Ach arm beest ! en arme jij, want jij moet 't opruimen ! brrrr.. ik heb echt een afkeer voor strond.. ik stond vroeger altijd te kokhalsen als iemand een baby schoonmaakte... bij noa heb ik 't nooit gehad.. ja ze is nu eenmaal MIJN kindje... maar ik heb nog steeds kortneigingen bij andere beebs... hihihi
Hmmm heb net even op Kylian's pagina gekeken en als je dan inlogt kun je het IP nummer en de provider zien die iemand gebruikt. Heb er nog een berichtje van haar in staan en laat ze nu toch een provider uit E hebben, volgens mij betekend dat dus dat ze inderdaad nog ik E woont, terwijl ze ons toch liet denken in G te wonen. Kylian heeft ontdekt dat mijn sandalen klitterband bevatten en is dus nu druk bezig met mijn schoenen Vanmiddag willen we met hem pasfoto's gaan maken en morgen gaan we kraamschudden bij een collega van mijn man, hun zoontje is dan precies 2 weken. Heb gisteren al gevraagd of we er weer voor zouden gaan als ik de kriebels kreeg (wanneer ik het kleintje zie) het antwoord was een volmondige NEE Groetjes Anita
HAHAHAHAHA... nou dat was een heel dudielijk antwoord. Ja ik had haar al ene keer gegoogled( wel als annemarie stam) en toen zag ik idd dat ze in Ens.. woonde. maar annemarie stam, zal hooooogstwaarschijnlijk niet haar echte naam zijn.(en jason bestaat volgens mij ook niet... en als die niet bestaat, bestaan de kids denk ik ook niet)
Hahaha... nou Pluk, das duidelijk. Toen ik een paar weken terug op kraamvisite was begon het gelijk weer te kriebelen... phoe... ik zou nog wel zo'n kleintje willen hoor! Alleen die eerste weken he... die zou ik dan even over willen slaan (het gebrek aan slaap bedoel ik dan, de rest niet).
Goedemorgen, weer prachtig weer buiten. getsie pluk, vieze hond (het hondje dan he, niet jij) Gelukkig heb je maar een klein hondje, anders was het helemaal een geschrob geweest . Ieksssssssss Tis dat ie zo'n lief koppie heeft Jackie...zoek een ander poepplekkieee (nieuw lied)
Suus, cool de vakantie geboekt! Toch nog dan he, uiteindelijk Pluk, zielig hoor voor jou, en ook voor de hond Maar niet lekker voor degene die t moet opruimen smorgens vroeg, jij dus En nog bedankt voor je PB meis Zo ik mag vanmiddag eindelijk naar het ZH in Genk (belgie) met mijn hand
Hallo allemaal, Ben hier niet mee welkom weet ik en ik vind het heel jammer dat het allemaal zo is gelopen wil ook wel even nog uitleggen waarom; Hier rommelde het al zo lang, iedere keer weer waren er discussies en ruzies en de gezelligheid was vaak ver te zoeken. Dat was ook nog toen het hele gebeuren met Son, waar ik me nooit mee heb bemoeid.... Son kwam hier niet meer en vroeg mij ook om mee te kletsen op het andere forum. waarom ik het niet hier heb gemeld? jullie hebben een probleem met haar ik niet, en als het haar keuze is om niet met jullie te kletsen prima, het was niet de mijne maar ik vond het ook nog gezellig om contact met haar te houden en bovendien ben ik geen judas in tegenstelling tot anderen hier op het froum die ik NOOIT zal vertrouwen . op haar forum is er nooit kwaad gesproken over hier of meiden van hier totdat Mensi dat ging doen... over dat ze zich hier steeds moet verantwoorden tegen over de spotters zoals ze zich zelf noemen volgens Mensi, als er iemand heeft zitten roddelen en zitten stoken dan is zij het wel! want ze heeft nog veel meer lelijke dingen over jullie gezegd die ik hier nog niet heb terug gelezen..... dus als je zo eerlijk bent moet je dat misschien ook maar even vertellen mensi ik ben hier een tijdje niet geweest ivm m schoonmoeder en omdat het hier iedere keer oorlog was, waar ik ook niet aan heb mee gedaan, net als anderen dit ook niet hebben gedaan.... die hier opeens ook niet meer welkom zijn! Bovendien wist ik al een poos dat het verhaal van Benthe niet waar was en daarom heb ik ook dingen voor me gehouden totdat de aap uit de mouw kwam.... want tja de waarheid achterhaald zich wel daar ben ik ook niet bang voor. verder vind ik het voor linda heel erg, je hebt zoooveel gedaan voor haar echt schandalig dat dit zo is gelopen. verder wens ik jullie en jullie beebs veel geluk en liefde toe! doei allemaal!
