Klopt; de minipil moet je aldoor op ongeveer dezelfde tijd innemen. Gelukkig heb ik straks een andere (Trygynon, een 3 fasen pil) en daar komt het niet op een uurtje aan. Voor elke pil geldt eigenlijk dat je ze op een vast tijdstip moet innemen, dus niet de ene keer 's ochtends en dan weer 's avonds, haha! @Gulay; ik zou als ik jou was even info inwinnen, de huisarts of een of andere infolijn?
Toen ik borstvoeding gaf gaf de VK me drie opties: de minipil (maar die moet je elke dag op precies dezelfde tijd innemen), condoom of de Mirena. Ik ben ondertussen op de fles overgegaan en zit nu toch maar te denken om weer aan de pil te gaan.
haai, hier ff snel een bericht want ik krijg kraamvisite grappig nog zo laat! maar wel gezellig! Leuk Linda dat t goed ging met zwemmen! Wow gaaf Pluk je haar! heel mooi geworden. mooie kleur ook! je bent een hippe mama zo! hier alles oke! geen nieuwtjes eigenlijk! ja m grote teen is ontstoken wacht nog steeds op antwoord van een mod bij t psp forum op toegelaten te worden maar heb wel m opdrachten gemaakt gaat allemaal niet zo vlot daar geloof ik! morgen een wat uitgebreider verslag! ga nu m beschuitjes maar smeren hi hi fijne avond allemaal!
Grrr ik kan nog steeds mijn broeken niet aan. We gaan van de week een weegschaal kopen, een goede electronische hehe en we willen een step apparaat kopeni, dan kan ik een beetje sporten thuis.maarja dat mag pas over 6 weken *zucht*
hey, wat leuk dat het hier naar toe is verhuist! thnx voor het melden Hoe gaat het met de babys hier? Lina was een beetje huilerig vandaag, ze had een afspraak bij het consultatieb. en werd ingeent.zielig om te zien Maar ze heeft geen koorts gehad gelukkig. wel huilerig, ook als ze dr flesje krijt. Ach ja.het is voor een goed doel he. Ze weegt trouwens nu 5540 en is 58cm lang Lina kan ook de speelgoed aan haar babygym aanraken steeds, vind ze leuk. Waar is Saarah? lang niet gezien hier?! enne.ramadan mobarak said, voor de vasters!
Hier nog een juli mama. Romy is 7-7-06 geboren en doet het super! Vooral het doorslapen heeft ze ineens uitgevonden madame krijgt rond 21.00u-21.30u eten en slaapt dan door tot 's morgens 9.00u ! Goed he. Bartje was ook zo'n lange slaper dus maak me niet zo druk over de "adviezen" van het cb. Ze komt de rest van de dag gewoon mooi om de 4uur en qua gewicht mag het ook gerust. Ze woog 2 weken geleden ruim 5,5kg dus.
heyhey be mik dan ook weer. ma ookwel eindelijk. nou linda ja de meeting kan bij mij thuis no problema. we moeten alleen een datum prikken. wel na de 16e van dec. want dan kom ik aan op schiphol. maar ben er voor 3/4 weken duss. jullie zeggen het maar. ik zorg wel voo rhapje. en drinken natuurlijk. over de pil heb gen idee. nu. ik mag m niet meer gebruiken duss. en ja condooms persoonlijk vind ik het niks. een stuk rubber bah. maar ja zou eigenlijk wel moeten. moet ze nog steeds halen. ooh en gulay. ik verwachte ook dat ik elijk mn ouder broeken weer aan kon . sommige geluks vogels die kunnen dat maar bij de meeste gaan er wel weken over heen. ik kan sind gisteren weer 2 spijker broeken aan. mn stretch broeken kon ik al aan toens ze 4 weken oud was. neem de tijd ik weet dat het vervelend is maar het komt goed. om je beter te voelen doe je haar sochtends en maak je op. dan voel je je al een stuk beter. en die broeken dat komt wel goed.
