Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Kom ff inbreken....Heb ook op Benthe gestemd. Heb jullie steeds gevolgd....zo bijzonder....

2. Niet meer actief

Dat soort inbrekers zijn zeer welkom :D

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo dames!

Annemarie, ik heb ook op Benthe gestemd!

Hier alles goed, Tijmen was dit weekend weer heerlijk vrolijk, wat wil je ook met dat mooie weer!
    Morgen moet ik ook nog werken en ben dan woensdag vrij! En met het Paasweekend in het vooruitzicht, heerlijk 4 dagen lang bij mijn 2 mannetjes!

Tijmen wil trouwens al wat staan, als je hem vasthoudt zet hij zijn benen schrap en hopt heen en weer! Dus weliswaar met ondersteuning, maar hij vindt het maar wat prachtig, zo op zijn voeten te staan :)

XXX

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Dan breek ik toch ook even in: Heb ook op Benthe gestemd. Jullie hebben het gewoon verdiend!

liefs, misspuma

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    dan kan ik niet achterblijven met inbreken :) ik heb ook op Benthe gestemd. Zo'n sterke meid verdient het gewoon!

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Annemarie: Iman baby af? ? ? NEEEEEEEEEEEEEEEEEE hihi Je liegt ;)
    Ik wil dat nieeeeeeeeeet hahaha...

Mensi, mijn man heeft maar maat 42.
    Dus t valt mee hihi

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    42 maar?, heb zelf maat 41 :D
    Wel grappige foto...
    En Annemarie ik heb ook op Benthe gestemd :)

8. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi meiden met Sem gaat het weer goed hoor, hij is al even weer de oude. Van het weekend lekker gezwomen en wat vond het hij het leuk, wij genoten er ook van omdat hij het zo naar zijn zin had in zijn drijfbandje.

Maar goed nu ben ik dus ziek, zit veeeeeeeeeeeeeeel op het toilet bleeeeeeeeeeh en je weet wel hihi

Annemarie, ik heb ook op Benthe gestemd hoor :) En wat wordt Jullian groot zeg, ik al haast dreumes ja hihi.

Nou ga weer lekker ziekies doen op de bank of pot!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Hier nog iemand met maatje 41 :)
    Als hij maatje 42 heeft dan zal hij ook wel niet zo heel lang zijn vermoedt ik ;)
    Maar goed dan ben ik ook mijn eigen reusje gewend.

Kylian heeft heerlijk geslapen vannacht we hoefden er alleen maar om 2 en om 5 uur uit. (om 2 uur heeft jan gedaan en ik om 5 uur).
    Meestal hoeven we hem dan alleen maar even om te draaien en dan slaapt hij gewoon door.
    Nu ligt hij heerlijk op de grond te spelen.

Jacky heeft een nieuwe slaapplek gevonden, in Kylian's wipstoel :rolleyes: het gekke beest krijgt het voor elkaar om daarin te gaan liggen en dan ook nog eens zijn deken over zich heen te trekken #-o

Groetjes Anita

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Pluk, wie bedoel je, mijn man?
    Hij is 1,90 hihi dus toch wel lang!

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Ja ik bedoelde je man, dus lang en kleine voeten.
    Pffffff hier is er altijd een schoenen en kleding probleem voor Jan.
    Met zijn 2 meter, fors gebouwd en maatje 46/47 is het vaak moeilijk om leuke kleding te kopen.
    En dan wil hij ook nog eens altijd van die worker broeken met die tukken op de zijkant. Maar ja die kom je maar zelden tegen in zijn maat.
    Gelukkig verkoopt de C&A nu ook grote maten voor mannen.
    Wat wij van de verkoper hoorden ging het om een trail die 2 jaar duurde en dan werd gekeken of er genoeg verkocht werd.
    Daar heeft hij afgelopen winter een zwarte broek (met tukken ;) ) en zwart vest en 2 t-shirts gehaald.
    Nu maar hopen dat het daar blijft maar de komende 1,5 jaar gaan we er regelmatig kijken.
    Voor schoenen geldt het zelfde, hoe hoger de maat hoe minder keuze (als je tenminste geen ouwe lullen schoenen wilt).

Kylian heeft tussen de middag maar 1 uurtje geslapen en tegen 4 uur werd hij moe, dus snel eten en naar bed.

Groetjes Anita

12. Niet meer actief

Benthe heeft 43 stemmen :D

@linda: ik moet er ook aan geloven nu is het jou beurt pas maar op nog ff en ze is puber :p maare kun je van de week nog even helpen met de site van Benthe ?

Vandaag is mijn meissie 2 maand oud! jaja het is gewoon allemaal al weer 2 maand geleden, al dat verdriet en geluk bij elkaar! maar wel vermoeiend! 2 mnd al aan het reacen naar ziekenhuis/huis en noem maar op!

