Hanan, leuk dat je weer internet hebt! Hoe gaat het met Yassir? Een hele tijd geleden stelde jij toch voor om een trouwfoto op te zoeken? Nou dat heb ik dus een tijdje geleden gedaan, hij staat in mijn album. Heb jij er ook eentje? Nou meiden, eindelijk slaapt Sarah weer door, ze heeft bijna 3 weken flink gebroken nachten gehad.... en ik kom weer een beetje bij. Ze droomt volgens mij wel. Dan raakt ze helemaal in paniek en krijg ik haar bijna niet wakker. Als ze dan uiteindelijk wakker wordt is het ook meteen over... echt zielig. DE ZON SCHIJNT HIER! HOERA! Kan ik eindelijk weer eens gaan wandelen.
Hey meiden, ik was ook af en toe weer een beetje aan het neuzen... Jeetje zeg, het zit jullie ook niet mee he?! Gecondoleerd en heel erg veel sterkte !
@ Lilith... Het is mij HE-LE-MAAL ontgaan dat er nog een mama in ons midden is die op 2 augustus 2006 bevallen is! Joey is ook op 2 augustus 2006 geboren ! We zitten dan wel in het juli-mama's topic... maar dat vinden de dames vast niet erg
I'm ALIVE ! Ja hoor alles goed, Joey is een lekker ventje... was een maand geleden 9615 gram op het CB, dus rond 10 kilo is hij nu zeker wel. Hij eet (nog steeds) als een bouwvakker, maar ik heb inmiddels wel van voeding voor hongerige baby's over kunnen stappen naar weer Friso standaard. Doordat hij veel vaste dingen eet al, heeft hij geen voeding voor hongerige baby's meer nodig. Ook is er een einde gekomen aan mijn borstvoeding, had alleen niet verwacht dat ik daar zo sentimeneel over zou zijn ... Ik mis het best, dat momentje samen... Joey heeft 4 tandjes en hij gaat al zelf staan... ik vind dat het zo ontzettend snel gaat, dat zei ik bij augustusmama's ook al... het is natuurlijk niet zo, maar ik heb het gevoel dat ik mijn baby'tje kwijtraak af en toe
Haay Saona, Nou.... haha... weet je.... het is mij ook helemaal ontgaan! Wat leuk zeg! En al 4 tandjes? Hier blijft het voorlopig bij 2. Maar wat grappig zeg. Hoe laat ben je bevallen? Ik om 12.34 uur
Jeetje dat is wel heel dicht bij elkaar zeg! Joey is om 13:57 geboren... dus 1 uur en een kwartier later! Waren we tegelijk bezig ons ellendig te voelen! Hoe laat is jouw bevalling begonnen? Ik ben heel benieuwd, leuk zeg! Sarah is dus 1 uur en 13 minuten ouder dan Joey
Saona, hier mijn bevallingsverhaal. De dag daarvoor had ik heel de dag lichte weeen maar ik dacht dat het voorweeen waren, want die had ik namelijk al 2 weken. Ik ben toen koekjes gaan bakken (ja... echt) en om kwart voor 9 's avonds begonnen de weeen toch echt om de 5 minuten te komen. Nog geloofde ik niet dat het echt was maar om kwart voor 11 begon het toch echt pijnlijk te worden en om de 3 minuten. We zijn maar naar bed gegaan maar ik kon niet slapen dus ging eruit om naar de wc te gaan. Daar verloor ik mijn slijmprop en 10 minuten later stapte ik weer uit bed en toen braken mijn vliezen, dit was rond 00.30 uur. Toen heb ik de VK gebeld, die kwam en ik had 2 cm ontsluiting. Om 5 uur 's ochtends had ik 5 cm ontsluiting maar helaas zette het daarna niet door want rond half 8 was het 6. Daarna begon de hel want ze heeft de rest van de ontsluiting met de hand gedaan omdat het allemaal wel verweekt was. Dat was echt HEEL pijnlijk. Toen bleef het maar steken op 9,5 cm. Ik kreeg persdrang en mocht toch voorzichtig gaan persen en zij probeerde ondertussen het laatste randje weg te masseren, AUW! Na een uur geperst te hebben moest ik dus om 10.30 alsnog naar het ziekenhuis terwijl Sarah met haar hoofdje half in het geboortekanaal lag. Moest zittend in de auto, een ambulance zou te lang duren. De rit naar het ziekenhuis was echt heel vreselijk. Maar toen ik er eenmaal was ging het best snel. Ik werd aan het infuus gelegd zodat de weeen wat heftiger werden en heb nog een half uur geperst maar ik was ondertussen doodmoe natuurlijk. De gyn kwam en die heeft zijn arm als hefboom gebruikt en toen moest de VK Sarah letterlijk opvangen
Zoooooo dus jij bent de avond ervoor al begonnen? Ik zou mijn bevallingsverhaal hier nog neerzetten maar ik heb het nooit gedaan Ik had helemaal geen aanwijzingen in de vorm van voorweeën of iets dergelijks, niks. Ik ging gewoon om 04:00 's nachts plassen en zodra ik ook maar 1 stap in de badkamer gezet had knapten mijn vliezen en kwam er een hele sloot vruchtwater langs mijn benen op de badkamervloer. Ik was eigenlijk ook vrij nuchter, ik dacht 'Kan nog wel 24 uur duren' dus heb mezelf verschoond en wilde weer naar bed gaan. Maar ik kreeg direct weeën, en ze waren meteen vanaf het begin om de 3 minuten steeds sneller. Stelde wel niks voor, waren echt hele lichte weeën, maar toch. Van de spanning kon ik niet meer slapen en mijn wederhelft ook