Hier ben ik weer midden in de nacht 2e nacht op rij dat Iman niet doorslaapt, even iets op gaan verzinnen. Mad, je bent toegelaten hoor tot het PSP-forum! Youdia, Saraah is druk druk druk. Zielig hoor voor Lina. Iman had afgelopen donderdag de spuitjes gehad. Zij heeft 2 dagen koorts gehad en is tot gister hangerig geweest 19 oktober krijgt ze de volgende. Ze woog trouwens 4 kilo 4 ons en nog een beetje en was 55,5 cm lang! O ja, Ramadan Mabrouk meid! Cristel: superleuk dat het bij jou thuis kan! Na 16 december, dat moet toch geen probleem zijn! Doe maar 13 januari, dan ben ik jarig Tot nu toe zijn we toch niet met superveel; jij, Saraah, Mad, Marijke en ik. Maar heeft iemand gsmnummer van Marijke? Zo rot dat ze nog geen internet heeft! Wat wordt Cailynn al groot! Tegenover haar is Iman nog echt een baby-baby Trouwens deze week kwam ik een vriendin van mijn schoonzusje tegen. Zij is 1 dag voor mij bevallen, maar liep al 2 weken overtijd en ik was natuurlijk 2 weken te vroeg, dus eigenlijk zit er 4 weken verschil tussen onze kindjes. Nou wat een wereld van verschil! Destiny kan al zelf rechtop zitten, met haar hoofdje recht en ik vind dat Iman helder rondkijkt, maar zij is nog veel helderder!. Zie je n beetje hoe Iman misschien zal zijn achter een week of 4! . Wel grappig want 'officieel' is Destiny maar 1 dag ouder Iman is tegenover haar echt een pasgeboren kindje, maar daardoor heb ik wel lang een 'echte' baby en dat is ook wel leuk! Groot worden ze vanzelf en de tijd gaat al zo snel! Weeltje welkom hier! Ben jaloers, heerlijk zeg tot 9 uur! Iman slaapt normaal van 22 uur tot 6 uur, maar nu al 2 nachten komt ze weer voor een flesje Goed lieve meiden, ik ga nog even slapen! Tot morgen xxxx
Goedemorgen! Tjee Linda, das balen, dat Iman nu weer 's nachts komt. Hier moeten wij er standaard nog 's nachts uit. Het probleem is dat Tijmen meestal tussen 7 en 8 uur 's avonds een flesje krijgt en tja, dan komt ie niet om 11 uur of zo maar om 1 of 2 uur 's nachts. Vannacht dus ook en daarna weer om 6.30. Qua uren ertussen is het goed, maar zijn lange slaapje doet hij dus 's avonds nog en niet 's nachts. Dat is best balen, want zo hebben wij elke nacht een gebroken nacht.De tijd dat ik een hele nacht kon doorslapen was voor 1 augustus; voordat Tijmen er was Hij slaapt nu ook eindelijk in de box, dan kan ik even gaan douchen. Dat is ook altijd weer spannend; sta je onder de douche, je in te soppen, valt net bij hem de speen eruit en dus meestal huilen. Wat moet je dan, helemaal nat onder de douche sprinten? Nee, dat doe ik niet, maar een flinke huilpartij als achtergrondmuziekje tijdens het douchen werkt niet echt ontspannend, haha! XX
Nou gelukkig heeft Iman t goed gemaakt door lekker tot kwart voor 9 te slapen. Ik weet ook waarom ze komt voor een fles. Eergister kreeg ik haar smiddags niet wakker voor een fles en toen ze dus naar bed ging om 22 uur had ze in totaal maar 5 x 150cc gehad ipv 6 x150cc. En afgelopen nacht is ze gekomen omdat ze gisteravond niet veel gedronken heeft uit de laatste fles, dus dan had ze natuurlijk snachts weer honger. Vanmiddag moet ik om 13 uur naar de nagelstyliste en komt mijn moeder oppassen. Erna gaan we even de stad in, mijn moeder moet een nieuw bapak hebben, ze gaat volgende week mee babyzwemmen met Iman, echt leuk! Iman ligt te brabbelen in de box hihi. Ze is echt vrolijk En vandaag 2 maanden (dat was ik bijna vergeten, maar Saraah smste me ), wat wordt ze al groot! Lise, dat heeft Iman ook heel lang gehad dat ze haar langste slaapje 's avonds deed ipv 's nachts. Ik heb toen vanalles geprobeerd, maar dat werkte allemaal niet. Totdat ze op een gegeven moment de hele avond wakker was een keer en toen de hele nacht sliep, vanaf toen is ze dat zo blijven doen! Jullie nog plannen in die rotweer? Liefs
hai! Wow wat wordt Cailynn groot zeg! vindt t zooo knap van je dat je nog steeds bv geeft! moet je kijken hoe gezond je kindje eruit ziet! goed hoor! Balen linda dat Iman weer wakker wordt s`nachts! misschien ook weer een fase! ze slaapt vanzelf wel weer door! misschien ff een groeispurt. Welkom Weeltje! leuk dat je er ook bij komt! knappe kindjes heb je! Evi is 58,5 cm en 5445 gram maar t zal nu ook wel wat meer zijn want dit was vorige week! Ik heb vanmiddag een kinderverjaardag! gezellig! en ik ga ff m administratie bijwerken., voor de rest geen plannen! o ja ff psp`en natuurlijk! Linda; ga jij alle opdrachten af? fijne dag allemaal! x
