hey saono... ik vroeg me al af waar in almereer een inderboerderij was... maar jij weet t. dus if u dont mindme ask... waar zit ie?
In kruidenwijk zit de Stek, wordt gerund door gehandicapten, zit ook een kleine manege bij In Almere haven zit er een vlakbij het centrum en in Almere buiten zit er ook een In het beatrixpark in stad zat er vroeger een, maar die is weg... jammer hoor dat er nog zo weinig van die kinderboerderijtjes over zijn
Ow en bij stichting AAP zit het eksternest tegenwoordig, die zaten vroeger ook in Haven. Is klein, maar er zijn geitjes enzo, groot zat voor zo'n kleintje
ja ik was vanmiddag nog in t beatrix park... heerlijk met dit warme eer kzal ewl ff zoeken in buiten... maar die inkruidenwijk ken ik volgens mij wel.. ja ik kwam hier als 15 jarige wonen en kinderboerderijen awren nou niet t interessantst maar nu is t toch wel leuk, maar ls ik echt wat leuks wil, ga ik naar hetamsterdames bos, das zoooo herlijk... vroeger ging ik daar altijd de geitjes melk geven, en aten we een geitenmelk softijsje... en daar staat zon grote rode tractor ( als ie er nog staat)en daar ging ik altijd op zitten.. echt zoo leuk..
Ik ging vroeger ook wel naar het Amsterdamse bos, daar kan je ook een rondje paardrijden nietwaar? En er lopen kippies los, en er gaat een treintje, toch?
haahah ja, maar das ergen anders... of misschien bedoel jij t amstel park. daar kan je met paardjes rijden en met een treintje rijden.. en er is een speeltuin.. maar t amsterdamse bo is heel groot, speeltuinen, een grote aard-grot.. met allemaal lichtjes en weetjes over dieren van de aarden.. wormen en mollen enzo(hihi) en dan dat kinderboerderij.. met speeltuin.. en loslopende kippen, schaapjes en baby geitjes dieje melk mg geven... en die rode tractor ka je niet missen... ik heb nog een foto van mezelf op dat ding,,, wat een sentiment... t leven wastoen nog zo makkelijk.
Haha ja wat was het leven vroeger makkelijk he?! Ik denk er wel eens aan toen ik nog op de middelbare school zat.. ik maar denken dat ik het zwaar had, nu weet ik wel beter Amstel bedoel ik dan ja! Dan kan ik me het amsterdamse bos niet herinneren, moest ik maar eens een kijkje gaan nemen! Ik woon al 25 jaar in Almere... niet geboren maar wel getogen dus
ja ok, das welanders... ik ging daar altijd metschool heen, en zeurde altijd bij mn moeder dat ze me erheen moest brengen... t is daar echtmooi,vooralmet lekker weer..
Goedenmorgen allemaal. Zo wat een heerlijk weer toch vandaag, er hangen al 2 wassen buiten en we hebben er al een wandeling op zitten. Gisteren zijn we naar een kinderfeestje geweest, Kylian vond het helemaal fantastisch al die andere kindjes. Hij ging er spontaan zijn benen van gebruiken, ik hield hem wel onder zijn oksels vast maar meneer bleef wel met gestrekte benen staan en zakte er niet meteen door toen hij het gewicht erop voelde. Hij kreeg ook nog een waterijsje maar daar heeft hij echt maar 2 sec op gesabbelt en toen wilde hij al niet meer. Vandaag om 5.30 uur besloot meneer dat het tijd was om op te staan, zeer tegen de zin van mama (papa was al naar het werk). Om 6 uur was ik het zo zat dat ik hem maar bij mij in bed heb genomen en daar heeft hij tot 7.30 uur mama liggen plagen, slapen was er niet meer bij. Ook wil hij vandaag liever niet in de box, dat levert een hoop gehuil en gegil op. Tja gisteren werd hij natuurlijk vermaakt en nu moet hij even afkikken. Deze week gaan we ook een Tobi halen want Kylian groeit nu echt uit de maxi, zijn hoofdje begint boven de rand uit te komen. Nu hebben we hier in het dorp een winkel die 10% korting geeft als je je aankopen contant betaald, dus daar gaan we dan ook maar heen want dat scheelt toch weer een stukje. Groetjes Anita
Pluk@ jij hebt nog best lang gebruik kunnen maken van maxi cosi. Yassir tot zijn 6 mnd en daarna wilde hij echt niet meer in de maxi cosi. Ik zag ook dat het te krap werd. Hier niet veel nieuwtjes. Ik en me man hebben besproken of we Yassir voor de zomer of na de zomer besnijden. We zijn er nog niet helemaal uit. Waar we wel uit zijn is zodra hij besneden wordt dat er dan een knalfeest gaat komen.
He Pluk, Je hebt de Tobi nu al vanaf 199 euro in plaats van 259, dat scheelt natuurlijk weer. wij hebben hem ook en zijn er erg blij mee. Lekker weer was het vandaag, dat mag wel zo blijven. heerlijk lekker veel buiten geweest. Oja, hanan Jasper heeft al twee tandjes en de volgende twee komen binnekort door (boven). Jasper heeft er al veel last van.
