anita bedankt voor je pb we zijn net met de familie (van mijn kant) naar Benthe geweest! we hebben besloten dat het kistje maandag en dinsdag dicht blijft voor overige familie en vrienden en dat wie afscheid wil nemen dat nu kon doen.. jason's familie moet wachten tot hun vlucht en mag uiteraard als ze aankomen Benthe voor de laatste keer zien! wij willen dinsdag morgen met ons gezinnetje afscheid nemen zonder anderen er om heen!
Mooi Annemarie Wanneer komt de familie van Jason? Je lijkt er zo rustig onder, zo sterk... Heb je er vrede mee? (bedoel het niet verkeerd, maar je komt echt STERK over!)
Ik voel me verschrikkelijk en ook is het besef er denk ik nog niet echt! maar ja ik heb er vrede mee dat mijn meisje nu geen pijn meer heeft en dat ze eindelijk niet meer hoeft te vechten en te strijden!
Bah Iman is STINKVERVELEND vandaag... Ze wil veel slapen en als ze op is jankt ze... Dus torpedeer ik haar weer het bed in... Nu ligt ze een flesje sap in bed te drinken... Ik ga even de herhaling van ANTM kijken, want die had ik maandag gemist omdat ik was gaan uit eten
Ja Kathy, dat is een prachtig liedje... En toepasselijk voor een overleden kindje helaas... En Annemarie, engels, dus ook voor je schoonfamilie te verstaan!
welkom, mooie banner annemarie en ook een hele mooie foto van benthe. Verder ben ik het eens met linda, je lijkt er indd zo sterk onder. Ze heeft indd zo hard gevochten! Tears in heaven is indd ook mooi. Marco heeft ook zo'n mooi liedje, maar kan niet op de titel komen? zowiezo is afscheid nemen bestaat niet, ook erg mooi.. maar dr is er nog een.
zonder jouw zo verslagen zonder jouw zo voorgoed zonder jouw zo ineen gedoken zonder jou weet ik niet wat ik moet want zonder jou ben ik mezelf kwijt geen dag en nacht geen benul van tijd etc etc
Hoi hoi, thnx, het nmmr van Marco Borsato is Slaap Maar en Treintje oosterhuis heeft ook een mooi nmmr: Nu dat jij er bent. Suc6 mama van Benthe. In deze zware tijd.
Hoi senna De tekst is van Marco borsato Zonder jou Zonder jou, Zo verloren Zonder jou, Zo verwart Zonder jou, Zo wanhopig Zonder jou, Zonder hart Zonder jou, Zo ontroostbaar Zonder jou, Zo alleen Zonder jou, Zo gebroken Zonder jou, Om me heen Zonder jou het is alsof je stem hier nog is blijven hangen zonder jou het is alsof je hand over me lichaam gaat net of ik je zachte lippen kan voelen op me wangen Net alsof je in me wanhoop nog zo dicht bij me staat Zonder jou zo verslagen Zonder jou zo voorgoed Zonder jou zo ineen gedoken Zonder jou weet ik niet wat ik moet want zonder jou ben ik mezelf kwijt geen dag geen nacht en geen benul van tijd het maakt voor mij geen enkel onderscheid Zonder jou Zonder jou het is of ik leef in me herinneringen zonder jou het is alsof m'n wereld stil is blijven staan. Zonder jou, net alsof je mooie ogen nog altijd kunnen dwingen net alsof je zo dicht bij me, nog zo ver hier vandaan. Zonder jou, zo verloren Zonder jou, zonder haar zo wanhopig Zonder jou zo ontroostbaar Zonder jou kan ik het niet meer aan. Zonder jou zonder jou zonder jou
Dacht dat jullie die bedoelde sweet angel tot ik je stukje tekst zag. Maar dat liefdje heb ik net een berichtje terug voor je gegeven (heet ook gewoon zonder jou)