Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by sweetangel100, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik ook, daarom vroeg ik me af of Kylian misschien geen maxi cosi bij zich had ;) :)

2. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sweetangel, ja ik heb me opgegeven vh etentje.
    En idd de mutserij :) loopt goed!

Saona die winkelwagens waar je de mc op kunt zetten, zijn erg handig.
    Linksvoor zit een verhoging, en daar zet je hem op, dus je baby zit dan ook hoog, zodat hij/zij je aankijkt, je kunt de mc erop zetten, en ook nog vastmaken met een riempje.
    Het is erg handig.
    Ga er zo ook ff gebruik van maken....

3. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hello ladies!

@Lilith; gelukkig dat het weer goed gaat met Saraah, 40 graden koorts is zeker niet niks!

@Saona; ik snap het helemaal, dat jullie nog de fles van 23 uur geven! En als het CB zegt dat dat goed is, dan zou ik ook niet twijfelen.
    Tijmen was juist geen grote baby, een dikke 6 pond. Inmiddels zit hij rond de 8200 gram en 70,5 cm (2 weken geleden bij het CB gemeten), dus wat kleiner dan Joey ;)

Tijmen drinkt heel vaak na zijn broodhapje een hele fles 200/6. Vanmiddag heeft ie een bodempje laten staan. Hij is vandaag veel langer wakker en slaapt maar weinig. Heb hem nu weer in bed, volgens mij is hij in dromenland en als hij wakker zou zijn, dan kan hij tenminste een beetje liggend rusten :)

@Pluk; balen zeg, van die winkelwagentjes! Ze zouden toch moeten bedenken dat er ook gezinnen met babies komen shoppen!

Tis hier lekker weer, zonnetje schijnt, volgens mij is het nu echt lente! Wij zijn vanochtend al aan de wandel geweest, toen was het iets kouder!

XXX

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,267
    4,506
    113
    Kylian zit niet meer in een maxi cosi maar in de Tobi en bij de dirk hebben ze dus 1 winkelwagen met een blauwe babystoel erop.
    Daar kan de kleine dan in zitten en je kunt hem met een riempje vast zetten. Vreemd genoeg denken ze daar dus dat wij de enige zijn met een baby. :rolleyes:

Trouwens Mensi Jan meende jou vanmorgen in R te hebben gespot even wezen shoppen ?

Groetjes Anita

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hello Ladys,

Lilith@ gelukkig dat het weer goed gaat met Saraah.

Pluk@ ik heb Yassir eigenlijk toen ie nog in de MC kon heb ik die zo gedaan als mensi zegt op de kar.

Ik ben eindelijk vandaag naar de kapper geweest. Ik heb alleen puntjes geknipt. Het was gelijk een stuk korter :evil: . Ik heb vannacht slecht geslapen niet normaal! Yassir was echt om het uur wakker en begon hij te huilen.
    Gisteren waren we bij mijn moeder en het was erg druk. Zou het daardoor komen?

Ik zit nog steeds in de ziektewet en wil eigenlijk heel graag iets gaan doen. Geestelijk en lichamelijk is dat niet mogelijk. Ik dacht zelf een opleiding als nagelstyliste maar ik weet niet of ik dit aan kan.

Ik wil echt iets doen, ik voel me echt nutteloos.

Thats it

6. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,

Hanan, het gaat redelijk met Jasper. Ik heb het idee dat zijn helm niet goed zit. Ik vind zijn hoofdje alleen amar misvormder geworden. Ik ben wel de enige, maar ik zie het overduidelijk. Ik wil nu eerder terug naar de kinderarts.
    Kan de uitslag op de wangen van Yassir geen allergische reactie op iets van eten zijn? Wij zien dat bij Jasper heel duidelijk.

Verder kruipt jasper heel het huis door en kan hij al zwaaien. Leuk hor!

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hi Jen,

Meid je bent niet vaak meer op het forum te vinden.
    Aahh zo zielig he die helmpje en dat nog niets eens zijn werk goed doet. Ga op je instict af, als jij ziet/denkt dat zijn hoofdje er niet beter op word dan maak je gewoon zsm een afspraak.

=D> voor Jasper die al kan kruipen. Sooo lief dat hij al kan zwaaien.

Yassir kan nog niet kruipen als ik hem op zijn buikje leg dan gaat ie huilen. Hij vindt het maar niks op zijn buikje. Het lijkt wel alsof ie bang is op zijn buikje. Ik heb sterk het vermoeden dat Yassir niet gaat kruipen maar gelijk gaat lopen. Ik weet het niet.

