Goodmorning, Sinds gisteren zijn we over gestapt van Friso comfort naar Friso normaal. Het ging zo goed qua voeding, Yassir spuugde echt heel veel en ik gebruikte comfort en johannes broodpitmeel. Sinds een maand of 2,5 gaat het heel goed. Ik wilde het proberen op Friso normaal. ZIjn eerste flesje friso normaal was gisteravond en hij reageerde normaal geen gekke dingen. Update over mijn ruzie met me moeder: Ik heb sindsdien geen contact met haar. Ik vind het heel moeilijk en merk dat ik er gewoon misselijk van word. Ik heb ook deze dgn hele dag door hoofdpijn en zit gewoon niet lekker in me vel. Ik heb besloten om vandaag langs te gaan en erover te praten. Ik ben benieuwd! Ik vind het best eng . Deze week is Yassir enorm verwend! Heeft heel veel zomer kleertjes gekregen met passende petjes en schoentje bij de H&M erg leuk. Ik heb van sommige kleertje maat 80 gekocht en sommige 82. Yassir draagt nu 74 en heel soms 68. Wat denken jullie tegen de zomer maand augustus zou hij dan al maat 86 hebben? Thats it
@ hanan, ik denk dat het inderdaad belangrijk is als je met je moeder gaat praten, zwijgen lost ook niets op! Succes! Joey draagt maat 74 ook, en heel soms past hij nog iets van 68. Ik koop geen 68 meer, hij past zijn kleertjes 68 soms nog omdat het wat groter valt of wat ruimer geworden is door het dragen denk ik. Ik heb nog geen maat 80 gekocht, ik gok dat Joey van de zomer maat 80 heeft, ik weet dat hij ongeveer 3 maanden met een nieuwe maat kleertjes doet en denk dat het inmiddels wat langzamer zal gaan dan de eerste maanden
@pluk; nou ja het motte regende hier een btje... Maar net genoeg om mijn bijna droge was, weer vochtig te maken grrrrrr. Dus heb ik het maar in de droger gestopt, blijf niet bezig met ophangen. Heb ik straks weer wat te doen Prachtig verhaal van Jacky, onze Jack is een schijterd, die is eerder bang vd dierenarts dan dat hij gromt, zelf het koekje na afloop, wil hij niet eens Ik heb in Januari de enting voor Hondencocktailspuit, samen met kennelhoest (voor pension) al uitgegeven.... * ik wou het toch ff vermelden.... Wij hebben de hele nacht kunnen doorslapen heeerlijk. De bodem van de monchou taart is al klaar (bostognekoeken) Ik ga zo verder, maar moest ff broodje opeten, en dat smaakt altijd lekkerder als ik voor de pc zit Steven heeft vanmorgen nh dorp ook al gepit in de buggy, en nu weer.Hij is nog steeds snotterig.We hebben vanmorgen met blokken gespeeld, ik las in oei ik groei boek dat ze dit leuk vonden.Altijd handig z'n boek.Ik denk dan meer dat dat voor oudere kids is Heb van de week bij een bloemenzaak hier in het dorp een acubakje met tulpjes en katjes gekocht, heel schattig; nou ik hoefde het alleen maar te sproeien zegt dat meisje. Nou geen tulp is uitgekomen en tulpen komen altijd uit, dat zijn geen moeilijke bloemen, ik ga er vanmiddag mee terug, ze zijn gewoon verdroogd, ik wil nieuwe. Dit is de zoveelste keer al, dat er iets niet uitkomt van die zaak, ik ga er niet weer heen.Is ook een andere, een echte fleurop die heeft wel goed spul, alleen duurder. Wat een geteut... @Hanan suc6 vanmiddag met je moeder.... Je hebt sneller ruzie dan dat het goed is, zei m'n oma eens. Ik heb ook sinds feb geen contact meer met m'n nicht, ze wou zelf de vriendschap beindigen, heb haar veel geluk gewenst, ondanks haar harde woorden over de mail... Maar ze moet dan ook niet denken, dat je weer terug kan komen, want dan heeft ze echt dikke pech.Daar trap ik niet in.We zijn volwassen. Nou genoeg gepraat, ik ga taart maken, des te sneller kan ik proeven of hij goed is gelukt XXXXMarjo.
Bedantk voor jullie adviezen. Mensi ik ben ook gek op koekjes en taarten bakken. Als je taart klaar wil je dan een foto plaatsen van je taart/kunstwerk hihihiih
hallo allemaal Hier gaat het vandaag weer goed! Ook met mij gaat het goed hoor Jenny! de site van benthe is: http://www.prematuurbenthe.beebiesite.nl/ Linda bedankt dat je me wil helpen dat gaat idd makkelijker over msn we kijken wel ff wanneer we beiden tijd hebben
Oeh lekker Mensi, ik wil geen foto maar een stukje Stuur je het op? Annemarie, wat las ik nu op de site, heeft Benthe de sonde toch weer? Hoe gaat het drinken uit het flesje nu dan?
ja ze vertikt het he! ze heeft idd nu weer een sonde, maar het gaat voor de rest hartstikke goed en ze moet nog wel vechten, dat moet je niet vergeten! dus dat drinken dat werd allemaal eventjes te veel.
Annemarie; is natuurlijk ook zo! Als ze strakjes minder hard moet vechten komt dat drinken wel vanzelf weer!
ja precies! Ik baal enorm zeg msn doet het niet en ben al paar dagen niet online geweest Hoe gaat ie nu met Iman ?
