GO NOA GO NOAAAA! ze gaat als een speeeeer! hier nog hetzelfde.. kruipen vindt hij cool, maar met een beschaafd gangetje En lopen aan 1 hand verder zag ik dat Luca een spetterende verjaardag heeft gehad....en lekker verwend is. en over de verjaarstijden..ik doe wel altijd een begintijd..is bij ons 15.00 uur en geen eindtijd,maar breng de kids gewoon normale tijd naar bed en dan zelf met de overgebleven visite beneden weer verder kleppen. aaaah je telefoon jenny, hoop dat deze het snel weer goed doet!
Tof dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad..! en wel snel foto's he Goofmorning... ik heb best lekker geslapen... nadat ik gister pas om 0.15 naar bed ging, omdat lin me spelletje liet zien, waar ik toen geen afscheid van kon nemen... ben ik toch maar naar bed gegaan, maar noa heeft keurig tot 8,30 geslapen... dus ben toch nog aan mn uurtjes gekomen Kreeg net een mailtje van feestslinger.. dat hij vandaag op de bus gaat, dus heb m morgen in huis.. jippie.
Goodmorning! Zoooo Sarah werd gisteren rond half 11 wakker en bleren dat ze deed... ze stopte pas toen ik een fles gaf. Ze had blijkbaar nogal honger. Weet iemand wanneer het weer lekker weer gaat worden? Senna, heb je nog leuke verjaardagsfoto's?
volgens Piet wordt het zondag weer mooi weer, zou leuk zijn want dan hebben we een verjaardag. Luca is zo te horen schandalig verwent, wel lullig dat je schoonmoeder niet is geweest, dat ze woorden met jullie heeft, oke niet leuk maar het is niet anders maar om daarom niet op de verjaardag van je kleinkind te komen Groetjes Anita
Hallo, Fijn Senna dat de verjaardag geslaagd was. Ben straks ook benieuwd waar we al die cadeaus moeten laten, hihi. we hebben niet zo heel veel ruimte. Jasper heeft gelukkig goed geslapen vannacht, hij werd gister ineens weer krijsend wakker. Ook vannochten weer krijsend wakker en hij moet zijn spuiten nog krijgen vandaag. Dat beloofd wat!
Goedemorgen! Senna, fijn dat het zo'n geslaagde verjaardag was Jenny, sterkte vandaag met de prikken Ik kijk net op weathernews.com en het wordt helemaal geen goed weer hoor HERFST.... Zondag wordt t alleen wat warmer (21 gr) maar wel nog altijd REGEN... Iman kwam om kwart over 5 voor de fles Maar sliep er na tot QUINTEN-TIJD kwart voor 10 Vanmiddag naar de nagelstyliste en erna komt mijn tante op bezoek. 10 september zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en gaan we een suprisefeest geven met allemaal oude vrienden . Dat gaan we dus even plannen enz.
Goedemorgen Ladys, Rare nacht Yassir is snachts paar keer wakker geworden. Heb 1x flesje gegeven en dan sliep ie gelijk weer verder. De overige keren moest ik hem even troosten en terug leggen. Ik merk dat hij al een paar weken erg overstuur is als ik of me man wegloop. We moeten echt bij hem blijven. Ik word daar erg moe van pfffff! Yassir ligt dan op zijn zij en dan vecht ie echt tegen de slaap als wij inzicht zijn draait ie zijn hoofdje en gaat ie proberen om te slapen, zo niet dan breekt de hel los. Ik ga vandaag me wandelwagen ophalen bij de Prenetal, deze had ik gebracht omdat ik klachten had. Moesieboy heeft vorige week een nieuwe trouwring gekocht een zilveren. Vandaag konden we die ophalen omdat er nog ingegraveerd werd. Ik wil nog even voor een bikini kijken dus .. ga weer de stad in . Tot straks
Shop ze Hanan! Wat was er mis met je wandelwagen dan? Dat Yassir moeite heeft met inslapen rond deze leeftijd is heel normaal, is verlatingsangst. Toch zou ik er niet bij blijven hoor als ik jou was, voordat je het weet gaat hij niet meer slapen zonder dat je naast zijn bed zit Nagelstyliste belde op. De afspraak hebben we verzet naar half 7 vanavond. Omdat haar man nachtdienst gehad heeft en ik Iman mee zou nemen... De combinatie van mensen die proberen te slapen en Iman is niet helemaal perfect Iman wil niet slapen grrrr... Heb haar nu n flesje water in bed gegeven.
Kylian ligt ook alweer te brabbelen in bed (heeft net 3 kwartier geslapen ) laat hem maar even liggen misschien knikkerbolt hij straks wel weer in slaap. Kylian zet het trouwens meteen op een brullen als ik uit het zicht ga, dat papa er dan wel is maakt hem geen jota uit. Wel rottig hoor want als ik even langs loop omdat ik aan het koken ben en wat uit de schuur moet hebben (in de schuur staat onze koelkast) begint het hele verhaaltje weer opnieuw Groetjes anita
hi De verjaardagsfoto's komen er zo aan, ben ze online aan het zetten Vanmorgen maar weer in de sportschool gezeten, want heb echt veeeeel gegeten afgelopen dagen haha . Luca is nog wel helemaal van slag & zijn ritme kwijt. Dat is wel het nadeel van die verjaardagen! Jenny hier t zelfde probleem, zijn nog druk aan het verbouwen dus op het moment geen idee waar we het neer moeten zetten.. tstaat nog steeds in de woonkamer.. ach ja.. Aah leuk lin nagels! wel foto maken he (voor en na ) hanan shop ze! Lilith hier ook soms ineens een honger joh! Ze leren nu ook zoveel! Noa slaapt ook lekker uit! Beter man Pluk, tja echt woorden kan ik het niet noemen wat we gehad hebben, mn vriend heeft haar nog aan de foon gehad en gezegt dat ze best mocht komen maar dat er ook gepraat moest worden. Daar had ze niet zo'n zin in :S Suus we konden eig niet anders, want zou niet weten waar ik iedereen neer zou moeten zetten als ze allemaal tegelijk waren gekomen
Mensen meer typen hoor, heb ik meer te lezen Heb de 30 pagina's van 1 week ook bijgelezen hoor... De wc's zijn schoon, en heb de trap en de meubels ook even gedaan. Er hebben al een aantal mensen gereageerd op het kaartje van Steven, er zullen er nog wel meer komen verwacht ik. Zondag's maak ik 3 appel cake's, en voor Steven's verjaardag heb ik een slagroomtaart met treintje erop en hoera Steven is 1 jaar besteld. Wanneer word het volgende week droog? we willen namelijk nog een keer naar Volendam en schiphol. Steven heeft een rijstewafel, en daar geeft hij stukjes van aan Jacky, en dan lacht hij. We eten vanavond sla aardappelen en een filetlapje Arentinia.