Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Dank je! Ik bedoelde het ook eigenlijk positief!
    ;)

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Linda jammer dat je het programma net gemist hebt :D
    Ik heb net een spreeuw uit de schoonsteen gehaald, die zat er in te fladderen, buurman heeft ff geholpen :)
    Mad leuke foto's lekker rode wangen, rot tanden he?

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
  4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Een hele mooie bruidspaar mensi!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo ladys

Annemarie, fijn dat het opgelost is!
    En natuuuuuurlijk wil ik je helpen!
    Dat kunnen we dan het beste over msn doen he ;)

Mensi, ik ken hun niet!
    Als k tijd heb zal ik de aflevering eens online kijken!

Vandaag een brief gehad van de organisatie die de voeding van Iman komt leveren. Is echt goed geregeld. Vandaag voor 14u een bestelling doorgegeven, de volgende dag in huis.
    CZ heeft het goedgekeurd tot Iman's 1e verjaardag en dan moet er weer getest worden :(

6. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    heeeeeeeeeeeeeeeeey meiden, sorry ik heb even niet van me laten horen :oops: :oops:

Ik ben vorige week weer hele dagen gaan werken en dat viel vies tegen joh en zeker als je thuis komt en dan nog moet koken en sem nog moet doen :cry:

Als Sem om 9 uur naar bed ging, dan ging ik zelf ook gelijk liggen, zooooooooooooooooo moe gewoon niet normaal hihihi

Maar alles gaat goed en ik ben gisteren met Sem naar het CB geweest en hij is niet zo heel veel gegroeid, iets van 500 gram!

Hij weegt nu bijna 8 kilo op 60 gram na en 72 cm lang!

Ik mag nu van 4 flessen naar 3 flessen waarvan 1 fles een bordje pap word met bambix!

Mad@ ik zie dat Evi kan zitten, Sem is vorige week ineens gaan zitten. Ik heb een foto ervan op de beebiesite van sem, bij mapje ontwikeling!

Wat een verhaal joh Annemarie, goh dat ze zo hebben gedacht dan ?
    Benthe is een echt klein en te vroeg geboren babytje van jullie, waarom zou je daar over liegen :eek: Ach ja het is opgelost en daar gaat het om toch :D

Ik moet nog veel bijlezen zie ik, dus ik heb niet overal op gereageerd :oops:

Maar ik ga nu zo even lekker douchen en dan GTST kijken (ja ik weet het)

Doei doei meiden, fijne avond allemaal :)

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hoezo 'ja ik weet het' ? Dat doen er hier wel meer hoor, ik ook :)

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ow en vanavond is mijn man werken, en Joey ligt al lang in bed... dus ik kan lekker de afvallers en je echte leeftijd kijken zonder gemopper (hij heeft een hekel aan dat soort programma's... en ik SMUL ervan :) )!

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    ik kijk ook gtst sinds me 8e :oops: .

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Zo goedenmorgen dames.

Vannacht een redelijk goede nachtrust gehad, meneer sliep tot ongeveer 5 uur door en was daarna wat jengelig maar ik hoefde er niet steeds voor uit, hij zettelde zich over het algemeen zelf wel weer.
    Om half 7 veranderde het jengelen in vrolijk gebrabbel en tegen half 8 vond hij het genoeg geweest en dat het tijd was voor een fles.

Het voordeel van in een verzorgingshuis werken is dat je je eigen huisarts(in) nog wel eens tegen het lijf loopt. Heel handig als ze ook nog een zelf moeder is van kleine kinderen.
    Dus deze moeder is weer gerust gesteld en we zullen deze periode ook wel doorkomen.
    Gisteren middag ben ik maar gelijk met Kylian plat gegaan voor een middag dutje en ook de volle 2 uur geslapen.
    Het was zo erg dat Jan ons wakker moest maken toen die van het werk thuis kwam.

Heel langzaam zien we het eerste witte puntje verschijnen voor zover Kylian het ons wil laten zien. :) Dus we houden de moed erin.
    De arme vent heeft voor het eerst last van uitslag op de billen en moet dus nu voor het eerst ook ingesmeert worden met soducreme (of zoals wij het noemen sudoku creme).
    Vandaag heeft hij heel duidelijk besloten dat hij liever op de grond wil spelen, ik vind het prima ik ga nu geen gevecht leveren omdat ik wil dat hij zich ook in de box kan vermaken.
    Niet dat hij nu de hele dag op de grond ligt, mama moet tenslotte ook wel eens de kamer uit en dan mag hij niet alleen op de grond blijven liggen (ivm hond).

Groetjes Anita

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    en nog even een nieuwe foto in mijn album.
    zo werd meneertje dus vanmorgen wakker, rara waar heeft hij met zijn koppie opgelegen :(: :)

groetjes anita

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Op die aapknuff van de Menzis?

