pff dit kon er ook nog wel bij :s mijn moeder heeft voor 2 weken terug een beroerte gehad (2 jaar geleden ook al) en gisteren kregen we telefoon dat ze het niet zou redden, afgelopen nacht is dus mijn moeder overleden Het houd gewoon niet op heb nog geen besef dat ze echt weg is ,,
Heeee dag dames hier ben ik ook weer een keer! Gaat alles goed hier met iedereen en de beebs uiteraard? Met Devon gaat ook alles nog heel goed! Vorige week was ik met hem op het CB en hij groeit echt ongelovelijk hard; hij weeg alweer 9100 en is 73 cm! Ook mag ik een fles weglaten en rond de lunch een boterhammetje geven. Hij is echt dol op brood. Maandag is Devon ook voor het eerst naar het KDV gegaan. Wel nog eerst ff wennen, dus hij was er maar een uurtje. Trouwensook gelijk vrienden gemaakt, dus dat gaat wel goed daar Wat een rotweer trouwens, worden we ook niet echt vrolijk van he O ja heb er weer wat nieuwe foto's bijgezet! Xxxjes Marijke en Devon natuuuuuurlijk
Gisteren is Juliën trouwens ook naar het CB geweest dat mens keek even vreemd toen ze Juliën zag en zei is dit Juliën Stam ? Ik zo ja ,, zei zo o ik verwacht een baby van 7 maand. Ik zo ja dat is hij ( hij stond naast de wandelwagen ) 8 januari was hij 72 cm en 7800 gram 6 maart was hij 77 cm en 9200 gram! Hij is dus echt flink gegroeid! vooral in de dikte haha
Ja gaat snel he Ik zat net op de MSN met een meisje haar zoontje is 2 weken ouder dan Devon en die woog nog maar iet s van 7500 gram! Die vrouw op het CB vroeg trouwens ook of ik hem wou laten zitten op de weegschaal, maar ja hij kan nog niet eens zitten
Mv Janelle (en Juliën en Benthe ) ik heb je een pb-tje gestuurd. Ik heb Kylian vanmorgen zelf maar weer gewogen (aangezien ik het tot nu toe altijd goed had vertrouw ik er maar op dat dit vandaag ook goed is) Ik kom op 8900 gram uit. De vorige keer (officieel) was hij 8720 gram (20 feb). Ook het meetlint er maar eens bij gehouden en dan kom ik uit op 74 cm (was de vorige keer 72 cm). Whhahahahah die zware pummel van ons (bij geboorte) lijkt nu een lange slanke den te worden . Ik had ook al zo'n vermoeden wat bepaalde truitjes van mt 74 passen hem precies, het is alleen wat moeilijker aantrekken. Vandaag lijkt hij een slaapdag te hebben. Om 7.30 uur opgestaan. van 9.00 tot 9.30 uur geslapen om 12 uur er weer in en hij ligt nog te ronken. Wilde vanmiddag graag een stukje met hem wandelen maar het regent hier al de hele dag. Kylian zit wel droog maar ik wordt er zo nat van Stemmen doen we hier vandaag ook niet. Morgen gaat jan bloedprikken voor zijn cholesterol en dan maar hopen dat alles goed is. Zag wel dat de ha ook glucose had aangekruist, voor de zekerheid. Groetjes Anita
ja, het is zo moeilijk in te schatten! als ik kijk naa Janelle en Juliën JAnelle was vrij laat en Juliën denkt volgens mij dat het een wedstrijd is! Maar goed ik vind dat ze toch uit moeten kijken met wat ze zeggen hoor!
Annemarie, gister sprak ik je nog op msn en vandaag is je moeder al overleden Gecondoleert en heel veel sterkte... Het is wel snel gegaan, maar zoals je moeder zelf wilde heeft ze danwel geen lijdensweg gehad... Misschien is dat n beetje een troost...
jeetje annemarie gecondoleert.l.. heel veel sterkte... hey lin... dankje voor mn BANNER hij fantastisch...
mvjanelle..gecondoleerd joh wat maak jij veel verdriet mee de laatste tijd.. marijke: wat een super foto's wat is devon een lekker ding zeg..heb nog nooit zo'n mooie baby jongen gezien...die haren prachtig! heb je er al aan gedacht hem op te geven voor model? Ohja mvjanelle..staat julien alleen of loopt hij al?
