Goedemorgen, LUCA: HAPPY BIRTHDAY! ! ! ! En natuurlijk jij ook Senna Leuke foto's, mooie taart en die met de bierfles is COOL Ik moet rennen, moet om half 9 bij de psych zijn... Wou wel nog even melden dat Iman boven een tandje aan t krijgen is hihi. Tot straks! Lin werk ze!
gefeliciteerd luca(en senna ) met je eerste verjaardag Good meuning. Leuke spam van luca.. hehehe met dat biertje echt cool. Die taart ziet er trouwens ook lekker uit...hahaha. Lin.. werkse Lin.. haha leukkk van dat tandje Ik ga zo boodschappen doen, mn koelkast is leeg... lol:
Hooooooi allemaal... Zo... pfff... hier ben ik weer. Superleuk weekend gehad. Vrijdag naar Amsterdam met mijn broers en zaterdag met mijn schoonfamilie naar de dierentuin en pannekoekrestaurant. Alleen vrijdagochtend moest ik nog ff naar de tandarts omdat ik zo'n pijn had... en ja... een wortelkanaalbehandeling. Maar gelukkig nergens last meer van nu.
Ben ik weer, dat was kort he haha Ik word verwezen naar een andere psych en dat begint pas in september. Dus even vakantie haha... Saar, winkel ze
weekend aardig doorgekomen... alles goed verder met iedereen? morgen de begravenis.. (voor degenen die het nog niet wisten, me schoonvader is afgelopen donderdag overleden)
nogmaals gecondoleerd eliesja... en sterkte ook morgen. lilith...leuk weekend geweest dus... en iig van je kiespijn af dus dat is ook lekker! iman een tandje erbij..super! lin werkse saar was je weekend leuk? en verder LUCAAAAA GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD! ! !
Neeeee... dit is echt TE ERG. Ik wil uit de vriezer een boterham pakken voor Sarah (heeft haar 'eigen' brood), heeft manlief het meegenomen omdat er geen brood meer was. Terwijl HIJ de boodschappen heeft gedaan en het zelf vergeten is. Nu zit Sarah aan een papfles.
Ja gewoon van dat lichte brood zonder pitjes enzo. Wij eten dat zelf namelijk wel graag. Dus dat leg ik altijd apart in de vriezer en haal er elke dag eentje uit.
wat een eihoofd.~! naja een keer een papfles is ook niet zo erg.. hihi ik heb trouwens ook ander brood voor noa.. ik heb zelf ook brood met pitjes en gedoe
Eliesja Gecondoleerd LUCA gefeliciteerd Kylian eet gewoon ons brood met pitten mee, die heeft er totaal geen problemen mee. Vanmorgen zijn wij snel even pasfoto's van Kylian wezen maken, ben benieuwd of ze geaccepteerd worden want hij heeft zijn mondje niet dicht (heeft hij bijna nooit), en dat is dan ook het enige waarover ze kunnen vallen Ach ja we zullen zien. Gisteren op visite geweest bij mijn vriendin, Kylian heeft de hele middag liggen spelen met hun speelgoed. Zo geinig om te zien dat Kylian en haar dochtertje (die 8 maanden ouder is) even lang zijn. Kylian is echter wel 1,5 kilo zwaarder. Groetjes anita
Hallo, Luca en Senna gefeliciteerd! Eliesja gecondoleerd en heel veel sterkte. Linda, zou je dan weer een banner willen maken voor mij, stuur ik je wat fotos. Zelf zie ik trouwens de banner niet. Was toen geloof ik ook al. Zien jullie de banner wel? (ja moet wel) Kom net uit het ziekenhuis. Ben laatst geopereerd aan mn knie. Een kleine operatie was het. Ze hebben niet alles kunnen doen, konden niet overal bij. Nu moet ik waarschijnlijk nog een keer onder he mes en dan gaan ze vanuit mn knieholte erin. Gezellie. We zijn wel van de ziekenhuizen de laatste tijd... Wat zijn ze toch allemaal weer groot geworden he?
Oja dat van zijn helmpje. Ik had altijd al zoiets gehad van dat helmpje zit niet goed. Toch werd daar weinig gehoor aangegeven. Toen kwamen we bij het CB en daar zei de arts dat zijn nekje steeds schever ging staan. We moesten ons via de huisarts laten doorsturen, want hun mogen dat niet. Nou wij naar de huisart, maar die keek er nog niet eens na. Die zei dat we ons geen zorgen hoefden te maken. De huisarts zou nog wel contact opnemen met de fyssio die we voor Jasper aan huis hadden gehad. ze zou ons terugbellen...NOT. Toen ben ik zelf gaan zoeken. In Berlicum zit iemand die arts, fysio en manueeltherapeut en nog veel meer in een is. Nou eindelijk hebben we het gevoel aan het goede adres te zitten. Het hoofdje moet nu weer beter worden, iig zijn nekje. Anders weer terug naar het ziekenhuis. Zijn hoofdje zal nog iets beter worden, maar je zal het altijd blijven zien. Zo een heel verhaal...