Ik weet dat Yassir allergisch is voor banaan maar voor de rest weet ik het eigenlijk niet zo. Het is niet zozeer uitslag. Zijn wangetjes zijn heel erg droog dat als ik het even niet insmeer net half losse velletjes op zijn wangetjes zitten. Het zijn hele kleine velletjes, bijna niet zichtbaar. Het is dan ook ruw. Ik smeer echt paar keer per dag. Ik moet volgende week naar CB en zal het daar vragen.

Meid heel veel sterkte en =D> nogmaals voor Jasper.

Groetjes

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jenny rot hoor!
    Vertrouw op je moederinstinct en ga eerder terug naar de KA... Als moeder heb je het niet vaak mis!

Hanan, ik ben de laatste tijd ook weer aan het kijken voor opleidingen... Maar de arts van het UWV zei ook al dat ik dat echt niet aan kan nu... Ik voel me ook nutteloos, maar ik weet ook dat ik het niet kan :(

9. Niet meer actief

Zoo daar was ik weer :D

Het gaat hier nog helemaal goed hoor ,, ben alleen heel druk de laatste tijd! er valt toch weer vanalles op onze schouders nu! Ik zal jullie verhalen van de afgelopen week eens goed doorlezen!

10. sweetangel100

Super dat alles goed gaat Annemarie!

11. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,267
    4,506
    113
    Hey Annemarie wat goed dat Benthe het zo goed doet.

Hier weer een heerlijke nachtelijke rust gehad, zou het dan echt over zijn?

Sinds een paar dagen schuift Kylian zich achteruit, tot grote frustratie natuurlijk want hij wil vooruit. :)
    Ook begint hij tekenen van zwaaien te vertonen, maar het is nog niet gericht, hij ligt gewoon in 1 keer te zwaaien op de grond :)
    En hij gebruikt zijn tandenborstel (als hij op de commode ligt) als een verlengstuk van zichzelf om op die manier wel bij dingen te kunnen komen waar hij zonder tandenborstel niet bij kan komen.

Was hij net een week van zijn hoest af en dus zonder hoestdrank begint hij weer te hoesten, dus vanmorgen maar weer met de hoestdrank begonnen. :rolleyes:

Yassir wil dus niet op zijn buikje en Kylian is er haast niet vanaf te krijgen, leg hem neer en binnen 2 sec ligt meneertje op zijn buik.
    Slapen doet hij ook het liefst op zijn buik.

Vanmiddag even lekker de stad in, foto's ophalen en ik wel naar schoenen voor Kylian kijken (misschien vind ik er toch een paar die naar mijn zin zijn en niet al te prijzig)

Groetjes Anita

12. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik denk ook dat je zeker op je gevoel af moet gaan! Als jij het gevoel hebt dat het helmpje niet goed zit moet je dat niet negeren hoor! Ook al ben je langsgeweest en er is toch niets mis mee, dan weet je het iig zeker! Mocht het nou inderdaad niet goed zitten dan is het denk ik wel belangrijk dat je zo snel mogelijk ernaar laat kijken!

13. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Nou ja zeg! Alsof het zo moest zijn! Ik vertelde dat hij het de laatste tijd helemaal niet zo leuk meer vond als ik hem wakker maakte, in een enkel geval werd hij zelfs boos. Gisteren heb ik het maar weer eens geprobeerd, ik heb hem niet wakker gemaakt voor zijn fles om 23:00.. hij is vannacht niet gekomen :D , hij werd om 07:15 wakker vanmorgen! Geweldig! Vanavond maar weer proberen, om te kijken of hij echt die fles niet meer hoeft ineens, of dat het toeval was ;)

Hij is nu alleen 's morgens wel extra hongerig :) , had geneens de tijd om lekker te gaan zitten, hij zat als een wilde naar zijn fles pap te graaien :)

Gelukkig, dat zijn goede berichten!