Ohhh gelukkig dat MSN het bij jou ook niet doet haha... Hier ook niet grrrrr... Met Iman gaat het toppie. Ik heb toevallig gister 4 pakken speciale voeding thuis geleverd gekregen. Heerlijk luxe hahaha Gister naar het CB geweest, Ze weegt 6880 gram en is 68,5 cm. Lang en slank haha... Maar ze is niet voldoende aangekomen, dus moet ik een keer extra komen! Hoe is het met Janelle, Julien en Benthe?
Fijn dat het weer goed gaat! zo op die allergie voeding doet ze het dus mooi! En vindt je het gek als een kind ziek is geweest dat het minder aankomt ? ik niet maarja zekerheid is nooit verkeerd toch! Met mijn kleintjes gaat het ook super
Ja dat zei ik ook al, maar ze willen haar gewicht extra in de gaten houden omdat ze al achter ligt en moet natuurlijk niet te veel worden he Maar ik maak me er geen zorgen om, ze is 3 weken hartstikke ziek geweest! Ze rolt trouwens nu de hele kamer door, leuk hoor!
ja leuk! ik vondt dat ook zo leuk van Juliën maar inmiddels gaat het steeds verder! hij loopt al langs de tafel! Heb benthe trouwens als vriendje van Iman toegevoegd!
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii Ik kan dus ook niet op msn komen, had Cristel willen spreken, heb al de hele week niks van dr gehoord. Nou de monchou taart staat in m'n album dames. Hij smaakt heerlijk, je word er alleen zo snel vol van En omdat hij zelfgemaakt is, word het snel een rommeltaartje, valt beetje uit elkaar. Linda ik kan hem nu niet opsturen, want hier komt de post pas weer zondag legen, en maandag is het vast niet meer lekker. Bij een evt dichtere bij meeting; zal ik beloven een monchou taart voor jullie te maken...Deal? Vanmiddag kwam m'n broer op visite, hij heeft heel even opgepast, ik ging nd bloemenzaak (heb nieuwe bolletjes gekregen gratis) op de fiets. Daarna hebben we gewandeld, m'n broer heeft geduwd En thuisgekomen stukje taart geproefd, en toen heeft hij Steven een warme hapje gegeven. Vanmiddag zat Steven ineens op handen en voeten net als een hondje.. heb snel een foto gemaakt. Nou ze leren met de dag er wat bij, straks kruipt hij hier door de kamer. De box gaat dit weekend dus ook omlaag Vanavond zijn Steven en ik samen in het grote bad geweest, nou hij vond het geweldig, hij spetterde alles nat, hij werd lekker moe. Lekker schoon het bedje in, nu slaapt hij lekker. Fijn weekend dames, gezellig hier zo hoor
Ik heb de site van Benthe iets veranderd! Oa. de link: hier dus haar site http://benthestam.beebiesite.nl/ Heb Janelle & Juliën als zus en broer toegevoegd!
Goedenmorgen allemaal. Hier weer een gebroken nacht achter de rug maar het goede nieuws is dat tand nr 1 (van boven dan) erdoor is. Gisteren hebben we de tobi geinstaleerd en die moest natuurlijk meteen uit geprobeert worden. Dus hup kind erin en naar de intratuin. De heenweg lag meneertje heerlijk te pitten maar de terug weg wat 1 krijs partij. Toen ik hem in bed legde zag ik dat hij een hele rode streep in de nek had lopen. Dus dat meld ik aan Jan, nou hij wist meteen wat er aan de hand was want hij had dus de schouderriempjes te strak aangetrokken. Tja weer een typische Jan actie,ondanks de groene (het zit goed) indicator het spul toch nog iets strakker aantrekken want dan zit het beter. Nou NIET dus. Maar goed heeft hij ook weer van geleerd Ondanks dat Kylian nog niet zelf gaat zitten en ook nog geen enkele poging heeft ondernomen om zichzelf op te trekken gaat vanmiddag toch de box op de laagste stand. Hij wil zo graag zitten maar dat kan dus nu alleen als wij erbij zijn omdat ik het eng vind vanwege de hoge stand. Hij zit trouwens wel heel stevig, omvallen is er haast niet bij als hij weer wil liggen dat wordt gewoon mama even geroepen op zijn manier. Zag ik net op Kylian's site dat Joey is toegevoegd aan het vrienden boekje, wil ik naar zijn gegevens kijken druk ik perongeluk op wissen. K*&*()^&%&*( heb er wel even om achteruit gebid. Moet toch maar eens een dna onderzoek laten doen om te kijken of ik toch stiekem niet blond ben. Groetjes Anita
Hallo! Ben even niet geweest, dus heb niet alles na kunnen lezen Maar volgens mij gaat het met jullie wel goed! Hier is het druk...voornamelijk omdat Tijmen ziek is Van de week begon het; koorts en ontzettend veel spugen, leek echt vreselijk. En van schrik ging hij dan ook huilen, wat deed mijn hart zeer! Mijn vriend heeft hem donderdag van de creche moeten halen en is met hem naar de dokter geweest: virusinfectie. Hij wou geen antibiotica voorschrijven, maar we moesten gewoon kinderparacetamol gebruiken. Gisteren bleef mijn vriend thuis en dat was maar goed ook, want Tijmen had nog steeds verhoging en spuugde 's avonds zijn hele bed eronder Dus veel heeft hij niet binnengehouden, maar ja, vocht blijft het belangrijkste. Maar hij druk echt de fles of de fruithap weg als hij niet meer wil en dwingen vind ik geen optie. Hij slaapt veel en lacht helaas weinig. De dokter zag dat hij een zere keel heeft en wat last van zijn oortjes. Ik wou dat ik de pijn weg kon nemen. Hij moet het uitzieken en ik hoop maar dat hij snel de oude vertrouwde Tijmen is, die veel babbelt en lacht! XXX een bezorgde Lise