Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat werkt hier tot nu toe ook nog, maar ben benieuwd voor hoe lang en dan vind ik ook WEG = PECH (ze komen toch niks tekort!).

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Geweldig joh, ff 7 maanden en al zo'n sterke wil, ik verbaas me daar soms over bij Joey hoor, nooit geweten!

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    De foto van Joey in mijn album is ook in de supermarkt gemaakt! Zou je niet zeggen he?! Het is een hele serie. Kindjes tot 24 maanden zouden een gratis foto krijgen en dan kon je de rest erbij kopen als je wilde... dat is een slimme verkooptruck, want dat doe je toch wel. Ik had me voorgenomen alleen de gratis foto op te halen, maar heb het hele pakket meegenomen, want als je ze eenmaal gezien hebt... dan kan je niet zonder al die foto's weggaan :rolleyes: ... en dat is nou net de bedoeling. De gratis foto is nooit de mooiste foto, dat doen ze express, dan wil je de mooiste foto's (en liefst de rest) namelijk alsnog kopen ;)

Ach... het kosste me uiteindelijk 95 euro, maar ik heb wel een berg foto's op klein posterformaat van mijn mannetje :D

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oh die kosten vallen nog mee saona...
    maar ja daar ben ik ook bang voor ahahah.. !

ik heb net een ingeving gehad..
    ik wil een tatoo zetten... kweet nog neit precies wat, maar ik wil...iets kleins.. iets wat je niet ziet ..

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oh die kosten vallen nog mee saona...
    maar ja daar ben ik ook bang voor ahahah.. !

ik heb net een ingeving gehad..
    ik wil een tatoo zetten... kweet nog neit precies wat, maar ik wil...iets kleins.. iets wat niet iedereen kan zien....

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Met de naam van je kleintje? Ik ook, ik weet alleen nog niet hoe, wat en waar ook ;) Vooral waar (op mijn lichaam) is een moeilijke keuze ;)

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja he.. ik wil niets opzichtigs...
    maar gewoon een mooie noa, hoe en waar weetik niet
    misschien wil ik morgen opeens niet meer..

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dan moet je er even nog wat langer over nadenken ;) Hij moet wel heel mooi zijn en speciaal voor jouw gevoel ;)
    Ik heb daar geen last van, van misschien morgen niet meer willen :)

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hello,

Bedankt dames voor jullie medeleven met Yassir. Het gaat nu gelukkig goed. Volgende week weer naar de kinderarts voor controle.

Saraah@ mijn schoonzus heeft 2 tattoos geplaats in haar polsen en ieder pols naam van haar dochter(s). Ik vind het zelf niet echt mooi, alhoewel ik moet zeggen dat ik ook een fase heb gehad dat ik er een wilde. Het is er nooit van gekomen en misschien is dat wel beter ook. Ik raak nl snel uitgekeken op sommige dingen. Mijn haar heeft heel vaak ander model omdat ik snel uitgekeken ben op mijn model. Kleur is ook vaak anders hihihih.

Ik moet wel bekennen dat ik permanent makeup heb. Ik heb eyeliner laten zetten, lipliner en nog eens me wenkbrauwen gedaan :oops: . Dit is natuurlijk ook een soort van tatoo hihihihihi :D (en ik maar vertellen dat ik daar niet van hou :oops: )

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaah hanan..
    ja ik wilde jaar geleden een bloemetje, nooit gedaan, moet er nu ook echt niet meer aan denken, maar de naam van mn kind raakt natuurlijk nooit uit de mode...

ik wil daarom wel een mooi lettertype en dan nog bslisse hoe.. en waar.. kdenk onder mn bikinibroekje.. ik hou niet van opzichtigheid..

hahaah kweet nog dat mn pa flipte datik een paar jaar geleden een tongpiercing had...maja tijden zijn veranderd ben nu zelf een ouder.. kan zelf heel goed beslissingen maken..

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hahahah flipte hij? ja dat zijn mensen van andere generaties? waar komt je vader vandaan in marokko? Ben je zelf met een marokaanse man? Vertel eens iets meer overjezelf hiihih ik ben niet nieuwsgierig hoor :oops: .

He lin@ meid waar ben je?alles goed?
    Weet iemand meer van lin? is niks voor haar ze is bijna elke dag op het forum? ze is ook niet op msn? is alles wel goed met Iman? Ik maak me zorgen!