Ik hoop het voor jullie, dat zal een hele verademing zijn zeg! Ik kan er heel slecht tegen om tijdens mijn nachtrust gestoord te worden, vandaar dat Joey nog steeds die fles om 23:00 kreeg, als ik dénk aan wakker worden om 02:00 in de nacht wordt ik al chagerijnig ;) Vandaar dat ik zo meeleef :)

Wat geef je hem dan? Joey hoest ook al weken zo. Ik ben met hem naar de HA geweest maar die heeft hem niets gegeven omdat het niet in zijn longen zit (gelukkig)... maar nou hoest ie wel nog steeds zo :rolleyes:

Ik ben van de week ook geweest, en GESLAAGD 8) ! Eerst was ik bij een sportzaak en had hij een paar K swiss aan, heel stoer... maar 50 euro en eigenlijk nog veel te groot. Ik dacht... denk er even over. Toen ik een andere schoenenzaak passeerde zag ik een paar timberlands. Helemaal GE-WEL-DIG! En de maat van de schoenen was de prijs die je moest betalen in die winkel :D ... Nou das nog eens een mazzeltje!

Wat voor schoenmaat hebben jullie beebs eigenlijk? Joey had 2x puma's maat 17 en 1x adidas maat 19.... maar die paste hij niet meer. Ik vond het wel vreemd want hij heeft hele kleine voetjes. Nu heeft hij timberlands maat 18 :(

Ik weet wel waar het aan ligt inmiddels. Hij heeft hele brede voetjes en een hele hoge wreef. Dat heb ik ook :rolleyes: . Die maatjes 17 zijn gewoon te klein, die adidasjes maat 19 zijn niet te klein maar die hebben ipv klitteband vetertjes van elastiek. En die kan ik gewoon niet ver genoeg uitrekken om die schoentjes aan zijn voetjes te krijgen :(

14. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    http://www.tiamo.nl/speelgoedvanhetjaar.html

Steven heeft vanmorgen deze nijntje gekregen :D van ons.
    Hij is helemaal weg van het liedje.
    Pluk ik was idd vrijdagmorgen in R, ik had Steven als het goed is op de arm, ben bij 3 winkels geweest :D
    Nou ik ga mutsjes maken. Fijn weekend.

15. sweetangel100

Leuk is die nijntje he Mensi.
    Iman heeft m ook bij mijn moeder thuis.
    Hier heeft ze Learning puppy van fisher price!

Fijn weekend!

16. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Zoooooooooooo ik zit hier lekker achter een roseetje :D
    Hij mocht iets zoeter, maar goed...
    Ik heb Cristel een mail gestuurd, hoe het is gegaan vandaag, als ik meer weet, laat ik het horen.
    Ze vond het erg fijn dat jullie aan haar dachten, ik heb het doorgegeven.
    Verder niet veel nieuws..
    Pluk zie je het tandje al goed? de klachten zullen nu wel verdwijnen.
    Dit mag ook wel een keer he ;)
    Nou ik ga zo naar m'n bedje.
    Kun je uitslapen, was ik vanmorgen om 06.00 wakker :confused:

17. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai,

Hanan, mij hebben ze verteld dat wat dikkere schrale wangetjes ook een soort van uitslag is. Jasper heeft het alleen aan een kant. Het is dan rood, schraal en wij moeten het ook vaak insmeren.

Ja, ik ga morgen bellen naar het ziekenhuis. Mijn gevoel zegt ook dat het echt niet goed zit met die helm.

Maar nu wacht ik om opgehaald te worden. Ik ga vandaag naar mijn pony. Nou ja niet meer van mij. Ik heb haar vorig jaar weggegeven, ik kon haar niet meer houden. Ik ga nu naar haar toe, ze staat in zeeland. Ik ben zenuwachtig, stom he. Ik geloof dat ik met haar een strandrit kan gaan maken. Dat lijkt me geweldig.

Jullie ook allemaal een fijne dag. Zo te zien hebben we weer een mooie dag.

Liefs Jenny

Ps; oja, Jasper zijn vierde tandje (boven) is door.
    Ik zal vandaag of morgen nieuwe fotos erop zetten.
    Nou ja sturen naar Linda en dan lief vragen of zij ze er voor mij weer op wil zetten.
    Dus lin, heb je weer even tijd voor mij?

18. sweetangel100

Tuuuurlijk Jen! :D

Super dat je naar je paardje gaat!
    Geniet er maar van, knuffel haar maar goed!

En Iman heeft ook dikke schrale wangen en bij haar is het een soort eczeem.

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Lin wat gebruik je voor Iman de wangetjes?

20. sweetangel100

Ik heb zalf gekregen van de huisarts voor eczeem, maar omdat daar hormonen inzitten gebruik ik die zo weinig mogelijk, alleen als ik denk dat ze jeuk heeft.
    Ik gebruik calendula, dat is een natuurlijke zalf, daar wordt het altijd heel zacht van.

Share This Page