Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    cool...die linkies moet je ook ff bij ons doen mensi...zijn leuk man

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Hier een berichtje van mij. Onze computer doet het helemaal niet meer, zit nu bij mijn ouders erachter.
    Il zal de komende tijd denk ik daarom hier niet meer te vinden zijn. Ik hoop dat ie snel gemaakt kan worden.
    Hier alles redelijk oke. Jasper zijn vierde tandje is doorgekomen. Hij had last van ontstekeingen in zijn holtes. Echt zielig. de groene prut kwam via zijn oogjes er weer uit.

Hij heeft sinds gister zon loop stoeltje. Hij vind het geweldig, dus das wel leuk. Ik heb jullie berichtjes niet terug kunnen lezen maar hopelijk gaat het met iedereen en de babes oke.

Nou tot snel,
    Liefs

3. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Joepppieeee, ik zie mijn banner weer voor het eerst!

4. Niet meer actief

ja ze is behoorlijk vlot maarja ieder kindje op zn eigen tempo! ersin begint nu met gruipen maar Juliën is al bezig met loslopen,, ieder kind ontwikkeld zich op zn eigen manier!

Ik vindt Juliën nu echt baby-af! hij begint al een dreumes-peuter look te krijgen en is bijna net zo groot als Janelle :confused:

Ik zal eens een poging doen omweer een paar mooie foto's bij elkaar te zoeken, haha 8)

Gaat het met Sem al wat beter? ik zou het even gewoon bij de fles houden, al ligt melk wel zwaar op de maag! de fles niet te warm maken en mischien iets dunner ? sterkte met Sem, hoop dat hij snel weer een beetje opknapt!

Juliën is weer door zijn periode heen en ik kan gelukkig weer slapen 's nachts haha :)

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Jenny@ wat vervelend van je pc zeg :cry: .
    Ik was vandaag naar de rommelmarkt en zag het boek OEI IK GROEI liggen. Ik heb hem gelijk gekocht en hij kostte 50 eurocent, heb ik ff geluk zeg! ;) .

hahhaha ik wilde het boek steeds kopen, als ik weer eens ging dan zag ik weer leuke babykleertjes en die kocht ik dan(ipv het boek).

Voor de rest niet veel bijzonders, ben met Yassir gisteren bij me moeder wezen slapen. Relatie tussen ons is niet echt optimaal. Vandaag had weer eens een akefietje met haar. Het komt er op neer dat zij mij wil claimen. Door deze inspanningen gaat het niet goed met me huwelijk. Ik raak depressief en reageer dat op me man af. Het is nu echt K@#$%^&T tijd voor mij, hoop dat dit gauw voorbij is.

Als klap op de vuurpijl krijg ik ook nog eens een brief van het UWV dat ik bij de arts moet komen. Ik wordt gek! ik ben pas 4 wkn geleden geweest, hier wordt je ook niet goed van zeg :x .

Sorry voor me geklaag! :oops:

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Annemarie: Iman heeft ook die periode gehad, maar ze doet t nu weer redelijk snachts hihi.
    Ik heb op Benthe gestemt bij baby van de maand!

Hanan, heb je een boek van na 2004, want na 2004 is het boek oei ik groei aangepast ;)

Rot hoor van je moeder nog steeds :(
    Ik heb je al gezegd; waak voor je huwelijk, met hem moet je nog een levenlang doen!
    En t UWV doe je toch niets aan, je moet toch gaan als ze je oproepen en ze mogen je oproepen wanneer ze willen!

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht

8. sweetangel100

Hanan, heel goed met de KM vrije melk! :D

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Zo daar was ik weer.

Vrijdagavond hebben opa en oma opgepast en helaas voor hun heeft Kylian het die avond op een krijzen gezet, niet stil te krijgen.
    Opa in paniek, die wilde de dokter bellen maar oma (tja die heeft tenslotte 2 kinderen groot gekregen) is er lekker mee gaan zitten.
    En na een uurtje krijzen en oma maar op de rug kloppen schijnt er een giga boer uitgekomen te zijn met nog wat meer lucht.
    Daarna werd meneertje rustiger maar had nog steeds verhoging, dus heeft oma hem een zetpilletje gegeven.
    (hij had al sinds dinsdag verhoging).
    's Nachts moesten wij er om 1.30 uur nog een keer uit omdat hij zo huilde en daarna is hij in slaap gevallen tot 9 uur.
    En toen was het over, koorst weg en ons gebruikelijke vrolijke mannetje was er ook weer (hadden we sinds dinsdag nog niet gezien)

