wat maria kan kan sarah ook.. maar ik heb er niet zoveel zin in.. heb net een baby gebaard.. tis wel goed zo
hahahaha... Q is lieff.. mag ik hem ook opeten? ik wil ook een lieve man( kijk nu what women want) snif snif snif
enneh jouw lieve prins op het witte paard komt nog wel hoor! in ieder geval komt er in nov weer een man op zijn witte paard
nee... suus.. where've all the good men gone? and where are all the gods where's the street-wise Hercules to fight the rising odds? and isn't there a white knight upon a fiery steed? late at night I toss and turn and dream of what I need I need a hero I'm holding out for a hero 'til the end of the night He's gotta be strong And he's gotta be fast And he's gotta be fresh from the fight I need a hero I'm holding out for a hero 'til the morning light He's gotta be sure And it's gotta be soon And he's gotta be larger than life Somewhere after midnight In my wildest fantasy Somewhere just beyond my reach There's someone reaching back for me Racing on the thunder end rising with the heat It's gonna take a superman to sweep me off my feet maar helaas they don't excist anymore.
Nouuuuu niet zo nega saar.... komt goed.. jij krijgt een hele lieve leuke vent die gek is op jou en noa... punt uit!
hahahaha is goed suus omdat jij 't zegt... stomme films ook altijd nu hij is afgelopen, hoef ik opeens geen vent meer..
HOERA! Na een paar maanden achteruit en opzij tijgeren kan Sarah nu VOORUIT! \/ Saar, gefeliciteerd met vader/moederdag (ook al lig je al op bed). Nou, truuuuusteeeee!
JOEPIEEE wat goed van sarah ... de beebs zijn opeens van de kruip he.. oh dank lilith... dat doet me goed.. toch een felicitatie en ik lag nog net ff niet in bed.. hiih maar nu ga ik echt !
was ik nou de laatste en ben ik nu de eerste? Pfff... stelletje. Ik moest weer vroeg op, want noa was vroeg gaan slapen.. en dus vroer wakker... maar eigenlijk is 't wel lekker, als je eenmaal wakker bent... ik moet er vast aan gaan wennen, over 2 maanden moet ik om 6.45 uit huis... dus laat staan hoe vroeg ik op moet staan elke dag. naja daar wil ik liever nog niet over nadenken.. brrr
Wauw..6.45 uur de deur uit. Had ik vroeger ook toen ik in amsterdam op kantoor werkte... en dan wilden we de file voor zijn, dus 6.30 uur de deur uit aaaaaaaaaaaaaah en toen bij de catering had je andere tijden, soms vroeg, soms laat en soms midden in de nacht voor een nachtfeest (was leuk!) mijn vriend werkt hier dichtbij dus die gaat pas laat van huis. wat voor weer wordt het? buggy ligt in de auto en heb de auto niet... dus ik dacht hellup, 12 kilo heen en weer naar school sjouwen... maar met mooi weer kan hij op de fiets in het zitje, scheelt weer een kapotte rug vanavond wat zijn de plannen hier vandaag?
Ik ga uhm eigenlijk niks kopen vandaag denk ik... maar naar school en terug naar school en terug naar school en terug spannend he.. die batterijen idd niet vergeten nee