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmm ja t viel mij ookal op..
    mar ze zei dat ze naar haar moeder zou gaan vandaag.. dus ik denk dat ze ff gezellig met haar mam is...
    maar ik ga dr wel ff smsen zo..

mn vader komt van casabanca..
    mn ma is gewoon van nederland
    de vader van noa is half egyptisch half nederlands dus wel arabisch...
    opzich is mn vader niet zo'n strenge man hoor.
    maja als je een marokkaans meisje met een tongpiercing ziet.. is dat toch wel "verassend" en daarbij ben ik zn enige dochter hehehe..

en waar komen jouw ouders vandaan als ik vragen mag? :)

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Aha Casablanca de economische stad van Marokko.
    Ik kom uit Marrakech en mijn moeder uit Casablanca.
    Ik ben met een marokaanse man getrouwd en ja voor de rest weet ik eigenlijk niet zoveel te melden. Ben je weleens naar marokko geweest?

Noa is echt een mengelmoesje het resultaat mag er wezen. Een mooie prinsesje!

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    tuurlijk ben ik in marokko geweest..
    ik ging bijna elke zomer.. haha
    vaak naar casablanca.. maar ook naar agadir of mohamedia, maar standaard ook altijd naar marakech :D city of the tourists
    aapjes kijken.. nee maar das eigenlijk wel zielig.

maar kzal nu minder vaak gaan, ik ging altijd voor mn nichtjes enzo.. die zijn nu ook oud en studeren allemaal in frankrijk of in canada enzo...

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Sarah ik las je sms net pas, sorrrrrry!
    Ik was gister de hele middag weggeweest en toen ik terugkwam heb k hier opgeruimd enz. Toen ging ik gtst en de ghostwhisperer kijken ja en toen... ben ik in slaap gevallen hihi...

Dus vandaar ;)

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goodmorning ladys,

Lin@ je bent terecht! ik dacht al toch niks met Iman(afkloppen).
    Hoe zijn je gesprekken verlopen met de UWV arts en krijg je je ziekengeld al?

Zijn er al beebs die kruipen?ik ben nu echt heel onzeker geworden. Heel vaak vragen mensen kruipt Yassir al? als ik nee zeg dan zeggen ze dat hij dat allang had moeten doen. Volgens mijn theorie verschilt het per kind in de hele ontwikkeling. Ik ben even in de war.

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lilith@ ik heb een foto van mijn hennadag kunnen vinden. Hij staat in mijn album. Foto van de trouwdag moet ik nog even digitaal zien te krijgen. Helaas is deze foto van mijn hennadag ook niet helemaal goed.

Wij(marokanen) vieren bruiloft anders als hier. Wij vieren hennadag en dan de grote dag. Op de hennadag word de handen van de bruid versierd met henna. Tijdens deze gebeurtenis is er een band, eten en alle familieleden. Het is ook een soort bruiloft. Op deze foto heb ik een marokaanse kaftan aan met allerlei sieraden van de Negaffa. Negaffa is een vrouw die de hele avond ervoor zorgt dat de bruid er mooi uit ziet en haar ook mooi kleed. Negaffa doet je kapsel en makeup. Dan heb je op die avond een andere vrouw die je handen en voeten versierd met henna.

Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd, hoe het werkt op een marokaanse bruiloft. Vragen zijn welkom!

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey hanan..
    maak je niet druk...
    elke baby is anders..
    sommige babies kunnen al staan en dingen zeggen.. andere liggen nog en gillen alleen maar...

tis geen wedstrijd... er is geen echte richtlijn..
    tot ong 5 maanden doen babies hetzelfde daarna ontwikkelen ze zich alllemaal anders..
    de 1 loopt met 10 maanden de ander met 14.. don't worry..

hehhe leuk dat je onze tradities uitlegd.. ik vind zon bruiloft altijd vet gezellig.. behalve wanneer je t zelf bent.. ;) alleen maar presure...

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @ Hanan: Maak je daar maar niet druk over hoor, hij is pas 8 maanden! Zoals de andere meiden al zeiden, ze hebben allemaal hun eigen tempo en het is idd geen wedstrijd ;) Er zijn ook best wat kindjes die het kruipen helemaal overslaan en meteen gaan lopen... en zie het van de andere kant, Joey gaat nu al zelfstandig staan... en zo leuk is dat eigenlijk helemaal niet, hij gaat veel te snel :confused: !

Jammer dat de foto van de hennadag zo wazig is, jullie zien er prachtig uit!

Deel Deze Pagina