Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by sweetangel100, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    sorry je bent dan echt niet goed bij je hoofd als je dit gaat verzinnen :(

2. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Je wilt niet weten wat r op die andere site verzonne was, dat gaat namelijk nog veel en veel verder! :confused: :cry:

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou..
    ik snap t wel Kiz, maar niet op zon manier..
    ja benthe ziet er misschien "oud"uit op die foto, maar daarvoor is ze wel ontzettend klein,,, je kunt niet op een foto zien hoe zwaar en lang iemand is..

moet je draadjes laten zien.. zodat andere mensen niet denken dat t nep is... nou belachelijk..
    als zij dat niet mooi vindt... hoeft zij zon foto niet te plaatsen...en dan wordt er zo mee omgesprongen...
    vind ik persoonlijk niet kunnen.

en idd als mensen zoiets verzinnen zijn ze gestoord.

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Kiz@ ik vind ook dat Annemarie vrij is om te kiezen wanneer ze een foto maakt van Benthe. Dus we moeten allemaal fotos maken van onze kindjes in het ziekenhuis als ze zijn op genomen en als ze naar fysio zijn, als ze naar de osteopaat zijn etc. om anderen te laten geloven dat het waar is? Waar gaat dit heen? Of ze nou foto maakt van Benthe met draadjes of niet how cares ! Benthe is een vechtertje voor het leven en dat mag de hele wereld weten;) .

5. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ow sorry meis, ben een tijdje niet geweest, dus dat heb ik helemaal gemist! Zal wel lekker voor je geweest zijn om dan weer een dagje met je paard op te trekken met dat mooie weer!

@ hanan, tjonge wat een verhaal! Als jij en je gezin eronder gebukt gaan dan is het echt hoog tijd dat de dingen gaan veranderen hoor, want dat kan zo niet! Hoe moeilijk je het ook vind ik denk dat je eerlijk zal moeten zijn tegen zowel je moeder als je vader... Ik heb even niks zinnigs te zeggen verder nu, als ik dat wel heb hoor je het van me ;)

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    plus(zie albim van annemarie) is er wel degelijk een foto van benthe met draadjes.. alleen niet daar.. sowieso heeft annemarie de site niet heel veel aand8 gegeven.. aangezien ze nogal druk is met 2 kleine kinderen en 1 in t ziekenhuis een man waar t beter mee gaat en een moeder die net is overleden.. kvind t schandalig... en daar blijf ik bij.

7. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Nou ja zeg, daar zakt je broek toch ook vanaf! Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om het te bewijzen, ik zou het denk ik alleen maar doen om ze duidelijk te maken wat een belachelijke actie dit is. Ik zou mijn verhaal vertellen, zo erg als het echt geweest is. En er dan bij vermelden dat jullie na al jullie verdriet en moeilijke tijd niet zullen gaan moeilijk doen om de beebiesite, maar dat je wel gekwetst bent. Belachelijk!

8. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    19 maart vorig jaar ging ik voor mijn eerste pretecho... en inderdaad, toen leek het wel een eeuw te duren voor het eindelijk 19 maart was en ik naar mijn kindje kon kijken... en nu lijkt het alweer zo lang geleden :confused:

9. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Natuurlijk is Annemarie vrij om te kiezen. Ik gaf alleen aan dat ik persoonlijk het jammer vond, dat er niet eerder een foto van Benthe te zien was (gewoon uit een stukje menselijke nieuwsgierigheid en omdat ik het zo ontzettend bijzonder vind dat zulke kleine kindjes al zo 'af' zijn, vind het 'mooi' /fascinerend om te zien).
    Zoals ik al aangaf, slaat het nergens op dat de beheerders van een site zonder overleg het slot erop gooien, maar ik blijf het positief vinden dat ze alert zijn.
    Ze kennen Annemartie en haar omstandigeheden niet. Daarover was (is?) ook niets te vinden op die site. (Ik heb er regelmatig opgekeken en al eerder was ie even uit de lucht. Ik heb toen Sweetangel nog ge-pb-t, want ik schrok er toen van. Annemarie was toen al even niet meer op het forum geweest. Er stonden toen overigens nog geen foto's van Benthe op.) Zij hebben hun conclusies puur gebaseerd op wat zij op de site zagen, en van 1 (het verhaal) plus 1 (de foto's) 2 gemaakt, en vervolgens ingegrepen.

Stel dat zo'n verhaal wel nep is (en geloof me, dat gebeurd, er zijn zelfs mensen die beweren zwanger te zijn terwijl ze dat niet zijn, mensen die beweren een kindje verloren te hebben wat niet waar is, en daarvoor andermans foto's van internet plukken en gebruiken :confused: ), en mensen in een zelfde situatie klampen zich er aan vast, en ook andere mensen leven mee, dan voel je je toch ontzettend bedonderd als het allemaal verzonnen blijkt te zijn? Dat willen beheerders van een site voorkomen of in de kiem smoren.
    Feit blijft dat de manier waarop anders had gemoeten.

