Thanx lin! voor je tabel! Gelukkig is het rond met het UWV, alhoewel je het eigenlijk altijd wel iets is. Ik moet om de 6 wkn naar de arts. Ik heb een hele leuke baan weer aangeboden gekregen. Helaas kan ik het nog niet. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd erg emotioneel ben. Ik moet huilen bij de gekste dingen op tv. Gisteren zaten ik te huilen bij de Pfaffs, begin van de week zat ik te huilen bij van bengel tot engel of zoiets. Zo raar ontzwangeren misschien?
Dames bedankt voor jullie adviezen! Ik weet natuurlijk ook dat elke kindje eigen ontwikkeling heeft. Sommige mensen zetten je echt aan het twijfelen. Soana@bedankt voor je compliment(foto). Saraah@ ik dacht ik leg het even uit, sommige zullen wel denken huh?hennadag wat is dat eigenlijk.
Hallo dames ,, Het gaat gelukkig wat beter met mij nu! het besef komt wel maar ik voel me wat rustiger op de een of andere manier! Even een vraagje wie wil er een Banner maken met foto, geboorte datum en naam van Benthe? Ik ga binnenkort weer eens wat foto's van mijn binkie plaatsen! Juliën is echt groot geworden!
mvjanelle@ fijn om te horen dat het goed met je gaat. Hoe is het met Jason nu? ZIjn je schoonouders er nog? Lin@ hoe was het bij de dietiste?wanneer weet je of Iman idd KMA heeft ?
hahaha dankje Linda! Ik heb een poging gedaan maar het lukt me echt niet als het wat rustiger is moet ik het nog maar eens proberen haha @ Hanan: Met Jason gaat het goed! hij is eigenlijk heel goed opgeknapt veel beter dan verwacht ook! ZIjn ouders zijn er nog maar die gaat volgende week zondag terug naar Engeland!
Hallo, @Saraah is het haar van Noa al weer goed gegroeid? Wie heeft zich ook opgegeven voor het forum etentje? Steven is een beetje verkouden hij heeft een loopneus (gelukkig niet verstopt) en hij niest steeds. Steven rolt van rug op buik, maar kan nog niet terug rollen, hij kan nog niet op z'n benen staan, maar dat komt vanzelf wel, ik ga hem ook niet puchen. Hij kan gillen, kletsen en in z'n handjes klappen. Boterham vind hij erg lekker, favoriet is smeerkaas, de korst haal ik eraf, en ik druppel er dan een beetje melk over.Meestal gaat de hele boterham erin. Gister heeft hij een olvarit macaroni met stukjes gehad, hij vond het erg lekker, zelfs de stukjes waren geen probleem. M'n vriendin haar IUI is helaas mislukt, ze smste me vanmorgen dat ze ongesteld was geworden.Lijkt me verschrikkelijk als je steeds zo in onzekerheid moet zitten. Ik heb ook een trouwfoto in m'n album gezet Zal eens even een keer m'n jurk passen kijken of ik er nog in kan.... wij gaan even naar de winkel.
Wat een tropische foto mensi! Eet Steven de hele boterham nou met of zonder de korst? Joey eet de korst mee hoor, alleen nu hij een paar keer jam op zijn broodje heeft gehad gaat de voorkeur daarnaar. Hij wil dus liever jam dan smeerworst of kaas ... Olvarit macaroni voor kindjes vanaf 8 maanden vind Joey heel lekker, dus het zal wel te eten zijn
ja hoe doen jullie dat eigenlijk met de voedingen want wil er eigenlijk wel wat bij proberen voor Juliën hij krijgt nu de olvarit potjes vanaf 6 maand ,, maar vindt die van 8 maand er net wat gevarieerde uit zien! verder eet hij 's middags een hele boterham en idd ook heel graag met jam! maar jam is niet ongezond dus waarom niet ? Van de week heeft hij de boterham van janelle opgegeten die dondersteen ,, daar zat hagelslag op! dat vond hij ook lekker al krijgt hij dat de komende maanden niet weer haha! geven jullie nog diksap ? Juliën vind dat heerlijk maar ik meng het wel met water want het is anders te zuur/zoet voor hem!
Hagelslag zullen ze ook wel lusten ja! Jam is niet ongezond, maar er zit wel veel suiker in... Hij krijgt van mij best af en toe een broodje jam, maar niet als hij dan helemaal geen brood met smeerkaas of worst meer wil eten hoor, niet alleen lekkere zoetigheid... Ik wil gewoon niet dat hij daaraan went. Joey krijgt olvarit vanaf 8 maanden al sinds hij avondeten eet. Dat is nog niet zo lang hoor, maar die gladde smurrie van 6 maanden lijkt nergens op, en hij hoeft het ook niet. Die stukjes vormen geen probleem, voor Joey tenminste niet, het wat ze gewend zijn. Hij eet ook een banaan gewoon uit zijn hand. En brood met korsten. Wel eet hij nog maar een half potje per keer, dat is genoeg
Ow en diksap krijgt Joey ook soms. Dat moet je ook aanmengen, puur zal wel niet te zuipen zijn. Het is ook om te mengen met water Ik heb ook 1 variant van roosvicee gevonden zonder suiker. Verder drinkt Joey water. Dat wilde ik hem aanleren van klein af aan, veel gezonder dan alleen maar sapjes. Hij is het gewend, en drinkt dus graag water
haha ja ik proefde het laatst (voordat Juliën het kreeg) en had echt zoiets van bah wat zoet! haha Jam krijgt Juliën ongeveer 2 ker per week want ook ik wil dat hij aan van alles went! (hebben suikervrije jam) Ga zometeen meteen een potje voor 8 mnd halen om eens te proberen, maar ik denk dat die kleine vreetzak van ons dat wel lekker vindt Ik vind het wel moeilijk want hij wil echt alles wat Janelle ook heeft maarja dat kan natuurlijk niet..
