Ha meiden. Nou gisteren naar het CB geweest en de wijkverpleegkundige had het nog nooit gezien dus die haalde de kinderarts erbij. Die was er eigenlijk ook niet echt bekend mee maar zei dat het niet ernstig was. Waarschijnlijk komt het omdat de smaakpupillen nog aan het groeien zijn en de ene groeit harden dan de andere ofzoiets dus vandaar die verkleuringen. Ze vonden het beiden erg vreemd dat ik medicijnen tegen spruw had gekregen zonder dat ik langs kon komen. Zo zie je maar weer... moedergevoel is de beste raadgever, ik heb die medicijnen niet eens gegeven
Gelukkig dat je nu wat meer weet vwb die plek in Sarah haar mondje! Idd, moeder gevoel moet je eerste raadgever zijn hoor! Joey is gisteren naar het CB geweest... hij is 10.100 gram en 72cm Over dat hij staat en zijn hele box doorwandeld waren ze heel verrast... over dat zijn 6e tandje doorkomt zeiden ze dat dat kon. Hij is wel snel, maar dat komt vaker voor dan een kind van 7 maanden dat al staat en probeert te lopen...
@ Sweetangel: Ik heb je uitgenodigd op hyves Ik heb er niet zo'n behoefte aan om het hele forum in mijn lijst te hebben, maar vind het wel leuk om de mensen waar ik wat meer mee klets die een kindje van ongeveer dezelfde leeftijd hebben erbij te hebben!
Lise@ meid ik hoop dat het weer beter gaat met Tijmen. Mensi@ ik klets meestal hier en soms bij de mei.juni.juli mama's. Ik doe met van alles wat mee hihihi. Er wordt daar ontzettend veel gepost en soms kan ik het niet meer bijhouden. Soana@ Joey is idd snel met allerlei ontwikkelingen. =D> voor Joey! Lin@ wat fijn dat het weer goed gaat met Iman . Lilith@ gelukkig is het niets ernstigs bij Sarah. Idd moederinstict is toch het beste gevoel dat er bestaat. Jenny@ hoe is het meid? hoe is met Jasper? Hier gaat het gelukkig goed, Yassir eet volop groenten en fruit(wel van een potje). Boterham met smeerkaas eet ie ook elke ochtend. Yassir eet 1 hele boterham (zonder korstjes) is dit niet teveel? Zijn ademhaling is stukken beter. Yassir heeft al een hele tijd last van uitslag op zijn wangetjes. Ik heb van alles gesmeerd en niets helpt. Dames hebben jullie tips? Ik ben dus bij mijn moeder geweest, we hebben het bijgelegd en we gaan nog uitgebreid praten over hoe we het eea kunnen veranderen. Ik probeer nog steeds op de dingen die ik niet kan of niet wil NEE te zeggen. Dat was het voor vandaag. oh ja ga straks ff 20 potjes olvarit halen. Hebben jullie de actie ook gekregen van olvarit? Je krijgt 10 potjes gratis.
Nee hoor lijkt mij niet. Wij moesten vanaf 7 maanden (vandaag dus) om 12 uur 1 boterham en 150 cc melk gaan geven. Nu doen we dit sinds het weekend al want het is ook erg leuk voor papa om bij de 1ste keer aanwezig te zijn. Eerst maar eens de smeerkaas geprobeert, nou dat ging er wel in en vandaag voor het eerst smeerworst. Ook dat werd als ok bevonden. Vannacht weer om de 2 uur wakker geweest gelukkig konden we het dit keer af met aaien over zijn bolletje. Dus vandaag is meneertje een beetje krengerig. Meteen gillen als iets niet lukt (en hij wil zo graag), huilen van harde geluiden (blaf verbod voor de hond) en natuurlijk is alleen zitten goed genoeg, dus nu maar even naast mij in de kinderstoel. Straks dus maar even naar bed voor een extra dutje Over welke aanbieding van de Ovarit hebben jullie het trouwens want ik weet van niets. Heb wel gezien dat de potjes bij de AH in de aanbieding zijn (4 halen 3 betalen) wel van hun eigen merk trouwens. Groetjes anita
Nee hoor, Joey eet ook een hele boterham mét korstjes en 100cc melk Joey heeft cetomacrogol zalf van de apotheek. Het kost maar 2 euro, misschien het proberen waard? Ow wat zal het fijn zijn voor je dat het in ieder geval bijgelegd is! Nee blijven zeggen is heel belangrijk! Je hebt zelf een gezin dat voorop moet komen te staan! Dat zullen mensen moet accepteren, en daar wennen ze ook wel aan, maar jij bent degene die het die kant op moet sturen en dat kan je alleen door af en toe voor jezelf en je gezin te kiezen en nee te zeggen! Ja hoor, hier ook ontvangen! Ik heb ze alleen nog niet gehaald, zal het van de week wel even doen!