Annemarie gedondoleerd, en heel veel sterkte gewenst. 1 troost, je moeder heeft Benthe nog wel kunnen zien. Gulay Linda maakt hele leuke banners, misschien een tipje? Ik ben hello goodby aan het kijken, leuk programma. Heb violen gekocht voor buiten, en tulpjes voor binnen. Oja en een grote bal voor Jacky.
Annemarie wat een vreselijk nieuws zeg... gecondoleerd meid! heel veel sterkte gewenst voor je familie ook! x
@Annemarie: gecondoleerd. Vind het verschrikkelijk wat jullie allemaal moeten doormaken en nu dit Ik hoop dat jullie kracht bij elkaar kunnen vinden!
Hier alles goed, wel druk! Heb 3 dagen werken achter de rug en ben morgen vrij! Dan nog vrijdag de hele dag werken. Tijmen doet het goed op de creche, was vandaag wel wat jammerig hoorden wij, maar ja, de ene dag is de andere niet! Hij is trouwens gek op brood! Ik geef hem kleine stukjes zonder iets erop en hij smikkelt erover Morgenavond moeten wij naar het CB, ben heel benieuwd hoe zwaar en lang hij nu is! Ik heb al wat moeite hem lang vast te houden, dusse... @Mensi; leuke aanbiedingen, helaas zijn de winkels allemaal ver buiten Groningen... XX
Ik ben weer helemaal gelukkig hahaha! ik heb weer internet thuis. Ik was alleen van abbonement geswitchd en dat moest aantal weken duren . Yassir doet het best goed! ademhaling is nog niet helemaal optimaal. Hij eet sinds een paar dgn bruin brood met smeerkaas oooh dat vind ie zo lekker. Groenten gaat ook iets beter, behalve fruit. Lin@hoe is het met Iman en jou natuurlijk. Lise@ ik heb veel gemist merk ik, ben je van baan veranderd? Mensi en Pluk@ Leuk zo'n mini meeting wonen jullie bij elkaar in de buurt? Jullie kids zijn beide flinke jongens goed zo! Jenny@ meid hoe is het? Mad@ bedankt voor je reactie. Heel lief! Ik vond het ook erg jammer dat ik en Yassir niet bij de meeting konden zijn. IK had me er zo op verheugd. Saraah@jou ken ik eigenlijk niet zo goed. Ik heb ergens gelezen geloof ik dat je marokaanse vader hebt? of ik heb het helemaal mis. Marijke@ Ja Gulay heeft gelijk Devon is zeker een lekkerding. Zijn naam past echt bij zijn koppie . Dat was het ladys.
heey goedemorgen dames ben er 's nachts wel 3x uitgeweest, niet omdat noa wakker was geworden, nee omdat ze had gepoept... echt verschrikkelijk.. tis echt zo erg.. het ging vanochtend zelfs bloeden, haar poep is ZOOO zuur... @ hanan Gefeli met je internet... ik ken het gevoel, en ja ik zat tijdens de zwangerschap elke dag hier, maar ongeveer i oktober had ikg een internet meer, en ik denk dat jij in de tussentijd hier bent komen posten.. vandaar.. maar 't klopt dat mn papa marokkaans is ben blij dat het zo goed gaat met yasir.. en dat hij lekker eet. Noa is ook helemaal verkikkerd op brood, ook met smeerkaas, dan zit ze toch te smakken hahaha @ matijke: devon is echt een lekker mannetje.. met dat mooie haar wat zijn jullie kereltjes groot zeg.. nou zijn jongetjes over t algemeen groter dan meisjes.. maar dit is wel heel groot allemaal. ik denk dat noa zo'n 8500 gram zal zijn volgende week bij t CB... to later..