Ik zie dat Tijmen een aantal dagen ouder is dan sem en sem is ook zooooooooooooooooooo huilerig en het gaat niet zoals het normaal gaat. Slapen gaat wel, maar word gewoon na 10 minuten waker! Dan geef ik hem een speentje en zet zijn mobiel aan, na 10 minuten begint hij weer en zo gaat het de hele dag door. Dan heb ik ook zoiets van nou kom maar lekker bij mamma, maar dat is dan van korte duur, dus dan maar de box in en dan begint meneertje weer te jengelen na een paar minuten! Dus het zou goed kunnen zijn dat Tijmen ook in zijn sprongentje zit, dat zit sem nu dus ook
Linda; tja, ik weet het, het boek is niet goedkoop, maar af en toe, als Tijmen anders dan anders is, vraag ik me af waarom. En op internet kan ik het antwoord dan soms niet vinden. Dus ik denk dat ik het binnenkort maar ga aanschaffen Patricia; ja, Tijmen en Sem schelen 4 daagjes. Dus Sem is ook huilerig en hangerig? Af en toe vind ik het wel lastig, dan zit ik net wat thuis te doen en heb de speen erin gedaan en een tel later kan ik alweer met de speen in de weer (heh, dit rijmt, haha!). Maar ja, het hoort erbij en als ik zie hoe Tijmen al groeit en zich ontwikkelt, ja, dan neem ik alles op de koop toe...Vanavond wil ik hem rond 2330 uur zijn laatste fles geven, net als gisteren, zodat hij hopelijk weer rond 6.30 uur zijn volgende flesje wil. Zou ik erg blij mee zijn
zo ben ik ook weer even.. ik voel me toch misselijk en duizelig dta wil je niet weten.. en waarom ik heb geen idee.. cailynn ligt weer even te slapen... mn man trouwens ook.. ik heb net weer even gelegen maar ik voel me gewoon echt misselijk ik kan dan niet lekker liggen.. hopelijk is dat snel weg.. vandaag even naar downtown disney.. is een winkelcentrum in het teken van disney vlak voor disneyland het park.. is wle leuk..
haha.. Ik weet inderdaad nog dat ik ook lag te bevallen (hehe klinkt zo raar) en dat die vrouw zei..ik zie al een bos haar..ze heeft donkere haartjes..haha..dat heeft ze een paar keer herhaald.. En ik maar denken..laat haar er nou maar helemaal uit komen.. Ze zag het al heel lang trouwens..ik heb heel lang liggen persen terwijl zij al zag wat voor kleur haar Eslem had Ik voel me zo'n zeikerd ivm mijn borstvoedingsprobleem..maar ik wou momenteel echt dat ik in Nederlande woonde.. Niemand neemt me serieus hier..en iedereen roept dat het normaal is dat het pijn doet..mijn man zegt het niet letterlijk..maar spreekt wel duidelijk uit dat hij niet snapt dat hij geen enkele turkse vrouw over dit probleem hoort praten en dat uitgerekend ik dan weer een probleem heb met zo iets 'simpels' wat alle vrouwen doen.. Mijn man heeft me beloofd vannacht te helpen met Eslem..ze ligt nu ook op zijn buik in slaap te vallen..ik ben momenteel echt kapot namelijk..alle ziektes die in mijn lijf zitten komen opkroppen..exceem enzo..ik ben echt kapot..mijn hoofd barst uit elkaar..heb per dag nog geen 5 uur slaap..
Cristel, veel plezier. Wat maf eigenlijk, hier is het al bijna 11 uur in de avond! En je misselijkheid...ik ben even vergeten of je een test hebt gedaan... @Gulay; meid, wij nemen je wel serieus hoor! En geloof me, je zal zeker niet de enige vrouw zijn die probleempjes heeft met borstvoeding, echt waar! Hou vol! Ik vind het knap van je hoor, dat je BV geeft, ondanks de moeite die het kost!
