Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by sweetangel100, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Lekker Senna!
    Pluk, ik vind uitnodigingskaartje 3 ook het mooiste.
    Nou m'n man is er weer van het verhuizen, hij is heel moe-net of ik dat niet ben van z'n nacht, en in de auto zat hij meteen al weer te zeuren dat ik moest doorrijden, waarop ik zei, zeur toch niet zo.
    Thuis gekomen ging hij nog even herhalen wat het plan was was vanavond, en je gaat niet naar Steven toe.
    Nu ligt hij in bed, Gezellig vakantie hebben wij he? heerlijk!
    Ik ga de was ophangen, en tv kijken ofzo.
    Spreek jullie.

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Zielig he al die prikjes, het is dat ze ze nodig hebben! Hoe gaat het nu met Noa Saraah? Hopelijk valt alles mee.

Pluk ik vindt de tweede het leukst!
    Hoe doen jullie dat toch allemaal van die dingen maken?

Oja, weet iemand hoe het komt dat ik mn banner niet zie en die van jullie wel?

Verder heb ik een saai dagje gehad, gewerkt, maar wel veel pijn aan mn knie. Oja en ff naar de prenatal, overal is het opruiming, maar kom met dingen thuis die natuurlijk niet zijn afgeprijsd.

Jasper ligt net op zijn bedje. Hij vindt het leuk om te bijten, valt je gewoon aan. Dat doet zeer!

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,261
    4,492
    113
    Ik maak het in adobe photoshop elements.

Kylian ligt in bed, geen enkel probleem, nu maar hopen dat hij vannacht lekker doorslaapt.

Mensi, jullie zijn natuurlijk allebei moe, ik kan na 1 nacht slecht slapen al merken dat ik veel prikkelbaarder ben en me snel aan dingen irriteer.
    Net als vannacht elke keer als Kylian weer begon met huilen begint hij te zuchten :rolleyes: maar niet een keer zeggen van ik ga wel even neeeeeee gewoon je omdraaien en proberen door te slapen. :(
    En dan om 9 uur in de kamer te staan en te verkondigen dat hij zo weinig heeft geslapen :evil: Dat moet hij verdorrie eens wat eerder naar bed gaan en niet tot een uur of half 2 achter de computer blijven zitten. :evil:

Groetjes Anita

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Saar@ Noa was vorige keer toch ziek en ze at niet zoveel toch? daarom is ze waarschijnlijk niet veel aangekomen, maar dat heb ze allemaal netjes ingehaald deze keer ;) .

Anita@ ik vind ze alle drie mooi, ik zou niet kunnen kiezen.

Lilith@ meid hoop dat het allemaal goed is gegaan bij de tandarts.

Senna@ 200 euro :confused: nou dat is echt een verschil, hopen dat je vriend het kan regelen met zijn werk.

Ik schaam me :oops: ben vandaag naar Villa Happ geweest heb heel veel leuke shirts en broeken voor Yassir gekocht. Villa Happ heeft Sale van 50% en 30% nou dat scheelde echt. H&M heb ik leuke strand jurkjes gekocht. Nog 2 chique pumps dan hou ik ermee op(dat kanik natuurlijk niet beloven).

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hanan, je bent op dreef zeg met shoppen haha...
    Je verslaat mij nog eens :)

Jenny, beterschap met je knie meis!
    En geen idee waarom wij je banner wel zien... Zal denk ik aan jullie pc liggen.
    Ik maak dat allemaal in PSP :)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou het was erg moeilijk, en heb flink gejankt, maar Steven is na 1,5 uur gaan slapen.
    Toen ik ging kijken lag die lieverd zittend met z'n hoofd op de matras.
    Heb hem dus maar even rechtgelegd, gelukkig bleef hij slapen.
    En eigenlijk is het wel rustig hier, zonder z'n zeur kerel, we krijgen er toch ruzie om, als Steven huilt, vannacht ook, Steven was eindelijk stil, en wij waren aan het zeuren.
    Maar goed, ik ga zo eens kijken of er nog wat op tv is.

