Ohh wat leuk dit hihi... Suus, heb even mijn stilstaande banner teruggezet, want nu knipperde het allemaal wel erg erg
Lin wat leuk allemaal, hoe maak je dat, ik will ookkkk Ik heb nog leuke Loïs spam, dit huisje had ze ook nog voor dr jaardag gehad ( waren we helemaal vergeten ) en dat heeft papa vanmiddag voor haar in elkaar gezet, ze is er zo gelukkig mee !
Hello lady's We zijn er weer 8) een dagje eerder, want ik wou graag internetten )nee hoor grapje) Steven heeft slecht geslapen in de vakantie, het was behoorlijk gehorig daar, helaas.Maar het was wel heel leuk, allemaal jonge dieren, en leuke dingen gedaan.We hebben vanmorgen besloten dat we het spul gingen inpakken en gingen terug rijden.Dus betaald, ingepakt en weg wezen... 3,5 uur rijden, hondje opgehaald, en net ff patatje gegeten. Dinsadg weer nd osteopaat, en dond nd ha, eens vragen of zij nog tips heeft.We vermaken hem de hele dag, en zelfs s'nachts wil hij liever bij ons zijn. Volgend jaar dus geen Gardameer, maar lekker in Nederland, dat doen we wel als hij ouder is. Verder was het hartstikke leuk hoor, maar wel vermoeiend. Nou ga Steven even in bad doen, en de papfles geven, meld me straks weer, groetjes en de foto's komen nog.
Welcome home Mensi! Jammer dat Steven niet zo goed geslapen heeft, maar wel fijn dat jullie t ondanks dat wel leuk gehad hebben Lin, wat een stoere tent heeft Loïs! Zet je die 4 juli ook op, dan kruipen we er alle 4 in En speciaal voor jou :
Tip: als je op mijn glitterfoto klikt of op de glitterwoorden dan kom je op de site waar je dat kan doen hihi
Oja ik was nog wat vergeten te zeggen, Steven heeft als reactie op de BMR prik, klein beetje verhoging gehad, maar wel een aantal dagen, en heeft onder de vlekjes gezeten. Heb er een foto van gemaakt, (komt nog) 2 dagen toen was het weer over.De mensen die daar nog meer te gast waren, vroegen of het besmettelijk was, die waren bang.Maar het is gewoon een reactie geweest, cb had ons al gewaarschuwd. Het heeft niet gejeukt gelukkig. Er waren totaal 15 kindjes van 0 tm 6 jaar. Nu slaapt hij lekker in z'n eigen bedje.
Hanan: nee ik ga bij Saar slapen en de dag erna gaan we met Suus even bij Lindaaa langs in Amsterdam!
heb een nieuwe bannerrrrr gemaakt...geknipper, maar toch weer anders dan die andere wat knipperen betreft.... lin jouw sparkles zijn ook cool!
Mijn ogen zijn jullie dankbaar Hanan gave banner (de rest trouwens ook hoor ) Suus ziet er lekker ruim uit hoor dat appartement..Pfffff wij gaan in september pas Mensi Welcome Back in internet town 8) Gisteren zijn we wezen kraamschudden bij een collega, de kleine is net 2 weken en aaaaaah wat zijn ze dan nog klein, kan me niet meer voorstellen dat Kylian zo klein in onbeholpen was. En voordat jullie beginnen te gillen 'ja maar hij was ook 5000 gram ' deze kleine kwam daar heel dichtbij met zijn 4600 gram Heb hem ook nog even vast gehad, Kylian wilde meteen aan zijn haar trekken, ja die was natuurlijk jaloers met zijn kale kop. We hebben bij de bakker een geboorte dienblad laten maken, een keer wat anders. Het was een dienblad met 2 koeken erop (cakevorm), een rol bakkersbeschuit. 4 lekkere koeken, snoepjes, een zak blauw/witte hartjes en blauwe schuimschoentjes. Wat er nog meer op zat konden we niet zien dat zat eronder. Maar ze vonden het wel heel leuk. Groetjes Anita
welkom back mensi! heey lin, die banner die je voor hanan hebt gemaakt heeft me op een idee gebracht hihi
Hallootjes, Omdat de kids ongeveer gelijk op gaan ben ik wel benieuwd welke kids er nog meer troubles hebben met slapen, Quinten hoe zit dat met jou, ik hoor jou mama er noooit over? Hanan en met Yassir, van jou had ik het wel eens gehoord. Sweetangel, hoeveel behandelingen bij de osteopaat heb jij gehad voor Iman, en na hoeveel keer werd het slapen beter? Wij hadden een ramp nacht echt, als er nu nog iemand in de familie zegt, en het is z'n lief jongetje, nou die mag hem een nachtje hebben. Meneer sliep braaf tegen 19.30, om tegen 21.00 wakker te worden, en toen was het slapen in bed leggen wakker worden schreeuwen und so weiter en toen was het 01.15 en toen weer 04.30 toen geslapen tot 08.30. Tussen de middag was het ook weer bad bad, en nu slaapt hij in de kinderwagen. Weet wel dat baby Steven een stuk makkelijker was, het enige wat hij deed was, drinken slapen poepen en dan op herhaling.
Haai haai Q slaapt gewoon als altijd hij gaat om 18.30 naar bed en slaapt dan tot 9.30 / 10.00 uur en dan 's middags van 13.00 tot 15.00 uur Eigenlijk geen problemen nog gehad. 1 keer met de waterpokken wilde hij 's avonds niet slapen, maar toen was hij ook ziekjes. Maar verder is het in bed leggen, muziekje aan en klaar... geen gekrijs ofzo..gewoon duim erin en slapen. dus tot nu toe gaat dat lekker. misschien een jetlagje van steven? Hoop dat het vanavond beter gaat voor jullie