Ha hier was het ook 05.00 :confused: nou ja beter dan midden in de nacht...
    Ik heb besloten om hem maar een vervroegde papfles te geven, gelukkig ging hij hierna lief slapen tot 07.30.
    Boodschapjes gedaan, met de auto want ik had veel.
    En tegen 11.30 naar bed, want meneertje Steven was moe, en het snot loopt hem de neus uit :cry: neus afvegen is een hele strijd.
    Ga ff wasje buiten hangen, en de auto stofzuigen, en ik heb een paar spinnewebjes onder de trap gezien.
    Zondag word het weer echt holland weer :( bha.
    Begon hier net aan te wennen.
    Hier alleen nog bobbels op het tandvlees te zien, geen puntje helaas, je kunt het streepje gewoon zien zitten, rode wangen, maar goed het komt vanzelf wel :rolleyes: Straks lekker aan de wandel.

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Nee niet op de aapknuf van de Menzis, kijk goed naar zijn voorhoofd zo bij de neus :)

Groetjes Anita

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Anita@ op zijn handje?

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha hij is helemaal verkreukeld! Wat schattig!

16. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Nou ik had heel wat bij te lezen zeg.
    Nu wil ik reageren en ben ik het weer helemaal kwijt. ach...het is echt een enorme puinhoop op het werk. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Annemarie, fijn dat het goed gaat met Benthe, je man en je andere kids. Hoe gaat het met jou? Het is niet niks wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Ik had je een paar pb's gestuurd, weet niet of ze zijn aangekomen.
    Wat een gedoe zeg om de babysite. Ik vind het raar. Wat is de naam van de site wil graag een keer kijken.

Hanan, hoe gaat het nu met je? Heb je al gepraat met je ouders?

Linda, hoe is het nu met Iman? Fijn he dat je die voedingen aan huis krijgt. Krijgen wij ook, is ideaal geregeld.

Mad, Mooie fotos van Evi. Knap dat ze al in het fietsstoeltje zit. Ik kan ook niet wachten totdat jasper mee kan (moeten we wel eerst een fiets hebben).

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ha ha pluk ik zie het al, ik zie z'n vingers in z'n voorhoofd staan.

Had gister de was buiten gehangen... gaat het net een beetje regenen :evil: bha nou is alles nog niet droog...
    Ga even het dorp in, vanmiddag lekker monchou taart maken.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Ja lief he, heerlijk op zijn handje liggen pitten en helemaal in de kreukels wakker worden net zijn vader :) :)

Zo net even naar de bakker gewandeld en brood gehaald, wij eten altijd multicorn donker maar voor Kylian heb ik maar een halfje vloer bruin meegenomen, lijkt me iets makkelijker weg krijgen zonder kiezen. ;)
    Nu ligt meneertje nog heerlijk te slapen in de wandelwagen in de gang, zo'n wandeling is toch wel vermoeiend. (hihihhihi).

Regent het bij jullie Mensi hier is het gewoon droog, wel een stuk frisser dan de afgelopen dagen maar goed het is ook nog maar Maart. (roert met zijn staart).

Gisteren nog even A in geweest en even bij de Prenatal naar binnen want Jan zag een rek met aanbiedingen staan.
    Goed Kylian is nu weer 2 broeken rijker (1 in 80 en 1 in 86) en een shirt met lange mouwen (uitgezocht door papa die meteen er maar een broek bij gezocht heeft :) ).
    Papa is ook een broek rijker en moeders mocht met een paar harsstrippen terug naar huis :rolleyes:

Vannacht van 23.30 tot 0.30 heeft Kylian liggen spoken en daarna doorgeslapen tot 6.30. Toen nog brabbelen en dutten maar om 7.15 uur wilde hij toch echt zijn fles.
    Hij doet dit tegenwoordig zelf, gewoon lekker ontbijt op bed. Vreemd genoeg drinkt hij beter als wij hem dan gewoon de fles geven en terug gaan naar onze kamer om ons aan te kleden.
    Als we hem bij ons nemen dan wil hij alleen nog maar ouwehoeren en drinken ho maar. [-(

Gisteren nog even met de hond naar de dierenarts voor de jaarlijkse inentingen. Hij is nu gelukkig vlo vrij (dankzij dus gewone knoflook pillen en goedkope supermarkt anti vlooien spray voor de hangplekken van die beesten). Alleen moesten ze 1 anaalklier uitknijpen, ik had al zo'n vermoeden want hij schurkte veel met zijn kont over de grond.
    Dit alles gaat zonder muilkorf totdat ze ook even naar zijn nageltjes gaan kijken. Dit is voor Jacky de grens, aan zijn poten wordt niet gekomen zelfs niet als je er voor gestudeerd hebt, dus dan moet de muilkorf wel even op (erg he, ik schaam me gewoon voor onze hond dan), gelukkig hoefde er niets geknipt te worden dus dat scheelde enorm.
    Niet slecht voor een 10 jarige hond vind ik persoonlijk.

Groetjes Anita

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik ben gisteren met dat mooie weer ook even gaan shoppen! Ik heb 11 rompertjes voor Joey gekocht :oops: ... een pyama en ook een shirtje met lange mouwtjes :rolleyes: . Ze groeien zo hard, ik moest echt nieuwe rompertjes hebben, die zaten allemaal inmiddels een beetje strak, en ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit.

Hier mottert het alleen een beetje met regen, bijna niet merkbaar ;)

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @ Anita: Heeft Kylian ook een beebiesite? Ik zit op vanalles te klikken maar kan hem niet vinden, dus ik denk het niet... maar vraag het toch maar ff ;)

Gr. Anita :)

Deel Deze Pagina