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Mensi@ wij hebben het zelfde probleem een kind die niet slaapt en tig keer wakker wordt en een vent die zeurt. hiihhih

Yassir is nog wakkeer en een beetje aan het jammeren. Huilen komt zo denk ik. Hij slaapt heel slecht(dat wisten jullie al) maar het eten is ook heel slecht. Ik maak me echt zorgen. Hij heeft al bijna 2 wkn geen groenten gegeten. Cb zei dat het geen ramp is omdat hij wel zijn opvolgmelk drinkt en daar vitamines in zitten :( . Ik vind het wel een ramp, cb GGGRRRRR!

Lin@ erg he nou het valt nu best mee, toen ik in adam werkte zat ik het centrum. Ik ging in mijn pauze gewoon een nieuwe outfit halen voor de volgende dag. Dat was echt niet gezond meer.

Even flesje maken voor Yassir, misschien dat ie dan toch nog gaat slapen zonder strijd.

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    he hanan,.. noa heeft dat soms ook hoor... dat ze 's avonds niet warm wilt eten...laatst duurde t ook 2 weken..

nu bijv wilt ze geen brood eten... naja dat komt wel weer... don;t worry.. als hij honger heeft/.. EET hij echt wel...

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Stelt me echt gerust dat meerdere kindjes dit hebben, ik maakte me echt zorgen.

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    \:D/ yassir slaapt! flesje pyama pap gegeven en meneer lag knock out.

11. sweetangel100

Lekker Hanan! Hoop dat ie goed doorslaapt!

Ik ga jullie nog even spammen met IMAN BAD SPAM en dan ga ik slapen, morgenvroeg op controle bij de UWV-arts.

12. sweetangel100

Waarom zitten, als je ook kan staan? GRRR

13. sweetangel100

En zo kan je ook goed spetteren!

14. sweetangel100

Zo dat was m weer...

Oh ja trouwens Mensi:
    Iman hield haar arm helemaal stijf, want ze was natuurlijk la gespannen van die 2 prikken in haar benen en ik moest haar arm stevig vasthouden en dat vond ze vervelend, dus ze verzette zich... Dus de spier was echt wel gespannen, dus ik denk dat zij ook veel spierpijn gaat krijgen :(

Ik heb nl 11 juni ook die BMR gehad, en was ook gespannen en heb 3 dagen mijn arm niet kunnen optillen haha...

Zooo en nu duik ik mijn bedje in!

En Suus, over je sms, we praten morgen wel :D

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    TOFFE spammmm
    die eerste is echt lief.. met die knipooog :D
    lieverd... haar zie ik snel weeer :D

16. sweetangel100

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Liieeeefff zeg die fotos van Iman! Vooral de eerste soo lief.

Oh Lin Yassir heeft ook de BMR prik gekregen ipv 11 mnd prik. 11 mnd prik krijgt ie als we terug zijn van Marokko. Hier wilden ze niet allebei de prikken geven hmmm :( .

Wel zielig voor Iman, misschien even masseren paar keer.
    Dan gaat ie spierpijn over.

Lin ik ben vrijgesteld van controles :D bij het UWV.

Trusten dames

18. sweetangel100

Hanan: hoe kan dat dan? Krijg je wel nog ZW? VERTEL!

19. sweetangel100

Ik kom even snel hier, want moet me gaan klaarmaken om naar het UWV te gaan...

Madelon smste me gister dat Evi opgenomen is in het ziekenhuis :confused:
    Ze heeft haar slijmvliezen in haar mond ontstoken en kan daardoor niet zelf drinken en eten.
    Ze ligt nu aan de sonde :(

Tot straks dames!

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    :(

echt KUTnieuws...
    ik vind 't echt super erg...
    arme Evi... khoop echt dat 't snel beter gaat..

Share This Page