hey... ja de dokter had een test gedaan maar zei dat het waarschijnlijk nog te vroeg was om resultaat te zien... hij zei na 6 wken pas zou je eigenlijkzeker een positief resultaat zien als je zwanger bent.. ja het kan eerder maar hoeft niet.. dus daar zit ik dan.. maar ja ik ga denk ik strax zelf even een test halen en test wel weer moest eigenlijk nog 2 weken wachten maar ja dan test ik volgende week wel weer als het weer negatief is en ik nog zo misselijk ben.. anders ga ik volgende week weer langs de dokter want ben misselijk duizelig en heb soms van die rare krampen onder mn buik en dat ha ik ook toen ik zwanger was van cailynn.. dus we zien wel... maar ja ik geef wel bv.. de ene zegt dat je wel vruchtbaarder bent dan de andere zegt dan weer van niet dus ja ik weet het niet meer.. en gulay met de bv zonder zon hoedje deed het bij mij na anderhalve week ook hartsikke pijn en ben dan zon hoedje gaan gebruiken... nou ik heb m al hier liggen een kleinere dus die komt eraan
cristel gebruik je eigenlijk alleen maar een tepelhoedje..ze zeggen dat dat weer heel slecht is..dat je het enkel moet gebruiken om de pijn voor jezelf even te onderdrukken zeg maar...en om bijv. de wondjes te laten genezen..dat door zo'n tepelhoedje je melkproductie omlaag gaat etc. omdat het niet voldoende gestimuleerd wordt..en dat je kindje dan ook nooit goed leert happen zeg maar.. Jeetje spannend joh..ben benieuwd of je zwanger bent weer..ik zou er zelf niet aan moeten denken haha Heb annacht redelijk geslapen..mijn man heeft haar steeds bij zich gehad...heb haar 2 keer gevoed ofzo..en toen om 4 uur ging hij ook in bed liggen (pffff nou dan had hij net zo goed meteen naar zijn bed kunnen gaan! want ik had tot die tijd 2.5 uur geslapen en dat is sowiezo mijn slaapuren in de nacht..pff maar goed wat hebben we gedaan hij is op de bank gaan liggen en we hebben Eslem in bed gelegd..dan slaapt ze langer namelijk.. maarja toen lag ze zo te kreunen dat ik daar natuurlijk niet goed van werd.. ze zit nu op mijn schoot met me mee te kijken..en zend jullie de groetjes Trouwens ze kan al zelf omrollen..van haar zij naar buik hihi zo lief zag het gister..en haar hoofdje tilt ze ook al een beetje op!
Ik zit hier te lezen over jullie bevallingen waarbij er gezegd werd, dat er haartjes te zien waren, en ik denk heel verbaasd: Goh dat was bij mij niet.... Nee natuurlijk niet, ik heb een stuitbevalling gehad ! Af en toe ben'k toch wel een doos! Bij mij was het zo dat we niet wisten wat het ging worden, en toen de VK ging voelen hoeveel ontsluiting ik had (volledig op dat moment) zei ze er meteen bij: 'Ik kan ook al voelen wat het is!' Ik dacht toen:' Nou dan zeg het maar, misschien dat dat het persen bevorderd zo meteen'. Maar dat heb ik niet gezegd, want ik ging echt voor de verrassing! Dat ze haartjes zou hebben wisten we trouwens al. Dat was bij de pretecho met 25 weken al medegedeeld! Misschien nog een tip voor de kindjes die slecht slapen/huilerig zijn: de draagdoek! Is echt ideaal! Ik heb bij Sibel rust en regelmaat geprobeerd (Ria Blom), maar dat werkte voor geen meter . In de eerste weken (tot ze een week of 7 was) pikte ze dat wel, maar nu ligt ze gewoon te krijsen op bed (overdag dan, want 's nachts is totaal geen probleem), en ze krijst gerust 2 uur lang, tot spugen toe, dus Ria Blom heeft leuke ideeen, maar niet wat betreft onze dochter . Ik kreeg van een vriendin de tip een draagdoek te gebruiken, en vanaf het eerste moment is het een inslaand succes! En hoe beter en meer Sibel overdag heeft geslapen, des te beter en langer slaapt ze 's nachts! En ikzelf heb de handen vrij, en kan alle klusjes doen die ik wil/moet doen, en kan er zelfs mee naar de WC (Eerst sliep ze alleen bij mij op de arm, en ik kwam echt nergens aan toe. Probeerde ze dan steeds over te leggen in bed, maar daar trapte ze niet altijd in....).