niet. We zijn naar beneden gegaan waar hij eerst 6 bakken koffie gedronken heeft geloof ik Het ging echt heel snel, al binnen een uur waren de weeën zo erg dat ik de VK gebeld heb. Ze was er om 07:00, toen had ik nog maar 2 cm ongeveer. Ze zou rond 11:00 terugkomen. Toen ze terugkwam was ik al door een hel gegaan, ik had zulke vreselijke weeën, en allemaal achter elkaar. Ik wist niet meer of ik moest zitten, liggen, staan, douchen of in bad gaan, niets hielp. De teleurstelling was dan ook heel groot toen ik om 11:00 nog maar krap 4cm had. Ze heeft met een haak/breinaald alnog vliezen moeten breken, en met dr vingers flink zitten wroeten... lekker is anders idd. Ik wilde persé thuis bevallen, maar de VK wilde dat ik naar het ziekenhuis zou gaan. De weeën waren verschrikkelijk, ik kon ze haast niet meer opvangen, de ontsluiting vorderde verder helemaal niet en ik was bijna uitgeput. Ik sprak met haar af dat we het nog een uur aan zouden kijken en als het dan niet vorderde, dan zouden we alsnog naar het ziekenhuis gaan. Maar binnen 5 minuten na die afspraak had ik alweer 3 zulke vreselijke weeën gehad, dat ik het opgegeven heb en gezegd heb 'We gaan NU naar het ziekenhuis'. Mede doordat ze me vertelde dat ik een pijnstiller kon krijgen. Ik dacht alleen nog maar aan die pijnstiller In de auto gingen de weeën natuurlijk gewoon door, ik weet nog dat ik iedere keer als we een stoplicht naderden dacht 'Neeeeeeeeeeee alstjeblieft niet rood '! Die mensen naast ons in de auto zullen wel gedacht hebben, 'wat zit dat mens nou raar te doen in die auto' Eenmaal in het ziekenhuis had ik ineens 8 cm , dus dat ritje in de auto heeft wel geholpen Ik kon dus geen pijnstiller meer krijgen, was al te ver. Wel hebben ze me iets kalmerends gegeven, want ik zag het helemaal niet meer zitten. Het was druk in het ziekenhuis, er lagen nog minimaal 2 bevallende vrouwen in de verloskamers naast mij, en er was maar 1 verloskundige... ik moest dus wachten Toen ik EINDELIJK persweeën kreeg hield ik het niet meer. De verpleegster zei dat ik ze weg moest zuchten omdat de verloskundige er nog niet was, maar ik heb haar nageroepen 'Doe het zelf!'... Ik kon het echt niet meer houden. Tijdens het persen moest ik hem nog een paar keer wegzuchten omdat Joey zijn hartslag aangaf dat hij nogal last had van dat ik hem er zo snel mogelijk uit wilde hebben... Maar om 13:57 was hij er eindelijk
Hee Saona wat een lief popje zeg Mooie foto van de fotograaf ook. Gister was ik trouwens met me moeder naar de c1000 en toen stond daar binnen ook een fotograaf, dus ik heb gelijk een paar foto's laten schieten. Die foto's kan ik dan afhalen voor 5 euro per foto.
ah ja hier ook aanstande donderdag en vrijdag.. 1 foto 2 euro.. als je de hele serie nemt kost t duurder.. kga woensdag met noa naar de fotostudio.. daar krijg ik ook 1 grote foto voor 8.50 en de serie is natuurlijk duurder, maar als t mooie fotos worden dan neem ik ze
Nou hier heeft Kylian een nieuwe hobby gevonden hoor, we worden er helemaal gestoort van want alle koekjes en broodkorstjes die hij krijgt wordt 2 sec aan gesabbelt om ze vervolgens op de grond te gooien en te lachen als de hond eerder is dan mama. Dus we zijn overgestapt op de harde maatregel, bewust op de grond gooien is pech voor de kleine man maar dan is het voor de hond en hij krijgt niets nieuws meer. Niet dat hem dat ook maar iets kan schelen volgens mij want hij reageert er niet eens op. Nou ja hij zal er wel niet echt zin in hebben anders zou hij er wel langer op sabbelen. Vanmiddag ook geprakte banaan geprobeert maar aangezien hij pure banaan uit het potje ook al niet wilde eten keek ik er niet raar van op dat hij de geprakte versie na 1 hapje ook weigerde. Ik denk dat we volgende week maar eens met brood ga beginnen al heb ik wel de neiging om hem die 's ochtends te geven omdat hij dan niet veel intresse toont in de fles. Die van 12 uur drinkt hij altijd helemaal op om vervolgens lekker een middagdutje te doen. Groetjes Anita
@Pluk: Hier nog zo eentje die de grootste lol heeft als hij iets op de grond heeft gegooid en de hond is sneller dan mama (maar die ligt meestal wel heel slim ergens in de buurt van de kinderstoel)
In de buurt, het "kreng" ligt er hier gewoon vast onder Gelukkig luisterd hij meestal wel als ik heel hard NEE roep (de hond dan) maar Kylian begon het wel een heel leuk spelletje te vinden. Dus nu is het WEG = PECH groetjes Anita
Haha, klinkt bekend, hier ligt de hond ook onder de kinderstoel als er gegeten wordt... slimmerikken Dat Kylian geen banaan lust, Joey is er dol op! Ik geef hem een banaan zo in zijn handje, dan eet hij hem zelf en dat vind hij heel stoer