ik denk dat ik anne gewoon laat slapen Ik denk namelijk dat een baby zelf heel goed aan geeft wat ze nodig heeft en wat goed voor haar is. Ze is ook helemaal niet duf dus de bloedsuiker kan het niet zijn en als de bloedsuiker te laag wordt ga je je heel beroerd voelen dus zal ze ook wel wakker worden denk ik. Vahdaag bij de huisarts geweest ze weten nog niet of het veilig is om de nieuwe baby te houden mijn baarmoeder is namelijk nog niet goed gedaalt. ben wel zwanger test was daar ook postitief. nu is het afwachten wat de gyn zecht
Goedemiddag allemaal! Nou, voor het eerst heeft Tijmen afgelopen nacht bijna doorgeslapen; om 23 uur heb ik hem min of meer gewekt voor zijn laatste flesje, die ging er goed in. Toen ging hij vannacht om half 5 en half 6 even huilen. Ik heb gewoon de speen erin gedaan en er was niks meer aan de hand. En om 6.45 uur heeft hij zijn voeding gehad, dat gaf hij zelf aan! Ben echt blij, want dit betekent dat hij toch door kan gaan slapen. Misschien is nu 1 keer geweest, maar misschien kunnen wij de komende nachten wat langer en vaker doorslapen Ik voed ook zo om de 4 uur. Maar soms is het na 3,5 uur, soms na 5,5 uur. Dat verschilt wel eens. Mensi; ik laat geen raam open staan als Tijmen in zijn kamertje slaapt. Mijn gevoel zegt dat dat tocht en zo warm vind ik het buiten niet. Mad; ben blij dat het goed is gegaan in de creche gisteren! Evi zal even moeten wennen, maar dat komt vast helemaal goed! Hebben jullie het ook zo koud? Brrr.. XX
Hoi hoi, Saraah ben ik je weer misgelopen hihi... Vanavond als Iman in bed ligt ben ik in elk geval op MSN Wat zou de HA voor bezwaar hebben dan? Mensi, de meeting is in Nijmegen, waar kom je vandaan? Gerdien, wat verschrikkelijk rot... Dalijk moet je nog een abortus Gulay ik zou die begeleiding ook missen hoor... Het is toch fijn (vooral echt in het begin) dat je maar even hoeft te bellen en je krijgt antwoord op al je vragen. Als BV niet lukt komt de lactatiedeskundige zelfs aan huis! Ik ga zo op bezoek, maar madam ligt nog steeds te slapen... Heb nu eens venkelthee gemaakt voor haar ipv rooibosthee... T gaat snel he Iman was gister al 10 weken... Nog even en ze gaat uit huis Liefs
Dag dames.... Daar ben ik ook weer een keertje.... Vorige week had Devón z'n eerste prikjes gehad, het was ff heel hard krijzen maar daarna viel hij gewoon bij mij in slaap. Hij groeit ook goed, hij is nu al zo'n 60 cm lang en weegt alweer 5725 gram, nog 1 kilo en dan heeft hij al z'n dubbele geboortegewicht! Verder gaat het met mij ook lekker. Alleen een triest dingetje. Onze 15 jarige Pluis (hond) hebben we gisteren in moeten laten slapen... en dat op dieren-dag, maar ja ze had haar beste tijd ook echt gehad. Ik mot weer gaan we hebben zo een verjaardagsfeestje... xxx Marijke
@Linda; kan je Iman niet gewoon slapend meenemen? Of wacht je altijd totdat ze wakker wordt? Ik neem Tijmen ook slapend mee, al wordt hij door het overhevelen wel wat wakker, maar slaapt dan meestal wel weer door @Marijke; fijn dat het goed gaat met Devon. Wel triest hoor, van jullie hondje! Was het gewoon ouderdom, of was ie ziek? Maar goed, 15 jaar is best oud voor een hond!
heeft die bibi speen nog een andere naam ik probeer nu via internet te kijken?Maar ik kom terecht op flessen spenen..
Gulay; ik typ bij google 'bibi speen' in en krijg heel veel resultaten. Als ik het zo zie, is het een Zwitsers product. Misschien kan je ze online bestellen?
Ik heb het al gevonden ja zie ik..maar ze zijn overal te komen bij de etos enzo..zal het eens aan mijn moeder vragen..maar het punt is..dat het 2 weken duurt voordat ie hier is dus heb er niet veel aan heheh..
Das balen! En online bestellen lukt niet? En als dat al lukt, dan vermoed ik dat je de speen ook niet van hier naar Turkije in 1 dag hebt...
hehe precies en denk ook niet dat ze het naar turkije sturen.. Nouja zit niets anders op dan..jammer..
Dan wordt het dus 2 weken wachten op je moeder. Enne..niet vergeten aan je moeder te vragen bibi spenen te kopen
zou het nog zin hebben dan over 2 weken? En zit er verschil in die spenen zijn het speciaal speentjes voor pasgeborenen?
@Lise; Heerlijk joh, het begin van het doorslapen is nu gemaakt denk ik hoor... zou toch leuk zijn! Wat dat betreft heb ik het makkelijk hoor... Sarah slaapt al vanaf 5 a 6 weken door! Ik moet haar om 8.00 uur gewoon wakker maken... Ze drinkt helaas nog steeds niet haar flesje leeg. Heb echt allerlei merken geprobeerd, mijn hele kast ligt vol
Gulay; Ja, er zit verschil in, dat staat op de verpakking. Sarah wilde toen ze net geboren was alleen de speentjes van Avent, die zijn wat kleiner. Ik zou er meteen een paar verschillende merken op laten sturen hoor, want het is per kind verschillend.
ok bedankt! Wanneer lagen jullie kindjes in de box? En dat ze daar ook echt stil bleven liggen? hehe wat een vragen he van mij..pff sorry hoor...ik heb niemand anders om al deze dingen te vragen..
