Hmmm mensi ik weet niet waar Saar is. Ik ben net binnen, was vandaag op de haagsche markt was RETE druk! Er stonden 2 kraampjes met allerlei slingers,kaarsjes, tafelkleed,servetjes etc voor verjaardagen. Ze hadden van prinses en van winnie de pooh en nog veel meer. Ik zal zo eens laten zien wat ik gekocht! ff foto uploaden.
Goeieavond! Ik had wat technische internetprobleempjes GRRR Sarah is dit weekend bij haar vader in Amsterdam, dussss morgenavond is ze weer thuis Mensi: Ik wil ook een ImanQuinten hihihihi Maarre, Suus heeft echt geluk hoor, Quinten is een slaapwonder!... Hier zijn er met tijden ook problemen met slapen, 2 weken geleden heb ik haar zichzelf nog eens ouderwets in slaap laten huilen, ik kon niets anders meer doen. Maar over het algemeen gaat het goed. Iman slaapt van ongeveer 19 uur tot ongeveer 8 uur - half 9 smorgens. Wel pas sinds een paar weken, eerst kwam ze altijd nog om 6 uur voor een fles en sliep dan nog tot half 9. Maar ja, ze weegt ook nu pas boven de 7 kilo Osteopaath: Ik ben daar geweest omdat Iman een onrustige huilbaby was, dus niet alleen vanwege slaapproblemen. Ik ben er een keer of 8/9 geweest en in combinatie met inbakeren werd ze toen rustiger. Maar ik denk niet dat het te vergelijken is met Steven hoor Mensi... Iman was 2 maanden oud of zo toen ik daar begon en Steven is al bijna 1 jaar! Hanan, leuke slingers enzo hoor! Ik heb ook al slingers en ballonnen gekocht! En natuurlijk mijn Iman-is-jarig slinger hihi... En bij zeeman kartonnen bordjes voor de kids, die er genoeg komen Oh ja mijn man zei vandaag: ik betaal Iman haar taart wel voor de verjaardag Dus hier komt ook een hema-taart haha... Haal ik zelf nog 2 vlaaien of zo erbij (mensen moeten wel keus hebben he ) en dan ben ik goedkoop klaar! Uhmmmmm Oh ja, Suus, zitten de schoenen lekker? Mag het hopen, je hebt er zolang op gewacht
Ja ze zitten lekker hihi en je hebt ooit een filmpje gezien he lin dat ik hem in bed leg..beetje gebrabbel en dat hij dan slaapt...
Sweetangel bedankt voor de uitleg.Heb even alle pagina's van een week terug gelezen. Ik heb die advertentie van de Hema taart ook gezien, misschien bestel ik hem wel, maar dan moet ik hem in een ander dorp ophalen, want hier is geen Hema. Dus weet niet of ik daar dan zin aan heb, misschien wel gewoon bij de bakker, maar das weer zooo duur. In ieder geval komt er 1 mooie taart, voor de dag zelf, en voor de rest gewoon supermarkt gebak (is ook lekker hoor) Heb namelijk met Frank's verjaardag gebak besteld bij de bakker, 50 euries kwijt, en heb 1 taart weg moeten doen, was over.We hadden zelf ook al de hele dag restjes taart opgegeten. Weet je wat zo donders irritant is, je stuurt de familie een mail rond, ik ben jarig kom je ook bladiebladie bla, LAAT EVEN WETEN OF JE KOMT, maar die laatste zin doet dus de helft niet wat op uit Dus reken je iedereen maar mee, en vervolgens komt de helft niet opdagen.......zo verrekte irritant he! Wij doen trouwens wel, we komen alleen als er een uitnodiging komt, niet iedereen wil z'n verjaardag vieren, en niet iedereen viert het op de dag zelf.Dus diegene die te lui is om een mail te sturen, gaan we niet heen.Heeel eenvoudig... Voor Steven zijn de uitnodigingen klaar, die gaan morgen op de bus, is erg leuk geworden, heb ze in R laten drukken (Pluk cont.a.t) voor 1 euro per kaartje, heb er 22 laten drukken) Maar goed ik weet nu al dat niet iedereen netjes beantwoord wanneer ze welke dag komen (vieren het in 2 dagen) dus weet je nog niet hoeveel gebak er moet komen.Ik denk dat ik weinig bestel, en mocht het toch nog druk worden, loop ik wel ff naar de winkel. Tis hier wel heeel rustig nu hoor
