He Linda, ben jaloers....wil ook paardrijden! Fijn dat er zulke eeerlijke mensen zijn. Anita, duurt het bij kylian ook zo lang voordat de voortanden door zijn? Het lijkt wel een eeuwigheid te duren. Ik las dat het super zeer doet als de tanden nog net niet door zijn. Zijn ze door dan is de druk eraf.Hopen dat dat snel gebeurd.
Hey meiden! Ben ik ook weer even! Tijmen heeft het vandaag weer goed gedaan, dit keer was hij bij mijn ouders, veel geslapen en goed gegeten. Toen mijn vriend hem ophaalde, kraaide hij helemaal, zo blij! En eenmaal thuis heb ik hem lekker geknuffeld en eenmaal op de bank draait hij zich zo snel om, haha! Ik denk dat het ook niet meer lang duurt voordat Tijmen gaat kruipen. Hij zet zich al wat af, kont in de lucht en als hij op schoot zit zet hij ook zijn beentjes af. Zo straks lieten we hem ook staan en er zit toch best al wat kracht in zijn beentjes! Morgen ook weer werken en deze week op de woensdag vrij. Hopelijk is het ook lekker weer, net als vandaag! Trusten voor straks! XXX
Nou hier ook 2 bulten op het tandvlees, en soms rode wangen, en soms sávonds huilen maar niks te zien. Het is idd erg vervelend, voor het kindje maar ook voor ons M'n man was vandaag vrij, en hij heeft de groene tegels weer helemaal schoon gespoten achter het huis met de hoge druk reiniger. Ik heb Steven nu in een slaapzak, en een enkel dekentje over gedaan.Als ik hem in stop in bed, steekt hij vervolgens z'n benen de lucht in, nou krijg hem dan maar eens onder de dekens. Verder niet veel soeps. Volgende week werk ik donderdag's en ben ik een keer zaterdag's vrij.
Nee ik wilde dat Danielle won en die heeft gewonnen hihi... Leuke foto's Hanan Die tussen de bloempjes is mooi! Trouwens kan Yassir al zo goed zelfstandig zitten? Knap hoor! Jenny, ben je ook jaloers op mijn spierpijn vandaag? hahaha... Ik had t erger verwacht, maar dat kan natuurlijk nog komen!
Leuke foto's Hanan, leuk jongetje tussen de crocusjes. Ja spierpijn van het paardrijden, ik ken het.Ik heb altijd 5 jr paardgereden. Toen ik het een paar jaar niet meer had gedaan, en toen weer een keertje ging. pffffffff heb er een week last van gehad... Je gebruikt natuurlijk alle spieren. Maar wel ontzettend leuk hoor, het geeft je z'n vrijheid M'n man vind het eng als ik het doe, maar hij wil een keer een motor huren, nou dat vind ik pas gevaarlijk. Straks even een bobike kinderfietszitje kopen via markplaats 15,- Vannacht huilde Steven, kom ik op z'n kamertje ligt hij op z'n buik in bed zonnige dag vandaag 8) Linda bij jou in Limburg zal het wel het warmste zijn 8) Lekker hoor..... Groetjes Mar en Steven.
Bedankt voor de complimenten. Lin@ Yassir kan zelfstandig zitten,soms valt ie om. Ik schrok me rot vannochtend. Ik zet Yassir in de box en ga in de keuken ontbijtje klaar maken. Ik hoor Yassir echt heel hard lachen en gillen, ik denk ga even kijken. Yassir stond half met zijn hoofdje buiten de box. Ik schrok! Heb net meteen de box omlaag gezet. Hij deed eerst pogingen maar het lukte niet, ik dacht doe later de box omlaag maar dat was dus niet verstandig. Als hij mij of zijn vader zag dan wilde die echt staan en half hangend uit de box . Nu alleen zijn bedje nog.
jeeee Hanan gelukkig was je er op tijd bij! zou ook echt geschrokken zijn! mooie foto`s zeg van de speeltuin! echt een mooi mannetje zo op t gras tussen de bloemetjes! Hanan weet jij of de winkels in Utrecht volgende week zondag open zijn? zijn ze iedere zondag open in Utrecht? thx alle beebs zijn lekker aan t stoeien met tanden hier ook volop bulten! en haar boventandjes steekts een ini minie beetje uit! pfffff hier ook volop gebroken nachten bah! ben gewoon moe uit m bed gekomen x
Mad@ in Utrecht zijn ze niet elke zondag open. De eerste zondag van de maand dan zijn ze in Utrecht open. Zoals eerder gezegd bij Yassir nog geen tandjes of puntjes te bekennen. Wanneer moet ik me zorgen maken?
Pff ja dat hoop ik ook, we zijn nu onderhand al een maand bezig met die dingen. Ze staan nu echt op doorbreken want je ziet het tandvlees al wijken. Het is gewoon zielig. Vanacht om de 2 uur eruit omdat hij weer zo zielig lag te huilen, gelukkig helpt een aai over de bol hem om weer te slapen. Vanavond geef ik hem maar weer een paracetamolletje want moeders heeft haar nachtrust ook nodig. Niet ! Mijn zus kreeg ze pas toen ze een jaar was geweest en ik had de eerste toen ik ruim 3 maanden was. Het is gewoon per persoon verschillend. Groetjes anita
Voorlopig nog niet denk ik hanan, ik hoor wel eens van kindjes die met 11 maanden pas een eerste tandje hadden Ze kunnen nou eenmaal ook niet omhoog trekken Ik heb gisteren ook lekker buiten in het bos gereden op mijn paardje, dat weer dat kon ik natuurlijk niet weerstaan! Joey met mijn zusje mee, ik lekker paardrijden ... Spierpijn Linda? Hoe kan dat nou? Hoe kan je nou spierpijn hebben als je zelf een paard hebt? Rij je niet frequent ?
Goed om te horen dat ik me in iedere geval geen zorgen hoeft te maken. Ik hoop niet dat ze in de zomer doorkomen. We gaan dan nl op vakantie en dan zit je niet echt te wachten op een ziek kind. Als het niet anders is dan hebben we gewoon pech
Het spijt me Hanan maar ik heb geen droger dus ik zou ook niet weten hoe het ding werkt (of in dit geval niet werkt). Kun je het nu niet even snel nog buiten hangen heb je het in ieder geval droog. Kylian lijkt vandaag in een betere stemming dan gisteren, hij heeft net zijn flesje op en ligt nu heerlijk te pitten. Moeders heeft alle werkjes voor vandaag al klaar dus de middag is lekker voor ons 3en. Zondag gaan we met brood beginnen, ben benieuwd hoe meneertje dat zal vinden al denk ik dat het wel zal lukken. Groetjes Anita
hahahah Pluk@ ik heb de kleren net buiten gehangen, doe ik trouwens altijd als het lekker weer is. Yassir vind brood erg lekker, ik dnek Kylian ook wel. Tip van de dag doe wel iets op zijn broodje bijv. smeerkaas.
Ja Jan heeft gisteren al geshopt voor de eerste boterham dus de smeerkaas, smeerworst en de appelstroop liggen al klaar. Hij had ook chocopasta meegenomen maar ik heb het sterke vermoeden dat dat meer voor Papa zelf is Groetjes Anita
Ik heb een neefje, die heeft de 1e 2 jaar van zijn leven geen tanden en geen haar gehad. Mijn tante had al angstdromen van kunstgebitjes en pruiken . Maar het is allemaal geod gekomen hoor (al wisselde hij ook later en heeft daardoor pas nu een beugel, en hij is nu al boven de 18 ). Dus dames, don't worry!