Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ga vandaag de was van Iman strijken en stofzuigen en gewoon beetje tutten in huis.

Vanmiddag even de was naar mijn moeder brengen (zij doet af en toe mijn strijk :oops:)

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wat we wel even kunnen doen, van de mama's die nu hier actief zijn weer het verjaardagslijstje even aanpassen...dan zijn we weer op de hoogte...

Charissa 19 april
    Loïs 6 juni
    Alyssa 12 juni
    Luca 25 juni
    Quinten 2 juli
    Yassir 5 juli
    steven 6 juli
    Yuna 8 juli
    Tamer 12 juli
    Iman 26 juli
    Juliën 26 juli
    Noa Nayla 31 juli
    Sarah 2 augustus
    Kylian 20 augustus

Dus als het goed is, is Luca de volgende..

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wanneer kwam marjolein eigenlijk terug? ging ze een week of 10 dagen?

4. Niet meer actief

Suuuus Julien is ouder :p hahaha nee hoor is handig zon aangepaste lijst!

Goedenmorgen trouwens..

@linda: kan je moeder ook iets van mijn was strijken? :) (kijkt op haar aller liefst) Oke ik mag eigenlijk niet klagen want meestal neemt de schoonmaakster dat mee in haar werk ;)

Nuja ik ga denk ik alweer, we moeten weg! pfff :(

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Suus, mooi zo die lijst!
    Charissa is ook al heel lang niet actief geweest :confused:

Annemarie; breng de was maar hahaha

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nee, da's waar
    en idd juliën was ouder :D
    je doet het er maar lekker mee hihi

7. Niet meer actief

hmm k gooi het wel in dozen en stuur het op met de post ;) dan kom ik het binnenkort weer ophalen :p kom nu een beetje in tijd nood,,

dit is echt zon k*t maandag :s alles moet gebeuren en aan de ene kant wil je het omdat alles perfect moet zijn en aan de andere kant heb ik zo iets van rot allemaal op met jullie gezeik ik wil niks alleen mn meisje terug :s:s

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja, kan ik me voorstellen, en morgen dan dus de begravenis..is alles al geregeld?

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey suus leuk lijstje..
    maak anders de beebs die al jarig zijn geweest een kleurtje..
    is overzichterlijkerrrrr !

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Het lijkt iets af te nemen maar we zijn er nog niet helemaal door, het gaat in iedergeval met het drinken beter.

Ik heb inderdaad foto's nodig van Loïs om te huup huup hupen. ;)

Van de bekers heb ik nog niets vernomen :evil: , ik heb al wel een mailtje terug gekregen met de mededeling dat ze je vraag/commentaar binnen 2 werkdagen behandelen. Ik ben benieuwd.

Gisteren dus zonder cadeau naar Opa geweest (die vond het helemaal niet erg) en zaterdag nog snel even wat voor Jan gehaald (nieuwe metalen sproeikop van de gardena voor aan zijn tuinslang).
    Gelukkig zijn mijn ouders op vakantie dus die hebben er niets van gemerkt.

Gisterenmiddag verjaardag van mijn achternichtje die werd 3 en een echte griet want ze wilde kleren :rolleyes: , dus heb ik zo'n legging gehaald met een kanten randje en een leuk shirt voor erboven.
    Kylian vond het helemaal fantastisch, die heeft eerst lekker met mijn nicht geouwehoerd om vervolgens via mijn schoot naar mijn tante te gaan :) .
    Wat ons wel opviel is dat de vriendin van mijn nicht erg weinig aandacht schonk aan haar eigen kind. Het meisje is 1.5 jaar en in de 3 uur dat wij er zijn geweest heb ik haar (of/en haar man) niet met de kleine gezien.
    Het zat helemaal alleen te spelen, pakte zelf haar drinken en toen ze chocolade te pakken had gekregen en opgepeuzeld was het mijn nichtje die de kleine maar weer schoongemaakt heeft. Niet 1 keer hebben ze het kind opgepakt of even een knuffeltje of ook maar even recht gezet als het iets deed wat niet mag. Heel vreemd en heel kil kwam het over.

Saar, bezwangerd van de Wind, ik denk dat je hem gewoon even flink moet laten ;) :)

Groetjes Anita

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAHA die Q...
    alles voor een FLES..

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Ik wil ook jouw meisje terug, kan me helemaal voorstellen dat het heel dubbel is allemaal.

Groetjes Anita

13. Niet meer actief

zit ik te typen en ineens is mn hele vehaal weg:|

maar om een lang verhaal kort te maken, nee nog niet alles is geregeld:| wij zijn verwende mensen en willen een tweetalige dienst (kunnen beide families het verstaan) en dit schijnt nogal wat moeilijkheden op te leveren!

verder de teksten en muziek is geregeld! iedereen die afscheid wilde nemen had dat zaterdag kunnen doen, morgen word ze met alleen de beste vrienden en de familie begraven!

Ik wil in zo veel mogelijk 'rust' afscheid kunnen nemen, dit kan maar 1 keer!

we hebben gekozen:

Fly - celine dion
    Heaven - do
    zonder jou - marco B.

Jason's vader , Jason & en mn zusje Annelien lezen een tekst voor ( ik kan dat niet opbrengen)

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Precies en daarom moet je het gewoon zo doen als jullie dat willen !

Groetjes anita

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou pluk..
    wat zielig voor dat meisje.. :(
    doet me echt pijjn zulke dngen te lezen...
    ik vraag me af, hoe 't er dan thuis aan toe gaat..

hahahaha.... en neeee pluk.. ik moest er niet zelf 1 laten... PFfff dat zei ik toch :)

16. Niet meer actief

geweldig suus ;) hahaha die handjes echt zo overdreven nog neer zetten ;)

En My little pony op de achtergrond ;) die hebben wij ooook !

@Anita: ja dubbel :( en ellendig

geen een keer je kind oppakken :\ volgens mij ben ik dan een overdreven knuffelige mam :p vergeleken dat:|

17. Niet meer actief

het is drukker dan gister:| NU AL!

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Kan me voorstellen dat jullie het tweetalig willen hoor. Waarom is dat zo moeilijk dan?

Mooie liedjes... en heel goed dat je in alle rust afscheid gaat nemen. Het is mooi als je dat alleen met je familie en beste vrienden kan doen!

Hoe gaat het met Janelle en Julien, snappen ze het?

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    De tv stond aan... heb wel een my little pony dvd, maar dit was gewoon de tv... nou saar pas het aan dan... lekker zelf doen :D

Deel Deze Pagina