Nou het is nu toch echt officieel hoor, onze zoon heeft heel goed door dat als hij huilt wij hem oppakken en gisteren hadden we het door dat hij ons heerlijk aan het manipuleren was Het rare is dat hij dit alleen 's middags doet, krijzen joh als je hem in de box legt en ik moet toegeven het is een doorzettertje (hij houdt dus echt niet op na 5 minuten maar gaat rustig door) zodra er een gezicht in de buurt van de box verschijnt gaat hij lachen. Heb toch een klein kleding probleempje met hem en dan voornamelijk met de broeken. Maat 62 zit goed om zijn middel maar dan zijn de pijpen te kort. Maat 68 zijn de pijpen goed maar is eigenlijk te groot om zijn middeltje. Vanmorgen toch maar gekozen voor maat 68, hij had gisteren gewoon kouden benen omdat er een stuk broek mist Truitje ook maar maat 68 aangetrokken en ik hoefde de mouwtjes maar 1 keer om te slaan. Groetjes Anita
Goedemorgen! @Cristel; ik ben benieuwd of je zwanger bent! We wachten af! Haha Kiz, met de draagdoek naar de WC! Tja, multifunctioneel zou ik zo zeggen @Pluk; dat is inderdaad lastig, met die maten! Sinds een paar dagen heeft Tijmen voornamelijk maat 62 van truitje en broekje aan. De truitjes moeten nog wel omgeslagen worden, de broekjes trek ik wat hoger op (soms zit het elastische gedeelte nog net niet bij de oksels ) Ik heb veel kleertjes in maat 62 en 68, dus ben blij dat hij er al wat in begint te groeien, heeft hij veel meer kledingkeuze! Jullie nog plannen? Wij gaan vandaag naar mijn schoonouders, een bakkie halen en natuurlijk Tijmen laten verwennen Wij hebben ook nog wat nieuws ontdekt bij hem; we hebben hem een bijtring aan hem gegeven, waarin wat korreltjes zitten die je hoort als je schudt met dat speeltje. Nou, hij had hem stevig vast en keek helemaal verbaasd toen er geluid kwam terwijl hij bewoog! En sinds een paar dagen is Tijmen helemaal geobsedeerd door zijn rechterhand. Zit er soms wel een paar minuten naar te kijken! De linkerhand is op dit moment nog niet zo interessant, haha! Ik vind het echt geweldig, al die nieuwe ontwikkelingen! XX
goede middag.. ben een tijdje niet geweest.. ik was bij mn moeder... was ff weg van huis.. had ff space nodig om te ademen... maja mn moeder werkt 's nachts en dan met zon huilbaby overdag wanneer mn moeder slaapt is ook niet echt prettig voro haar... dus ben ik maar weer naar huis gegaan... uiteraard weer ruzie... en is "manlief" gister nacht vertrokken om bij zn moeder te slapen.. ik ben ZO woest.. ! naja buiten het feit om dat noa vele huilt gaat alles goed me thaar... ze drinkt bijn al haar flesjes leeg.. en poept ook opeens zeker 2 x per dag..( was voorheen niet zo) en ja pluk noa heeft het ook zoor hoor waneer ze huilt dat er dan iemand komt... maar ik geef er ook gewoon aan toe hoor.. elke keer als ik haar 30 min laat huilen(krijsen)( advies van CB) dan heb ik daar de volgende dag nog last van.. ze is dan helemaal overstuur helemaal bang als ze 2 sec alleen gelaten wordt... nee dat doe ik niet meer. noa draagt heeft ook problemen met kleertjes broekmaatje is 62 en shirtjes zijn 56 maar andere keren weer niet... hema kleren vallen over t algemeen groot vind ik...in vergelijking met de andere kleertjes die ik heb.
