Lise wij zouden inderdaad over een paar jaar nog een tweede willen maar of dit ook gaat gebeuren hangt toch wel van mijn gezondheid af, het kan best zo zijn dat het straks zo'n stuk slechter gaat dat we van een tweede kind afzien. Over Kylian hebben we ruim 2 jaar gedaan dus we houden er ook wel rekening mee dat dit een lucky shot was en dat er misschien helemaal geen tweede komt. En als er toch een tweede komt dan moeten we een kamer gaan maken op zolder want we hebben (helaas) maar 2 slaapkamers. Hmmm nou ik er zo over nadenk, misschien moet ik dit voorjaar manlief maar vast achter de fodden aan gaan zitten zodat hij vast begint met dat kamertje op zolder Kylian is trouwens vandaag erg huilerig, ik vermoed een groeisprongetje Groetjes Anita
hey pluk komt wel goed trouwens over die bibi speentjes.. cailynn vind ze wel fijn maar past ze niet echt.. het speentje of ja het geedeelte waar het speentje aanzit is een beetje gebogen.. en ze heeft zulke bolle wangen dat het niet past... hebben meer mensen dat probleem.. want als ze dan er opsabbelt en ze moet dus wat harde sabbelen als bij de andere anders valt ie uit.. na 2 min heeft ze 2 goede striemen op haar wangetjes
Ola! pfff jullie kletsen wat af meides! kan het bijna niet meer volgen Gerdien ik hoop dat alles goed gaat met je. t zal best een spannende week worden tot je naar de gyn. mag. Pluk fijn dat alles goed met je was bij de gyn. wist trouwens niet dat als je een kei. snee hebt gehad je bij een volgende in t ziekenhuis moet bevallen. Tja een 2e.... ik ga eerst heeel erg genieten en dan aan een 2e.... ik wil nooit maar dan ook nooit meer in de zomer tijdens een hittegolf hoog zwanger zijn dat heb ik als vreselijk ervaren! doe mij maar november ofzo.... of nog later in t jaar! Christel als je Cailynn dr tandje duidelijk ziet moet je ff een foto maken, ik ben zooo benieuwd! ik heb net bij de etos 3 pakken pampers gehaald voor 26,50~ wat een geld he?! normaal had ik ze van de aldi maar ik ervaar toch dat pamper wat minder lekt en dat ze minder rode billen krijgt! Selin hoe gaat het met de soya voeding? doeiiiii
Mad, ik ben toevallig vanochtend ook naar de Etos geweest. Ik heb zo'n 6pack Zwitsal doekjes gehaald voor 10 euro. Vond ik toch een mooie aanbieding! De Pampers heb ik niet gekocht, maar wij hebben hier ook alleen maar Pampers; ze zijn wat duurder, maar ik vind ze hartstikke goed en daar vind ik ook wat voor te zeggen!
Kan ik me indenken Pluk. Je gezondheid gaat voor, maar wie weet, blijft alles goed. Ach, eerst maar van je kleine man genieten!
Dames Dames, ik hou jullie niet meer bij Mensi, ik moet dik 2 uur rijden, dus anderhalf uur valt nog mee haha Lilith, Iman drinkt ook haar flesje niet leeg hoor, volgens mij ligt dat niet aan de fles hoor, maar krijgen ze het gewoon niet op... Voor de rest weet ik niet meer wat jullie allemaal gezegd hebben haha O ja, Pluk wat fijn dat alles goed was bij de gyn! Cristel, Iman kan geen difraxspenen uitstaan Zij is van de Bibi... En ik ben ook wel benieuwd naar de foto van Caitlin's tandje! Zooo Lekker op bezoek geweest bij mijn collegatje... T was hartstikke gezellig! Ik heb een hele stapel kleertjes gekregen die Nova te klein zijn... Zo lief en zo'n leuke dingen! Daarna gaan eten bij mijn schoonmoeder, zoals altijd moest Iman huilen van de drukte... Dus om 20 uur lekker naar huis, flesje en nu ligt ze lekker in bed. O ja, Lise: Iman gaat na haar 3e flesje standaard naar bed en dan pas weer 's avonds. Dat wil ik haar zo aanleren dus dan ga ik haar niet uit bed pakken ... Ook is ze dan ingebakerd in haar rompertje, dus ik kan haar niet meenemen dat ze doorslaapt, want ik moet haar eerst aankleden. Ik ga morgen ook even naar de Etos, 3 pakken pampers en zwitsal doekjes halen! Ik heb nog pampers op voorraad van toen ze bij Kruidvat in de aanbieding waren, maar ze vreten niet he Zooo Fijne avond dames! xxxx
ooh leuk linda kleertjes ogh ja christel.. als t andje door is wel een foto maken he ja ik yrouwens al zon sixpack gehaald bij de etos... maar extra luiers zijn nooit wegg ga ik morgen ook ff heen...