goh en ik maar denken dat het hierbovene afgesloten zou zijn. Goed laten we het kort houden. doei Mad, het ga je goed. Groetjes anita
Suus, leuk dat je nu een vakantie hebt geboekt. Ik wil ook graag. Ik denk een last-minute als ons budget dat na het renoveren van de tuin het toelaat.
bedankt jij ook, en als ik op vakantie ben kan ik ook niet reageren op alles wat gezegd is en nee voor mij was het zeker nog niet afgesloten er is nog veel meer gezegd wat ik hier nog niet heb terug gelezen..... waarop worden dubbelposters eigenlijk geselecteerd? want de ene dubbel poster mag hier wel komen en de ander niet?
Suus helemaal leuk je vakantie ! En snel ook al inderdaad ! Heb je al zonnebril voor Q gescoord ? Pluk, wat erg die stront op je nuchtere maag, denk dat je liever 6 dikke poepluiers van Kylian hebt Suc met je bezoek straks ! Balen zag dat je er vannacht nog mee bezig was, zeker nu je dan steeds meer dingen die het Annemarie geval je heeft verteld in twijfel moet trekken. Gelukkig is het nu klaar met haar gelieg ! Kleine Sarah en Noa waren lekker bezig gisteravond ! Vanavond gaan ze vast lief slapen om 7 uur
ja vind ik ook lekker dat het eindelijk geboekt is... en snelll...ben een lastminute inpakker, dus voorlopig nog effe rust, maar ik werk wel met lijstjes... en die vink ik af... dus ik maak me wel al een week van tevoren gek en nu weer even verder in het huishouden...
Ja dat zou nou eens leuk zijn. Maar ik ga vanavond een vriendin helpen met behangen dus nu is mijn mannetje een keer aan de beurt om de hele avond in de weer te zijn met Sarah.
Mad, je bent al LANG terug van vakantie... En dubbelposters worden niet geselecteerd Iedereen mag hier posten hoor, maar ik heb geen zin om GEZELLIG te posten met mensen die tegen ons logen. Want wij hebben gevraagd of er een ander forum is en NIEMAND trok z'n mond open. Maar verder lijkt me idd dat het voor iedereen die hier post ALLANG afgesloten is, dus k wil t hier ook bij laten, want het was hier juist weer gezellig aan t worden na alle ellende.
En nu ladysssss Ga ik mijn dochter uit bed plukken aankleden, brood voederen en dan richting mijn moeder... Die uiteraard mee moet naar het ziekenhuis haha
Lin ik had het niet beter kunnen omschrijven. Nu alleen nog dat vage gelul over een Judas. Als we dan toch zo eerlijk zijn en dat van anderen vragen, zeg dat dan ook meteen nog even Mad. En lees je eerst eens goed in dan voordat je hier het vuurtje weer probeert op te stoken. Ook ik heb besloten in dit nieuwe topic om niet meer te reageren op de dubbelposters. Dat is mijn keuze en mijn goed recht. ZO en dat was ECHT het laatste dat ik erover heb gezegd ( of er moet nog een antwoord komen over de identiteit van de Judas )