze maand En anders kan ik hem weggooien, maar ben bang dat het het laatste word. Geloof je het hopelijk?
@Annemarie; wat een poepie is Benthe! En wat doet ze het goed zeg! Ik hoop dat ze gauw met jullie mee mag naar huis en tot die tijd moet ze lekker verder groeien Even kort verder; vandaag 1e werkdag, al direct druk op mijn nieuwe werk, poeh zeg! Maar leuk! Heel hectisch, veel grote communicatieprojecten in mijn takenpakket! @Pluk en Mensi; wat leuk zeg, jullie beebs zijn al echte vriendjes! @Hanan; hopelijk gaat het steeds beter met Yassir! Ga alweer weg, nog even niksen en dan op tijd naar bed! De wekker jengelt alweer om 6 uur! Dikke kus!
Ik geloof je hoor meid, vond het eerlijk gezegd al een beetje vreemd omdat je laatst aangaf daar pas weer aan te willen denken wanneer steven tenminste 1 jaar was. groetjes Anita
Benthe is zo'n mooi meiske ! Wat ontzettend fijn voor jullie Annemarie ! Leuke foto's allemaal ook van de juli beebjes, wat groeien ze hard he allemaal !
Hai, We hebben net gebeld naar het bedrijf waar de helm van Jasper vandaan komt. Hij zit nu erg strak, maar zakt nog steeds scheef en zit nog steeds voor zijn ogen. We waren al een keer terug geweest. Het ding doet zijn werk zo echt niet. Donderdag mogen we terug. Ben benieuwd. Patricia hoe zit de helm bij Sem? Zie jij al verschil. Hier nog niet hor. Hanan, wanneer mogen jullie weer terug naar de arts, hoe gaat het nu met Yassir. Linda, alles nog steeds goed met Iman. Ik hoop het zo voor jullie. Wij gaan zo ff naar de stad voor nieuwe schoenen voor Jasper en daarna naar het bureau.
Benthe is echt een mooie meid inderdaad zo met die duim erbij zie je dat ze piep kleine handjes heeft! jeetje wat een leuke foto`s zeg van de mini meeting steven is echt al een stukje groter dan Kylian, dat zie je wel duidelijk! balen Jenny dat Jasper zn helmpje niet goed zit.... volgens mij zat hij bij sem van Patries wel oke nu... en je zag volgens mij ook al goed verschil... suc6 zo bij t cb! ben benieuwd naar de cijfers wat voor schoentjes doen jullie de beebs nu aan? ik heb nog steeds zooltjes bij Evi maar heb t idee dat dit nog best wat fris is... ben benieuwd wat jullie hebben! vandaag belt de kinderarts terug met de uitslag en hoe nu verder met de KMA ..... ben benieuwd... Jenny ik heb alles rustig opgebouwd met groente fruit en koekjes en tot nu toe gaat dit super! zo goed zelfs dat ze nu flesjes weigert! van de 2 flessen die ze nog krijgt met melk laat ze nog een halve fles staan.... ga dus ook zo bespreken hoe we dit nou moeten oplossen! o fijn dat alles goed is met cristel doeiii
Kylian heeft pantoffels maar op 1 of andere manier heeft hij ze ook zo weer uit. Voor de rest heb ik schoentjes met zo'n wit stippelzooltje (zeeman) en een paar bootschoentjes met dikke zolen maar daar is hij al bijna uitgegroeit en ook nog een paar schoenen met dikke zolen die hij aan heeft op die foto waarin hij met het oranje shirtje in de box ligt. Kylian is vannacht volgens mij druk bezig geweest met het verwerken van de visite hij maakte allemaal geluidjes tijdens het slapen van huilen tot hardop lachen (hadden wij nog niet eerder gehoort). Hij heeft zo vast geslapen dat hij helemaal vergeten is zich op zijn buik te draaien Groetjes Anita
Kop op dames meer typen....... Hier even weer een berichtje uit het verre Twente. Alles ok hier, nog geen boventanden te zien, wel 2 bobbels Steven kan sinds zondag in z'n handjes klappen. Gister even bij Dirx drogist geweest,ze hadden er allerlei leuke aanbiedingen, zal zo ff kijken of ik die site of folder kan vinden. Helaas waren de babydoekjes voor 0.99 cent op. Nutrilon 9.45 met stapelblokjes, produkten met gratis boekjes, heb een 42 weken zwangerschap scheur kalender gekocht, voor als m'n vriendin zwanger word (dus Pluk not for my ) 2 natusan produkten halen en 50%korting. Heb die met lavendel gekocht bedtime, douchegel, en bodylotion, en die is erg lekker mmmmmmmmmmmm. Vanmiddag even met Steven en m'n moeder intratuin leegkopen Doei. Oja dat stemmen vandaag dat doe ik niet.