Joey had precies hetzelfde, ik ben al maanden aan het smeren met cetomacrogol en het werkt goed Bij Joey is het helemaal weg
Ow geweldig Jenny! Mijn schoonouders wonen in Zeeland, daar over het strand rijden is super! Heel veel plezier hoor!
@Jenny, als je het niet vertrouwt moet je gelijk teruggaan hoor. Het hoort met zo'n helmpje juist heel snel mooi te worden. Hier is het al een hele week een ramp met Sarah. Ze krijgt 2 tanden tegelijk door.... en ik zag ook al een derde wit puntje aankomen... het zo zielig, ze heeft er zo'n pijn van. En om de haverklap koorts... Hoop echt dat het snel over is. Gelukkig valt het 's nachts wel mee.
Jenny, wat raar dat je geen verbetering ziet ik zou er zeker naar laten kijken. Ik hoorde dat ze bij jullie het helmpje precies aanmeten met een mal en dat de oortjes niet in de helm zit, zit bij jou ook het gesp boven de helm? Bij Sem zie ik al echt verbetering en morgen heeft hij hem al 5 weken op, heb gisteren weer wat foto's gemaakt en het is haast rond! Hier zit dus de gesp onder zijn kinnetje en ze hebben de helm wel aangemeten maar niet met zo mal. Heeft Jasper ook folie op zijn hoofd gehad? Een vriendin van mij haar zoontje zit met hem in maastricht bij livit en daar doen ze ook de oortjes niet binnenin de helm en de gesp zit boven de helm Nou ja te hopen voor jullie en Jasper natuurlijk dat ze er wat aan kunnen doen, wie weet moeten ze de helm opnieuw stelen of zo
Hanan@ Sem heeft ook schrale/rode wangen en ze waren helemaal kapot, de vellen hingen eraan om het maar zo te zeggen. Ik heb canadula zalf van vsm gesmeerd, daarvoor iets van zwitsal maar daar werd het erger door en die canadula zalf werkte vrijwel direct Ik denk dat het door de weersverandering komt, sem was ook snot verkouden en had last van traanoogjes! Nou ik ga weer er vandoor heb het druk met alles en nog wat hier hihi
Ja kan je zonder recept halen bij de apotheek, kost 2 euro Je kan het ook met recept halen, maar voor die twee euro zou ik niet eerst een recept gaan halen
Mogge; We hebben zaterdag een verduisteringsgordijn gekocht, en wat een oplossing Steven heeft ons al 3 nachten laten doorslapen, en na de fles vanmorgen van 07.30 heb ik hem er weer in gelegd. Meneertje slaapt nog... Heb zelf wel last van de tijd (eigenlijk raar want je gaat ook gewone tijd naar bed. Had vanmorgen om 06.15 de wekker niet op snooze gedrukt, maar uitgezet werd om 7.00 weer wakker pfffffffffff ben nu nog moe. Straks maar ff naar het dorp wandelen. Heb nog geen mail van Cristel ontvangen, iemand haar gesproken op msn? ben benieuwd hoe het met haar gaat. Morgen begint Temptation Island Steven is wakker, ga hem even aankleden. doei.
Mensi, waar hebben jullie het gordijn gekocht (een rolgordijn of een gewoon?) en hoeveel kostte het? Hier ga ik ook zo'n gordijn kopen...
Sweetangel bij de Praxis, een wit gordijn met voetjes aan de onderkant erg leuk.Het is dus een verduisterings gordijn. Moet erop staan, bij moesten 120 breed hebben, deze zijn duur hoor. Iets van 72.95.
Ja Iman heeft ook een heel groot raam op haar kamer... Heel breed Maar ik wil een rolgordijn en die zijn nog duurder... *zucht*
Mensi bedoelt toch een rolgordijn? Zou misschien ook een idee zijn voor Joey van de zomer, want dat kamertje blijft natuurlijk de hele avond licht zo... (hij heeft nu luxaflex). Joey heeft een raam van 2 meter 20
Dank je voor je mail Mensi! Ziet er heeeeel leuk uit! Hopelijk hebben ze ook wat in kleuren die bij Imans kamer staan... Ik ga binnenkort eens kijken. Iman haar raam is 1,60 breed geloof ik.