zo... nou noa krijgt echt geen jam.. ze krijgt smmerkaas/worst, maar t liefst eet ze brood zonder iets erop..korstjes heb ik nooit gegeven.. wilt ze toch niet, gaat ze alleen maar mee spelen.. en potjes van 8 maanden w8 ik mee tot 8 maanden, noiet dat noa die stukjes niet kan hebben , maar ze eet die 6 maanden potjes u goed leeg en dat vind ik wel goed... en noa lust gelukkig geen sapjes.. ze drinkt overdag alleen maar water...ik vind t echt goed.. khoop dat dat zo blijft.
ja eigenlijk zit daar best wat in Sarah... ik denk dat ik ook wat vaker water ga geven ipv sapjes..... marjo ik zie je bijna niet op de foto heb je geen duidelijkere foto? Hanan echt mooi een henna dag jullie zien er geweldig uit! joh en maak je niet druk over dat Yassir nog niet kan kruipen! komt vanzelf hoor! evi tijgert ook alleen maar! en probeerd nu haar knietjes eronder te duwen maar ze komt niet vooruit Annemarie echt fijn dat het weer iets beter met jullie gaat! vraagje; hoeveel flesjes geven jullie nog met melk? ik 2.... maar ik vraag me af of dit niet te weinig is! Lin fijn dat t rond is met het UWV xx
Brood eet Steven zonder korstjes idd. Maar probeer hem over een tijdje dat wel te geven. Potjes van 8 mnd zitten idd stukjes in, maar de macaroni ging er prima in, de smaak is ook lekker (zelf geproefd) Diksap meng ik ook met water, bodempje diksap, en 125 cc water. Dit geef ik tegen 15.00. Water vind hij ook lekker. Ik doe alleen hartigheid op het brood, zoet kan altijd nog. Ik ga straks ook appel en rozijntjes enz geven, ipv spekjes en chips. Ja mooie tropische foto he?, we hadden ook gegarandeerd mooi weer 8) 32 graden, de foto is bij ons hotel gemaakt. Na afloop van het trouwen zijn we in het zwembad gesprongen om af te koelen..en toen nog uit eten geweest. Heerlijk wil er wel zo weer naar toe. We willen Steven zo wie zo later kennis laten maken met USA, maar dan moet hij wel wat groter zijn, en het beseffen. Zal vanavond m'n jurk eens aantrekken, kijken wat m'n man zegt (die gaat lachen).
Leuke foto mensi! Ik had 2 wkn terug mijn jurk weer aangedaan met sluier en me schoenen. Ik was in een melige bui en me schoonzus, zusje waren er ook. Ik huppelde zo door de woonkamer haahhaah. Me man moest ook lachen en zei zal ik mijn pak ook aan doen hihihhi. Heeft ie uiteindelijk niet gedaan.
@ mad ja 2 flesjes is op zich niet erg, zolang je haar wel extra drinken geeft...zoals water of sap.. over t algemeen zie je wel of je kind te weinig vloeistof binnenkrijgt.. dat gebeurd niet zo gauw.. noa krijgt ook maar 3 flesjes en drinkt ook niet alles op, maar ik geef wel over de dag water..
Mooie foto Mensi en Hanan! Iman krijgt 3 flesjes en soms 4, ligt er een beetje aan hoe we uitkomen En ze drinkt heeeel veel diksap tussendoor... Hahaha als ik me bij haar om 1 ding geen zorgen hoef te maken is het of ze genoeg vocht binnen krijgt Ben vanmorgen met haar bij de dietiste geweest: De voeding wordt vergoedt EN thuisbezorgd. DAt is pas luxe hihi... Ik heb gewoon gezegd dat ik tussen de 2 pakken al geprovoceerd had en dat de klachten na 2 flesjes al terug waren... Is helemaal niet waar, maar goed. Verder mag ik geen vis meer geven (Iman had idd krampjes na de vis van laatst) en mag ze pas brood als ze ouder is dan 10 maanden. Voor de rest gelden niet veel van die 'algemene' regels voor mij, omdat Iman al vol op de bijvoeding zat toen ze KMA kreeg. Ik moet gewoon goed in de gaten houden als ze ergens op reageert en nieuwe dingen (voor zover er nog nieuwe dingen zijn) minimaal 3 dagen achter elkaar geven om te zien of er reacties komen. O ja, t komt de laatste tijd steeds vaker voor dat kinderen geen KMA vanaf de geboorte hebben maar opbouwen. Dat had ik ook nog ffkes gevraagd Saraah, volgens mij ligt ons probleempje toch aan mijn msn, want Suus had het ook toestraks met mij Ik ga de pc eens op virussen laten scannen nu... Annemarie: ik heb je banner gemaild!