Ik ben 3 wkn geleden naar belgie geweest en ben daar wezen shoppen. Ik had toen ook verteld dat we een motor voor Yassir hadden gekocht. Vannochtend had ik Yassir gefilmp op zijn motortje. http://video.tinypic.com/player.php?v=4xqglqq
hahahaha hij is leukkkkk...zoiets had vien vroeger ook, maar niet zo'n leuk kleurtje als deze...gaaf hoor! en wat zit hij er cool op..gassuhhhhh sturen komt laterrrrrr
thanx suus. lin@ ik wou vandaag alles van Winnie de pooh kopen voor de kids. Ik vond het achteraf onzin en het was best prijzig(zelfs op de markt). Ik was dus van de week bij de zeeman en zag daar die bekers en borden liggen voor veel minder. Hier dus ook zeeman borden en bekers. Mensi@ Het slapen gaat hier iets beter. Yassir slaapt elke dag verschillend maar meestal rond een uur of 20 uur en wordt om 6 uur week wakker. Me man geeft dan flesje en dan slaapt ie weer verder. Dames@ ik weet niet zo goed wat ik met Yassirs verjaardag moet doen met de kids. Ideeen? voor de mamas van wie de kindje bijna jarig is: wat gaan jullie doen?
Hanan, ik maak voor de kids snoepzakjes, met iets leuks erin. ( ook van de see men) Wij vieren Steven's verjaardag in 2x op de dag zelf, en 2 dagen later op een zondag, (voor mensen die de ene dag niet kunnen vanwege werk) Wij vieren het van 15.00-18.00 vinden we lang zat. beide dagen die tijd. M'n man wou graag de hele dag feest, maar daar heb ik even mooi een groot stokske voor gestoken
Mensi@ ja idd dat had ik dus ook ingedachte zak snoep met iets anders erin bellenblaas of zo. Hmmm ik ben niet zo creatief. Wacht ff ik ga Suus roepen. SSSSUUUUUUUUUSSSSSS! HELP! Weet jij leuke ideen voor de kids tijdens de verjaaardag van Yassir?
op vien dr verjaardag hebben we allemaal spelletjes gedaan...ook van die oudhollandse eerst gingen we kadootjes raden...vien naar de gang (raad yassir nooooit hihi) en dan een kindje met kado onder een laken... vien terug in de kamer en moest raden welk kindje niet meer op de bank zat maar onder het kleed... was t goed, dan kreeg ze het kadootje van dat kindje we hebben figurendans gedaan (figuren op de grond geplakt en steeds eentje weg, en als de muziek stopt erop springen. Dus net als stoelendans, maar dan geen omgevallen stoelen) get the picture (woordjes op kaartjes en moesten ze tekenen en de anderen moesten het raden) ontbijtkoekhappen spijkerpoepen knikkerrace (lepel met een knikker erop, 2 teams..rennen naar een bakje zonder de knikker van je lepel te laten vallen) wuppies gemaakt wat ook leuk is, is chipskettingen maken van die nibbitringchippies.. kettingen rijgen Met Q's verjaardag doen we overigens geen spellen enzo..de kids kunnen de tuin in of met het speelgoed spelen... en in de tuin hebben we een toren/glijbaan/wip en schommel en Q snapt er toch nog niks van haha...dus niet een echt kinderfeestje zoals vien had.