bij 't vuilnis gezet/ hahaha nee hoor.. hoest met de beebs vandaag ? Noa is net wakker geowrden lijkbaar ook zo blij met 't feit dat 't topic weer open is
DE BANNER DIE IK ME LIEFDE GECREEERD HEB VOOR JOU SAAR .... heb je, heb je.... BIJ HET VUILNIS GEZET?
Hooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Kletsen jullie nu weer hier verder?, ben tenslotte een real july mom
hahaha mensi heeft een oog voor detail.. vliegt er gelijk op af noa doet nu eindelijk weer leuk onder de douche.. met een nieuwe truc.. ik laat haar gewoon staan.. en dan is er niks aan de hand.. JOEPIEEE
Nope.. als ze staat heeft ze lol ofzo... pakt ze 't douche boekje erbij.. en gaat zie die staand lezen..
Ja ik vind jullie O V E R A L Wat leuk Saar dat ze gaat staan onder de douche, lijkt me ook best makkelijk.Frank houd Steven nog vast maar 10 kilo is best zwaar, en hij is ook al heel sterk. Ik droog hem dan daarna af. Zo straks even het hondje nh pension brengen, eten maken. Knorr werledgerecjten, nieuwe smaak; Lasagnette verdi met tomaat en spinazie, vanvond bruiloft, en dan HOLIDAY 8) ehhhmmm alleen in het sauerland word regen voorspeld Sweetangel heb je nog iest gehoord van Annemarie? Oja meisjes zullen jullie lief zijn voor elkaar, niet als ik terug kom dat ik ergens lees dat er iemand is vermoord ofzo
Ik bedoel natuurlijk wereldgerechten, dit was de russische versie. Oja het is Italiaans snappen jullie m nog? Tjee wat is die site weer TRAAAAAAAAAAAAAAAAg.
HAHAHAHA Mensi, daarom gaan we veilig apart zitten, dan wordt er ook niemand vermoord Ik kreeg vanmorgen nog een sms van Annemarie, dat de tijd lijkt stil te staan Mensi, een heeeeeele fijne vakantie! (en ik duim voor goed weer)
Grrrrrrrrrrr ik wil een bugeboo, en nu heeft er nog niemand een bod gedaan op m'n huidige kinderwagen. Weten jullie niemand? Na de vakantie maar ff advertenties bij supermarkten ophangen.