@ Saraah, inmiddels staat die foto ook op de site.

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Annemarie gelukkig is het opgelost maar wat een lullige actie daar van de beheerders. Tuurlijk letten ze op eventuele fake verhalen maar ze hadden je dan toch even een mailtje moeten sturen en kunnen vragen om opheldering en de mededeling dat je binnen een bepaalde tijd moet reageren omdat het anders op non actief gezet wordt.

Hier hebben we een K nacht achter de rug ondanks het paracetamolletje, we weten echt niet meer wat er aan de hand kan zijn met de kleine.
    Vaste prik 22.30/0.30/2.30 en 5.30 uur huilen. Als ik er naar toe ga en hem even over zijn bolletje aai dan slaapt hij meestal wel verder maar doen we dat niet dan wordt het al snel een gekrijs.
    Vanaf 5.30 uur is het om de 10 minuten. Ik heb hem vanmorgen maar naast mij gelegd en me het eens even aangekeken.
    Bij mij in bed doet hij het dus ook. Voor mij een teken dat hij het dus niet doet om bij mij in bed te komen.
    Hij ligt gewoon heerlijk te slapen en begint uit het niets gewoon heel hard te huilen.

Sinds vannacht geven we hem een hoestdrankje omdat hij toch wat kucht, misschien heeft hij daar last van.
    Het kunnen natuurlijk ook de tanden zijn maar ik ben bang dat we misschien iets anders over het hoofd zien en alles maar op de tanden gooien.
    Misschien ben ik wel gewoon te bezorgt en is er helemaal niets aan de hand.
    Misschien groeit hij wel (groeistuip) en heeft hij daar last van.
    Kortom ik(wij) snappen het even niet meer.

Maar goed ik ben kapot en moet zo ook nog heen werken, als dit zo door blijft gaan weet ik niet hoe lang ik het nog trek.
    Ik lig potjandozie om 21.15 uur 's avonds al in bed!

Groetjes anita

11. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @kiz ik kan me voorstellen dat Annemarie geen foto van Benthe wou plaatsen...
    Je weet immers nooit hoe zoiets afloopt, ik had het waarschijnlijk ook niet gedaan.
    Op een foto van dichtbij ziet het er eenmaal altijd groter uit dan in het echt.
    @pluk ik zou ff met Kylian nd ha gaan, misschien heeft hij wat onder de leden, ik denk dan meteen aan oortjes, je kunt beter een keer te vaak gaan, daar zijn ze voor ;)
    Succes ermee.xxx marjo ;)

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Toevallig weet ik van Annemarie dat ze die foto's bijgesneden heeft, omdat Benthe er bij mensen ligt die verder niet op internet hoeven. Zo lijkt Benthe dan natuurlijk ook groter. Want ze is 'eruit gesneden' . En dat Annemarie in eerste instantie geen foto wilde plaatsen met draadjes kan ik me heel goed voorstellen!

Mensi, toen ik de tv aanzette op Talpa was de gouden kooi er al op, dus t programma was al afgelopen!

13. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hai meides!

jeetje wat een gedoe zeg om een site :evil: snap het ook wel weer want als je de hele situatie niet kent oog het altijd anders! tuurlijk is het de taak van een beheerder om het te checken etc. maar zoek eerst eens iets goed uit voordat je radicaal dingen stop zet :(
    en over de foto`s ... tja.... moet ik dan van niemand geloven dat ze een baby hebben of zwanger zijn etc. die ook geen foto`s op hunm profiel etc. hebben?! iedereen is hier vrij in!

Hanan wat een gedoe zeg met je ouders! geef het even de tijd, laat het rusten en probeer er daarna weer eens over te praten?! nu zijn jullie heel erg boos en wordt t vuur alleen maar aangewakkerd! kom op he meis! hou je rustig!

jeetje Kylian ook helemaal uit zn doen?! naar is dat he? misschien ook een sprong?

hier ook gebroken nachten! bah!

ik ga opschieten want ik ga ff naar Leiden een plastic boxkleed kopen! die glijd tenminste niet weg!

Marjo ik ga ff een nieuwe foto plaatsen! 1 van op de fiets en nog een andere :D

14. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
  15. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    en weer schoon!

16. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Ik vind het het lastig dat ik op 'papier' niet duidelijk over kom. Wat mij betreft is het namelijk ook prima en begrijpelijk dat Annemarie geen foto's heeft geplaatst, dat is ieder voor zich. Dat ik ze persoonlijk graag had bewonderd, heeft daar verder niks mee te maken. Misschien had ik dat beter niet kunnen vermelden, want daar wordt hier nu steeds op gereageerd, terwijl dat eigenlijk niet eens relevant is aan mijn verhaal.