Nou we hebben hem in bed geslingerd hoor, het kind zat zichzelf gewoon dwars (terwijl hij eerder gewoon in de box in slaap viel en overal doorheen knorde). Nu ligt hij dus lekker te slapen en wij hopen dat we hier vannacht geen last van hebben. Heel veel kleertjes maat 62 hebben we niet, we hebben veel in maat 68 gekregen dus hebben we straks veel meer keuze. Zaterdag vieren we detta's verjaardag (detta is dialect voor Kylians overgrootvader) die wordt 89 jaartjes jong Heb een mooie foto van Kylian uit laten vergroten (moet nog binnenkomen) die wil ik dan op canvas vast maken en dan met verf de rest versieren zodat er een schilderij ontstaat. Eigenlijk is detta woensdag jarig maar dan komt opa terug uit het ziekenhuis en dus hebben we de hele boel maar even verschoven. Hmm bij jullie werd er dus geroepen in zie haar, bij mij werd geroepen ohhh het is een Kojak (kaal dus, ach hij heeft gewoon hetzelfde kapsel als opa boot ) Groetjes Anita
Goeiemiddag iedereen... Iman wil niet slapen grrrr... Ik heb haar een uur in bed laten jengelen en er toen maar weer uitgehaald... Nu ligt ze in de box te praten met haar mobile hahaha... Na de volgende fles nieuwe poging. Lise, leuk is dat he, die nieuwe ontdekkingen! Iman smakt nu heel veel sinds een paar dagen en met haar tong over haar lippen... Echt n nieuwe ontdekking... Gister keek ze ook heel lang naar haar voet, maar toen die weer uit beeld verdween was ze m kwijt haha... Dus dat moet nog komen. Die maten zijn ook moeilijk... Iman heeft nu 56, en sommige truitjes 62 als ze heel klein vallen... Hema valt idd groot Saraah, sommige dingen in 50 passen haar daar nog van. Liefs
ola! Sarah wat rot zeg t gaat echt niet lekker zo he?! zeker nu je zooo veel steun eigenlijk nodig hebt van je partner. ja hier was t ook zo bij de bevalling; ik zie zwarte haartjes! toen dacht ik.... uuuuh zwart? ik ben zelf blond! maar m vriend is heel donker en de haartjes zijn dan natuulijk nog nat van t vruchtwater! toen ze waren opgedroogd waren ze bruin! Evi heeft nu ook 62/68! ze is lang dus soms is een broekje net te kort! maar nu t kouder wordt komen de maillots weer tevoorschijn! Gulay fijn dat je man je zo helpt! dat scheelt wel! maar je moet zelf voeden dus kun je nooit echt lang slapen en dat is balen! joh zometeen als ze wat zwaarder wordt komt ze minder vaak voor een voeding en kun jij hopelijk ook meer uur achter elkaar slapen! Christel, misschien ben je wel niet zwanger! want als t hcg in je bloed zit moet dat dan toch op de test te zien zijn!? tijmen is echt een poepie! en hij heeft echt al lange haartjes hoor! mooi! Hier wat roerige dagen achter de rug! deze nacht is Evi ' ziek' geweest.... dr hele neusje zit dicht en om het uur werd ze huilend wakker! ik ben echt moe nu want die dag ervoor was t natuurlijk ook raak omdat ze die prikken had gehad. nu zit ze echt vol slijm en snot en ik heb geen neusspray in huis! ze heeft met een ui naast dr bed geslapen! stinken joh dat t nu doet! bah vanmorgen waren dr vriendjes en vriendinnetjes hier van de gym club! was leuk! maar alle babies huilen! ze hebben allemaal wel even gehuild! heel stom maar t gaf mij wel een geruststelling! ik dacht namelijk dat hun babies allemaal zooo zoet waren (zo kwam t over op de gym toen ze over hun beebs vertelden) we hebben ze allemaal op de foto gezet! ze moesten alleen allemaal huilen zal ff een foto in m album zetten! wat een herfstachtige dag is t he?!