hey.. hoeveel luiers zitten er in 1 verpakking?j aben wel nieuwsgierig... want volgens mijn zijn de verpakkingen anders hier..ik koop trouwens altijd een doos.. metuhm onegveer 200 luiers erin licht eraan welk merk en wat voor een soort j ehebt zoveel soorten tegenwoordig... linda: cailynn vind de bibi speen wel fijn maar ja dat uit einde past dus niet helemaalmaar je ze heeft ook zulkebolle wangen zo met cailynn even wezen wandelen in de buikdrager dat vind ze heerlijk... ze valt dan in 1 min in slaap.. ze heeft ookde hele ochtend geslapen in de buikdrager totdat ik haar eruit haaldeom terug naar huis te gaan enmoest ze dus in haar autostoeltje.. ooh en het tandjeje ziet een wit stipje en voelt het dus het is door aan het komen maar het is er nog niet echt uit zeg maar...maar zal gelijk een fotomaken ok
@ Cristel: De pampers die ik gebruik zijn maat 2, 9.99 euro voor 50 stuks. De eerste die ik gebruikte was maat 1, 4.99 euro voor 28 stuks.
ja dan is de prijs denk ik hetzelfde.. hier zijn ze voor 52 9.95.. en zon grote box is 26.99 zijn er +/- 200
Goedemorgen allemaal! ik heb nu voor t eerst maatje 3 meegenomen van de pampers.... vond 2 net aan dus dacht laat ik voor de zekerheid maar 3 nemen Evi ligt nu lekker te pitten en we moeten zo om 11:50 op voor de prikken whaaaa dat wordt weer wat hoor! 1 voordeel... papa gaat dit keer ook mee zodat ik er niet helemaal alleen voor sta! hij moet trouwens wel want t is een half uur lopen en tja t regent maar door en door en door! bah! de hond wil niet eens naar buiten fijne dag allemaal en ik hoop vanmiddag nog ff te kunnen komen als Evi niet te veel huilt.... doeiiiiiiii
good morning.. noa was vroeg wakker vandaag 6.30 daarnet helemaal overstuur... maar nu aan t slapen.. tis echt pisweer.. wilde ff lekker de stad in.. naja ik ga sowieso ff naar mn moeder... zo in usa is natuurlijk alles weer groter en meer.. big boxes met 200 pampers.. maja dan kan je ook weer een tijdje vooruit.. ik had laatst ook 3 pakken van die 50 stuks gehaald... ooh mad veel succes alvast met evis prikjes... echt zieli gaat trouwens wwel heel snel allemaal.. ze is alweer bijna 3 maandjes.. noa kan echt nog geen maatje 3 hebben hoor.. ze is net 5 kilo.. maar evi is al ruim 6 kilo toch?
Hee Sweetangel, hoeveel drinkt Iman per keer en hoeveel flesje op een dag? En hoeveel weegt ze ongeveer?
Steven heeft maat 3 van de pampers, en die kosten hier 9.99. Er zitten er 70 in, best veel. Maat 2 vond ik op het laatst te strak worden, maat 3 kunnen ze behoorlijk lang aan, is volgens mij tot 11 kilo. Ik had laatst een pak met rekbare zijkanten, ik moest er eerst even aan wennen, maar op zich wel fijn, nu heb ik weer een pak met geen rekbare zijkanten. Als Steven een plasje heeft gedaan, ruiken ze wel synthetisch, maar ik vind het fijne luiers, er lekt (bijna) nooit geen poep meer langs, bij andere luiers was dat vaker het geval. Ook vind ik het fijn dat ze zo mega dun zijn, die van Huggies bv zijn zo dik, volgens mij zit dat ook niet lekker aan je billen. Steven was vanmorgen pas om 07.30 wakker. Fijn dat hij ook van uitslapen houd. Als hij straks nd cresh gaat moet ik hem wakker maken, want dan ga ik om 06.00 opstaan anders red ik het niet. Fijn weekend allemaal doei doei.Groetjes Mensi.