Ik wil dus even duidelijk vermelden, dat niemand en zeker ik niet Annemarie kan of zal verplichten foto's te plaatsen, maar dat ik wel kan begrijpen wat de beheerders van zo'n site hebben gezien en gedaan. Ook al is Benthe uit een foto gesneden, toch ziet ze er niet uit als een baby'tje van plusminus 30 weken (geboren na 25 weken, plus 1 maand in het ziekenhuis). Ik heb vaker sites bekeken en foto's gezien van kindjes van die 'leeftijd', en daarmee vergeleken is Benthe gewoon Hollands welvaren (gelukkig maar!) :) . Het is gewoon fantastisch dat Benthe het zo goed doet, maar dat komt maar zo zelden voor. Ik heb het persoonlijk nog nooit gehoord of ergens gelezen. En zo'n fake team, van die site misschien ook wel niet.
    Dat was eigenlijk het punt wat ik wilde aanstippen. Het is fijn dat iedereen hier zo meeleeft met Annemarie, en dat iedereen dan vervolgens achter haar gaat staan, en het met haar eens is wat die site betreft, maar ik wilde ook de andere kant van het plaatje belichten. Omdat ik niet denk dat ze 'zomaar' gehandeld hebben. Dat maakt het geheel misschien wat minder zwaar, en dat was eigenlijk mijn bedoeling.
    Dat ze het op een andere manier hadden moeten doen, daar waren we het al over eens. ;)

17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    OK Kiz, je bent duidelijk!

Heey Mad, zit Evi dus al op de fiets? Wat leuk! Dat lijkt me ook zo gaaf... vanaf wanneer kan dat?

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Onwijs leuke fotos van Evi. Leuke jas Mad van Villa hap :D . Ja ik ben daar ook een bekende :oops:

19. Niet meer actief

Hallo allemaal! De problemen met beebiesite.nl zijn opgelost! de eigenaar heb ik doormiddel van foto's toen ze net geboren was laten zien dat het onze benthe wel degelijk is! het team heeft het nog eens onderzocht en ze zijn tot de conclusie gekomen dat de beebiesite van Benthe actief kan blijven!

DE VOLGENDE MAILS KREEG IK:
    Hoi,

Mijn oprechte excuus voor het voorval en onze twijfel.

Ik hoop dat je kan inzien waarom we zo streng zijn want het overkomt ons
    veel.
    Zelf hebben wij in het team, en ik zelf ook te maken gehad met te vroeg
    geboorte zoals ik al vertelde.
    Denk dat het je heel goed zal doen dat Benthe het zo goed doet en er zo goed
    uitziet, want bij ons was het anders, helaas.

Ik zal je album omzetten naar een Pro account zodat je meer foto's kan
    plaatsen en meer kan doen, en hoop dat je het ons kan vergeven. Geniet
    lekker van je kleine Benthe en als er nog iets mag voorvallen, neem dan
    direct contact met mij op.

Met vriendelijke groet,
    Richard van Leeuwen

-----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: Richard van Leeuwen [mailto:info@beebiesite.nl]
    Verzonden: dinsdag 13 maart 2007 19:54
    Aan: 'Jason -'
    Onderwerp: RE: Nogmaals beebiesite

Hoi,

Je album staat weer online.
    We gaan het vanavond allemaal voorleggen.
    Excuus als we er naast hebben gezeten.
    Maar je foto's van in je fotoalbum brengen terecht twijfel met zich mee.
    Ik ben zelf vader van een te vroeg geboren en deze foto lijkt me dat niet.
    Maar oke, de twijfel van het team kan ik me indenken.

We gaan het oplossen

Ik wil ook even vermelden dat ik de reactie van Kiz volkomen snap, want zelfs in het ziekenhuis kregen we te horen dat Benthe een wonder was! ze doet het ongelovelijk goed!

Groetjes Annemarie!

20. Niet meer actief

Zo nu even wat anders!

Het gaat hier allemaal de goede kant op, ik ben vanmorgen bij Benthe geweest en met de kleine meid gaat het prima!

Sinds vandaag is Jason weer halve dagen aan het werk op terapeutische basis. Het gaat met hem nu echt goed! hij is weer helemaal opgeknapt.

En verder zag ik net dat ik een pro-account heb gekregen van beebiesite en ik zou niet weten hoe dat allemaal werkt :p dus nu zou ik Linda willen vragen ,, zou jij me een beetje in de goede richting kunnen helpen? aangezien je de site van Iman ook zo mooi hebt gemaakt :D

Oh ohh ik moet toch wat computer tecnische worden hoor want zo wordt dat niet wat haha..

Share This Page