Waar hebben ze die dan voor 199,-? Kylian is echt stront vervelend vandaag zeg, ik wordt er niet goed van. Als hij eenmaal echt bezig is met iets dan moet je ook niets meer tegen hem zeggen of de aandacht op jezelf vestigen want dan begint het hele jengel verhaaltje weer van voren af aan. Pfffffffffffffffffffffffffff, hopelijk gaat het morgen weer beter. Vanmiddag Kylian is de wandelwagen gezet en toen even ons boompje gesnoeit. Alles lekker klein geknipt zodat het allemaal wat beter in de groene otto past (wordt deze week opgehaald). Komt Jan thuis en is hij me daar even chagie zeg. En waarom ik altijd alles met stoom en kokend water deed want hij had de takken door de hakselaar willen doen en de snippers op de tuin willen gooien. Tja dat had ik dus even niet meegekregen want volgens hem had hij dit wel gezegd. Ach voor zover mijn tuin activiteiten van dit jaar, ja hij hoeft nu echt niet te denken dat ik daar nog een poot ga uitsteken zeg want volgens hem doe ik het toch nooit goed. Oh nee gaat mister Kylian weer heen, wou dat deze dag voorbij was en dat die K***** voor tanden er eens doorkwamen. Groetjes Anita
Goedendag allemaal ,, ook zo genoten van het heerlijke weer ? Ik ben vandaag met Janelle en Juliën wezen wandelen! echt lekker hoor! een trui was vandaag voor mij warm genoeg! Ook heb ik vandaag voor het eerst weer op het paard gezeten gewoon rustig beetje gestapt, gedraaft en een rustig galopje maar het was heerlijk ,,, Met Benthe gaat het goed! ze komt echt lekker aan! Wil ik net op de beebiesite van Benthe staat er dat deze op non-actief is gezet ik heb direct even gemaild waarvoor dit is gebeurd ..
Hallo, Heeeerlijk weer was het vandaag. Ik heb er gelijk van geprofiteerd, ik ben samen met me man en Yassir naar het dierenpark geweest. Ik zal straks ff fotos in me album zetten. Yassir vond het erg leuk op de glijbaan hihhihihi(met hulp van papa natuurlijk). Gelukkig eet Yassir groenten, hij eet alleen geen zelfgemaakte fruit . Potjes van Olvarit vind ie wel lekker! hhhhmmm mischien ben ik toch niet zo'n goede keukenprinses als ik dacht. Jenny@ soo Jasper heeft al veel tandjes. Bij Yassir is er nog steeds niets te bekennen. Annemarie@ goed om te horen dat jij je ook vermaakt heb op deze mooie dag. Ik hoop dat ze gauw site van Benthe weer avtiveren, wel vreemd . Groetjes
Hier ook genoten van het mooie weer! Ik ben erg moe, ik ben de hele middag gaan paardrijden. Ik was met mijn paard naar mijn moeders huis gegaan want ik wilde een foto maken met Iman erop. Ligt mevrouw net te maffen haha... Dus nog geen foto! Op de terugweg was ik mijn telefoon kwijt geraakt, dus ik flink balen. Belt mijn moeder net op, iemand had bij hun thuis gebeld. Die mensen waren aan het wandelen en hadden mijn telefoon gevonden en hadden het nummer 'thuis' gebeld en hadden dus mijn ouders gebeld. Er zijn toch nog eerlijke mensen op de wereld! Hanan wat leuk, ik wil de foto's wel zien van het dierenpark! Kunnen ze veel last hebben van het besnijden? Anders zou ik het na de zomer doen, ivm de warmte... Dat maakt het dan niet aangenamer voor hem Vanavond American's Next Topmodel. Iemand hier die dat kijkt? Sarah jij sowieso he... Voor ANTM komt de 1e aflevering van HNTM.
Lin@ wat fijn dat je tel terug hebt gekregen. Mijn moeders portemonee was zaterdag gestolen op de haagsche markt. Er zat 300 euro in en nog geen vinder die ons belt helaas. Ik kijk ook altijd ANTM en HNTM keek ik ook. Ik wil absoluut niet dat Jade gaat winnen. Zij zit er ook tot nu in voor de kijkcijfers denk ik. Gaat het al beter met Iman? Over het besnijden ja daar zat ik dus ook aan te denken nu het nog geen lente is. Ik wil het sowieso in de wat koudere tijden laten doen. Volgens de arts hoe jonger, hoe beter. We weten het nog niet precies.
Jeetje 300 euro, dat is niet niks Helaas wordt geld meestal niet terugbezorgd... Gsm's meestal ook niet, maar ik had echt geluk! Ik wil ook niet dat Jade wint, maar ja we zullen zien vanavond! Ik ga HNTM ook weer kijken! Iman had vandaag nergens meer last van, gelukkig weer een vrolijk kindje!
Goed om te horen dat Iman het zo goed gedaan heeft vandaag. We hoeven het geld niet terug maar op zijn minst haar portemonee. Me moeder was heel verdrietig in haar portemonee zaten fotos van al haar kleinkinderen en dat vond ze zo erg. Ik ga ook straks kijken maar eerst GTST