Hahahahahaha Mad die foto van de gymclub is te gek... T was wel heeeel gezellig zo te zien he Heeft Evi nog veel last van de spuitjes gehad? Hier is het geen herfst, het spijt me maar de zon schijnt volop al de hele dag Mad, heb je geen pipetje in huis, dan maak je zoutoplossing. Ik gebruik nooit neusspray, alleen zoutoplossing die ik zelf maak en het pipetje heb ik voor 75 eurocent bij de Etos gekocht liefs
o dat is ook nog een tip! thnx. heb net bij m vriendin fysiologische neusspray gehaald= ook alleen een zoutoplossing! die had ze nog staan van haar baby! ja t is echt zoooo zielig nu ze is er helemaal naar van! nu ligt ze eindelijk ff te slapen (in ons bed) na jammer dan hoor! ff m principes opzij gezet en ze mag van mij part nu zelfs in m armen slapen hopelijk gaat deze nacht beter worden en kan ik ook ff bijtanken! ja lachen he met die gezellige babies van de gym club! en hun maar zeggen dat ze zoooo`n lieve baby hebben! iedere baby huilt weleens! wat eten jullie vandaag? wij eten prei schotel uit de oven met kerrie (je weet wel uit zo`n pakje) maar ik vind deze altijd super lekker! O Sarah vanavond weer naar t blok kijken he?! die meiden doen t goed hoor ik ben helemaal fan van ze met die roze helmpjes! hi hi x
O trouwens ik neem terug dat Iman haar handen nog niet aan het ontdekken is! Ze ligt net bij me op de schoot en staart de hele tijd naar haar rechterhand en beweegt m voor haar ogen! Zo leuk!
heyhey... mad: ja die bloedtest hadden ze dus niet gedaan. nog niet.. dat doen ze dus later.. maarja we zien wel... zou het niet erg vinden hoor.. 1 meer of mnder maakt in mijn geval niks uit cailynn is zoo rustig.. afgelopen a=nacht toen ik wilde gaan slapen werd ze wakker van de pijn aan haar tandje en huilen echt zielig.. nou ja meer jengelen eigenijk echt huilen was het niet... du smaar weer die gel erop gesmeerd en binnen een half uur sliep ze weer.. dus kon ik ook lekker naar bedje... gister avond toen ik haar had gewassen iz ze met mij op bed gaan zitten en heb ik dr een verhaaltje voor gelelezen en dat boel had plaatjes en ze keek ook echt naar die plaatjes en op het einde van het verhaalt je was ze in slaap gevallen zoooo schattig vandaag ga ik eerst naar de kerk dan naar de outlets... allemaal goedkope dingen van grote merken... en daar houden we wel van ooh ja pluk mijn man zat even snel me te kijken met mij toen ik heir wat aan het typen(eigenlijk lezen was) niet dat ie er iets van berijpt maarja (hij kan geen nederlands) hij vond kylian zon geweldige naam... ja ik moest het even zeggen... ooh en over de kleertjes cailynn heeftal maat 68 62 is bijna allemaal te klein alleen sommige kleding van de hema past nog... gulay: over dat tepelhoedje ze hapt er wel gewoon naar... en mn melk productie daar ben ik niet bang voor naar 3 uur zijn mn bortsten hartstikke hard.. alsik ga douche loopt het al eruit... dus dat zit wel goed.... en kindjes met de fles die hoeven ook niet te happen toch en hoe was/is jullie zondag?
Hey allemaal! Wat een leuke foto Mad, van alle babietjes! En Evi wordt helemaal weggedrukt Saraah; wat rot zeg allemaal! Je kan hier je hart luchten, hoor! Linda; zie je wel, Iman kijkt dus ook naar haar rechterhand! Leuk is dat, he! Wat wij eten is nog even onbekend, haha! We zitten te dubben, of echt koken of een soepie... En inderdaad, vanavond weer het Blok kijken, wij gaan daar altijd echt voor zitten, heerlijk!
hhhaha ja lise/.. lreuk he t blok... ik ben ook helemaal fan... voor wie ben jij?.. zo christel... cailin is ook groot geworden dat ze al maatje 68 draagd.. goed hoor .. wat wij gaan eten weetik nog niet.. ik zie wel.... manlief zoekt t maar lekker uit... ja pluk kylian.. waar komt die naam vandaan hijs echt apart en mooi... hey mad leuke fotos.. dat shirtje... heb jij dat ook op de zwangerschapsbeurs laten maken? en evi lijkt veel groter dan de rest van de babies van de gym.... naja dat jongetje naast haar is ook een flinke... ik heb ook 3 nieuwe foto's inmn album...