Dus je hebt een italiaans gerecht maar het is een russische versie? Is de beschrijving ook in het russisch? Dan hoop ik dat je eruit komt anders wordt het een retourtje chinees vrees ik Kylian heeft net een heel flesje karnemelk met diksap op \/ pff pak van mijn hart hoor. Kon aan de luiers merken dat hij al afgevallen was, die kon ik in een keer weer met de plakkertjes tegen elkaar aan krijgen Nu ligt hij heerlijk te spelen in de box. Groetjes Anita
Gelukkig Anita! Hopelijk zet het door en gaat hij weer normaal drinken! Mensi, hahaha had ik nog niet eens gezien de russische versie
Pluk folow me falal de lieder lieder lala Nou we hebben dus een Italiaans gerecht, maar had de naam wereldgerechten een beetje verkeerd geformuleerd en dus had ik maar genoteerd dat het er Russisch uit zag, kwa uitspraak. Chinees hou ik niet van
Hahahaha Mensi, follow the leader Daar hebben wel meer mensen last van Ik ga naar de winkel! Doei doei!
Yes precies, wist alleen niet hoe je het moest schrijven, liedje kwam meteen in mij op.. Ik zit hier alleen te lachen
Mensi jij mag ten alle tijde mijn leider zijn (of is het lijder ) Misschien heeft een rus het pakje ontworpen . Er zijn wel meer pakjes waarvan ik denk hmmmm zoals de basmati rijst van Lassi, die zit dus in een roze pakje. Dus Jan van de week heel verschrikt. Krijgen we roze rijst ? Groetjes anita
Oh die kerels ook kip madras is ook zo mmmmmmmmmmmmm heerlijk... Gezellig hier he? in tijden niet zo gezellig geweest, komt door de gezellige mensen