Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    toffe banner :D

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dank je wel :)

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Goedemorgen!

Leuk filmje anita!

Annemarie alvast ontzettend veel sterkte gewenst voor morgen, en natuurlijk ook voor vandaag!

Mooie lijst met nummers.
    Kga nu ff teruglezen.
    \
    En verder ga ik net zoals saar niets doen vandaag.. :D
    behalve ff naar de tmobile shop. (als het niet meer regent!)

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    en toen was ut rustig :D

wha hep iedereen leuke bannurs.
    ;)

Ik ga ook maar eens iets proberen haha..

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Luca is bijna jarigggggggggggg... volgende week maandag is het toch de 25ste? wanneer gaan jullie het vieren?

6. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik begrijp dat ik hier niet meer welkom ben....
    Heel erg jammer.....maar ik wil nog wel even Annemarie
    sterkte wensen voor morgen...

Voor de andere meiden heel veel succes met jullie kids...

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    verdikkie ik wilde net weggaan, zie ik dat 't regent... :( ik wil niet in de rgen naar buiten..
    noa vindt 't niet zo leuk onder die regenhoes.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    http://s148.photobucket.com/albums/s22/ ... 007025.flv

Nog eentje omdat het zo leuk is.

Dit doet Kylian dus als eerste wanneer je hem in de box zet, zijn muziekje aanzetten.
    Er zitten verschillende muziekjes in maar hij drukt net zo lang tot er 1 van zijn favo langs komt.

Alle eendjes zwemmen in het water of
    You are my sunshine my only sunshine of
    I've your happy and you know it :) :)

Groetjes anita

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whahaha wat leuk dat ie dat zelf uitkiest! en hij wilde het hondje nog even aaien zag ik, maar daar had het hondje weinig zin in :)

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wat ik nog wou vragen pluk...is of je nou ergens anders je bekers gaat laten drukken of dat je het erbij laat? want volgens mij kun je het bij meerdere winkels laten doen..weet alleen niet of het even voordelig is.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Ik wacht nog even af wat ze met mijn mail doen en of ik die bekers nog boven water kan krijgen en anders ga ik ze een keer ergens anders bestellen (hema ofzo)

Jacky spurt nu wel weg voor Kylian want Kylian kan heel goed gooien en daar houd Jacky niet zo van en ik denk ook dat het orentrekken hem niet zo aanstaat :)

Groetjes anita

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahah ja echt....
    jacky zag de hand van kylian aankomen.. en woesh weg was ie :)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihihihi ....dat zal het idd wel zijn dan haha... anders heb je een langoorrussel

maar die van jou en mensi heten dus allebei jacky? veel jacks heten zo natuurlijk, maar toch wel toevallig.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Nou lekker makkelijk zijn ze daar zeg.

Heb net een mailtje gekregen.

Als uw bestelling verkeerd bezorgt is dan moet dit filiaal ze aan ons terug sturen, binnen een week liggen ze dan in uw filiaal.
    Wanneer ze hier binnen een week nog niet zijn moet u opnieuw bestellen :evil: :evil: :evil:

Heb ze dus terug gemaild dat opnieuw bestellen dus geen optie meer is want vaderdag is dus inmiddels al verstreken, en helaas in ons geval dus zonder cadeautjes.
    En dat ik wil weten waar die bekers zijn omdat er toch een persoonlijke foto op staat.

Ben benieuwd.

Groetjes anita

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Grrrrrr idd lekker makkelijk, maar volgens mij weten ze het zelf gewoon ook eventjes niet.. nou wie weet als je veel over en weer mailt of een klacht indient, krijg je nog korting! :D

16. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0
    Goeeeeie morgen allemaal...
    nahja eigenlijk middag maar had vandaag nog geen tijd..
    Yuna krijgt weer een tandje en is al dagen heftig aan de diaree schiet niet op dus..

Annemarie dank voor je antwoord en suc6 morgen ik lees op t prematuren forum nog even verder.

en Annita wat afgrijselijk van dat kindje van 1,5 dat snap je dan tog niet. Ik ben juist een te grote klever met Yuna.. Geef er amper af hahaha hebbert :p

Sarah hier nog zo een alleenstaand mamamensje, samen maar op mannen jacht misschien kunnen we er zelf een inmekaar zetten :p perfecte man kwa uiterlijke n innerlijk. Zou ook weleens opluchting zijn helaas zijn wij ook neit perfect dus ag..

gaat hier effe verder

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Ja, die van ons heette al zo toen we hem kregen, omdat zijn mama geen melk gaf hebben ze hem (hij was als enige overlevende van het nestje) met de hand groot gebracht. Voor het gemak hadden ze hem dus die naam gegeven en hij luisterde er al zo goed na toen wij hem kregen (hij was iets van 14 weken) dat we het zielig vonden om het nog te gaan veranderen. (ik wilde hem rataplan gaan noemen :) )

Ik snap het ook niet hoor, wij hebben het liefst de kijk op Kylian ook al zit hij bij iemand anders of ergens te spelen en hoeveel knuffels en kusjes hij per dag wel niet krijgt :D

Groetjes Anita

18. Niet meer actief

@mamaantje: bedankt ;) en ik heb geen idee wie wel en niet 'welkom' is sorry,,

Leuke banner weer Suus ;)

En wat een schatje zeg die Kylian! Ben ik nu de enige die geen accent hoort :| (geboren en getogen in Enschede ;) en vertik het om Gronings te praten)

verder heb ik niks te vertellen:|

Oja we waren de schoonmaakster vergeten op de hoogte te brengen van Benthe:| ze kwam vandaag binnen hoe gaat ie met de kleine meid,, zag onze gezichten en ze begon direct te huilen en sorry sorry sorry, vond het zon rot situatie voor haar:|

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    je hoort echt wel een boers accentje...vind ik altijd zo leuk klinken.. niet uitlacherig leuk, maar vriendelijk klinkend..

oh en kan me idd voorstellen dat de situatie met de werkster vanmorgen even moeilijk was annemarie. wat zal ze geschrokken zijn.

20. Niet meer actief

ja inderdaad:| k voelde me er echt rot over, maar je moet zoveel regelen ..

k zei tegen haar, kijk maar waar je zin an hebt om te doen en kom dan maar even bij ons zitten koffie drinken enzo ..

we hebben nog n tijdje gepraat, het huishouden vind k nu niet het belangrijkste eigenlijk!

Deel Deze Pagina