Zaterdag en Zondag hebben we heerlijk genoten van het weer

En vannacht kwam Kylian erachter dat hij ook zijn knieën op kon trekken tot onder zijn buik (hij ligt altijd op zijn buik) en dat is toch niet zo lekker slapen :rolleyes:

Groetjes Anita

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hieperdepiep hoera, de linkerboven tand is eindelijk door :) :) :)
    Zaterdagavond heeft oma hier ook opgepast, en Steven heeft ook gehuild :cry: Hij wou pas (na heen en weer gewiegd te zijn door oma) tegen 20.00 gaan slapen, oma heeft niet veel van haar favo programma meegekregen.Ze heeft boekjes voorgelezen, maar Steven had steeds naar buiten gekeken, waar zijn papa en mama nou?
    Pfff die rottand heeft z'n 5 weken geduurd... maar die andere ernaast zal ook wel niet lang op zich laten wachten ;)
    Hij heeft boven zelfs al 2 bobbels van de hoektanden.
    Nou verdre echt z'n maaaandag hier, moet zo nog efkes strieken :eek:
    Nou doei tot later.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Ja hier eindelijk iets gevonden wat meneertje niet zo heel erg lekker vind.
    Rode bieten.
    Zo zeg het was hier net een oorlogszone :) :-&

Groetjes Anita

12. Niet meer actief

Hebben jullie allemaal op benthe gestemd? want met 18 stemmen staat zij aan kop :D

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Ja natuurlijk wat denk jij dan zo'n vechtertje en schoonheid verdient toch een prijs ! :)

Groetjes Anita

14. Niet meer actief

goed man :D hahaha maarja wie weet wat zich nog voordoet :p we zitten nog maar op 2 april!

Heb trouwens net een foto van mijn kereltje in mn album gezet! hij wordt toch alweer zo groot he!

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ikke ook op Benthe gestemd ;)

16. sweetangel100

Hier ofcourse ook op Benthe gestemd!
    Leuke foto van Julien!
    Wat wordt hij al groot!

Hier trouwens ook weer nieuwe foto's in mijn album!

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Annemarie wat is Juliën toch groot, al helemaal geen baby meer zeg.

Ik heb net met Kylian geverft, gewoon zo'n canvas doek van de action en met acrylverf (is op waterbasis).
    Lekker een plekje gemaakt in de douche, meneertje poedeltje naakt, wat verf op het doek en kijken wat hij ermee doet.
    Nou met 2 handen erin en maar wrijven over het doek heen :) en wat ik zo knap vond, niet 1 keer geprobeert om zijn handjes in zijn mond te stoppen. =D> .
    Nu staat het bij de verwarming te drogen en zijn wij al in onze pyama, kan Kylian nog even spelen en dan is het alweer bedtijd voor onze kleine man.

Ik heb trouwens wel het probleem dat hij steeds vaker doorlekt omdat hij op zijn buikje slaapt, vanaf zijn plasser tot aan de billen blijft de luier gewoon droog, alles hoopt zich ervoor op en dan lekt hij door. :rolleyes:

Groetjes Anita

18. Niet meer actief

Iman begint nu ook echt baby-af te raken he :D grote meid alweer! Juliën lijkt op die foto groter dan ie is hoor :) maar het is een bink ,,

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Julien en Benthe zijn echt broer en zus, leuk hoor!
    Je kunt al dingetjes herkennen vind ik.
    Iman word ook al een echt dametje, leuke foto met de slipper van papa.
    Tjee wat voor maat heeft hij?
    Nou Steven is stil na poging 3 gelukkig, hij heeft de hele week al pas tegen 20.00 in bed gelegen.
    Ik heb sinds vanmiddag een zere keel (bha) komt natuurlijk van dat vage weer, met de jas wandelen, en dan maar zweten.
    Doei.

20. Niet meer actief

@mensi: Juliën en Benthe lijken ook het meeste op elkaar!

het is idd raar weer hel veel mensen hebben nu ook keel en longontsteking kijk dus een beetje uit he!
    Steven is ook al echt groot geworden :confused:

@linda: Idd zeer grote voeten of een klein mensje haha

Deel Deze Pagina