Wij geven hem Daro, je mag max 3 theelepels per dag geven maar Kylian kan het op dit moment goed af met 2 theelepels. Het is (natuurlijk) ontzettend zoet dus hij heeft er geen moeite mee om het weg te 'lepelen'. Gisteren zijn we een dagje bij vrienden geweest samen met andere vrienden van ons. pfffffff wat druk zeg met 6 volwasennen en 5 kinderen. Het gaat bij hun echt constant door nergens een rustpuntje te vinden op een dag voor de kids. 's Morgens natuurlijk eerst lekker spelen met elkaar, mijn vriendin was even vergeten dat ze met nog meer mensen had afgesproken dus 's morgens waren er 2 volwassenen en 2 kids meer Toen die weg waren gingen we eten (soep met broodjes), hun oudste dochter (bijna 5) graaide meteen tussen de broodjes en het beleg om zichzelf 2 broodjes te maken om die vervolgens niet op te eten (van allebei een paar hapjes genomen). Ik erger me daar zo aan he, misschien komt dat ook wel omdat ik van huis uit niet gewend ben dat je (als kind zijnde) zomaar als eerste mag pakken. Wij moesten het altijd eerst vragen om vervolgens altijd toestemming te krijgen en wat te pakken. Maar goed na het eten gingen de kleintjes slapen. Kylian lag al lang op 1 oor De twee oudsten waren lekker in de tuin op zoek naar lieveheersbeestjes en ipv ze lekker te laten gaan had mijn vriendin iets anders in gedachten er moest gekleid worden. Na veel zeuren mochten ze dan buiten kleien. (tja de kids wilden buiten spelen en mijn vriendin wilde dat ze gingen kleien ) Na het slaapje kreeg Kylian lekker zijn fruitpotje en vrij snel daarna werden de andere twee ook wakker. Toen was het ongeveer 3 uur. Mijn vriendin zei toen dat we naar een speeltuin gingen dat maar een klein stukje rijden was. Maar voordat we gingen moest eerst iedereen wat te drinken en plassen. Nou voordat je 4 kinderen hebt laten drinken en plassen , goed tegen kwart voor 4 zat dan iedereen eindelijk in de auto en tegen 4 uur stonden we in de speeltuin, toen moest er gespeelt worden (logisch) maar weer wat gedronken en gesnoept om ze vervolgens om kwart voor 5 weer naar de auto's te gaan. Thuis moesten alle kids in bad (sorry maar Kylian was die ochtend al geweest en had reuze honger dus die ging lekker eten). Daarna allemaal in de pyama (alvast) om vervolgens patat te eten (iedereen de smoel weer lekker smerig) voor de tv met eerst Cars aan, de kleine van mijn ene vriendin helemaal happy (een echte cars fan) terwijl de kleine van mijn andere vriendin ontzettend boos werd omdat ze jungle book wilde zien. Dus werd er jungle book opgezet. Na 5 minuten kwam er een leuk liedje langs in die film dus moest de tv ontzettend hard en moesten de beide kleuters dansen (de zoon van mijn vriendin was zo moe die stond ook zonder muziek al op zijn voeten te tollen ) Echt zo druk zo druk en alles zo vol gepland zelf ik had onder het eten even zin om het op een gillen te zetten STILTE ! Aan Kylian konden we echt merken dat hij het veel te lawaaierig vond, die trok zich helemaal in zichzelf terug, maakte geen geluidjes meer, was gewoon zichzelf even niet meer. Zo zielig. We zijn dan ook niet meer gebleven voor koffie maar na het eten (die overigens door Jan maar was klaargemaakt omdat we anders nu nog geen eten zouden hebben gehad) meteen weg gegaan. Kylian viel als een blok in slaap, heb ik thuis nog een flesje gegeven, heeft toen eerst een kwartier liggen huilen en is verder gaan slapen. Vandaag zit ik met een knulletje dat een beetje van slag af is. Zijn fles van vanmorgen heeft hij niet leeg gedronken. Om 10 uur werd hij boos omdat zijn liga op was en ach omdat hij zijn fles ook niet had leeg gedronken heeft hij nog een halve extra gehad. Net heeft hij zijn brood wel opgegeten maar weigerde zijn fles om vervolgens als een blok in slaap te vallen. Heel leuk en gezellig zulke dagen maar niet te vaak Groetjes Anita
Jaaaaa het begint al een echte tand te worden. Nr 2 is nog steeds een dikke (hele dikke) bult maar daar lijkt hij tot nu toe niet al te veel last van te hebben. Net even lekker wezen wandelen met zijn tweeën en meteen maar even brood gehaald. K zit nu lekker in zijn box te spelen en naar de wapperende was te kijken. We hebben de voetjes van K gemeten op zo'n apparaat en daarop had hij net maatje 17. Dus 'gewone' schoenen zijn dan haast niet te krijgen gelukkig kwamen we zaterdag bij de wibra en daar viste Jan 2 paar schoenen uit de bak maatje 80/86. Hij heeft nu ook van die schoentjes en als hij uit deze is kan hij dus lekker de volgende aan. We hebben blauwen en ecru kleurigen genomen ( 2,99 per paar) en ik heb meteen maar even vast een pyama maatje 80/86 meegenomen. Gisteren heeft hij trouwens even naast de jongste dochter van mijn vriendin gestaan (is 15 maanden) en tot groot vermaak van iedereen zijn ze dus even groot Groetjes Anita
zo hier ben ik weer ,, Met Benthe gaat het echt super goed! MAar ik ben gewoone echt kapot! ik leef dag voor dag op de automatische piloot ,, al dat geregel rondom mijn moeder, Jason weer aan het werk, iedere keer naar Benthe. en JAson's ouders zijn terug naar engeland. Benthe woog vandaag 1002 gram! Juliën kan alleen nog maar huilen! hij heeft nu 4 tandjes! 2 boven en 2 beneden kan langs de tafel lopen en doet een verwoede poging tot loslopen maarja al met al heb ik mijn handen er aan vol! vandaag is die kleine boef alweer 8maand oud! Janelle gaat gelukkig 3 dagdelen in de week naar de peuterspeelzaal wat ze echt leuk vind! Iman ook gefeliciteerd met je 8 maand
Gefeliciteerd met de 8 maanden Iman! @Annemarie; wat goed zeg, dat het zo lekker gaat met Benthe! Hier alles goed, maar vreselijk druk met werken en 's avonds nog door met Tijmen en al het andere wat een dag met zich meebrengt Maar Tijmen doet het goed, eet al bijna een hele pot groente op, allerlei smaakjes, ben trots op mijn kleine ventje!
fijn dat Tijmen zoveel eet Juliën gelukkig ook ,, Ik heb de laatste tijd nogal wat slaaploze nachten met Juliën hij is behoorlijk ziek van die tandjes ,,
Nee een verduisteringsgordijn, dus als deze dicht is, is het aardig donker op de kamer.Bij een rolgordijn schijnt het licht door...