Vandaag zijn we voor controle naar de gynaecoloog geweest. Alles was goed, de wond is goed genezen en ik mag nu dus langzaam aan beginnen met buikspieroefeningen. Nog even gehad over de bevalling omdat ik toch echt heel sterk het idee had dat ik een keizersnee kreeg na 10 minuten persen en dat ik niet goed perste en daarom dus een keizersnee moest krijgen. Nee hoor ik ben toch echt dik 1,5 uur aan het persen geweest (toch vreemd dat ik dit helemaal niet als zo lang ervaren heb) en mijn persen was prima (had volgens hem mijn hele darmen erbij leeg ge-je-weet-welt, ook dat heb ik helemaal niet meegekregen). Ik hoefde me volgens hem nergens voor te schamen, Kylian was gewoon veel te groot. Bij een eventuele volgende zwangerschap kan ik gewoon onder controle bij de vk gaan, tijdens de zwangerschap moet ik dan 1 x langs bij de gynaecoloog en ik moet dan wel in het zh bevallen ivm deze keizersnee. Ook werd er geadviseert om mijn lichaam in ieder geval 9 maanden rust te gunnen alvorens opnieuw zwanger te worden. Ach eerst maar eens zien hoe dit allemaal verloopt, hoe mijn lichamelijke toestand blijft en als die over 2 jaar nog stabiel is dan willen we gaan voor nr 2. Groetjes Anita
@Gulay; je hebt verschillende speentjes voor verschillende leeftijden. Zo heb je hier de speentjes die vanaf dag 1 gebruikt kunnen worden, maar ook speentjes vanaf 6 maanden. Staat inderdaad op de verpakking. Wat betreft de box; Tijmen lag daar al betrekkelijk snel in, zo na 2 a 3 weken. Ik heb toen ook een mobile (zo'n ding die muziek maakt en ronddraait) gekocht, anders wordt het kijken naar een leeg plafond wel erg saai, haha! @Pluk; hartstikke goed, dat je lichamelijk de goede kant op gaat! En jullie zijn er ook al over uit dat jullie een tweede willen? Bij mij kriebelt het ook wel eens; ik zou zo mijn zwangerschap weer overdoen. Als het aan mij zou liggen, zou ik over 1,5 jaar wel weer zwanger willen zijn. Maar ja, mijn vriend is er ook nog en die vind eentje nu prima en kan nog niet zeggen of hij een tweede wil en zo ja, wanneer....dus ik kan wel hoog en laag springen, ik heb hem toch echt nodig voor een beeb, hahaha! Ach, we genieten eerst maar eens van Tijmen en komt tijd, komt misschien een tweede wondertje!
Dag dames.... Was ff gezellig op het verjaardagsfeestje... Lise; me hondje was dement, bijna blind en doof, en ze begon van de week steeds overal te plassen en te poepen in huis. De dierenarts zij dat ze het beste ingeslapen kon worden. Ze had anders nog wel 19 kunnen worden. Het is maar het beste zo. Ze was trouwens ook altijd alleen thuis, me moeder en haar man werken hele dagen dus dat was ook zielig. ik mis haar wel hoor, tenslotte ben ik met haar opgegroeid, ik had haar uitgekozen toen ik zelf nog maar 6 was... Vandaag trouwens ook ff de blokker ingeweest met me moeder, koopt ze een friteuse voor me. Ze is ook veeel ste goed he. Maar wel lekker nu kan ik dus af en toe eens een lekker patatje bakken Zo ik ga weer! Waarschijnlijk ben ik er maandag weer dan moet ik naar de tandarts die zit hier nog bij me moeder, en aangezien daar hartstikke lange wachtlijsten voor zijn blijf ik er ook gewoon. xxx Marijke
hey marijke leuk dat je er weer bent.. en mooi dat het zo goed gaat met devon geef je nogsteeds bv? gulay: ik hoop echt dat het snel beter gaat... en als ze niet echt huilt maar alleen maar kreunt gewoon laten liggen cailynn kreunt ook vaak maar ze gaat niet huilen en zij valt dan vanzelf in slaap maar idd als ze gaat huilen pak ik haar wel gelijk hoor anders duurt het idd nog langer voordat ze weer rustig is.. mad: ben blij dat het zo goed gegaan is... hopelijk wen jij er ook snel aan nou cailynn heeft een ritme ze valt rond 10 uur als een blok in slaap... dat heb ik nu gemerkt dat ze dat de laatste 4 dagen doet... dan leg ik haar op bed en snacht zodra ik haar hoor kreunen pak ik dr geef haar wat bv en na 5 min is ze weer weg en kan ik ook lekker doorslapen... dan wordt ze sochtends pas wakker.. ze ligt nu lekker naast me op bed.. jaja handig laptop en ik zie dr tandje al.. bst wel schattig.... hier nog plannen dames? ja ik ben dus iets vergeten in dr winkel kan ik dadelijk weer terug... ooh gister naar een grote dierenwinkel geweest met cailynn en ze vond de visjes helemaal geweldig dus nu heeft ze haar eerste huis dier.. een blauw visje... en ze kijkt er best wel vaak na zoo schattig