Goedemorgen! Sliep Tijmen gisteren bijna door, vannacht dus niet. Maar ja, een beetje eigen schuld, want om 19.30 uur had hij gisteravond zijn flesje en rond 23 uur was hij nog niet wakker. Toen hebben we maar besloten hem door te laten slapen. En tja, hij wou dus om 2.30 uur vannacht en vanochtend pas weer om 8.15 uur. Ach ja, ik accepteer maar dat de door mij gewenste regelmaat nog niet helemaal door Tijmen begrepen wordt, haha @Mad; veel sterkte met de prikjes, is niet leuk! Maar gelukkig wordt je kleine meid lekker door jullie getroost En hier past Tijmen nog prima in nummertje 2 van de Pampers. Hij is nu 5 kilo, dus zal nog wel even in de 2 blijven. Ik heb trouwens ook al nummertje 3 in huis; wij hebben 1 luiertaart kado gehad als kraamkado en dat waren Pampertjes nummer 3! Dat komt weer mooi van pas straks! Tijmen is vanochtend best huilerig en heeft vanaf 8.15 uur misschien een half uurtje geslapen. Ik houd het maar op een sprongetje of iets dergelijks. Inmiddels heeft hij nu bijna de ogen dicht, even rust in de tent XX
pff ik ga denk stoppen met het inbakeren iniedergeval tot ik die swaddleme heb...het heeft totaal geen effect ze slaapt gewoon niet...kost meer moeite dan dat het nut heeft
hey ik heb wel een fijne nacht gehad moet ik zeggen het suurde even totdat ze in slaap was want ze was een beetje bang ik was namelijk bij een vriendin op bezoek geweest en ja ze kende het weer niet.. en al die mensen weer.. dus ze was daar na 40 min weer overstuur en wilde weer niks als eten.. we waren thuis en het was goed maar ik moest haar wel vast houden totdat mevouwtje diep in slaap was.. maarja het ging al wel wat beter maar nog niet echt super met andere mensen.. ach ja komt vanzelf wel.. ooh gulay ik hoop echt dat je het snel hebt hopelijk maandag misschien wel eerder ik gebruik meestal huggies maar vind die ook weer niet allemaal fijn... maar ik wilde als deze luiers opzijn de groene pampers gaan proberen want ik heb nu de swaddle pampers ofzoiets en die zijn dus echt 3 ee rniks.. ze hoeft maar te plassen en de luiers wordt vochtig en haar broekje dus ook... en ik bedoel de luier aan de buitenkant.. bah echt verschrikkelijk...
pffffff ik ben het even zat hoor, de afgelopen 3 dagen hebben we 's morgens een heel lief mannetje maar na zijn fles van 2 uur veranderd dat in een huilend monster. Hij wil dan echt niets, niet in de box, niet in bed, niet slapen, niet spelen alleen maar jengelen en huilen. Alleen op mijn arm is hij een tijdje rustig en tijdens de fles maar zodra die op is begint meneertje weer. Ik heb hem nu eindelijk een beetje in slaap in zijn maxi cosi, hoop dat dit toch een tijdje duurt. Gelukkig heeft manlief vanavond een paar uur gesnipperd en heeft beloofd even met hem onder de douche te gaan en dan lekker naar bed. Het rare is dat als ik hem om 20 uur naar bed breng meneer zo slaapt en totaal geen stampij maakt, gelukkig. Ik vermoed toch sterk dat hij een sprong heeft, hij wil ook steeds rechtop zitten maar ja met 6 weken is dat toch moeilijk en om hem nu de hele dag op schoot te houden zie ik ook niet zitten. Groetjes van een licht gefrustreerde anita
pffffffff heel ff snel een bericht van het huilende thuisfront! evi huilt al de hele dag nadat ze dr prikken heeft gehad! m hoofd ontploft bijna en heb ook hoofdpijn! bah rot prikken! ze heeft al koorts dus net een zetpil gegeven en een extra flesje maar weet t anders ook niet, ze wil niets! zelfs als ze bij me zit huilt ze....... ze woog 6020 gram en ze is 62 cm! wow wat een lange beeb wordt t he?! ik ga maar snel want ze huilt de hele tijd al...... x
Hello ladys! Mad, wat zielig! Stomme stomme spuitjes... Hopelijk gaat het snel beter en slaat de zetpil ook een beetje aan. Pluk, het klinkt echt als een sprongetje! Dus 1 troost: het gaat voorbij! Lilith, Iman weegt 4400 gram en ik maak flesjes van 150 cc en 5 schepjes, maar dat drinkt ze denk ik 2/3 x op en voor de rest laat ze wat over. O ja, ik maak 6 flesjes per dag. Hoezo trouwens? Zooo Iman had vannacht geslapen van 21 uur tot half 6 en erna tot 9 uur, lekker dus! Erna zijn we boodschappen gaan doen en luiers ingeslagen bij de Etos. Ze hadden nog maar 1 pak new born nr 2 (die gebruik ik normaal), nu heb ik nog maar 1 pak new born nr 3 erbij gepakt en 1 pak nummer 3 baby dry. Kunnen we eens uitproberen he En waar ze nu nog niet in past groeit ze vast nog in, dus weg zijn ze nooit. Om half 3 heb ik Iman weer in bed gelegd en ze slaapt nu nog. Ik was ook kapot en ben ook gaan liggen en ben net pas wakker. Volgens mij heb ik een beetje de griep onder de leden ofzo... Nog anderhalf uur en dan lekker eten.... xxxx