Nou dat lijkt me een goed plan zeg! Ben je nog niet helemaal aan het eind van je latijn? Ik hoop dat het gauw over is hoor, voor jullie en voor het kleine mannetje, want hij zal het wel moeilijk hebben Over de post gekregen van olvarit, geadressseerd dus je zal wel lid moeten zijn. Ik heb me voor zoveel dingen ingeschreven dat ik soms niet eens weet waar al die aanbiedingen vandaan komen Als je 20 potjes olvart koopt en het bonnetje naar olvarit stuurt, krijg je er 10 teruggestort op je rekening van olvarit
Hallo dames! Gelukkig maar, dat jullie hier ook mee blijven kletsen @Lin; ik zag je reactie op de foto van Tijmen; hij valt best op he, met zijn grote ogen Je kan hem niet missen, hihi! Met Tijmen gaat het stukken beter, vandaag hebben zowel mijn vriend als ik gebeld naar de creche en meneertje sliep goed, at goed, en had praatjes voor tien! Thuis heeft hij lekker nog in de kinderstoel gezeten toen wij aten en heeft wat hapjes yogurt gehad. Toen een badje en de avondfles (ging helemaal op!). De laatste avonden is hij best jammerig, ik denk van de vermoeidheid, dus hij slaapt snel in! Jammer dat ik hem dan maar kort zie 's avonds, maar ja, babybedtijd is toch veel eerder dan grote mensen bedtijd . 's Ochtends moet ik ook al vroeg (7 uur!) op de fiets richting station en van daaruit met de bus naar mijn werk en dan zie ik Tijmen ook maar kort...tja, dan verlang ik wel naar mijn vrije dag door de weeks met hem! Ben blij dat jullie kleintjes het allemaal zo goed doen! Dikke pluim!
Kylian is helemaal yoghurt gek, het liefst gewoon puur , de danoontje toetjes vind hij veel minder lekker. Vreemde vent. Het valt nogal mee, vreemd genoeg. Gelukkig slaapt hij zo 1 x in de 3 dagen wel redelijk door (stuk van gemiddeld 5 uur achter een gesloten). Wij konden al heel snel na zijn geboorte de hele nacht doorslapen het lijkt wel of we er nu voor moeten boeten ](*,) Hij heeft vanmiddag (na eerst een 15 minuten te hebben liggen huilen) een half uurtje geslapen, dus tegen 19.15 uur was hij echt helemaal op. Dus de laatste fles en lekker naar bed en we zien wel wat de nacht gaat brengen. Groetjes Anita
Nou dat wordt morgen een hele rare werkdag. Mijn collega belde net op om te vertellen dat ze vanmorgen brand hadden gehad! Een bewoner had een sta-op-stoel (electrisch) en vond het een beetje raar ruiken in haar kamer. Ze is dus van de stoel opgestaan en op het moment dat het mensje staat is er een steekvlam uit de stoel gekomen. Ze was nog genoeg bij de pinken om op het alarm te drukken (automatische alarm ging toen ook al af) en aan de verzorging te melden dat de brand bij haar was. Ze was niet genoeg bij de pinken om ook uit haar kamer te gaan, ze stond er schijnbaar gewoon naar te kijken (verstart waarschijnlijk), een verzorgster heeft haar van de kamer af gehaald. Allebei er zonder kleerscheuren van af gekomen. Geluk bij een ongeluk, het gebeurde tijdens koffietijd dus de meeste bewoners zaten beneden in de koffiekamer. 2 kamers waren niet leeg en daarvan werden de bewoners geevacueerd en op kamer nr 3 woont een bewoner die op dit moment heel ziek is. Omdat ze 2 branddeuren verder woont mocht ze op haar kamer blijven van de brandweer. Morgen gaat salvage dus verder met het schoonmaken (kamer is volledig uitgebrand) en wij mogen de pers niet te woord staan maar moeten ze doorsturen. Godzijdank want ik zou echt niet weten wat ik tegen die mensen zou moeten zeggen. Er is een toespraak geschreven door de burgermeester en de brandweer die vandaag aan de bewoners (via interne radio) zijn medegedeelt en die ik morgen nog even weer moet herhalen , dat wordt een lange dagopening. Maar ik kan alleen maar denken aan dat arme mensje, je schrikt je toch de pleuris als je stoel je onder je k**nt in de fik vliegt :c: ale: Groetjes Anita
Pluk gefeliciteerd dat Kylian vandaag 7 maanden is. Steven wou vanmiddag ook niet slapen, hopelijk laat hij ons vannacht wel met rust, maar goed dat zien we idd dan wel weer. Sinds de tanden in aantocht zijn is het weer hommeles Kreeg net mail van Cristel, het is toch niet goed met haar beebje in haar buik, ze dacht zelf 15 weken, ze was 9 weken, hartje was niet meer te horen. Vrijdag moet ze worden gecurreteerd Ik ga nog even weer mutsjes maken, heb het druk Weltrusten voor iedereen, hopelijk slapen alle beebjes goed vannacht Groetjes Marjo.
Wat erg zeg voor ze, wens ze sterkte van mij (ons). Heb net even wat foto's laten ontwikkelen (althans de bestanden verstuurt), was wel weer hoog nodig, de laatsten waren van okt '06. Ach het waren er maar 100 en dat waren dan ook nog eens de foto's die ik mooi vond we hebben er dus veel meer. Ik laat ze eerst gewoon afdrukken op gewoon formaat en als ze mooi zijn wil ik de mooisten groter laten afdrukken voor het scrapalbum wat ik voor Kylian ga maken. De rest kan in een gewoon album. Groetjes Anita
Klopt hoor Hanan als ik het goed begrijp dacht ze zelf dat ze 15 weken was maar bleek uit de echo dat de beeb met 9 weken gestopt is met groeien. Kylian is alweer verwend voor vandaag, oma kwam even een paashaasknuffel brengen. Heel lief het is een klein beertje die een haas pakje aan heeft, die je dus ook uit kunt trekken. Ben blij dat ik weer thuis ben want het was heel druk en chaotisch op het werk, ben echt heel druk geweest maar al mijn werk is blijven liggen. Ach ja zo gaat het soms. Groetjes Anita