Evi gaat ook s` avonds na de fles van 19:00 (ongeveer) naar bed en slaapt dan heel vast! ik maak haar om 22:30 wakker voor een laatste voeding! ze heeft dan wel haar oogjes dicht en slaapt half maar anders moet ik er ook s`nachts uit! zo slaapt ze door tot 07:00 en soms nog langer anders komt ze om 05:00 inderdaad! ik zou dat gewoon ook proberen als ik jou was, anders ben je over een paar weken aan het eind van je latijn! x
Wat een schatjes zijn het toch Lise en Cristel. Wij leggen Kylian tegen 20 uur in bed, meestal valt hij dan ook wel in slaap al moet moeders er 3 keer voor naar boven lopen om de tut terug te stoppen Om 22 uur maken wij heb altijd wakker voor zijn laatste fles want anders moet moeders er midden in de nacht uit en dan pas om 6 uur en na die fles slaapt hij lekker door tot 9 uur. Maandag moeten wij naar het cb, ben wel heel benieuwd hoe zwaar en lang die dan is, hij krijgt dan nog geen inentingen, dat doen ze de volgende keer. Pakte net een setje kleding voor hem, gekregen van oma, waar geen maat op stond maar 3 mnd. Dacht eens even proberen, nou dat is ook maar goed ook want in het truitje past meneer nog net in, het broekje gaat volgens mij nog wel een tijdje mee. Gisteren liep ik naar de winkel en daarvoor moet ik dus 1 zebrapad oversteken. Laat er nu net een auto aan komen waarvan ik meteen denk, die stopt echt niet! Dus ik blijf staan (ja ga echt geen risico's nemen). Komt er een oudere man langs fietsen (over het zebrapad) die even melde dat ik gewoon moest doorlopen omdat ik anders nooit geen voorrang zou krijgen. Ja hoor, ik druk mijn kinderwagen met kind voor een auto die geen enkele poging onderneemt om te stoppen, was toch wel een beetje pissed op die man Groetjes Anita
Hey meiden! Dat is eigenlijk een heel goed idee, om Tijmen dan te wekken rond 10 uur, half elf 's avonds. Want inderdaad, wij moeten er vroeg in de nacht uit en heel vroeg in de ochtend, zo rond 6 uur, half zeven. Ik merk nu ook en mijn vriend ook, dat het wat begint op te breken. Ok, ik snap dat je nooit helemaal uitgerust bent met een kleintje, maar soms vallen mijn ogen half dicht en dat terwijl het soms aan het begin van de middag is. Is het dan niet erg dat Tijmen zelf niet komt om een flesje? Wij hebben steeds zoiets gehad van, als ie slaapt, slaapt ie en vinden het dan zo sneu om hem te wekken.of kan het gewoon? Tja, bij jullie werkt het wel namelijk. Thanks Pluk, Tijmen is ook een schatje! Maar jullie beebs ook! En by the way, je haar zit leuk! Vergeten te zeggen gisteren En belachelijk he, zelfs al loop je met een kinderwagen, dan nog zijn er gekken die denken niet te hoeven stoppen op een zebrapad! Respectloos! Ik ga zo even naar de supermarkt, wat eten halen en vanmiddag wat vacaturesites bekijken; ben eigenlijk al flink wat weken actief aan het solliciteren. Wat moet dat moet
Kylian vind het helemaal niet erg om gewekt te worden want dat betekend nog even spelen met papa op het aankleed kussen. Wij verschonen hem dan dus voor de fles en spelen even met hem zodat hij wel goed wakker is. 9 van de 10 keer wordt dat beloont met een lach. Groetjes Anita
ik heb ffkes in jullie fotoalbums zitten snuffelen.wat zijn jullie kleintjes groot geworden! echt lief en schattig hun ware gzicht komt steeds dichterbij. # Linda, geef je Iman nog steeds nutrilon? en doe de groetjes aan Saarah. xx
haai iedereen. Fijn dat we toch heir verder kunnen. ben ff weggeweest. beetje druk met alles. ben nogal veel alleen thuis en noa zit weer ff in een fase. kan haar geen minuut alleen laten.krijsen alsof ze levend gefillt wordt. naja dat zal ook wel weer weggaan.ze slaap overdag ook maximaal 2 uurtjes. en ben dan ook blij als het 21.00 uur is. dan gaat ze slapen tot zo'n 6/7 uur.(al maak ik haar altijd wel wakker voor ik naar bed ga. en geef ik zoveel als ze op kan.zodat ze niet om 3 uur wakker wordt ofzo) das wel weer heerlijk. gister het hele huis gedaan samen met mn moeder.( alleen gaat dat nu dus niet.) zo ook ff naar mn moeder toe. gezellig.