Wat voor maat hebben jullie kleintjes nu van schoenen ?

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Kylian had twee weken terug op de meetlat bij scapino net maatje 17.

Groetjes Anita

14. Niet meer actief

bij tiptoo zijn Juliën zijn voetjes op gemeten en kwamen op mt 18/19 uit

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Niet alleen snel maar ook nog eens op grote voet leven, het is me er wel 1 hoor :D

Lijkt me wel leuk hoor want in maat 19 kun je al hele leuke schoenen kopen, met maatje 17 wordt dat toch een heel stukje moeilijker.
    Wij hebben gelukkig nog 2 paar van die stoffen schoentjes kunnen kopen bij de Wibra en omdat Kylian toch nog niet wil lopen (luie donder :D ) is dit op dit moment goed genoeg.

Net Kylian naar bed gebracht, fles op en ik leg hem neer en hij zet het me daar op een schreeuwen!
    Dat heeft hij al heel lang niet meer gedaan, moest echt tegen mezelf zeggen dat ik weg moest gaan en het eerst een kwartiertje aan moest kijken.
    5 minuten later was het (gelukkig) stil.

Groetjes anita

16. Niet meer actief

haha ja Juliën is echt groot hoor :| hij is bijna net zo groot als zn zus van 2,5 ;) haha maar goed..

hier liggen de kleintjes ook in bed, gelukkig beide rustig gaan slapen!

Kylian wil ook nog ff testen of mama net zo streng is al toen hij klein was :D

Wat voor fles geef jij Kylian? Juliën krijgt dus een beetje bambix groeipap vanaf 7 mnd erin maar ik heb het gevoel dat hij er heel huilerig en zeurderig van wordt... het was op advies van CB dan werd ie wat voller,, dan kan die nog harder groeien ,, :(

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Ik heb de vorige keer het advies gekregen om fantomalt door de fles te doen ipv nutix,
    dit omdat ik kon blijven scheppen met de nutrix, hij kreeg al 7 scheppen door zijn fles en nog kwam hij 's nachts omdat hij honger had.
    Nu gaan er 2 schepjes door, je voegt per schepje 30 calorieën toe aan je fles, maar goed nu wordt hij in ieder geval niet meer wakker van de honger.
    Nu wordt hij wakker omdat hij op zijn buik ligt, of droomt (kan hij heel goed net als zijn mama) :rolleyes:

Groetjes Anita

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Pluk@ Yassir wordt ook nog steeds snachts wakker voor zijn nachtvoeding. Tussen 19:00 en 19:30 gaat hij naar bed en komt dan om een uur of vier snachts weer, hij wordt echt wakker van de honger. Hij heeft nachtvoeding eingelijk altijd gehad sinds zijn geboorte, het is een tijd goed gegaan(een maand of zo) en daarna is hij meteen weer wakker voor zijn nachtvoeding. Ik ben benieuwd wanneer hij door slaapt. :(

Het is zo gek gevoel, Yassir is de laatste paar dagen erg jengelig,hangerig. Ik word hier moe van, ik moet hem echt elke dag entertainen, dit wa svoorheen helemaal niet zo. Ik ben dan ook eind van de dag erg moe. Me man doet ook veel helpen met Yassir, die word af en toe ook echt moe van hem. Ik voel me best schuldig. Wie kent dit soort situatie? :oops:

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Ach meid er zijn dagen bij dat ik die kleine vent wel zo zat bent.
    Niets lijkt dan goed genoeg te zijn.
    Wil niet zitten, wil niet liggen, 5 minuten spelen en dan moet je hem alweer wat anders aanbieden.
    Terwijl hij op andere dagen rustig een uur kan zitten spelen in de box.

Denk dat iedereen wel van die dagen (periodes) heeft.

Groetjes Anita

20. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Sjongejonge.... wordt ik vanmorgen toch wakker gemaakt door een enorme @#@#%HERRIE! Ik kijk naar buiten rijden ze met herriemakende wagens heen en weer langs mijn huis (of beter gezegd, zo ongeveer IN mijn huis). En ons huis staat direct aan de dijk, en daar waren ze dus aan het asfalteren.

Nou PRIMA, maar wel leuk als je zoiets van te voren weet, aangezien niemand het leuk vind om uit z'n bed te worden geasfalteerd. Dat is echt een hoop lawaai zeg. Sarah werd haar bed uitgetrild en lag heel zielig en bang te kijken.

Ik weet niet wat voor maat schoenen Sarah heeft. Ik heb schoentjes gekregen in de kraamtijd en die zijn nog wel wat groot, maar zolang ze toch nog niet loopt doe ik die gewoon aan.

Deel Deze Pagina