morguhh, hier is het weer lekker buiten. straks maar even de hort op bedankt voor de tip. ik zal van de week dan wel even bij de etos kijken voor zo'n brilletje. en idd kidsbanz heeft ze ook. Weet iemand het verschil van prijzen?
Heeeee goedemorgen ! Eindelijk ben ik er weer even na 2 dagen werken Alles goed hier? Ga nu even bijlezen. Loïs loopt nu eigenlijk alleen nog maar, kruipen odet ze niet meer, nu moet ik zeker schoenen met harde zolen gaan kopen?
Wij hebben een blauwe babybanz gekocht en die koste ons 13,-. Kylian heeft er totaal geen problemen mee, zolang de zon schijnt laat hij hem gewoon op en komt hij de winkel binnen doet hij hem zelf af . Lindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Misschien voor buiten wel handig dat er harde zolen onder zitten, je weet natuurlijk nooit waar ze op stappen en dan bied een zachte zool natuurlijk heel weinig bescherming. Binnen zou ik haar gewoon lekker op blote voeten of met zachte zolen laten lopen. Groetjes anita
Daarom wennen wij Kylian er nu al aan dat hij, zodra we naar buiten gaan, hij schoenen met harde zolen aan heeft. Voor de zomer zijn dat dus een paar sandalen en tot nu toe schijnt hij er erg weinig moeite mee te hebben. Groetjes anita
Ik ga vanmiddag even naar een goeie schoenenwinkel en dan laat ik ff haar voeten meten en koop ik een paar ECHTE schoenen
OJaaaa heerlijk, er zijn zoveel leuke meisjes schoenen Mijn schoonmoeder wil persè Kylian's eerste echte schoenen kopen. Elke keer begint ze er weer over, jij krijgt van oma je eerste echte LEREN schoenen. Heel lief natuurlijk maar ik krijg dan altijd van die visoenen van die lelijke schoenen die ik vroeger altijd aan moest ](*,) Nou ja we zullen wel zien waar het op uit draait. Groetjes Anita
koop je toch ook van die adidas superstars lin..die Q ook heeft. Die heeft vien ook altijd en staan ook super leuk bij rokjes en jurkjes.
Hallo.. wat een mooie nieuwe banners allemaal dus lois krijgt echte schoenen Leuk man! kom net terug van healt city.. pffff ze hebben daar nu ook een hele mooie zonnebank, waarin je moet staan ha ha heel cool. Maar eig wil ik voor de vakantie nog ff mijn tattoo laten bijwerken (jaja asso ) want die is niet mooi zwart meer. Mooi kleertjes pluk, h& m he wij hebben dat shirtje met die tijger, komt geloof ik uit dezelfde serie als de spin? Annemarie wat fijn dat het gisteren verlopen is zoals jullie graag wilden. Kan me voorstellen dat je nu echt een een zwart gat valt! Veel sterkte nogmaals! Lin wist niet dat jullie in een flat woonden? hihi nouja weer wat wijzer Ik ben toch niet voor de hema taart gegaan, maar tis een nijntje taart geworden misschien dat ik de hemataart alsnog bestel voor de tweede groep visite ha ha. zal wel kijken of ik een plaatje hier kan posten.
er zal binnenkort wel bericht over komen! ik zal wel ff vaag blijven maar ben ontzettend blij dat 't uitgekomen is ! had al helemaal geen zin meer in dit topic erdoor ! maar nu kan ik weer gezellig doorkletsen met jullie. @ lin... hahaha nou maar dat filmpje van iman, ze bijna de mowgli hoor !
Dan hoop ik me binnekort ook beter te voelen dan de insluiper Saar.. EN snap jou dat jeje beter voelt.. Ik w8 ook even af wat nu de volgende stap word.. Vind het niet aan mij dit te vertellen als "nieuweling"
ik heb lotte en jan gepbt of zij het willen openbaren(aangezien zij van 't beheer zijn) en 't topic in de lounge willen sluiten... met daarbij en nieuw topic over hoe en wat...