Jaaaaa dat ken ik, goh hij ligt helemaal niet meer stil tijdens het verschonen Gave banner hoor Jenny en ook hier kunnen we hem goed zien. Denk dat ik maar eens even ga bouwen aan een verjaardagsuitnodigingskaartje (nieuw woord voor galgje ) Groetjes Anita
Is t gelukt met de kaart Anita? Jenny, ik heb jou een voorbeeld gemaild... Kijk kijk Hier is verschonen meer een strijd om leven en dood Anita
leuike nieuwe banners weer.. noord holland is voor mij wel te doen.. ik kan ff kijken...(remy vindt dat namelijk ook wel leuk van die taarten ) nou lin.. EINDELIJK heeft meneer ook wat gedaan met iman.. 't werd eens tijd.! mijn broer heeft trouwens een fiets voor me gekocht.. met zitje en al.. zoooo ontzettend lief... nu kan ik overal heen fietsen met noa.. ik vind 't echt zo lieffff.. hij kwam er zomaar mee aanzetten...(de schat) gelijk een rondje gedaan gister.. en ze vond 't geweldig. vandaag had ik weer gelest.. ging weer goed nog een paar lesjes.. ik MOET mn theorie van m halen...want hij wilt 't gaan toepassen in de lessen... zucht.. geen zinnnnn ! @ lilith.. leuk die slofjes.. ik ga morgen ook gelijk de kruidvat induiken(khoop dat ze vandaag niet alles hebben leeggerooft.. dat gaat daar altijd allemaal zo snel) Morgen OOK naar CB met noa.. prikken halen.. zal wel weer niet goed vallen bij dr.. Bah heb dr helemaal geen zin in...
Hier morgen ook prikken halen bij t cb... En vroeg al... Ik wilde gaan slapen, maar voel me onrustig... Niet door die prikken hoor haha, kan gewoon niet slapen...
Ik zag die sloffen ook bij de kruidvat maar ze hadden alleen roze. Lin@ hahah idd saar werd eens tijd . Mijn man doet teveel met Yassir en neemt best heel veel zorg over. Ik vind dit niet prettig eerlijk gezegd. Hij heeft een hele makkelijke manier van doen en denken en ik ben weer wat strenger. Dus Lin ik zou best met je willen ruilen hoor, want je man laat jou toch de meeste beslissingen nemen toch?
Morgen naar kruidvat dus Ik zag ook weer leuke pyamatjes in de folder staan! Hanan, ik maak ALLE beslissingen rondom Iman... En zoals jullie zien, ik slaap nog steeds niet
Pffffffffff vanaf 2 uur vannacht met Kylian bezig geweest. Huilen, troosten, schone luier, 3 kwartier slapen, huilen, troosten, tanden spul en een paracetamol, 3 kwartier slapen, huilen, troosten, 3 kwartier slapen, huilen, troosten, wat drinken, 3 kwartier slapen. Uiteindelijk er om 7 uur maar uitgegaan, aangekleed en hem pap gegeven (had niet eens de puf nog om brood te maken). En nu zit hij in de box naast mij, is er niets meer aan de hand en doet verwoede pogingen om te gaan staan Ach ja hopelijk blijft het bij alleen vannacht. Vraagt die dul van een man ook nog, goh wat heeft hij toch? Heb hem geantwoord dat ik dat niet wist, dat ik het Kylian wel gevraagd heb maar dat hij maar geen antwoord gaf . Groetjes anita
Saar en Lin sterkte met de prikken Vind het zo zielig voor ze Kylian heeft je dus lekker bezig gehouden Pluk, hopelijk blijft het maar bj 1 nachtje. Wat superlief van je broer Saar ! Ik kom bij jou leren fietsen een keer is dat goed Mooie banner van Jasper weer ! Vandaag gaan we naar een ander huisje kijken, met 2 slaapkamers. Helaas zijn we als nummer 12 op de lijst dus de kans dat we het krijgen is erg klein
Anita hier ook weer z'n RAMPNACHT, het zit denk ik in de twentse lucht van 23.30 tot 03.00 toen was meneer stil, Frank had z'n oordoppen van het werk ingedaan. Als de HA straks zegt dat ze niks kan doen, ga ik janken Leuke banner van Jasper, lief hoor. Sarah wat lief van je broer zeg! Noa zal fietsen fijn vinden, en het is handig. Ik ga zo denk ik ook maar met de fiets naar de dokter,ik ga altijd wel binnendoor, niet over de grote weg, vind ik eng met die vrachtwagens.
Wat hebben die mannen van ons toch...? Vanmorgen om kwart voor 6 werd Sarah huilend wakker. De wekker(s) van mijn man gingen om half 6 en hij sliep er lang doorheen dus ja ik had al wel verwacht dat ze wakker zou worden. Dus ik zeg: jij moet er toch uit, ga jij ff naar Saar. Hij: jamaar dat kan jij veel beter, ik weet niet wat ik moet doen. Ik: JA DAAG je hebt gewoon geen zin om je bed uit te gaan. Toen ging ie met een grote zucht.
Lindaaa succes, wat leuk op zoek naar een ander huis! Suusje waar zit je toch? Noa en Iman morgen succes bij het bureau. Steven heeft van de DKTP-HIB prik niet veel last gehad. Sweetangel wat goed dat je man een keer heeft geholpen, weet hij ook eens wat dat is, heeft hij Iman nog nooit in bad gedaan? Ook niet lekker onder de douche met Iman, Frank doet dit vaak, is echt hun mannen moment, ik vang Steven dan weer op en droog hem af. Ik probeer ook elke keer hem af te lijden met weer wat aparts, de tube zwitsal werkt meestal het beste. Maar het is lastig dat ze nog niet even stil willen liggen.
good morning... BRRR pluk.. getsieee wat een nacht @ lin.. jij bent nu aan 't prikken.. ik hoop dat 't goed is gegaan .. @ linnn.. Leren fietsen? kun je niet fietsen? wat ben jij voor Autochtoon? ja nr.12.. maar de volgende keer ben je nr.11 en dan zo voort.. duurt dan niet lang meer maar ik hoop dat al die andere 11 af zeggen Nou hier was de nacht ook niet al te prettig.. noa was om 4.30 opeens klaar wakker.. geen honger ofzo.. maar gewoon wakker.. ze besloot pas om 5.30 weer te gaan maffen.. maar ze was gewoon rustig dus ik sliep gewoon door...(gemeen he ) en daarna werd ze om 8.45 wakker... naja zo maar ff de "stad" in en daarna prikken halen..
Vanmiddag weer naar de tandarts voor de vervolgbehandeling (wortelkanaalbehandeling). En dan na de vakantie nog een keer.
Goedemorgen! Het was zoooo zielig. De verpleegkundige ging met de arts overleggen en omdat wij naar Marokko gaan heeft ze de BMR prik vervroegd gekregen. Ze heeft dus 3 prikken gehad, 2 in haar benen en 1 in haar arm.... Met 14 maanden moet die BMR weer herhaald worden. Ik heb de BMR ook gehad 11 juni, en heb er verschrikkelijke spierpijn van gehad. Hopelijk blijft t Iman bespaard. En de cijfertjes: 7570 gram (gelijk een halve kilo erbij ) en 72 cm. Lilith, sterkte bij de tandarts! Doet dat pijn zo'n wortelkanaalbehandeling? Mensi en Anita, lekker nacht dan weer Hier is het uitslapen ook gedaan, ze komt nu altijd weer om half 7 voor fles nr 1. Stom hoor... T was zo lekker.... Mensi ben je al bij de dokter geweest?