Dus Yassir gaat ook niet zelf weer zitten? lastig is dat he?, Steven blijft dan dus ook gewoon staan, maar wij hebben sinds 3 nachten wat strenger opgetreden, en duidelijk gezegd dat hij moest blijven liggen, en dan z'n hand op z'n buik gehouden.Moet zeggen dat het wel iest duidelijker voor hem is.Maar we zijn er nog niet helaas.
Hahaha... nou Lin en Anita, jullie praten allebei 'plat' de ene Limburgs en de ander Twents... tja Lin, niet gek dat jij er helemaal niks van verstaat.
Heb vanmiddag bij Het Kruidvat leuke slofjes gekocht voor Sarah. En lekker bij mijn schoonouders gegeten dus hoefde niet te koken.
Hallo dames, Nu zal ik de rest van de vragen/dingetjes even beantwoorden; *nanoe mooie taart, was die duur? *mooie slingers voor Noa *wij hebben macaroni gegeten *Lindaaa leuk naar George Michael, hij kan goed zingen hoelang duurde die periode bij Lois? *ik kan ook niet goed plat verstaa, we hadden voor de vakantie een bruiloft nou er mocht bij die gekke boeren wel ondertiteling onder, Frank kwam niet meer bij van het lachen. *Morgen om 10.10 naar de dokter, ben benieuwd wat ze zegt, evt voorschrijft, wij hebben nu al 4 weken niet fatsoenlijk meer geslapen. vriendin van mij heeft Alimemazine voor geschreven gekregen, en het werte prima, maar niet alle doktoren willen dat voor schrijven. Gister sliep Steven om 20.00, tot 00.30 en was tegen 02.00 stil, totdat hij meteen daarna weer begon, toen was ik zo pissed heb hem beneden in de kinderwagen buggy gelegd en hij deed meteen z'n duim in z'n mond. Heb hem nog een flesje gedaan, en hij was stil. Vanmorgen om 8.30 schrok ik wakker, kom ik beneden ligt hij me aan te kijken met z'n duim in z'n mond. Nou hij heeft dan geslapen, maar voor z'n rug lijkt me dit geen goeie oplossing, en ook omdat hij dan vast zit doe ik dit niet weer. *Bij de osteopaat lag er van Vtech het muzikale liedjesboek, met 6 liedjes erg leuk. Ga hem maar vragen van m'n oma, die vind het bedrag nooit zo belangrijk 19.99 Pluk was dat programma gister mooi? ik ga het zo kijken als Steven slaapt, hij kijkt nu nog even nijntje.
even inbreken hoor meiden. waar kan je die leuke slingers bestellen? Ze zijn zo leuk! hebbe hebbe hebbe
Pinguin: www.feestslinger.nl Mensi, Iman gaat ook 10 keer op een avond in bed staan grrr... Dan leg ik haar altijd weer in de houding. Ben benieuwd wat de Ha morgen zegt! Iman heeft dat liedjesboekje ook van Vtech en Loïs ook, is echt leuk en ze is er gek mee! Lilith, leuk slofjes! Wat hadden ze voor een?
Nou ik had een paar weken geleden ook een bruiloft in Twente en het is zo'n grappig taaltje. Ik kan het aardig verstaan omdat ik vaak bij mijn familie ging logeren in Twente.
Heb alleen het begin gezien, het ging over een frans stelletje, maar het werd mij te laat en degene die de voice over (commentaar) deed doet dit ook altijd voor natuurfilms met dieren. Mensi misschien kun je de buggy in zijn bedje zetten . Hoop dat de huisarts er wat aan kan doen zodat je ook een keer een goede nachtrust hebt. Groetjes Anita
Laat ik nou net een vriendin hebben die uit Roermond komt... die verstond ik aan het begin echt amper.
Oja, ik heb die serie gisteren wel helemaal gezien. Weet je wat me echt opviel? Je krijgt daar gewoon bijna standaard een ruggenprik (gelijk al bij de eerste wee) en als je volledige ontsluiting hebt laten ze hem wat uitwerken. Zij had amper pijn gehad... vond het wel een beetje onnatuurlijk eigenlijk.
ff snel ben kapot en morgne tik ik effe verder.. de taart was 37 euro maar voor 30-40 man is die dan.. Erg lekker ook en dat klein taartje kreeg ik er gratiz bij.. http://www.felicitaartjes.nl/ wel zelf ophalen in noord holland
Hallo, Heb mn nieuwe banner (heb hem zelf nog niet kunnen zien) gekopieerd naar hier, maar zien jullie hem. Ik zag hem eerst ook niet en jullie wel. Ik weet nu niet of ie gelukt is. Ik ga morgen op het werk gelijk kijken, misschien zie ik hem daar wel. denk dat het aan onze computer ligt. Linda: In iedergeval suuuuuuuuuupppppppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr bedankt. Kei lief dat je dat steeds wil doen.
Heb vanavond trouwens gelachen hier. Ik was het badje voor Iman klaar aan t zetten en mijn man was met haar aan t spelen. Komt hij opeens met haar de badkamer op en gaat haar uitkleden en zet haar in bad. Ik zeg tegen hem: is goed hoor, doe jij haar maar eens in bad, ik doe het al 11 maanden en ben er nog niet dood aan gegaan... Nou hij even met haar aan t spelen, maar Iman was moe en hij doet altijd superdruk, dus Iman was hem snel moe Gaat hij weer achter de pc zitten. Ik heb hem teruggeroepen... Ik zeg ze moet de haren nog gewassen... Ging hij dat doen... En hij was zich aan t ergeren, hij zei: verdomme Lin ze gaat de hele tijd staan Zoooo zie mijnheer ook eens dat het niet altijd makkelijk is hahaha... Hij heeft erna wel geholpen met aankleden enz... Door haar af te leiden, dan gaat het afdrogen en aankleden een stuk makkelijker!