Oh trouwens idd een ander nummer...maar heb nu dus even niks...wehhhhhh...weet niet hoelang eroverheen gaat aangezien ik via internet een abbonement bestel, maar zeker een week...dus idd effies geen smsjes Huilui
heej dames, kennen jullie nog mooie liedjes voor op de begravenis van benthe? we hebben al do-heaven maar zoeken er nog 1 of 2 ,,,, tandjes zijn schattig Julien heeft er 8
heb jij die nummers op je pc staan? of iemand anders? want mijn download programma doet heeel raar :s zul je altijd zo zien ,,
Ja Lin, tandjes zorgen echt voor een ander gezichtje... maar nog steeds lief. Lindaaa, ik heb werkelijk geen flauw benul. Ga zo ff kijken. Sorry Suus, je bent echt geen 24 meer, dat is gewoon de realiteit. Maar gelukkig heb je ons. Wij maken je jong van geest.
Annemarie ik heb je een pb gestuurd. Ik wordt helemaal gek hier dus he, ik ben zo boos op het Krdvt. Eerst gisteren er zelf maar naar toe gegaan omdat ik maar niets hoorde van de bestelling. Dat meisje dus naar achter en komt terug met de mededeling dat ze dus in N liggen. Dus wij vanmorgen naar N (nu is het niet zo heel ver gelukkig), komen daar in het Krdvt maar daar liggen ze dus niet, nee want ze had het al dik een week geleden weer terug gestuurd naar de fotoservice zodat die het weer naar R heen konden sturen (wij wonen dus in R), dus wij weer terug naar R en daar weer naar de krdvt. Maar nee hoor nergens geen bekers en ze konden er niets aan doen moest ik het maar opnieuw bestellen Jaa dan heb ik toch nooit mijn vaderdag cadeautjes meer op tijd En daarbij de bekers zijn er, in N hebben ze zelf gezien alleen waar? Nou en dat mag ik dus van het personeel lekker zelf uitzoeken. Groetjes anita
hihi en pluk: gaat lekker daar dan met je bekers...gedoe weer! denk je op tijd te zijn, kun je nog snel iets anders gaan regelen, of is het inmiddels gelukt?
Nee ik ben bang dat er dit jaar geen vaderdagcadeautjes zullen zijn voor de opa's. Ik heb net wel even een boos mailtje naar hun gestuurd maar op een of andere manier betwijfel ik het of ik antwoord erop zal krijgen. Moge duidelijk zijn dat ik daar voorlopig niets meer zal bestellen. Groetjes Anita
Ik heb uiteindelijk een cd gekocht (daar heeft hij er nog maar 300 van) haha... dat is altijd goed. En ik ga een lekker ontbijtje voor m maken morgen. Dat vind ie vast een goed idee.